Hoe vaak moet ik kijken voor het grappig wordt?quote:Op vrijdag 22 december 2006 00:27 schreef Finder_elf_towns het volgende:
[afbeelding]
Hihi.
Je moet 2x kijken om 'm te snappen.
Squote:Op vrijdag 22 december 2006 00:27 schreef Finder_elf_towns het volgende:
[afbeelding]
Hihi.
Je moet 2x kijken om 'm te snappen.
Tot je scheel ziet. Maar daar ging het niet om.quote:Op vrijdag 22 december 2006 00:30 schreef kLowJow het volgende:
[..]
Hoe vaak moet ik kijken voor het grappig wordt?
Wat een bizarre daad zeg om dat te zeggen...quote:Op donderdag 21 december 2006 23:23 schreef kLowJow het volgende:
[..].
Die nacht (al heel wat jaartjes geleden) was de laatste keer dat ik naar de verjaardag van die vriend ben gegaan, tot dit jaar dus. Ik ben er dan ook even tussenuit geweest hè. Maar goed. Ik heb die nacht dus eerst kotsend, vervolgens slapend doorgebracht op een bed op zolder. 's Ochtends wakker geworden wilde ik naar huis, trap af, woonkamer door. In de woonkamer ligt iedereen te slapen. Ook twee meisjes. Ik kende die meisjes, omdat ik met één van hen recentelijk het bed had gedeeld en de ander met een vriend van me. Die nacht waren ze dus met wat vrienden van mij mee naar huis gegaan.
Een paar dagen later werd iedereen, behalve ik dus, gearresteerd op verdenking van verkrachting. Deze meisjes hadden verklaard als zielige maagdjes die nacht gedrogeerd en verkracht te zijn geweest.
Lang verhaal ==> kort... ze hadden dit verhaal verzonnen, omdat hun ouders nogal boos waren dat ze de hele nacht weg waren gebleven..
Ik ben op mijn twaalfde begonnen met roken om stoer te doen. Meestal ging er dan binnen een paar uur een pakje doorheen samen met een vriendin, omdat mijn ouders niets mochten vinden. Behoorlijk naïef, natuurlijk merkte ze het wel.quote:Op donderdag 21 december 2006 23:25 schreef ExtraWaskracht het volgende:
[..]
Vreemd is dat eigenlijk. Ik weet niet hoe jij begonnen bent, maar ik ben als gelegenheidsroker begonnen.
Da's een keuze.quote:Op vrijdag 22 december 2006 08:50 schreef sigme het volgende:
oh, naar simplon gaan met oud en nieuw is deja vu. Retro.
ik ga naar Haarlem.
Éénmaal per jaar rijden we met een stel koters op de achterbank een paar honderd kilometer. Om een of andere reden vindt dat altijd plaats op 1 januari. Hetgeen maakt dat we oud & nieuw altijd een beetje beschaafd proberen te houden. Je kan niet met koters in de auto kotsend en slingerend over de snelweg. Toch?
Je moet kinderen voorbereiden op wat komen gaat, dus waarom niet?quote:Op vrijdag 22 december 2006 08:50 schreef sigme het volgende:
ik ga naar Haarlem.
Éénmaal per jaar rijden we met een stel koters op de achterbank een paar honderd kilometer. Om een of andere reden vindt dat altijd plaats op 1 januari. Hetgeen maakt dat we oud & nieuw altijd een beetje beschaafd proberen te houden. Je kan niet met koters in de auto kotsend en slingerend over de snelweg. Toch?
Niks mis met old-skool.quote:Op vrijdag 22 december 2006 08:50 schreef sigme het volgende:
i
ik voelde me vanochtend enorm oldskool. Met veels te veel bier op vroeg opstaan, douchen en naar school moeten. Op donderdagochtend kwam ik dan uit Simplon (en dan via het Aabc, en als het echt erg was The white horse).quote:Op vrijdag 22 december 2006 08:58 schreef Rock_de_Braziliaan het volgende:
[..]
Niks mis met old-skool.
Je bent wild en je jongt wat.quote:
Vooral achterover leunen, eten en aanwezig zijn bij familie. Als ik dit tentamen haal ga ik ook genocide plegen op een paar schoolboeken met vuurwerk.quote:Op vrijdag 22 december 2006 09:10 schreef sigme het volgende:
Wat ga jij doen met oud & nieuw, Finder?
Rolmodelquote:Op vrijdag 22 december 2006 09:15 schreef Silmarwen het volgende:
[..]
Ah, een meisje dat haar roeping al heeft gevonden.
MAWquote:Op vrijdag 22 december 2006 09:15 schreef Silmarwen het volgende:
[..]
Ah, een meisje dat haar roeping al heeft gevonden.
Mede dankzij haar borstimplantaten. Lekker Rollebolluhquote:
quote:
Is dat zo? Nooit iets van gemerkt, eigenlijk.quote:Op vrijdag 22 december 2006 09:30 schreef sigme het volgende:
[..]
[afbeelding]
Môgge.
Het grote voordeel van niet roken is dat meer bier minder kater oplevert.
Ik heb over het algemeen weinig last van katers, tenzij ik gruwelijk teveel heb gedronken en bovendien nog eens slecht heb geslapen, wat tegenwoordig haast nooit meer voorkomtquote:Op vrijdag 22 december 2006 09:34 schreef sigme het volgende:
Je hebt geen katers of ze blijven monsterlijk?
Dat slaat echt in als een bom. Ik heb een keer een avond alleen maar zwaar bier van Grimbergen gedronken, en de dag erop kon je me opvegen.quote:Op vrijdag 22 december 2006 09:38 schreef sigme het volgende:
Ik ben er vandaag beter aan toe dan de heren die er ook waren, en zij zijn tien jaar jonger dan ik.
Ik dronk zwaar bier notabene. [afbeelding]
Ik moet toegeven, eenmaal thuis bleek ik wel heel lamquote:Op vrijdag 22 december 2006 09:41 schreef Reya het volgende:
[..]
Dat slaat echt in als een bom. Ik heb een keer een avond alleen maar zwaar bier van Grimbergen gedronken, en de dag erop kon je me opvegen.
Raamambtenarenquote:Veel 'raamambtenaren' bij de overheid
RIJSWIJK - Heel wat gezonde ambtenaren doen de hele dag weinig anders dan uit het raam kijken, in plaats van dat ze aan het werk zijn. Zij krijgen hun salaris gewoon betaald. Deze zogenoemde 'raamambtenaar' blijkt een bekend verschijnsel onder ambtenaren.
Dat staat in een onderzoek van Binnenlands Bestuur naar de productiviteit van overheidswerknemers, dat het weekblad voor politici en ambtenaren vrijdag publiceerde. Bijna vijftienhonderd beleids- en leidinggevende ambtenaren werkten hieraan mee.
De helft van de ambtenaren zegt het verschijnsel te kennen. Bijna 40 procent van hen zegt zo'n 'raamambtenaar' daadwerkelijk in zijn directe werkomgeving te hebben.
quote:Op vrijdag 22 december 2006 09:47 schreef Reya het volgende:
Overigens voel ik me ook vrij brak, sinds ik gestopt ben ben met roken ben ik weer veel meer gaan drinken![]()
quote:Ik stopte dus met roken
En voelde me gebroken
Dat hield ik zeven weken
Toen had ik het bekeken
Ik dacht: "eentje maar"
En nam er toen toch twee
hee hee hee
Het ging meteen weer better
Ik rook weer als een ketter
Ik stopte dus met zuipen
En kreeg akuut de stuipen
En zag ik iemand drinken
Begon de moed te zinken
Ik dacht: "eentje maar"
En nam er toen toch twee
hee hee hee
Ik zit hier op vrijdagochtend ook meestal met een stuk of vijf raamwerknemers.quote:Op vrijdag 22 december 2006 09:56 schreef sigme het volgende:
[..]
Raamambtenaren. In het bedrijfsleven zijn er ook zat, daar niet van.
Vrouwen...quote:Op donderdag 21 december 2006 23:23 schreef kLowJow het volgende:
Een paar dagen later werd iedereen, behalve ik dus, gearresteerd op verdenking van verkrachting. Deze meisjes hadden verklaard als zielige maagdjes die nacht gedrogeerd en verkracht te zijn geweest.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |