abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  vrijdag 22 december 2006 @ 10:04:11 #151
10841 Napalm
Brandbarbaar
pi_44651398
Zo.

Zometeen laatste gesprek & salarisonderhandelingen bij saai&betrouwbaar. Toch voel ik enige spanning
quote:
Op donderdag 21 december 2006 21:25 schreef Sidekick het volgende:
Ik zoek een specifiek artikel.
Moet je wel aangeven welke dat dan specifiek is..
You're a fucking ugly bitch. I want to stab you to death, and then play around with your blood.
  vrijdag 22 december 2006 @ 10:05:13 #152
93744 Finder_elf_towns
Sterf nu en vloek tevergeefs
pi_44651423
het ministeriekwartier in Den Haag wordt nog een stukje killer gemaakt
quote:
De Haagse gemeenteraad is akkoord met met de vertrekregeling voor de Zwarte Madonna. De laatste bewoners krijgen een bedrag van 40.000.euro. Het complex zal nu komende zomer worden gesloopt.
  vrijdag 22 december 2006 @ 10:05:49 #154
93744 Finder_elf_towns
pi_44651428
Ik kan het even niet vinden, maar door welke ademhalingsoefeningen word een persoon weer kalm? Gewoon de ogen dicht en geforceerd rustig gaan ademhalen?
pi_44651437
quote:
Op vrijdag 22 december 2006 10:04 schreef Napalm het volgende:
Zo.

Zometeen laatste gesprek & salarisonderhandelingen bij saai&betrouwbaar. Toch voel ik enige spanning
Succes! Dat je maar goedbetaald saai & betrouwbaar mag worden.
ik moet verrassend weinig
Es ist heute schlecht und wird nun täglich schlechter werden, – bis das Schlimmste kommt
  vrijdag 22 december 2006 @ 10:09:05 #156
10841 Napalm
Brandbarbaar
pi_44651483
quote:
Op vrijdag 22 december 2006 10:06 schreef sigme het volgende:

[..]

Succes! Dat je maar goedbetaald saai & betrouwbaar mag worden.
Met een ander aanbod op zak is dat de enige optie.

Ik knan/ kon ook zuipen als een beer. Vroegah was ik erg getraind. Tegenwoordig minder. Alles blijft normaliter binnen en dan gewoon zaterdagochtend, met de moed der wanhoop, gaan trainen was de beste remedie.
You're a fucking ugly bitch. I want to stab you to death, and then play around with your blood.
pi_44651590
quote:
Op vrijdag 22 december 2006 10:09 schreef Napalm het volgende:

[..]

Met een ander aanbod op zak is dat de enige optie.

Ik knan/ kon ook zuipen als een beer. Vroegah was ik erg getraind. Tegenwoordig minder. Alles blijft normaliter binnen en dan gewoon zaterdagochtend, met de moed der wanhoop, gaan trainen was de beste remedie.
Wat een hel wat een hel.

Mijn gymleraar zette me altijd ergens in een rustig hoekje, als ik vond dat ik weer eens moest komen opdagen op donderdagochtend.
Es ist heute schlecht und wird nun täglich schlechter werden, – bis das Schlimmste kommt
pi_44651705
quote:
Op vrijdag 22 december 2006 09:12 schreef Autodidact het volgende:
Miss Nevada
Moet kunnen hoor.
  vrijdag 22 december 2006 @ 10:25:14 #159
66825 Reya
Fier Wallon
pi_44651791
quote:
Op vrijdag 22 december 2006 09:56 schreef sigme het volgende:

[..]

Raamambtenaren . In het bedrijfsleven zijn er ook zat, daar niet van.
Rob Oudkerk heeft inmiddels aangegeven ook wel geinteresseerd te zijn in een dergelijke functie.
pi_44651802
quote:
739 tt-EEN 739 vr 22 dec 09:36:30

nieuws

AMERIKAANSE SOLDATEN ZIEN GEEN PROBLEEM

Uit een studie blijkt dat drie op vier
Amerikaanse soldaten geen probleem
hebben met holebi's in het leger. De
cijfers roepen vraagtekens op bij de
"Don't Ask, Don't Tell"-regeling.

Die regeling bepaalt dat rekruten niet
naar hun geaardheid gevraagd worden. In
ruil wordt van holebi's verwacht om die
verborgen te houden, op straffe van
ontslag.

De wet blijkt ook niet te werken. Een
op vier soldaten heeft iemand in zijn
eenheid waarvan hij of zij zeker is dat
die holebi is.
pi_44651922
quote:
thailand / Handreiking van generaals overtuigt de moslims nog niet
door Minka Nijhuis in Bangkok
De Thaise advocaat Sunai Phasuk gaat sinds de staatsgreep van 19 september weer zonder angst over straat.

„De geheim agenten die voor mijn huis postten, waren de dag erna al verdwenen”, zegt hij. Een paar maanden geleden praatte hij nog niet zo ontspannen. Vanwege zijn onderzoek naar schendingen van mensenrechten in het islamitische zuiden van Thailand werd hij regelmatig met de dood bedreigd.

In de drie zuidelijke, overwegend islamitische provincies Yala, Narathiwat en Pattani, waar Sunai zijn onderzoek doet, vielen sinds januari 2004 ten gevolge van het conflict tussen militante moslims en regeringstroepen naar schatting ruim 1800 doden, merendeels burgers.

Het gebied is een voormalig sultanaat dat in 1902 door Thailand werd geannexeerd. Separatisten opereren er al decennia. Onder de harde militaire lijn van de afgezette regering van premier Thaksin liepen de spanningen zo hoog op, dat het deels een oorlogszone werd.

Hoewel de persoonlijke situatie van Sunai is verbeterd, is hij over de perspectieven voor vrede in het zuiden heel wat minder optimistisch. De interim-regering die na de staatsgreep werd geïnstalleerd begon een proces van verzoening, maar hij vraagt zich af of die voldoende vervolg zullen krijgen. Evenmin is duidelijk hoe de militante moslimgroepen zullen reageren op de politieke veranderingen in Bangkok.

De leider van de coup, Sonthi Boonyaratgalin, die moslim is, beloofde een politieke benadering van het probleem. Interim-premier generaal Surayud Chulalont bood begin november de bewoners van het zuiden excuses aan voor het harde optreden van de staat. Ook gaf hij toe dat het geweld in het zuiden te maken had met sociale ongelijkheid en hij erkende dat de islam een belangrijke plaats inneemt in de boeddhistische samenleving. De lokale bestuurscentra voor vrede en ontwikkeling die onder de regering Thaksin in 2002 waren afgeschaft, werden in ere hersteld. Zij doen onder andere onderzoek naar corruptie en incompetentie onder ambtenaren en politici en waren in het verleden redelijk succesvol.

Voorlopig gaat het geweld in het zuiden door, met vrijwel dagelijks aanslagen. Daarvan zijn zowel boeddhisten, vooral overheidspersoneel, als gematigde moslims die als collaborateurs worden gezien, het slachtoffer. Eind november waren alle ruim 900 overheidsscholen dagenlang gesloten nadat zeker vijf leraren gedood en tien scholen in brand gestoken waren.

Volgens Sunai is een van de oorzaken van het doorgaan van het geweld dat er nog altijd „een klimaat van wetteloosheid heerst in het zuiden. Veiligheidstroepen die buiten hun boekje gaan worden niet gestraft.” Volgens hem zou de regering het vertrouwen van de bevolking kunnen winnen door leger en politie strafrechtelijk te vervolgen vanwege hun gewelddadige optreden in 2004. Bij twee incidenten kwamen toen zo’n 200 moslims om.

Wat de situatie verder compliceert, is dat er inmiddels een nieuwe generatie strijders actief is, die radicaler is dan de moslimgroepen die al jarenlang opereren en die deels bereid zijn tot onderhandelen met de nieuwe regering.

Onlangs brachten deze nieuwe militanten pamfletten in omloop die de zuidelijke provincies tot een religieus conflictgebied verklaren dat bevrijd moet worden van de Thais-boeddhistische bezetting. „Ze willen met hun aanslagen laten zien dat de regering zwak staat. Als de autoriteiten nu hun beloften niet waarmaken, zou dat nog schadelijker zijn dan het harde beleid van de vorige regering,” zegt Sunai.

Onder de democratie verdwenen advocaat pas tijdens dictatuur gezocht

Zo’n twintig activisten werden gedood of raakten vermist onder de regering van ex-premier Thaksin (2001- 2006). De meest geruchtmakende zaak is die van de Somchai Neelaphaijit. Hij was voorzitter van de Vereniging van Moslim Advocaten en verdedigde regelmatig cliënten die slachtoffer waren van het geweld in het zuiden. Somchai wordt sinds 12 maart 2004 vermist. Hij werd op klaarlichte dag ontvoerd in Bangkok nadat hij openbaar had gemaakt dat de Thaise politie enkele van zijn cliënten had gemarteld. Er zijn duidelijke aanwijzingen dat overheidsfunctionarissen betrokken waren bij zijn ontvoering en vrijwel zekere dood. Onder de voormalige regering van Thaksin werden vijf politieagenten verhoord op beschuldiging van diefstal en onwettige detentie. Slechts een van hen werd tot drie jaar gevangenisstraf veroordeeld, de anderen kwamen wegens gebrek aan bewijs vrij. Hoewel toenmalig premier Thaksin toezegde het onderzoek naar de verdwijning voort te zetten, kwam daar in de praktijk niets van terecht. Pas na de staatsgreep van afgelopen september lijkt het onderzoek een nieuwe impuls te krijgen.
http://www.trouw.nl/hetni(...)_de_moslims_nog_niet
  vrijdag 22 december 2006 @ 10:31:43 #162
10841 Napalm
Brandbarbaar
pi_44651931
quote:
Op vrijdag 22 december 2006 10:21 schreef kLowJow het volgende:

[..]

Moet kunnen hoor.
Je zou denken dat er in heel Nevada wel iets beters te vinden valt.
pi_44652020
quote:
Op vrijdag 22 december 2006 10:31 schreef Napalm het volgende:

[..]

Je zou denken dat er in heel Nevada wel iets beters te vinden valt.

Waar?
  vrijdag 22 december 2006 @ 10:43:22 #164
10841 Napalm
Brandbarbaar
pi_44652215
quote:
Op vrijdag 22 december 2006 10:35 schreef Autodidact het volgende:

[..]

[afbeelding]

Waar?
Dan nog, in mijn oude dorp met <15.000 inwoners liep er al wat beters rond. IN Nevada met ruim 2 mln inwoners moet het dan ook lukken!
pi_44653236
Ik heb meestal ook redelijk wat geluk met m'n katers ze vallen over het algemeen reuze mee.
Als het niet wil branden moet je beter stoken.
pi_44653922
verdwaald!
mooi he, alles
pi_44653936
Godverdegloeiende... dat zaterdagen zondagen werden, maar nu ook al vrijdagen...
pi_44653946
alweer verdwaald
mooi he, alles
pi_44653963
quote:
Op donderdag 21 december 2006 20:53 schreef Sidekick het volgende:
330 wolven die een Modern Armor aanvallen. Hmm.
/
pi_44654115
Motherfucking Jezus, ben ik nou nog zo onder invloed, of...
quote:
Goh, volgens mij zie ik de linkse users toch nog altijd het eeuwige riedeltje 'als je het niet bevalt, dan emigreer je toch?!' gebruiken als iemand hier op Fok klaagt hoe walgelijk politiek correct o.i.d. Nederland is.

(...)

Als het je niet bevalt dat dit een land is waar iedereen gelijke rechten heeft, ook vrouwen en homo's, een land dat op christelijke leest geschoeid en gesticht is en waar men niet gediend is van middeleeuwse normen en waarden, dan ga je maar weg.
pi_44654171
quote:
Op vrijdag 22 december 2006 11:53 schreef phileine het volgende:
alweer verdwaald
Kan gebeuren gewoon de derde weg links nemen .
pi_44654227
quote:
Op vrijdag 22 december 2006 11:59 schreef Monidique het volgende:
Motherfucking Jezus, ben ik nou nog zo onder invloed, of...
[..]
Haha wie is er nou weer bezig?
pi_44654254
Onze Man in Teheran is weer terug
quote:
Offline?

Ik zou wel een verhaal op kunnen hangen over de Iraanse geheime dienst, die mijn blog heeft gesloten. Of over bedreigingen. Maar helaas was het intypen van een verkeerde tekst de schuld van het verdwijnen van mijn site. Mijn diepe excuses. Ik ben met van alles bezig, maar doe mijn best online te blijven.
http://www.onzemaninteheran.com/2006/12/offline.html
pi_44654257
Links, haat, Amerika.

Jij benoemt het.
pi_44654278
StefanP zag ik net. Hij heeft me nog steeds niet verteld aan welke geweldige opleiding hij nou al z'n onfeilbare kennis dankt .
pi_44654322
Nee, jammer. Nog maar even vragen...
pi_44654325
quote:
Vroeër, onder die Pax Mongolica (Mongoolse vrede), was veilige deurgang vanaf Christelike Europa regdeur tot in Sjina moontlik. Dit het egter verander toe die Ottomaanse Turke die Mongoolse Ryk verslaan het en tot Islam bekeer het. In breë konteks het Columbus se verhaal nie soseer met 'n individu te doen nie, maar met hoe die Europeërs see toe gedwing is om die gewilde sy en speserye van die ooste weer te bekom. Portugal was op soek na 'n manier rondom Afrika, maar Columbus het 'n ander plan gehad.
http://af.wikipedia.org/wiki/Christophorus_Columbus
  vrijdag 22 december 2006 @ 12:08:18 #178
155006 Aoristus
SPelen is delen
pi_44654331
quote:
Op vrijdag 22 december 2006 10:05 schreef Finder_elf_towns het volgende:
Ik kan het even niet vinden, maar door welke ademhalingsoefeningen word een persoon weer kalm? Gewoon de ogen dicht en geforceerd rustig gaan ademhalen?
en anders helpt schuilen onder de dichtstbijzijnde tafel wel
De voorzitter zegt: Laat duizend bloemen bloeien.
Laat duizend balletjes stuiteren.
pi_44654364
quote:
Op vrijdag 22 december 2006 10:05 schreef Finder_elf_towns het volgende:
Sommigen worden kalm van bier, anderen van yoga en anderen... van... weet je wel...
pi_44654389
quote:
Op vrijdag 22 december 2006 11:53 schreef phileine het volgende:
alweer verdwaald
Maar hoe kom je hier terecht dan? Het staat toch niet in jouw AT?

Bedankt voor het bijwerken van het blog, altijd leuk .
pi_44654516
quote:
Tja mij wat te futuristische zooi. Dan heb ik liever Generals.
pi_44654576
pi_44654611
Ja die was ook wel ok .
pi_44654783
"As the Government of the United States of America is not in any sense founded on the Christian religion; as it has in itself no character of enmity against the laws, religion, or tranquillity, of Musselmen; and as the said States never have entered into any war or act of hostility against any Mehomitan nation, it is declared by the parties that no pretext arising from religious opinions shall ever produce an interruption of the harmony existing between the two countries."

Ach, dat was toen...
pi_44655313
Laten we onze horloges gelijkzetten.
quote:
Gelijktijdig orgasme voor wereldvrede

AMSTERDAM - Het is vrijdag Global Orgasm Day. De Amerikaanse initiatiefnemers hopen om 16.00 uur Nederlandse tijd met een gelijktijdig orgasme van zo veel mogelijk mensen 'het energieveld van de aarde positief te beïnvloeden'. Dat zou uiteindelijk moeten leiden tot wereldvrede.

Volgens Donna Sheehan en Paul Reffell is bewezen dat positieve gedachten van grote groepen mensen het energieveld van de aarde kunnen beïnvloeden.

Door de vele gelijktijdige orgasmes zou een ongekend grote hoeveelheid 'positieve, vreedzame energie' vrijkomen. Vooral mensen die in oorlogsgebieden leven, worden aangespoord mee te doen.

Een steentje bijdragen aan een vredige kerst kan volgens de initiatiefnemers samen met een partner, maar ook alleen. Sheehan en Reffell zijn oprichters van vredescollectief Baring Witness en protesteerden eerder al naakt tegen oorlog.
  vrijdag 22 december 2006 @ 12:48:14 #187
158292 problematiQue
Correspondent ter Plaatse
pi_44655337
quote:
Op vrijdag 22 december 2006 12:47 schreef kLowJow het volgende:
Laten we onze horloges gelijkzetten.
[..]
  vrijdag 22 december 2006 @ 12:56:25 #189
158292 problematiQue
Correspondent ter Plaatse
pi_44655535
quote:
tja, wat moet je daar nou van denken...
pi_44655642
quote:
Turkey has Europe's Largest

Turkey has the largest army in Europe and the eighth-largest in the world, according to a list published in The Independent.

An article published on Thursday in the Independent said that China has the world's largest army with 2.2 million troops and it is followed by the United States with 1.4 million troops.

India has 1.3 million troops and ranks third, according to Independent, which based its news on Washington-based Center for Strategic and International Studies and the U.S. Department of Defense.

Turkey has 514,850 troops and sits at the eighth place in the top 10 list, in which no other European countries were included.

Also in the news, U.S. President George Bush was also quoted as saying at an end-of-year press conference that he wants "to increase the size of the U.S. military - currently the second largest in the world - to allow America to take on a "long struggle against radicals and extremists."

--------------------------------------------------------------------------------
These are the world’s largest armies:
1- China: 2,225,000 troops

2- United States: 1,426,713

3- India: 1,325,000

4- North Korea: 1,106,000

5- Russia: 1,037,000

6- South Korea: 687,000

7- Pakistan: 619,000

8- Turkey: 514,850

9- Vietnam: 484,000

10- Egypt: 450,000
Lullig voor de EU
pi_44655688
quote:
Turks Expected to Invest more in Georgia

Turkish businessmen received support from Georgian President Mikhail Saakashvili for their business projects initiated in his country.

He said Turks had done a great job, calling for the launch of further projects on ports, infrastructure and energy in his own country.

The Georgian president then assured Turkish businessmen of his support and backing.

Officials of the Turkish Union of Chambers and Stock Exchanges (TOBB) signed a contract of business cooperation with their counterparts from the Georgian Chamber of Trade and Industry. The young president spoke on this occasion of plans to build in cooperation a railway from Kars to Tiflis.

Saakashvili’s words followed a description of the aim as improvement of trade and achievement of political integration.

Meanwhile, Georgia has launched its first embassy in Ankara since its independence in 1991.

The Georgian president launched the embassy.

He said that Turkey was the first country to offer help just after his country gained independence.

A surprise birthday party was held for Saaskashvili.
Mooi. Alle bewegingen om Armenie verder te isoleren zijn welkom.
pi_44655691
quote:
Op vrijdag 22 december 2006 13:00 schreef KirmiziBeyaz het volgende:

[..]

Lullig voor de EU
Lullig? Het lijkt me een aanbeveling. Zeker als ik naar die top-10 kijk.
pi_44655704
Tja daar word je erg gelukkig van . Overigens zie ik Rusland ook nog op die lijst staan met dubbel zoveel militairen.
pi_44655778
Eén Little Boy richting Byzantion...
pi_44655853
quote:
Op vrijdag 22 december 2006 13:02 schreef sigme het volgende:

[..]

Lullig? Het lijkt me een aanbeveling. Zeker als ik naar die top-10 kijk.
Lullig in die zin dat de EU verder mag kijken dan haar neus lang is als het gaat om het willen vervullen van een hoofdrol in de wereldpolitiek. Dit kan simpelweg niet zonder deze nieuwe energiepoort. De blanke onderbuik in de EU, uiteraard van christelijk/joodse/humanistische origine, zal nog eens haar eigen graf graven.
  vrijdag 22 december 2006 @ 13:18:08 #196
93744 Finder_elf_towns
pi_44656075
quote:
Op vrijdag 22 december 2006 12:17 schreef Monidique het volgende:
[afbeelding]
pi_44656839
Ik heb op de website van Elsevier een bericht achtergelaten.
pi_44656869
Damn, ik heb een kate.r
pi_44656993
quote:
Op vrijdag 22 december 2006 13:43 schreef Monidique het volgende:
Ik heb op de website van Elsevier een bericht achtergelaten.
Spam?
pi_44657058
Nee, hoor.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')