Ja, in de zomer denk?quote:Op dinsdag 2 januari 2007 18:55 schreef tha_rizzo het volgende:
[..]
ik dacht dat we gingen BBQ'en?
daar word je toch ook warm van?
quote:Op dinsdag 2 januari 2007 18:55 schreef Kuukske het volgende:
Mja jij moet wel vluchten jaDe rest kan wel gewoon op zijn of haar gemakje wandelen.
Ik ben zo wakker als wat,quote:Op dinsdag 2 januari 2007 21:45 schreef bassieVL het volgende:
Breda is uitgeput na een serie van marathonposts
Lust je het wel?quote:Op dinsdag 2 januari 2007 21:59 schreef Kuukske het volgende:
Ja ik heb ook tijd. Maar hoef ff geen bier
Dan moet ik werken tot 21.00 en ben dan pas 21.30 thuis (kassa's tellen enzoquote:Op dinsdag 2 januari 2007 22:01 schreef Kuukske het volgende:
Oja,. gaat er nog iemand naar de nieuwjaarsreceptie van de Gemeente op 4 januari?
Jahoorquote:
Ik zat er wel aan te denken maar het is zoeen kuttijd!quote:Op dinsdag 2 januari 2007 22:01 schreef Kuukske het volgende:
Oja,. gaat er nog iemand naar de nieuwjaarsreceptie van de Gemeente op 4 januari?
Waar?quote:Op dinsdag 2 januari 2007 22:02 schreef Frazz het volgende:
[..]
Dan moet ik werken tot 21.00 en ben dan pas 21.30 thuis (kassa's tellen enzo)
Nee 2 en een info balie.quote:Op dinsdag 2 januari 2007 22:04 schreef veldmuis het volgende:
[..]
Daar staan toch een stuk of 5 kassa's?
Owja!quote:Op dinsdag 2 januari 2007 22:07 schreef Kuukske het volgende:
Ja k weet weer wat we gingen posten maar wat niet over JDude ging!
"De oranje gloed in Breda"
Zo karig?quote:Op dinsdag 2 januari 2007 22:07 schreef Frazz het volgende:
[..]
Nee 2 en een info balie.
En nee ik ben GEEN kassa miep, maar iedereen moet altijd wachten tot de kassa's geteld zijn zodat we met zn allen kunnen vertrekken (met overval en veiligheid enzo)
Owww de Karwei bij de Heerbaan. Daar ben ik regelmatig geweest voor mn ex werkgever. Misschien heb je mij wel in mn sjieke zakelijke outfit gezien als 1 van de weinigenquote:Op dinsdag 2 januari 2007 22:08 schreef veldmuis het volgende:
[..]
Zo karig?
De gamma en praxis doen het veel sjieker!
Tjah zo groot vergeleken met de praxis zijn wij ook niet, ong 2500m2. En personeels tekortquote:Op dinsdag 2 januari 2007 22:08 schreef veldmuis het volgende:
[..]
Zo karig?
De gamma en praxis doen het veel sjieker!
Ik werk er pas vanaf september en meestal savonds en zaterdag.quote:Op dinsdag 2 januari 2007 22:09 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Owww de Karwei bij de Heerbaan. Daar ben ik regelmatig geweest voor mn ex werkgever. Misschien heb je mij wel in mn sjieke zakelijke outfit gezien als 1 van de weinigen
In of bij? Viel me afgelopen zondagavond op toen we vanuit Zwijndrecht richting Breda reden over de A16. Rechts van Breda staat een kas heel erg veel licht de ruimte in te schieten.quote:Op dinsdag 2 januari 2007 22:07 schreef Kuukske het volgende:
Ja k weet weer wat we gingen posten maar wat niet over JDude ging!
"De oranje gloed in Breda"
Nou voor mijn gevoel hangt het boven de Jumbo aan de Haagweg.. En vanaf de Fellenoordstraat zie je het ook.quote:Op dinsdag 2 januari 2007 22:10 schreef Ritchie het volgende:
[..]
In of bij? Viel me afgelopen zondagavond op toen we vanuit Zwijndrecht richting Breda reden over de A16. Rechts van Breda staat een kas heel erg veel licht de ruimte in te schieten.
Een kwekerij?quote:Op dinsdag 2 januari 2007 22:10 schreef Ritchie het volgende:
[..]
In of bij? Viel me afgelopen zondagavond op toen we vanuit Zwijndrecht richting Breda reden over de A16. Rechts van Breda staat een kas heel erg veel licht de ruimte in te schieten.
En weer niet aan mijquote:Op dinsdag 2 januari 2007 22:23 schreef Kuukske het volgende:
En we hebben natuurlijk de KuukskeisnogbierschuldigaanJDudeenVeldmuis meet nog
Zullen we van die new years eve meet dan nieuwjaarsborrel-meet maken zodat het nog steeds kan deze weekquote:Op dinsdag 2 januari 2007 22:26 schreef veldmuis het volgende:
Het lijkt me een goed idee om het meetlijstje toe te voegen in de volgende OP!
Scherp opgemerkt!quote:Op dinsdag 2 januari 2007 22:36 schreef Kuukske het volgende:
Nou ik zie jullie sowieso nog. Jullie lijken me niet het type dat bierschuld open laat staan
Wijkniveau is prima, toch?quote:Op dinsdag 2 januari 2007 22:41 schreef Ritchie het volgende:
veldmuis, vergeet ook het idee van Helsie niet, een overzicht van wie in welke wijk/straat woont
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |