Maar ze worden niet onderdrukt hoor!quote:Op vrijdag 22 december 2006 10:31 schreef zakjapannertje het volgende:
[..]
http://www.trouw.nl/hetni(...)_de_moslims_nog_niet
Inderdaad. De grootste boeven op een rijtje.quote:Op vrijdag 22 december 2006 13:02 schreef sigme het volgende:
[..]
Lullig? Het lijkt me een aanbeveling. Zeker als ik naar die top-10 kijk.
Ik sta niet op die lijstquote:Op vrijdag 22 december 2006 15:06 schreef Autodidact het volgende:
[..]
Inderdaad. De grootste boeven op een rijtje.
Ik heb met 'm te doen, eerlijk waarquote:Samir A. is in hongerstaking
Samir A. weigert voedsel en medicijnen. Hij protesteert tegen het feit dat hij op de terroristenafdeling van de gevangenis in Vught samen met vrouwen gevangen zit.
ANP
Alleen nog sapjes hè. Dat mag wel.quote:Op vrijdag 22 december 2006 15:11 schreef Aoristus het volgende:
[..]
Ik heb met 'm te doen, eerlijk waar
Toen ik Bush hoorde spreken, had hij het over landmacht en marine geloof ik. Misschien is hier de luchtmacht bijgeteld?quote:Op vrijdag 22 december 2006 15:22 schreef multatuli het volgende:
Ik had niet gedacht dat het Amerikaanse leger zo groot was. Zonder mij tot google te wenden, had ik gedacht dat er nu iets van 600.000 waren en dat Bush dat wilde verhogen. Andere telling?
appelsapjes zekerquote:Op vrijdag 22 december 2006 15:26 schreef Autodidact het volgende:
[..]
Alleen nog sapjes hè. Dat mag wel.
Jij weet meer dan ik. Heb jij een betere foto dan dezequote:Op vrijdag 22 december 2006 15:11 schreef Aoristus het volgende:
[..]
Ik heb met 'm te doen, eerlijk waar
Alleen die van de Volkskrant, maar dat is een archieffoto. Toen had hij nog een brilquote:Op vrijdag 22 december 2006 15:29 schreef multatuli het volgende:
[..]
Jij weet meer dan ik. Heb jij een betere foto dan deze [afbeelding]
handig, je kan 'm zo naar buiten keilenquote:Op vrijdag 22 december 2006 15:30 schreef Autodidact het volgende:
[afbeelding]
Zo. Ik ben rapture ready.
Waarschijnlijk ook marine en luchtmacht en ondersteunend personeel. Er zitten nu 150.000 troepen in Irak en dat heeft al een vernietigend effect op het Amerikaanse leger.quote:Op vrijdag 22 december 2006 15:22 schreef multatuli het volgende:
Ik had niet gedacht dat het Amerikaanse leger zo groot was. Zonder mij tot google te wenden, had ik gedacht dat er nu iets van 600.000 waren en dat Bush dat wilde verhogen. Andere telling?
Ik heb er eigenlijk geen ruimte voor. Maar bij de Gamma gaven ze ze gratis weg, dus ach. Mijn liefde voor Jezus kent geen grenzen; wel een prijs.quote:Op vrijdag 22 december 2006 15:30 schreef Aoristus het volgende:
[..]
handig, je kan 'm zo naar buiten keilen
quote:Op vrijdag 22 december 2006 15:35 schreef Autodidact het volgende:
[..]
Ik heb er eigenlijk geen ruimte voor. Maar bij de Gamma gaven ze ze gratis weg, dus ach. Mijn liefde voor Jezus kent geen grenzen; wel een prijs.
Dit moet toch wel voldoende krediet opbouwen, niet?quote:Op vrijdag 22 december 2006 15:40 schreef Aoristus het volgende:
[..]
Beter is dat, bij de C1000 proberen ze je the best of Geer en Goor under the tree in je mik te duwen. Als katten het interessant vonden om aan een naaldboom te krabben, dan had ik dat misschien ook wel overwogen. God zij met jou!
Nee, dit is een van de twee vrouwen waardoor hij in hongerstaking is, Soumaya Sahla.quote:Op vrijdag 22 december 2006 15:30 schreef Aoristus het volgende:
[..]
Alleen die van de Volkskrant, maar dat is een archieffoto. Toen had hij nog een bril
Savation is nearquote:Op vrijdag 22 december 2006 15:48 schreef Autodidact het volgende:
[..]
Dit moet toch wel voldoende krediet opbouwen, niet?
Er zijn dus mensen die Geer en Goor in de stereo doen tijdens kerst. Voor de sfeer.
Verdomd, dat ging alleen over de landmacht. Bij de marine en de luchtmacht samen veel mensen dan bij de landmacht. Had ik nooit gedacht. Dacht dat men in een normaal leger de meerderheid in het kanonnenvoer had zitten.quote:Op vrijdag 22 december 2006 15:27 schreef Autodidact het volgende:
[..]
Toen ik Bush hoorde spreken, had hij het over landmacht en marine geloof ik. Misschien is hier de luchtmacht bijgeteld?
Zelfs een glimlach kon er niet vanaf. Idd zeldzaam ongrappig.quote:Op vrijdag 22 december 2006 15:25 schreef pberends het volgende:
http://frontpage.fok.nl/video/6656
WHAHAHAH, wat grappig.
Dat is al sinds WW1 niet meer zo.quote:Op vrijdag 22 december 2006 15:58 schreef multatuli het volgende:
[..]
Verdomd, dat ging alleen over de landmacht. Bij de marine en de luchtmacht samen veel mensen dan bij de landmacht. Had ik nooit gedacht. Dacht dat men in een normaal leger de meerderheid in het kanonnenvoer had zitten.
Later toch zeker:quote:Op vrijdag 22 december 2006 16:22 schreef Finder_elf_towns het volgende:
[..]
Dat is al sinds WW1 niet meer zo.
Het komt van GS. Of het een opzettelijke fout is valt daarom te betwijfelen.quote:Op vrijdag 22 december 2006 17:03 schreef problematiQue het volgende:
dat is hopelijk een opzettelijke spelfout
Zelluf gemaakt. Foto's uit de HP van een paar jaar geleden.quote:Op vrijdag 22 december 2006 17:14 schreef Mutant01 het volgende:
Hoe kom je aan die avatar Autodidact?
Wil je haar uitgehuwelijkt krijgen?quote:Op vrijdag 22 december 2006 17:14 schreef Mutant01 het volgende:
Hoe kom je aan die avatar Autodidact?
We doen niet aan uithuwelijking.quote:Op vrijdag 22 december 2006 17:52 schreef Autodidact het volgende:
[..]
Wil je haar uitgehuwelijkt krijgen?
Hoe bedoel je?quote:Op vrijdag 22 december 2006 17:54 schreef Autodidact het volgende:
Doe je feestmuts 's op joh.
Ah zo, ja sorry.quote:Op vrijdag 22 december 2006 17:59 schreef Autodidact het volgende:
Was een geintje.
Ik wil haar wel uitgehuwelijkt krijgen. Alleen jammer dat ze een tolk nodig heeft, dat gaat nooit werken.
Misschien is Meki nog geinteresseerdquote:Op vrijdag 22 december 2006 17:59 schreef Autodidact het volgende:
Was een geintje.
Ik wil haar wel uitgehuwelijkt krijgen. Alleen jammer dat ze een tolk nodig heeft, dat gaat nooit werken.
Als je even goed zoekt kom je vanzelf open dirretjes tegen bij universiteiten waar behoorlijk wat lesmateriaal te vinden is.quote:Op vrijdag 22 december 2006 18:30 schreef Monidique het volgende:
Ik wil graag wel eventjes C++ leren, maar ik heb geen boeken bij me. En geen zin er een te huren. En geen zin er een te kopen. En ik haat internettutorials. Maar dat zal het dan maar moeten worden.
Waar?quote:Op vrijdag 22 december 2006 17:03 schreef problematiQue het volgende:
dat is hopelijk een opzettelijke spelfout
Dat is toch geen spelfout?quote:
Maar, er staat toch geen leider op het plaatje?quote:
Ja.quote:of ben je sarcastisch?
quote:* problematiQue is een staat van verwarring
Is dat zo? Waar bemoeit de OESO zich in deze mee dan?quote:Op vrijdag 22 december 2006 19:38 schreef ExtraWaskracht het volgende:
Goed, even wat anders .. Morgen komt de OESO met de aanbeveling voor Nederland om vaart te maken met rekeningrijden.
Dat meen ik gehoord te hebben op BNR en economische ontwikkeling.quote:Op vrijdag 22 december 2006 19:42 schreef du_ke het volgende:
[..]
Is dat zo? Waar bemoeit de OESO zich in deze mee dan?
En waarom dat, omdat anders de Europese aanbesteding ervoor ingetrokken wordt, of omdat ieder land het in moet voeren? Of is het tactisch vanuit Nederland, via OESO, terug naar Nederland gespeeld?quote:Op vrijdag 22 december 2006 19:38 schreef ExtraWaskracht het volgende:
Goed, even wat anders .. Morgen komt de OESO met de aanbeveling voor Nederland om vaart te maken met rekeningrijden.
Is Moppentoppers weer op tv of zo?quote:Op vrijdag 22 december 2006 18:23 schreef Aoristus het volgende:
Een man belt aan bij een jonge vrouw die drie luidruchtige kinderen om zich heen heeft.
De man zegt: "Ik doe een onderzoek naar het gebruik van vaseline. Gebruikt u het?"
De vrouw antwoordt: "Jazeker, mijn man en ik gebruiken het voor seks."
De enqueteur krijgt bijna een wegtrekker, maar zegt:
"Mevrouw, u bent de eerste die zo openlijk toegeeft dat u vaseline voor seks gebruikt.
De meeste mensen zeggen dat het voor de fietsketting is of iets dergelijks.
Als u nu toch zo eerlijk bent, hoe gebruikt u het dan?"
De vrouw antwoordt: "We smeren het op de deurknop, zodat de kinderen niet naar binnen kunnen."
quote:Op vrijdag 22 december 2006 20:15 schreef Autodidact het volgende:
[..]
Is Moppentoppers weer op tv of zo?
zeikerdquote:Op vrijdag 22 december 2006 17:54 schreef Autodidact het volgende:
Doe je feestmuts 's op joh.
Wilde je dat gewoon posten of...quote:Op vrijdag 22 december 2006 20:29 schreef Apropos het volgende:
RichardQuest ist der Sieg.
Nee, je werd onheus geattaqueerd en ik steunde je, ondankbare.quote:Op vrijdag 22 december 2006 20:34 schreef Autodidact het volgende:
[..]
Wilde je dat gewoon posten of...
Oh. Ik ben je dankbaar hoor....quote:Op vrijdag 22 december 2006 20:36 schreef Apropos het volgende:
[..]
Nee, je werd onheus geattaqueerd en ik steunde je, ondankbare.
Communist.quote:Op vrijdag 22 december 2006 20:43 schreef Napalm het volgende:
Zucht. Grote bedrijven en flexibiliteit![]()
Onderhandelingsruimte blijkt beperkt?quote:Op vrijdag 22 december 2006 20:43 schreef Napalm het volgende:
Zucht. Grote bedrijven en flexibiliteit![]()
ZIjn we niet eens aan toegekomen. Moest weer praten en kennis maken. Blijf bezig. Heb ondertussen al 7 man/ vrouw de hand geschud.quote:Op vrijdag 22 december 2006 20:46 schreef sigme het volgende:
Onderhandelingsruimte blijkt beperkt?
Lekker heel de dag internetten.quote:Op vrijdag 22 december 2006 10:00 schreef Silmarwen het volgende:
Ik begrijp die raamambtenaren niet trouwens. Je verveelt je dan toch de hele dag, elke dag, weken, maanden, jaren achter elkaar. Ik zou helemaal gek worden.
Ow. Sorryquote:Op vrijdag 22 december 2006 20:56 schreef multatuli het volgende:
Dat is geheim dat zij mijn lief is en dat ik soms op haar account inlog.
quote:Op vrijdag 22 december 2006 20:56 schreef Napalm het volgende:
Lekker heel de dag internetten.
Zo slecht is dat niet hoor.
Totdat ze je vertellen dat je in je eentje 35% van de internettijd van de afdeling hebt....![]()
En dan toch nog productiver dan je collega`s zijn...![]()
Who you calling stupid?quote:
It drives me up the wall. Ik wil ook weer wat doen. Men werkeloos zijn zou echt een nachtmerrie zijn, tenzij ik kids heb denk ik. Daar ben je de hele dag wel mee in de weer.quote:Op vrijdag 22 december 2006 20:56 schreef Napalm het volgende:
Lekker heel de dag internetten.
Zo slecht is dat niet hoor.
Totdat ze je vertellen dat je in je eentje 35% van de internettijd van de afdeling hebt....![]()
En dan toch nog productiver dan je collega`s zijn...![]()
Het is zo'n leuk plaatje.quote:
Ik denk dat ze grote delen van de dag hersendood zijnquote:Rest wel de vraag wat die anderen de hele dag aan het doen zijn?
Ik moet zeggen dat je na een paar jaar het hele internet wel gezien hebt..quote:Op vrijdag 22 december 2006 21:13 schreef Silmarwen het volgende:
It drives me up the wall. Ik wil ook weer wat doen.
Kwats! Ik zou best al met pensioen willen.quote:Op vrijdag 22 december 2006 21:13 schreef Silmarwen het volgende:
Men werkeloos zijn zou echt een nachtmerrie zijn,
Toch ook wel om bezig te zijn, contact te hebben met mensen enzo. Als je werkeloos bent doe je dat misschien ook wel maar als je in de ziektewet zit weer niet.quote:Op vrijdag 22 december 2006 21:22 schreef Napalm het volgende:
Kwats! Ik zou best al met pensioen willen.
Ik werk voor het geld en niets anders.
Overheid; input = resultaat.quote:Op vrijdag 22 december 2006 21:19 schreef Aoristus het volgende:
"internettijd".. de informatievergaring wordt stopgezet na de 35%, want anders doe je je werk niet goed
Lijkt me niet gezond.quote:Op vrijdag 22 december 2006 21:19 schreef sigme het volgende:
Ik denk dat ze grote delen van de dag hersendood zijn.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |