Dit moet toch wel voldoende krediet opbouwen, niet?quote:Op vrijdag 22 december 2006 15:40 schreef Aoristus het volgende:
[..]
Beter is dat, bij de C1000 proberen ze je the best of Geer en Goor under the tree in je mik te duwen. Als katten het interessant vonden om aan een naaldboom te krabben, dan had ik dat misschien ook wel overwogen. God zij met jou!
Nee, dit is een van de twee vrouwen waardoor hij in hongerstaking is, Soumaya Sahla.quote:Op vrijdag 22 december 2006 15:30 schreef Aoristus het volgende:
[..]
Alleen die van de Volkskrant, maar dat is een archieffoto. Toen had hij nog een bril
Savation is nearquote:Op vrijdag 22 december 2006 15:48 schreef Autodidact het volgende:
[..]
Dit moet toch wel voldoende krediet opbouwen, niet?
Er zijn dus mensen die Geer en Goor in de stereo doen tijdens kerst. Voor de sfeer.
Verdomd, dat ging alleen over de landmacht. Bij de marine en de luchtmacht samen veel mensen dan bij de landmacht. Had ik nooit gedacht. Dacht dat men in een normaal leger de meerderheid in het kanonnenvoer had zitten.quote:Op vrijdag 22 december 2006 15:27 schreef Autodidact het volgende:
[..]
Toen ik Bush hoorde spreken, had hij het over landmacht en marine geloof ik. Misschien is hier de luchtmacht bijgeteld?
Zelfs een glimlach kon er niet vanaf. Idd zeldzaam ongrappig.quote:Op vrijdag 22 december 2006 15:25 schreef pberends het volgende:
http://frontpage.fok.nl/video/6656
WHAHAHAH, wat grappig.
Dat is al sinds WW1 niet meer zo.quote:Op vrijdag 22 december 2006 15:58 schreef multatuli het volgende:
[..]
Verdomd, dat ging alleen over de landmacht. Bij de marine en de luchtmacht samen veel mensen dan bij de landmacht. Had ik nooit gedacht. Dacht dat men in een normaal leger de meerderheid in het kanonnenvoer had zitten.
Later toch zeker:quote:Op vrijdag 22 december 2006 16:22 schreef Finder_elf_towns het volgende:
[..]
Dat is al sinds WW1 niet meer zo.
Het komt van GS. Of het een opzettelijke fout is valt daarom te betwijfelen.quote:Op vrijdag 22 december 2006 17:03 schreef problematiQue het volgende:
dat is hopelijk een opzettelijke spelfout
Zelluf gemaakt. Foto's uit de HP van een paar jaar geleden.quote:Op vrijdag 22 december 2006 17:14 schreef Mutant01 het volgende:
Hoe kom je aan die avatar Autodidact?
Wil je haar uitgehuwelijkt krijgen?quote:Op vrijdag 22 december 2006 17:14 schreef Mutant01 het volgende:
Hoe kom je aan die avatar Autodidact?
We doen niet aan uithuwelijking.quote:Op vrijdag 22 december 2006 17:52 schreef Autodidact het volgende:
[..]
Wil je haar uitgehuwelijkt krijgen?
Hoe bedoel je?quote:Op vrijdag 22 december 2006 17:54 schreef Autodidact het volgende:
Doe je feestmuts 's op joh.
Ah zo, ja sorry.quote:Op vrijdag 22 december 2006 17:59 schreef Autodidact het volgende:
Was een geintje.
Ik wil haar wel uitgehuwelijkt krijgen. Alleen jammer dat ze een tolk nodig heeft, dat gaat nooit werken.
Misschien is Meki nog geinteresseerdquote:Op vrijdag 22 december 2006 17:59 schreef Autodidact het volgende:
Was een geintje.
Ik wil haar wel uitgehuwelijkt krijgen. Alleen jammer dat ze een tolk nodig heeft, dat gaat nooit werken.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |