Oh, helemaal niet? Meestal kun je door de hele kleine brandpuntsafstand geen mooie DOF krijgen, dat was bij m'n oude powershot ook, maar daar kon je wel een diafragma instellen. Dat ding was zelfs nog goedkoper dan je IXUS denk ikquote:Op woensdag 3 januari 2007 12:59 schreef tha_rizzo het volgende:
[..]
zoals ik al zei.... ik kan met m'n ixus geen diafragma instellen
hoogstens macrofunctie
Duurde het bij jou ook zo langquote:Op woensdag 3 januari 2007 12:50 schreef Helsie het volgende:
Zo, ik ben ook weer bijgekomen van oud&nieuw (zit nu @ work).
Ja hier nog 1quote:Op woensdag 3 januari 2007 15:45 schreef veldmuis het volgende:
Inderdaad zeg. Ik verveel me flink.
mierenneukertquote:Op woensdag 3 januari 2007 17:13 schreef veldmuis het volgende:
Wat een verschrikkelijke microfoon heeft dat mens.
Zure vrouwen?quote:Op woensdag 3 januari 2007 12:23 schreef tha_rizzo het volgende:
[..]
die vrouwen zijn daar net als overrijpe melk....
zeer zuur.....
Was het maar waar!quote:Op woensdag 3 januari 2007 17:42 schreef Kuukske het volgende:
Nog brand uitgebroken ergens? Nog aanleiding om ergens te gaan (ramp)toeristen ofzo?
Waarom denk je dat vrouwen die in een kroeg werken zuur worden. Al die dronken en vervelende mannen heel de dagquote:Op woensdag 3 januari 2007 17:54 schreef _Supreme het volgende:
[..]
Zure vrouwen?. Zijn ze niet lief dan?
wss de rode periode?quote:Op woensdag 3 januari 2007 20:15 schreef Kuukske het volgende:
Mja de bediening laat soms te wensen over
Zo ik was laatst bij donnatello's; heerlijk gegeten hoor!, maar damn wat een buttbediening. Dat vrouwtje was echt niet gaaf bezig en snauwde zo'n beetje iedere bezoeker af die binnenliep.
Maar again: de lasagna daar is yumm![]()
Edit: zin vergeten
quote:21:23:27 03-01-07 17 G BRAN PRIO 1 6438 6161 6135 A58 L 57,3 BREDA BUITENBRAND WEGVERVOER (INC: 05)
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |