Goh... jij lijkt mij helemaal niet zo'n (ex-)gabbertje.quote:Op donderdag 21 december 2006 18:21 schreef Rock_de_Braziliaan het volgende:
[..]
M'n Gabberrrroutfitje.![]()
Je kan er zelfs vrijwilligen als je dat wilt, dan ga je helemaal gratis... 2 uurtjes zijn wel vol te houden.quote:Op donderdag 21 december 2006 18:19 schreef Autodidact het volgende:
[..]
[url=http://tac.yabu.nl/AGENDA/items/2006-12-31.html]Denk hier[/i]. De rest hier is niet te pruimen.
Ik ga (weer) naar een verjaardag van een vriend.quote:Op donderdag 21 december 2006 18:23 schreef du_ke het volgende:.
Ga weer teveel drinken met oud en nieuw gok ik.
Nee, ik loog ook.quote:Op donderdag 21 december 2006 18:24 schreef kLowJow het volgende:
[..]
Goh... jij lijkt mij helemaal niet zo'n (ex-)gabbertje.
Ik zie het. Makkelijk verdiend he.quote:Op donderdag 21 december 2006 18:25 schreef Aoristus het volgende:
[..]
Je kan er zelfs vrijwilligen als je dat wilt, dan ga je helemaal gratis... 2 uurtjes zijn wel vol te houden.
quote:KANDAHAR HEET NU LITTLE BAGDAD
In de Afghaanse stad Kandahar had de afgelopen weken ongeveer om de dag een zelfmoordaanslag plaats.
quote:KOPERDIEVEN LEGGEN TREINVERKEER STIL
Het treinverkeer tussen Oss en Wijchen is vanochtend stil komen te liggen doordat dieven 450 meter aan koperen kabels hadden meegenomen.
quote:WIJFFELS: ‘VOOR NIEUW KABINET VIER TOT ZES WEKEN NODIG’
Informateur Herman Wijffels (CDA) verwacht vier tot zes weken nodig te hebben voor de vorming van een kabinet van CDA, PvdA en ChristenUnie. Hij vindt dat de gesprekken geen maanden mogen duren.
quote:SUCCESVOLLE VADER VAN TOM & JERRY EN DE FLINTSTONES
Joseph Barbera, creatief brein achter Tom & Jerry, The Flintstones en Yogi Bear, is gisteren op 95-jarige leeftijd overleden.
quote:MENS VOLGT SNEL GEURSPOOR IN GRAS
Mensen kunnen net als honden spoorzoeken. Door goed te snuffelen volgden proefpersonen succesvol een vooraf door onderzoekers getrokken geurspoor van chocolade-aroma in een grasveld.
quote:CYBERKOELIES VOOR LUIE GAMERS
Veel westerse gamers zijn te lui om in World of Warcraft de saaie gedeeltes te spelen. Jonge Chinese boeren knappen in cyberkelders het vuile werk op.
Als je IJsland meetelt (met 94% Noords/Keltische bevolking) dan moet Japan ook in die rij met een bevolking van maarliefst 99% Japanners, en Malta waar niet eens een andere bevolkingsgroep wordt genoemd.quote:Op donderdag 21 december 2006 15:41 schreef Mutant01 het volgende:
Dus dan hebben we Ijsland en Noord-Korea als twee enige monoculturen ter wereld? Of is Groenland ook een monocultuur?
Vanaf de zijlijn is het altijd makkelijker. Kijk maar naar Rock, hij moet iets verzinnen waar hij zich pas na tig biertjes gemakkelijk in zal voelenquote:Op donderdag 21 december 2006 18:27 schreef Autodidact het volgende:
[..]
Ik zie het. Makkelijk verdiend he.
Dan heeft hij in elk geval een goed excuus.quote:Op donderdag 21 december 2006 18:33 schreef Aoristus het volgende:
[..]
Vanaf de zijlijn is het altijd makkelijker. Kijk maar naar Rock, hij moet iets verzinnen waar hij zich pas na tig biertjes gemakkelijk in zal voelen
Nee man, ik doe gewoon mijn broek aan met extra grote swanz.quote:Op donderdag 21 december 2006 18:33 schreef Aoristus het volgende:
[..]
Vanaf de zijlijn is het altijd makkelijker. Kijk maar naar Rock, hij moet iets verzinnen waar hij zich pas na tig biertjes gemakkelijk in zal voelen
Ik weet het! Ga als de Marlboro man!quote:Op donderdag 21 december 2006 18:36 schreef Rock_de_Braziliaan het volgende:
[..]
Nee man, ik doe gewoon mijn broek aan met extra grote swanz.
quote:Op donderdag 21 december 2006 18:37 schreef Aoristus het volgende:
[..]
Ik weet het! Ga als de Marlboro man!
Kritiek is altijd makkelijk.quote:Op donderdag 21 december 2006 18:47 schreef Aoristus het volgende:
http://www.nu.nl/news/923(...)_beetje_hersens.html
Wat is een mobilette?quote:Op donderdag 21 december 2006 19:10 schreef kLowJow het volgende:
[..]
Die hing vroeger boven mijn bed als mobilette ..
Is dat....Seinfeldhumor?quote:Kleinkunst, nog zoiets. Het woord zegt het al. Erger kan niet. In een zaal vol gelijkgezinden tegen het grootkapitaal en de jachtige maatschappij gaan staan schreeuwen en daarna met zijn allen weer in de BMW naar het tweede huis in Frankrijk rijden.
quote:Op donderdag 21 december 2006 19:11 schreef kLowJow het volgende:
[..]
Een soort brommer geloof ik.
err.. mobiel ofzo... zo'n draaiding..
Ja, alleen kon je deze niet opwinden en kwam er geen geluid uit. Wel ben ik hierdoor altijd trouw gebleven aan Marlboro.quote:Op donderdag 21 december 2006 19:13 schreef Silmarwen het volgende:
[..]
Zo'n irritant ding dat als je hem opwindt er geluid uitkomt?
En nou niet meteen met ranzige gedachten komen.
[afbeelding]
Zoiets?
Wat een briljant idee, the malboro man als mobilette.quote:Op donderdag 21 december 2006 19:14 schreef kLowJow het volgende:
[..]
Ja, alleen kon je deze niet opwinden en kwam er geen geluid uit. Wel ben ik hierdoor altijd trouw gebleven aan Marlboro.
http://www.truthout.org/docs_2006/122106H.shtmlquote:Long US Work Hours Are Bad for the Environment, Study Shows
By Mark Weisbrot
t r u t h o u t | Report
Wednesday 20 December 2006
Washington - If the world works as many hours as Americans currently do, it would consume 15-30 percent more energy by 2050 than it would by following Europe's model, according to a paper by the Center for Economic and Policy Research (CEPR).
"Are Shorter Work Hours Good for the Environment? A Comparison of U.S. and European Energy Consumption," by researcher David Rosnick and economist Mark Weisbrot, looks at the potential environmental effects of European and other countries adopting the U.S. norm of longer work hours. The authors find that the implications for global climate change could be significant.
"Old Europe" currently consumes about half as much energy per person as does the United States. If Europe were to adopt U.S. practices and increase annual work hours to American levels, the paper shows, they could consume some 30 percent more energy than they do at present. Not only could that impact fuel prices worldwide, but the resulting carbon emissions would make it far more difficult for the EU to meet its commitments to the Kyoto Protocol.
"The implications of adopting the U.S. model of longer work hours and more energy usage extend beyond Europe," said Mark Weisbrot, CEPR co-director and co-author of the paper. "There could be an even greater environmental impact since as the economies of developing countries grow, those nations look to either the U.S. or to European economic models."
The report outlines how worldwide energy patterns could be dependent on which model developing countries choose in the next few decades. If all countries worked as many hours per week as U.S. workers do, the additional carbon emissions could substantially increase the pace of global warming.
Alternately, there is the possibility of the reverse outcome: that the United States could move more in the direction of Europe's fewer work hours, which would significantly reduce energy consumption.
Het is wel slecht he?quote:
Verassend is het niet echt he? Minder werken is minder schadelijk voor het milieu. Goh!quote:Op donderdag 21 december 2006 19:36 schreef zakjapannertje het volgende:
[..]
http://www.truthout.org/docs_2006/122106H.shtml
Hallo, mr. Current Affairs:quote:Op donderdag 21 december 2006 19:14 schreef ExtraWaskracht het volgende:
Je zal een metalen staaf met magneetjes als kerstpakket krijgen zeg.
Die reacties die erbij staan.
Heb je ook gereageerd?quote:Op donderdag 21 december 2006 16:30 schreef Aoristus het volgende:
[quote]Op woensdag 20 december 2006 16:02 schreef sigme het volgende:
M'n kerstpakket heeft de krant gehaald!
[..]
heb je de reakties al gelezen? Ik zit een oud-college er mee te pesten
Ik heb Marlboro eik nooit zo'n daverend soort gevonden.quote:Op donderdag 21 december 2006 19:17 schreef Silmarwen het volgende:
[..]
Wat een briljant idee, the malboro man als mobilette.![]()
Malboro MediumAlleen rook ik al 2 jaar niet meer.
Lekker op tijd ook weer..quote:Op donderdag 21 december 2006 20:09 schreef Aoristus het volgende:
[..]
Hallo, mr. Current Affairs:
[..]
Heb je ook gereageerd?
Het zijn leugenachtige brabo's en nu zijn ze nog overgenomen door een Frans bedrijf ookquote:Op donderdag 21 december 2006 20:18 schreef ExtraWaskracht het volgende:
[..]
Lekker op tijd ook weer..
Naja, ik moest me erom kapot lachen. Zeker na het nieuws van sigme dat ze 104e van de 105 werkgevers stonden. En nee, ik heb niet gereageerd.
Overgenomen? Door wie?quote:Op donderdag 21 december 2006 20:20 schreef Aoristus het volgende:
[..]
Het zijn leugenachtige brabo's en nu zijn ze nog overgenomen door een Frans bedrijf ook
Atos he, vroeger was het van Philipsquote:
Oh, Origin. Ja, duh.quote:Op donderdag 21 december 2006 20:24 schreef Aoristus het volgende:
[..]
Atos he, vroeger was het van Philips
gister ook al. Waarom horen wij dat nooit ?quote:Op donderdag 21 december 2006 20:44 schreef Rock_de_Braziliaan het volgende:
Jan Smit en Ellemieke Vermoolen zijn uit elkaar.
quote:Op donderdag 21 december 2006 18:26 schreef kLowJow het volgende:Wederom niet voor verkrachting aangeklaag te worden.
Ja, bij RTL B. zag hij er erg verslagen uit, ondanks dat het zijn eigen beslissing was.quote:Op donderdag 21 december 2006 20:45 schreef Aoristus het volgende:
[..]
gister ook al. Waarom horen wij dat nooit ?
Jantje Smit is er natuurlijk kapot van, dat spreekt voor zich
Als hij straks dertig is, dan zullen er vast genoeg leeftijdsgenootjes voor 'm zijn. Ik heb geen idee wat Ellemieke Vermeulen deed, maar ze was wel tien jaar ouder dan hemquote:Op donderdag 21 december 2006 20:52 schreef Rock_de_Braziliaan het volgende:
[..]
Ja, bij RTL B. zag hij er erg verslagen uit, ondanks dat het zijn eigen beslissing was.
Het is natuurlijk ook niet makkelijk om twee drukke levens te combineren.
Ik denk dat het verstandig dat hij nu voorrang geeft aan zijn cariere. Hij is tenslotte nog jong.
Ja, ik ben daar ook wel benieuwd naar.quote:
Wel een anestesist die hoopt aangeklaagd te worden voor moord.quote:Op donderdag 21 december 2006 21:01 schreef Sidekick het volgende:
Heb jij ooit iemand gezien die hoopt dat hij aangeklaagd wordt voor verkrachting?
15 seconden per veldslag. Hmm.quote:Op donderdag 21 december 2006 20:53 schreef Sidekick het volgende:
330 wolven die een Modern Armor aanvallen. Hmm.
Wanneer je een vriend(in) hebt gaat ze je vermoeiend vinden.quote:Op donderdag 21 december 2006 21:25 schreef Sidekick het volgende:
Ik zoek een specifiek artikel.
Integendeel, dan mag hij eens per maand specifieke artikelen voor haar kopen.quote:Op donderdag 21 december 2006 21:30 schreef kLowJow het volgende:
[..]
Wanneer je een vriend(in) hebt gaat ze je vermoeiend vinden.
Ze hoeft niet ver te zoeken om mij te vinden.quote:Op donderdag 21 december 2006 21:30 schreef kLowJow het volgende:
[..]
Wanneer je een vriend(in) hebt gaat ze je vermoeiend vinden.
Das waar je woont in zo'n inteeltdorpje niet?quote:Op donderdag 21 december 2006 21:34 schreef Sidekick het volgende:
[..]
Ze hoeft niet ver te zoeken om mij te vinden.
op de kinderboerderij zeker. Kiekeboe, hier is Sidekiiiickquote:Op donderdag 21 december 2006 21:34 schreef Sidekick het volgende:
[..]
Ze hoeft niet ver te zoeken om mij te vinden.
Deze sneer richting zo'n exemplarisch heerschap vind ik niet kunnen. Wil je hem editten beste mod?quote:Op donderdag 21 december 2006 21:36 schreef kLowJow het volgende:
[..]
Das waar je woont in zo'n inteeltdorpje niet?
Ja.quote:Op donderdag 21 december 2006 21:36 schreef kLowJow het volgende:
[..]
Das waar je woont in zo'n inteeltdorpje niet?
Mijn rechten zijn al ontnomen, ik heb alleen nog een paar dagen een blauw kleurtje.quote:Op donderdag 21 december 2006 21:41 schreef kLowJow het volgende:
[..]
Deze sneer richting zo'n exemplarisch heerschap vind ik niet kunnen. Wil je hem editten beste mod?
Ooit zullen we hierop terugkijken en er om kunnen lachen.quote:Op donderdag 21 december 2006 21:46 schreef Apropos het volgende:
Sneer die van Deze zo'n richting exemplarisch heerschap vind ik niet kunnen. De boord van Wil je editten beste mod.?
Op de dag dat ik mijzelf heb klemgezopen.quote:Op donderdag 21 december 2006 21:48 schreef kLowJow het volgende:
[..]
Ooit zullen we hierop terugkijken en er om kunnen lachen.
Morgen zal er dus gelachen worden.quote:Op donderdag 21 december 2006 21:51 schreef Sidekick het volgende:
[..]
Op de dag dat ik mijzelf heb klemgezopen.
Ja, zelfs Hitler deed dat niet.quote:Op donderdag 21 december 2006 22:21 schreef kLowJow het volgende:
Nazivergelijkingen.
Ja, wat moet je nou met zoiets?quote:Het woord metafysica bestond al als aanduiding voor de wetenschap over God. De begrippen metalogisch en meta-ethisch zijn analoog daaraan gevormd. Daarbij is het moeilijk verwarring met klassieke filosofische begrippen te vermijden. Zoals tussen het meta-ethische ‘zelf’ en het concept van de zedelijke persoonlijkheid. Een ander mogelijk punt van verwarring is het metalogische wereldbegrip en het natuurbegrip. R. wil dus die twee scheiden, omdat zijn wereldbegrip alle mogelijke inhouden van een filosofisch systeem bevat, mits ze als elementen van een – niet van het – ‘al’ mogen optreden.
Rosenzweig scheidt strikt dit metafysische van het a-fysische. Dat is een omgekeerd pantheïsme, dat R. evenzeer afwijst als het pantheïsme van het idealisme. Na afwijzing van dit pantheïsme komt het metafysische godsbegrip in zicht.
1 Het meta-ethische doet de mens het ethos beheersen.
2 Het metalogische maakt de logos tot bestanddeel van de wereld.
3 Het metafysische maakt de physis tot het bestanddeel van God.
Dat God een eigen natuur heeft, is filosofisch volstrekt nieuw, pas na Hegel is dit tot besef geworden. Het ontologische godsbewijs met de erkenning van de eenheid van zijn en denken hield de ontkenning van Gods eigen natuur in stand. Kant ontkent deze eenheid en stelt daarmee ook het ontologisch godsbewijs onder kritiek, Hegel looft dit godsbewijs, maar veroorzaakt daardoor het tegendeel, hij maakt God afhankelijk van de identiteit van rede en werkelijkheid. Hij moet een bestaan hebben vóór die identiteit, die het bestaan uit het ‘zijn’ wil afleiden.
Het natuurlijke element in God geeft hem de ware zelfstandigheid tegen al het natuurlijke buiten hem. Hij is onafhankelijk van het gedacht worden, van het zijn en het bestaan. God heeft zijn natuur en zijn goddelijke vrijheid, die twee maken hem levend. Schellings late filosofie richtte zich op de natuur, Nietzsche deed dit t.a.v. de vrijheid. Nietzsche ontkent God niet, hij loochent, ja, vloekt hem met de uitspraak: “als God zou bestaan, hoe zou ik het uithouden niet God te zijn?” Nietzsche staat oog in oog met de levende God als eerste levende mens onder de filosofen en vloekt hem door hem zijn vrijheid te benijden. Het meta-ethische stoot het metafysische af en maakt hem juist daardoor zichtbaar als goddelijke “persoonlijkheid”.
Dat was dan ook de Nazi-structuur: trappen naar onderen.quote:Op donderdag 21 december 2006 22:26 schreef Sidekick het volgende:
Hitler gebruikte ook vaak een thumps-down post icon.
Een waarheid als een koe.quote:
Ik was meer van de davidoff eigenlijk, maar malboro medium vond ik wel lekker. Van gewone malboro of camel kreeg ik altijd hoofdpijn. Eigenlijk kreeg ik van roken gewoon hoofdpijn, maar van davidoff minder.quote:Op donderdag 21 december 2006 20:10 schreef Reya het volgende:
[..]
Ik heb Marlboro eik nooit zo'n daverend soort gevonden.
Hm, ik rook Camel. Daarvoor Gauloise en Caballero. Die laatste twee ben ik vanaf gestapt na vakanties waarin het allemaal wat te veel werd.quote:Op donderdag 21 december 2006 23:02 schreef Silmarwen het volgende:
[..]
Ik was meer van de davidoff eigenlijk, maar malboro medium vond ik wel lekker. Van gewone malboro of camel kreeg ik altijd hoofdpijn. Eigenlijk kreeg ik van roken gewoon hoofdpijn, maar van davidoff minder.
quote:Op donderdag 21 december 2006 23:04 schreef ExtraWaskracht het volgende:
[..]
Hm, ik rook Camel. Daarvoor Gauloise en Caballero. Die laatste twee ben ik vanaf gestapt na vakanties waarin het allemaal wat te veel werd.
Heb ik helemaal gemistquote:Op donderdag 21 december 2006 23:02 schreef Silmarwen het volgende:
Jullie willen overigens niet weten hoe vreemd het gesprek is vanaf het stukje dat Napalm navraag doet over de hoop van Klowjow niet weer aangeklaagd te worden voor verkrachting.![]()
En het verhaal daarachter is...quote:Op donderdag 21 december 2006 23:12 schreef kLowJow het volgende:
[..]
Heb ik helemaal gemist
Er staat trouwens "wederom niet", niet "niet weer". Nogal een verschil.
Davidoff was ook mijn favoriet, soms rookte ik ook nog wel eens Lucky Strike. Maar ik probeer nu iets van permanent gestopt te zijnquote:Op donderdag 21 december 2006 23:02 schreef Silmarwen het volgende:
[..]
Ik was meer van de davidoff eigenlijk, maar malboro medium vond ik wel lekker. Van gewone malboro of camel kreeg ik altijd hoofdpijn. Eigenlijk kreeg ik van roken gewoon hoofdpijn, maar van davidoff minder.
Jullie willen overigens niet weten hoe vreemd het gesprek is vanaf het stukje dat Napalm navraag doet over de hoop van Klowjow niet weer aangeklaagd te worden voor verkrachting.![]()
quote:Op donderdag 21 december 2006 23:20 schreef Reya het volgende:
[..]
Davidoff was ook mijn favoriet, soms rookte ik ook nog wel eens Lucky Strike. Maar ik probeer nu iets van permanent gestopt te zijn
Je zou het ook alleen kunnen doen op die gelegenheden...... in theorie.quote:Op donderdag 21 december 2006 23:21 schreef Silmarwen het volgende:
[..]
Stoppen is okay. Maar het blijft lastig met alcohol erbij of na heel erg lekker eten en uiteraard na de seks. Volgens mij gaat dat nooit meer weg.
En stress is ideaal weg te roken. Er is geen beter middel tegen stress dan sigaretten, en dan is het heel verleidelijk te gaan roken als je vaak deadlines hebt.quote:Op donderdag 21 december 2006 23:21 schreef Silmarwen het volgende:
[..]
Stoppen is okay. Maar het blijft lastig met alcohol erbij of na heel erg lekker eten en uiteraard na de seks. Volgens mij gaat dat nooit meer weg.
Uhhh, sommige mensen kunnen gelegenheidsrokers zijn. Als ik een sigaret rook zit ik binnen no time op anderhalf pakje per dag. Ik heb het al eens eerder geprobeerd.quote:Op donderdag 21 december 2006 23:22 schreef ExtraWaskracht het volgende:
[..]
Je zou het ook alleen kunnen doen op die gelegenheden...... in theorie.![]()
quote:Op donderdag 21 december 2006 23:15 schreef Silmarwen het volgende:
[..]
En het verhaal daarachter is...
Ik bedoel je bent best aantrekkelijk. Je kunt niet verkracht worden door een knappe man.
Nee, gelegenheidsroken zit er hier ook niet in. Ik kan nog doen met een half pakje per dag, maar minder lukt gewoon niet.quote:Op donderdag 21 december 2006 23:23 schreef Silmarwen het volgende:
[..]
Uhhh, sommige mensen kunnen gelegenheidsrokers zijn. Als ik een sigaret rook zit ik binnen no time op anderhalf pakje per dag. Ik heb het al eens eerder geprobeerd.Het is voor mij roken of niet roken.
Vreemd is dat eigenlijk. Ik weet niet hoe jij begonnen bent, maar ik ben als gelegenheidsroker begonnen.quote:Op donderdag 21 december 2006 23:23 schreef Silmarwen het volgende:
[..]
Uhhh, sommige mensen kunnen gelegenheidsrokers zijn. Als ik een sigaret rook zit ik binnen no time op anderhalf pakje per dag. Ik heb het al eens eerder geprobeerd.Het is voor mij roken of niet roken.
Weet je moeder dat?quote:Op vrijdag 22 december 2006 00:04 schreef du_ke het volgende:
Ik kan behoorlijk goed gelegenheidsroken. Vooral in het weekend vind ik veel gelegenheden
.
Hoe vaak moet ik kijken voor het grappig wordt?quote:Op vrijdag 22 december 2006 00:27 schreef Finder_elf_towns het volgende:
[afbeelding]
Hihi.
Je moet 2x kijken om 'm te snappen.
Squote:Op vrijdag 22 december 2006 00:27 schreef Finder_elf_towns het volgende:
[afbeelding]
Hihi.
Je moet 2x kijken om 'm te snappen.
Tot je scheel ziet. Maar daar ging het niet om.quote:Op vrijdag 22 december 2006 00:30 schreef kLowJow het volgende:
[..]
Hoe vaak moet ik kijken voor het grappig wordt?
Wat een bizarre daad zeg om dat te zeggen...quote:Op donderdag 21 december 2006 23:23 schreef kLowJow het volgende:
[..].
Die nacht (al heel wat jaartjes geleden) was de laatste keer dat ik naar de verjaardag van die vriend ben gegaan, tot dit jaar dus. Ik ben er dan ook even tussenuit geweest hè. Maar goed. Ik heb die nacht dus eerst kotsend, vervolgens slapend doorgebracht op een bed op zolder. 's Ochtends wakker geworden wilde ik naar huis, trap af, woonkamer door. In de woonkamer ligt iedereen te slapen. Ook twee meisjes. Ik kende die meisjes, omdat ik met één van hen recentelijk het bed had gedeeld en de ander met een vriend van me. Die nacht waren ze dus met wat vrienden van mij mee naar huis gegaan.
Een paar dagen later werd iedereen, behalve ik dus, gearresteerd op verdenking van verkrachting. Deze meisjes hadden verklaard als zielige maagdjes die nacht gedrogeerd en verkracht te zijn geweest.
Lang verhaal ==> kort... ze hadden dit verhaal verzonnen, omdat hun ouders nogal boos waren dat ze de hele nacht weg waren gebleven..
Ik ben op mijn twaalfde begonnen met roken om stoer te doen. Meestal ging er dan binnen een paar uur een pakje doorheen samen met een vriendin, omdat mijn ouders niets mochten vinden. Behoorlijk naïef, natuurlijk merkte ze het wel.quote:Op donderdag 21 december 2006 23:25 schreef ExtraWaskracht het volgende:
[..]
Vreemd is dat eigenlijk. Ik weet niet hoe jij begonnen bent, maar ik ben als gelegenheidsroker begonnen.
Da's een keuze.quote:Op vrijdag 22 december 2006 08:50 schreef sigme het volgende:
oh, naar simplon gaan met oud en nieuw is deja vu. Retro.
ik ga naar Haarlem.
Éénmaal per jaar rijden we met een stel koters op de achterbank een paar honderd kilometer. Om een of andere reden vindt dat altijd plaats op 1 januari. Hetgeen maakt dat we oud & nieuw altijd een beetje beschaafd proberen te houden. Je kan niet met koters in de auto kotsend en slingerend over de snelweg. Toch?
Je moet kinderen voorbereiden op wat komen gaat, dus waarom niet?quote:Op vrijdag 22 december 2006 08:50 schreef sigme het volgende:
ik ga naar Haarlem.
Éénmaal per jaar rijden we met een stel koters op de achterbank een paar honderd kilometer. Om een of andere reden vindt dat altijd plaats op 1 januari. Hetgeen maakt dat we oud & nieuw altijd een beetje beschaafd proberen te houden. Je kan niet met koters in de auto kotsend en slingerend over de snelweg. Toch?
Niks mis met old-skool.quote:Op vrijdag 22 december 2006 08:50 schreef sigme het volgende:
i
ik voelde me vanochtend enorm oldskool. Met veels te veel bier op vroeg opstaan, douchen en naar school moeten. Op donderdagochtend kwam ik dan uit Simplon (en dan via het Aabc, en als het echt erg was The white horse).quote:Op vrijdag 22 december 2006 08:58 schreef Rock_de_Braziliaan het volgende:
[..]
Niks mis met old-skool.
Je bent wild en je jongt wat.quote:
Vooral achterover leunen, eten en aanwezig zijn bij familie. Als ik dit tentamen haal ga ik ook genocide plegen op een paar schoolboeken met vuurwerk.quote:Op vrijdag 22 december 2006 09:10 schreef sigme het volgende:
Wat ga jij doen met oud & nieuw, Finder?
Rolmodelquote:Op vrijdag 22 december 2006 09:15 schreef Silmarwen het volgende:
[..]
Ah, een meisje dat haar roeping al heeft gevonden.
MAWquote:Op vrijdag 22 december 2006 09:15 schreef Silmarwen het volgende:
[..]
Ah, een meisje dat haar roeping al heeft gevonden.
Mede dankzij haar borstimplantaten. Lekker Rollebolluhquote:
quote:
Is dat zo? Nooit iets van gemerkt, eigenlijk.quote:Op vrijdag 22 december 2006 09:30 schreef sigme het volgende:
[..]
[afbeelding]
Môgge.
Het grote voordeel van niet roken is dat meer bier minder kater oplevert.
Ik heb over het algemeen weinig last van katers, tenzij ik gruwelijk teveel heb gedronken en bovendien nog eens slecht heb geslapen, wat tegenwoordig haast nooit meer voorkomtquote:Op vrijdag 22 december 2006 09:34 schreef sigme het volgende:
Je hebt geen katers of ze blijven monsterlijk?
Dat slaat echt in als een bom. Ik heb een keer een avond alleen maar zwaar bier van Grimbergen gedronken, en de dag erop kon je me opvegen.quote:Op vrijdag 22 december 2006 09:38 schreef sigme het volgende:
Ik ben er vandaag beter aan toe dan de heren die er ook waren, en zij zijn tien jaar jonger dan ik.
Ik dronk zwaar bier notabene. [afbeelding]
Ik moet toegeven, eenmaal thuis bleek ik wel heel lamquote:Op vrijdag 22 december 2006 09:41 schreef Reya het volgende:
[..]
Dat slaat echt in als een bom. Ik heb een keer een avond alleen maar zwaar bier van Grimbergen gedronken, en de dag erop kon je me opvegen.
Raamambtenarenquote:Veel 'raamambtenaren' bij de overheid
RIJSWIJK - Heel wat gezonde ambtenaren doen de hele dag weinig anders dan uit het raam kijken, in plaats van dat ze aan het werk zijn. Zij krijgen hun salaris gewoon betaald. Deze zogenoemde 'raamambtenaar' blijkt een bekend verschijnsel onder ambtenaren.
Dat staat in een onderzoek van Binnenlands Bestuur naar de productiviteit van overheidswerknemers, dat het weekblad voor politici en ambtenaren vrijdag publiceerde. Bijna vijftienhonderd beleids- en leidinggevende ambtenaren werkten hieraan mee.
De helft van de ambtenaren zegt het verschijnsel te kennen. Bijna 40 procent van hen zegt zo'n 'raamambtenaar' daadwerkelijk in zijn directe werkomgeving te hebben.
quote:Op vrijdag 22 december 2006 09:47 schreef Reya het volgende:
Overigens voel ik me ook vrij brak, sinds ik gestopt ben ben met roken ben ik weer veel meer gaan drinken![]()
quote:Ik stopte dus met roken
En voelde me gebroken
Dat hield ik zeven weken
Toen had ik het bekeken
Ik dacht: "eentje maar"
En nam er toen toch twee
hee hee hee
Het ging meteen weer better
Ik rook weer als een ketter
Ik stopte dus met zuipen
En kreeg akuut de stuipen
En zag ik iemand drinken
Begon de moed te zinken
Ik dacht: "eentje maar"
En nam er toen toch twee
hee hee hee
Ik zit hier op vrijdagochtend ook meestal met een stuk of vijf raamwerknemers.quote:Op vrijdag 22 december 2006 09:56 schreef sigme het volgende:
[..]
Raamambtenaren. In het bedrijfsleven zijn er ook zat, daar niet van.
Vrouwen...quote:Op donderdag 21 december 2006 23:23 schreef kLowJow het volgende:
Een paar dagen later werd iedereen, behalve ik dus, gearresteerd op verdenking van verkrachting. Deze meisjes hadden verklaard als zielige maagdjes die nacht gedrogeerd en verkracht te zijn geweest.
Moet je wel aangeven welke dat dan specifiek is..quote:Op donderdag 21 december 2006 21:25 schreef Sidekick het volgende:
Ik zoek een specifiek artikel.
quote:De Haagse gemeenteraad is akkoord met met de vertrekregeling voor de Zwarte Madonna. De laatste bewoners krijgen een bedrag van 40.000.euro. Het complex zal nu komende zomer worden gesloopt.
Succes! Dat je maar goedbetaald saai & betrouwbaar mag worden.quote:Op vrijdag 22 december 2006 10:04 schreef Napalm het volgende:
Zo.
Zometeen laatste gesprek & salarisonderhandelingen bij saai&betrouwbaar. Toch voel ik enige spanning![]()
Met een ander aanbod op zak is dat de enige optie.quote:Op vrijdag 22 december 2006 10:06 schreef sigme het volgende:
[..]
Succes! Dat je maar goedbetaald saai & betrouwbaar mag worden.
Wat een hel wat een hel.quote:Op vrijdag 22 december 2006 10:09 schreef Napalm het volgende:
[..]
Met een ander aanbod op zak is dat de enige optie.
Ik knan/ kon ook zuipen als een beer. Vroegah was ik erg getraind. Tegenwoordig minder. Alles blijft normaliter binnen en dan gewoon zaterdagochtend, met de moed der wanhoop, gaan trainen was de beste remedie.
Rob Oudkerk heeft inmiddels aangegeven ook wel geinteresseerd te zijn in een dergelijke functie.quote:Op vrijdag 22 december 2006 09:56 schreef sigme het volgende:
[..]
Raamambtenaren. In het bedrijfsleven zijn er ook zat, daar niet van.
quote:739 tt-EEN 739 vr 22 dec 09:36:30
nieuws
AMERIKAANSE SOLDATEN ZIEN GEEN PROBLEEM
Uit een studie blijkt dat drie op vier
Amerikaanse soldaten geen probleem
hebben met holebi's in het leger. De
cijfers roepen vraagtekens op bij de
"Don't Ask, Don't Tell"-regeling.
Die regeling bepaalt dat rekruten niet
naar hun geaardheid gevraagd worden. In
ruil wordt van holebi's verwacht om die
verborgen te houden, op straffe van
ontslag.
De wet blijkt ook niet te werken. Een
op vier soldaten heeft iemand in zijn
eenheid waarvan hij of zij zeker is dat
die holebi is.
http://www.trouw.nl/hetni(...)_de_moslims_nog_nietquote:thailand / Handreiking van generaals overtuigt de moslims nog niet
door Minka Nijhuis in Bangkok
De Thaise advocaat Sunai Phasuk gaat sinds de staatsgreep van 19 september weer zonder angst over straat.
„De geheim agenten die voor mijn huis postten, waren de dag erna al verdwenen”, zegt hij. Een paar maanden geleden praatte hij nog niet zo ontspannen. Vanwege zijn onderzoek naar schendingen van mensenrechten in het islamitische zuiden van Thailand werd hij regelmatig met de dood bedreigd.
In de drie zuidelijke, overwegend islamitische provincies Yala, Narathiwat en Pattani, waar Sunai zijn onderzoek doet, vielen sinds januari 2004 ten gevolge van het conflict tussen militante moslims en regeringstroepen naar schatting ruim 1800 doden, merendeels burgers.
Het gebied is een voormalig sultanaat dat in 1902 door Thailand werd geannexeerd. Separatisten opereren er al decennia. Onder de harde militaire lijn van de afgezette regering van premier Thaksin liepen de spanningen zo hoog op, dat het deels een oorlogszone werd.
Hoewel de persoonlijke situatie van Sunai is verbeterd, is hij over de perspectieven voor vrede in het zuiden heel wat minder optimistisch. De interim-regering die na de staatsgreep werd geïnstalleerd begon een proces van verzoening, maar hij vraagt zich af of die voldoende vervolg zullen krijgen. Evenmin is duidelijk hoe de militante moslimgroepen zullen reageren op de politieke veranderingen in Bangkok.
De leider van de coup, Sonthi Boonyaratgalin, die moslim is, beloofde een politieke benadering van het probleem. Interim-premier generaal Surayud Chulalont bood begin november de bewoners van het zuiden excuses aan voor het harde optreden van de staat. Ook gaf hij toe dat het geweld in het zuiden te maken had met sociale ongelijkheid en hij erkende dat de islam een belangrijke plaats inneemt in de boeddhistische samenleving. De lokale bestuurscentra voor vrede en ontwikkeling die onder de regering Thaksin in 2002 waren afgeschaft, werden in ere hersteld. Zij doen onder andere onderzoek naar corruptie en incompetentie onder ambtenaren en politici en waren in het verleden redelijk succesvol.
Voorlopig gaat het geweld in het zuiden door, met vrijwel dagelijks aanslagen. Daarvan zijn zowel boeddhisten, vooral overheidspersoneel, als gematigde moslims die als collaborateurs worden gezien, het slachtoffer. Eind november waren alle ruim 900 overheidsscholen dagenlang gesloten nadat zeker vijf leraren gedood en tien scholen in brand gestoken waren.
Volgens Sunai is een van de oorzaken van het doorgaan van het geweld dat er nog altijd „een klimaat van wetteloosheid heerst in het zuiden. Veiligheidstroepen die buiten hun boekje gaan worden niet gestraft.” Volgens hem zou de regering het vertrouwen van de bevolking kunnen winnen door leger en politie strafrechtelijk te vervolgen vanwege hun gewelddadige optreden in 2004. Bij twee incidenten kwamen toen zo’n 200 moslims om.
Wat de situatie verder compliceert, is dat er inmiddels een nieuwe generatie strijders actief is, die radicaler is dan de moslimgroepen die al jarenlang opereren en die deels bereid zijn tot onderhandelen met de nieuwe regering.
Onlangs brachten deze nieuwe militanten pamfletten in omloop die de zuidelijke provincies tot een religieus conflictgebied verklaren dat bevrijd moet worden van de Thais-boeddhistische bezetting. „Ze willen met hun aanslagen laten zien dat de regering zwak staat. Als de autoriteiten nu hun beloften niet waarmaken, zou dat nog schadelijker zijn dan het harde beleid van de vorige regering,” zegt Sunai.
Onder de democratie verdwenen advocaat pas tijdens dictatuur gezocht
Zo’n twintig activisten werden gedood of raakten vermist onder de regering van ex-premier Thaksin (2001- 2006). De meest geruchtmakende zaak is die van de Somchai Neelaphaijit. Hij was voorzitter van de Vereniging van Moslim Advocaten en verdedigde regelmatig cliënten die slachtoffer waren van het geweld in het zuiden. Somchai wordt sinds 12 maart 2004 vermist. Hij werd op klaarlichte dag ontvoerd in Bangkok nadat hij openbaar had gemaakt dat de Thaise politie enkele van zijn cliënten had gemarteld. Er zijn duidelijke aanwijzingen dat overheidsfunctionarissen betrokken waren bij zijn ontvoering en vrijwel zekere dood. Onder de voormalige regering van Thaksin werden vijf politieagenten verhoord op beschuldiging van diefstal en onwettige detentie. Slechts een van hen werd tot drie jaar gevangenisstraf veroordeeld, de anderen kwamen wegens gebrek aan bewijs vrij. Hoewel toenmalig premier Thaksin toezegde het onderzoek naar de verdwijning voort te zetten, kwam daar in de praktijk niets van terecht. Pas na de staatsgreep van afgelopen september lijkt het onderzoek een nieuwe impuls te krijgen.
Je zou denken dat er in heel Nevada wel iets beters te vinden valt.quote:
quote:Op vrijdag 22 december 2006 10:31 schreef Napalm het volgende:
[..]
Je zou denken dat er in heel Nevada wel iets beters te vinden valt.
Dan nog, in mijn oude dorp met <15.000 inwoners liep er al wat beters rond. IN Nevada met ruim 2 mln inwoners moet het dan ook lukken!quote:
quote:Op donderdag 21 december 2006 20:53 schreef Sidekick het volgende:
330 wolven die een Modern Armor aanvallen. Hmm.
quote:Goh, volgens mij zie ik de linkse users toch nog altijd het eeuwige riedeltje 'als je het niet bevalt, dan emigreer je toch?!' gebruiken als iemand hier op Fok klaagt hoe walgelijk politiek correct o.i.d. Nederland is.
(...)
Als het je niet bevalt dat dit een land is waar iedereen gelijke rechten heeft, ook vrouwen en homo's, een land dat op christelijke leest geschoeid en gesticht is en waar men niet gediend is van middeleeuwse normen en waarden, dan ga je maar weg.
Kan gebeuren gewoon de derde weg links nemenquote:
Haha wie is er nou weer bezig?quote:Op vrijdag 22 december 2006 11:59 schreef Monidique het volgende:
Motherfucking Jezus, ben ik nou nog zo onder invloed, of...
[..]
http://www.onzemaninteheran.com/2006/12/offline.htmlquote:Offline?
Ik zou wel een verhaal op kunnen hangen over de Iraanse geheime dienst, die mijn blog heeft gesloten. Of over bedreigingen. Maar helaas was het intypen van een verkeerde tekst de schuld van het verdwijnen van mijn site. Mijn diepe excuses. Ik ben met van alles bezig, maar doe mijn best online te blijven.
http://af.wikipedia.org/wiki/Christophorus_Columbusquote:Vroeër, onder die Pax Mongolica (Mongoolse vrede), was veilige deurgang vanaf Christelike Europa regdeur tot in Sjina moontlik. Dit het egter verander toe die Ottomaanse Turke die Mongoolse Ryk verslaan het en tot Islam bekeer het. In breë konteks het Columbus se verhaal nie soseer met 'n individu te doen nie, maar met hoe die Europeërs see toe gedwing is om die gewilde sy en speserye van die ooste weer te bekom. Portugal was op soek na 'n manier rondom Afrika, maar Columbus het 'n ander plan gehad.
en anders helpt schuilen onder de dichtstbijzijnde tafel welquote:Op vrijdag 22 december 2006 10:05 schreef Finder_elf_towns het volgende:
Ik kan het even niet vinden, maar door welke ademhalingsoefeningen word een persoon weer kalm? Gewoon de ogen dicht en geforceerd rustig gaan ademhalen?
Sommigen worden kalm van bier, anderen van yoga en anderen... van... weet je wel...quote:Op vrijdag 22 december 2006 10:05 schreef Finder_elf_towns het volgende:
Ik kan het even niet vinden, maar door welke ademhalingsoefeningen word een persoon weer kalm? Gewoon de ogen dicht en geforceerd rustig gaan ademhalen?
Maar hoe kom je hier terecht dan? Het staat toch niet in jouw AT?quote:
Tja mij wat te futuristische zooi. Dan heb ik liever Generals.quote:Op vrijdag 22 december 2006 12:08 schreef pberends het volgende:
http://download.gametrail(...)dconquer3_3_h264.wmv
Trailer 3 C&C3.
quote:Gelijktijdig orgasme voor wereldvrede
AMSTERDAM - Het is vrijdag Global Orgasm Day. De Amerikaanse initiatiefnemers hopen om 16.00 uur Nederlandse tijd met een gelijktijdig orgasme van zo veel mogelijk mensen 'het energieveld van de aarde positief te beïnvloeden'. Dat zou uiteindelijk moeten leiden tot wereldvrede.
Volgens Donna Sheehan en Paul Reffell is bewezen dat positieve gedachten van grote groepen mensen het energieveld van de aarde kunnen beïnvloeden.
Door de vele gelijktijdige orgasmes zou een ongekend grote hoeveelheid 'positieve, vreedzame energie' vrijkomen. Vooral mensen die in oorlogsgebieden leven, worden aangespoord mee te doen.
Een steentje bijdragen aan een vredige kerst kan volgens de initiatiefnemers samen met een partner, maar ook alleen. Sheehan en Reffell zijn oprichters van vredescollectief Baring Witness en protesteerden eerder al naakt tegen oorlog.
quote:Op vrijdag 22 december 2006 12:47 schreef kLowJow het volgende:
Laten we onze horloges gelijkzetten.
[..]
tja, wat moet je daar nou van denken...quote:Op vrijdag 22 december 2006 12:49 schreef Monidique het volgende:
http://www.thesun.co.uk/article/0,,2001290023-2006410683,,00.html
Lullig voor de EUquote:Turkey has Europe's Largest
Turkey has the largest army in Europe and the eighth-largest in the world, according to a list published in The Independent.
An article published on Thursday in the Independent said that China has the world's largest army with 2.2 million troops and it is followed by the United States with 1.4 million troops.
India has 1.3 million troops and ranks third, according to Independent, which based its news on Washington-based Center for Strategic and International Studies and the U.S. Department of Defense.
Turkey has 514,850 troops and sits at the eighth place in the top 10 list, in which no other European countries were included.
Also in the news, U.S. President George Bush was also quoted as saying at an end-of-year press conference that he wants "to increase the size of the U.S. military - currently the second largest in the world - to allow America to take on a "long struggle against radicals and extremists."
--------------------------------------------------------------------------------
These are the world’s largest armies:
1- China: 2,225,000 troops
2- United States: 1,426,713
3- India: 1,325,000
4- North Korea: 1,106,000
5- Russia: 1,037,000
6- South Korea: 687,000
7- Pakistan: 619,000
8- Turkey: 514,850
9- Vietnam: 484,000
10- Egypt: 450,000
Mooi. Alle bewegingen om Armenie verder te isoleren zijn welkom.quote:Turks Expected to Invest more in Georgia
Turkish businessmen received support from Georgian President Mikhail Saakashvili for their business projects initiated in his country.
He said Turks had done a great job, calling for the launch of further projects on ports, infrastructure and energy in his own country.
The Georgian president then assured Turkish businessmen of his support and backing.
Officials of the Turkish Union of Chambers and Stock Exchanges (TOBB) signed a contract of business cooperation with their counterparts from the Georgian Chamber of Trade and Industry. The young president spoke on this occasion of plans to build in cooperation a railway from Kars to Tiflis.
Saakashvili’s words followed a description of the aim as improvement of trade and achievement of political integration.
Meanwhile, Georgia has launched its first embassy in Ankara since its independence in 1991.
The Georgian president launched the embassy.
He said that Turkey was the first country to offer help just after his country gained independence.
A surprise birthday party was held for Saaskashvili.
Lullig? Het lijkt me een aanbeveling. Zeker als ik naar die top-10 kijk.quote:
Lullig in die zin dat de EU verder mag kijken dan haar neus lang is als het gaat om het willen vervullen van een hoofdrol in de wereldpolitiek. Dit kan simpelweg niet zonder deze nieuwe energiepoort. De blanke onderbuik in de EU, uiteraard van christelijk/joodse/humanistische origine, zal nog eens haar eigen graf graven.quote:Op vrijdag 22 december 2006 13:02 schreef sigme het volgende:
[..]
Lullig? Het lijkt me een aanbeveling. Zeker als ik naar die top-10 kijk.
Spam?quote:Op vrijdag 22 december 2006 13:43 schreef Monidique het volgende:
Ik heb op de website van Elsevier een bericht achtergelaten.
Maar ze worden niet onderdrukt hoor!quote:Op vrijdag 22 december 2006 10:31 schreef zakjapannertje het volgende:
[..]
http://www.trouw.nl/hetni(...)_de_moslims_nog_niet
Inderdaad. De grootste boeven op een rijtje.quote:Op vrijdag 22 december 2006 13:02 schreef sigme het volgende:
[..]
Lullig? Het lijkt me een aanbeveling. Zeker als ik naar die top-10 kijk.
Ik sta niet op die lijstquote:Op vrijdag 22 december 2006 15:06 schreef Autodidact het volgende:
[..]
Inderdaad. De grootste boeven op een rijtje.
Ik heb met 'm te doen, eerlijk waarquote:Samir A. is in hongerstaking
Samir A. weigert voedsel en medicijnen. Hij protesteert tegen het feit dat hij op de terroristenafdeling van de gevangenis in Vught samen met vrouwen gevangen zit.
ANP
Alleen nog sapjes hè. Dat mag wel.quote:Op vrijdag 22 december 2006 15:11 schreef Aoristus het volgende:
[..]
Ik heb met 'm te doen, eerlijk waar
Toen ik Bush hoorde spreken, had hij het over landmacht en marine geloof ik. Misschien is hier de luchtmacht bijgeteld?quote:Op vrijdag 22 december 2006 15:22 schreef multatuli het volgende:
Ik had niet gedacht dat het Amerikaanse leger zo groot was. Zonder mij tot google te wenden, had ik gedacht dat er nu iets van 600.000 waren en dat Bush dat wilde verhogen. Andere telling?
appelsapjes zekerquote:Op vrijdag 22 december 2006 15:26 schreef Autodidact het volgende:
[..]
Alleen nog sapjes hè. Dat mag wel.
Jij weet meer dan ik. Heb jij een betere foto dan dezequote:Op vrijdag 22 december 2006 15:11 schreef Aoristus het volgende:
[..]
Ik heb met 'm te doen, eerlijk waar
Alleen die van de Volkskrant, maar dat is een archieffoto. Toen had hij nog een brilquote:Op vrijdag 22 december 2006 15:29 schreef multatuli het volgende:
[..]
Jij weet meer dan ik. Heb jij een betere foto dan deze [afbeelding]
handig, je kan 'm zo naar buiten keilenquote:Op vrijdag 22 december 2006 15:30 schreef Autodidact het volgende:
[afbeelding]
Zo. Ik ben rapture ready.
Waarschijnlijk ook marine en luchtmacht en ondersteunend personeel. Er zitten nu 150.000 troepen in Irak en dat heeft al een vernietigend effect op het Amerikaanse leger.quote:Op vrijdag 22 december 2006 15:22 schreef multatuli het volgende:
Ik had niet gedacht dat het Amerikaanse leger zo groot was. Zonder mij tot google te wenden, had ik gedacht dat er nu iets van 600.000 waren en dat Bush dat wilde verhogen. Andere telling?
Ik heb er eigenlijk geen ruimte voor. Maar bij de Gamma gaven ze ze gratis weg, dus ach. Mijn liefde voor Jezus kent geen grenzen; wel een prijs.quote:Op vrijdag 22 december 2006 15:30 schreef Aoristus het volgende:
[..]
handig, je kan 'm zo naar buiten keilen
quote:Op vrijdag 22 december 2006 15:35 schreef Autodidact het volgende:
[..]
Ik heb er eigenlijk geen ruimte voor. Maar bij de Gamma gaven ze ze gratis weg, dus ach. Mijn liefde voor Jezus kent geen grenzen; wel een prijs.
Dit moet toch wel voldoende krediet opbouwen, niet?quote:Op vrijdag 22 december 2006 15:40 schreef Aoristus het volgende:
[..]
Beter is dat, bij de C1000 proberen ze je the best of Geer en Goor under the tree in je mik te duwen. Als katten het interessant vonden om aan een naaldboom te krabben, dan had ik dat misschien ook wel overwogen. God zij met jou!
Nee, dit is een van de twee vrouwen waardoor hij in hongerstaking is, Soumaya Sahla.quote:Op vrijdag 22 december 2006 15:30 schreef Aoristus het volgende:
[..]
Alleen die van de Volkskrant, maar dat is een archieffoto. Toen had hij nog een bril
Savation is nearquote:Op vrijdag 22 december 2006 15:48 schreef Autodidact het volgende:
[..]
Dit moet toch wel voldoende krediet opbouwen, niet?
Er zijn dus mensen die Geer en Goor in de stereo doen tijdens kerst. Voor de sfeer.
Verdomd, dat ging alleen over de landmacht. Bij de marine en de luchtmacht samen veel mensen dan bij de landmacht. Had ik nooit gedacht. Dacht dat men in een normaal leger de meerderheid in het kanonnenvoer had zitten.quote:Op vrijdag 22 december 2006 15:27 schreef Autodidact het volgende:
[..]
Toen ik Bush hoorde spreken, had hij het over landmacht en marine geloof ik. Misschien is hier de luchtmacht bijgeteld?
Zelfs een glimlach kon er niet vanaf. Idd zeldzaam ongrappig.quote:Op vrijdag 22 december 2006 15:25 schreef pberends het volgende:
http://frontpage.fok.nl/video/6656
WHAHAHAH, wat grappig.
Dat is al sinds WW1 niet meer zo.quote:Op vrijdag 22 december 2006 15:58 schreef multatuli het volgende:
[..]
Verdomd, dat ging alleen over de landmacht. Bij de marine en de luchtmacht samen veel mensen dan bij de landmacht. Had ik nooit gedacht. Dacht dat men in een normaal leger de meerderheid in het kanonnenvoer had zitten.
Later toch zeker:quote:Op vrijdag 22 december 2006 16:22 schreef Finder_elf_towns het volgende:
[..]
Dat is al sinds WW1 niet meer zo.
Het komt van GS. Of het een opzettelijke fout is valt daarom te betwijfelen.quote:Op vrijdag 22 december 2006 17:03 schreef problematiQue het volgende:
dat is hopelijk een opzettelijke spelfout
Zelluf gemaakt. Foto's uit de HP van een paar jaar geleden.quote:Op vrijdag 22 december 2006 17:14 schreef Mutant01 het volgende:
Hoe kom je aan die avatar Autodidact?
Wil je haar uitgehuwelijkt krijgen?quote:Op vrijdag 22 december 2006 17:14 schreef Mutant01 het volgende:
Hoe kom je aan die avatar Autodidact?
We doen niet aan uithuwelijking.quote:Op vrijdag 22 december 2006 17:52 schreef Autodidact het volgende:
[..]
Wil je haar uitgehuwelijkt krijgen?
Hoe bedoel je?quote:Op vrijdag 22 december 2006 17:54 schreef Autodidact het volgende:
Doe je feestmuts 's op joh.
Ah zo, ja sorry.quote:Op vrijdag 22 december 2006 17:59 schreef Autodidact het volgende:
Was een geintje.
Ik wil haar wel uitgehuwelijkt krijgen. Alleen jammer dat ze een tolk nodig heeft, dat gaat nooit werken.
Misschien is Meki nog geinteresseerdquote:Op vrijdag 22 december 2006 17:59 schreef Autodidact het volgende:
Was een geintje.
Ik wil haar wel uitgehuwelijkt krijgen. Alleen jammer dat ze een tolk nodig heeft, dat gaat nooit werken.
Als je even goed zoekt kom je vanzelf open dirretjes tegen bij universiteiten waar behoorlijk wat lesmateriaal te vinden is.quote:Op vrijdag 22 december 2006 18:30 schreef Monidique het volgende:
Ik wil graag wel eventjes C++ leren, maar ik heb geen boeken bij me. En geen zin er een te huren. En geen zin er een te kopen. En ik haat internettutorials. Maar dat zal het dan maar moeten worden.
Waar?quote:Op vrijdag 22 december 2006 17:03 schreef problematiQue het volgende:
dat is hopelijk een opzettelijke spelfout
Dat is toch geen spelfout?quote:
Maar, er staat toch geen leider op het plaatje?quote:
Ja.quote:of ben je sarcastisch?
quote:* problematiQue is een staat van verwarring
Is dat zo? Waar bemoeit de OESO zich in deze mee dan?quote:Op vrijdag 22 december 2006 19:38 schreef ExtraWaskracht het volgende:
Goed, even wat anders .. Morgen komt de OESO met de aanbeveling voor Nederland om vaart te maken met rekeningrijden.
Dat meen ik gehoord te hebben op BNR en economische ontwikkeling.quote:Op vrijdag 22 december 2006 19:42 schreef du_ke het volgende:
[..]
Is dat zo? Waar bemoeit de OESO zich in deze mee dan?
En waarom dat, omdat anders de Europese aanbesteding ervoor ingetrokken wordt, of omdat ieder land het in moet voeren? Of is het tactisch vanuit Nederland, via OESO, terug naar Nederland gespeeld?quote:Op vrijdag 22 december 2006 19:38 schreef ExtraWaskracht het volgende:
Goed, even wat anders .. Morgen komt de OESO met de aanbeveling voor Nederland om vaart te maken met rekeningrijden.
Is Moppentoppers weer op tv of zo?quote:Op vrijdag 22 december 2006 18:23 schreef Aoristus het volgende:
Een man belt aan bij een jonge vrouw die drie luidruchtige kinderen om zich heen heeft.
De man zegt: "Ik doe een onderzoek naar het gebruik van vaseline. Gebruikt u het?"
De vrouw antwoordt: "Jazeker, mijn man en ik gebruiken het voor seks."
De enqueteur krijgt bijna een wegtrekker, maar zegt:
"Mevrouw, u bent de eerste die zo openlijk toegeeft dat u vaseline voor seks gebruikt.
De meeste mensen zeggen dat het voor de fietsketting is of iets dergelijks.
Als u nu toch zo eerlijk bent, hoe gebruikt u het dan?"
De vrouw antwoordt: "We smeren het op de deurknop, zodat de kinderen niet naar binnen kunnen."
quote:Op vrijdag 22 december 2006 20:15 schreef Autodidact het volgende:
[..]
Is Moppentoppers weer op tv of zo?
zeikerdquote:Op vrijdag 22 december 2006 17:54 schreef Autodidact het volgende:
Doe je feestmuts 's op joh.
Wilde je dat gewoon posten of...quote:Op vrijdag 22 december 2006 20:29 schreef Apropos het volgende:
RichardQuest ist der Sieg.
Nee, je werd onheus geattaqueerd en ik steunde je, ondankbare.quote:Op vrijdag 22 december 2006 20:34 schreef Autodidact het volgende:
[..]
Wilde je dat gewoon posten of...
Oh. Ik ben je dankbaar hoor....quote:Op vrijdag 22 december 2006 20:36 schreef Apropos het volgende:
[..]
Nee, je werd onheus geattaqueerd en ik steunde je, ondankbare.
Communist.quote:Op vrijdag 22 december 2006 20:43 schreef Napalm het volgende:
Zucht. Grote bedrijven en flexibiliteit![]()
Onderhandelingsruimte blijkt beperkt?quote:Op vrijdag 22 december 2006 20:43 schreef Napalm het volgende:
Zucht. Grote bedrijven en flexibiliteit![]()
ZIjn we niet eens aan toegekomen. Moest weer praten en kennis maken. Blijf bezig. Heb ondertussen al 7 man/ vrouw de hand geschud.quote:Op vrijdag 22 december 2006 20:46 schreef sigme het volgende:
Onderhandelingsruimte blijkt beperkt?
Lekker heel de dag internetten.quote:Op vrijdag 22 december 2006 10:00 schreef Silmarwen het volgende:
Ik begrijp die raamambtenaren niet trouwens. Je verveelt je dan toch de hele dag, elke dag, weken, maanden, jaren achter elkaar. Ik zou helemaal gek worden.
Ow. Sorryquote:Op vrijdag 22 december 2006 20:56 schreef multatuli het volgende:
Dat is geheim dat zij mijn lief is en dat ik soms op haar account inlog.
quote:Op vrijdag 22 december 2006 20:56 schreef Napalm het volgende:
Lekker heel de dag internetten.
Zo slecht is dat niet hoor.
Totdat ze je vertellen dat je in je eentje 35% van de internettijd van de afdeling hebt....![]()
En dan toch nog productiver dan je collega`s zijn...![]()
Who you calling stupid?quote:
It drives me up the wall. Ik wil ook weer wat doen. Men werkeloos zijn zou echt een nachtmerrie zijn, tenzij ik kids heb denk ik. Daar ben je de hele dag wel mee in de weer.quote:Op vrijdag 22 december 2006 20:56 schreef Napalm het volgende:
Lekker heel de dag internetten.
Zo slecht is dat niet hoor.
Totdat ze je vertellen dat je in je eentje 35% van de internettijd van de afdeling hebt....![]()
En dan toch nog productiver dan je collega`s zijn...![]()
Het is zo'n leuk plaatje.quote:
Ik denk dat ze grote delen van de dag hersendood zijnquote:Rest wel de vraag wat die anderen de hele dag aan het doen zijn?
Ik moet zeggen dat je na een paar jaar het hele internet wel gezien hebt..quote:Op vrijdag 22 december 2006 21:13 schreef Silmarwen het volgende:
It drives me up the wall. Ik wil ook weer wat doen.
Kwats! Ik zou best al met pensioen willen.quote:Op vrijdag 22 december 2006 21:13 schreef Silmarwen het volgende:
Men werkeloos zijn zou echt een nachtmerrie zijn,
Toch ook wel om bezig te zijn, contact te hebben met mensen enzo. Als je werkeloos bent doe je dat misschien ook wel maar als je in de ziektewet zit weer niet.quote:Op vrijdag 22 december 2006 21:22 schreef Napalm het volgende:
Kwats! Ik zou best al met pensioen willen.
Ik werk voor het geld en niets anders.
Overheid; input = resultaat.quote:Op vrijdag 22 december 2006 21:19 schreef Aoristus het volgende:
"internettijd".. de informatievergaring wordt stopgezet na de 35%, want anders doe je je werk niet goed
Lijkt me niet gezond.quote:Op vrijdag 22 december 2006 21:19 schreef sigme het volgende:
Ik denk dat ze grote delen van de dag hersendood zijn.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |