Goh... jij lijkt mij helemaal niet zo'n (ex-)gabbertje.quote:Op donderdag 21 december 2006 18:21 schreef Rock_de_Braziliaan het volgende:
[..]
M'n Gabberrrroutfitje.![]()
Je kan er zelfs vrijwilligen als je dat wilt, dan ga je helemaal gratis... 2 uurtjes zijn wel vol te houden.quote:Op donderdag 21 december 2006 18:19 schreef Autodidact het volgende:
[..]
[url=http://tac.yabu.nl/AGENDA/items/2006-12-31.html]Denk hier[/i]. De rest hier is niet te pruimen.
Ik ga (weer) naar een verjaardag van een vriend.quote:Op donderdag 21 december 2006 18:23 schreef du_ke het volgende:.
Ga weer teveel drinken met oud en nieuw gok ik.
Nee, ik loog ook.quote:Op donderdag 21 december 2006 18:24 schreef kLowJow het volgende:
[..]
Goh... jij lijkt mij helemaal niet zo'n (ex-)gabbertje.
Ik zie het. Makkelijk verdiend he.quote:Op donderdag 21 december 2006 18:25 schreef Aoristus het volgende:
[..]
Je kan er zelfs vrijwilligen als je dat wilt, dan ga je helemaal gratis... 2 uurtjes zijn wel vol te houden.
quote:KANDAHAR HEET NU LITTLE BAGDAD
In de Afghaanse stad Kandahar had de afgelopen weken ongeveer om de dag een zelfmoordaanslag plaats.
quote:KOPERDIEVEN LEGGEN TREINVERKEER STIL
Het treinverkeer tussen Oss en Wijchen is vanochtend stil komen te liggen doordat dieven 450 meter aan koperen kabels hadden meegenomen.
quote:WIJFFELS: ‘VOOR NIEUW KABINET VIER TOT ZES WEKEN NODIG’
Informateur Herman Wijffels (CDA) verwacht vier tot zes weken nodig te hebben voor de vorming van een kabinet van CDA, PvdA en ChristenUnie. Hij vindt dat de gesprekken geen maanden mogen duren.
quote:SUCCESVOLLE VADER VAN TOM & JERRY EN DE FLINTSTONES
Joseph Barbera, creatief brein achter Tom & Jerry, The Flintstones en Yogi Bear, is gisteren op 95-jarige leeftijd overleden.
quote:MENS VOLGT SNEL GEURSPOOR IN GRAS
Mensen kunnen net als honden spoorzoeken. Door goed te snuffelen volgden proefpersonen succesvol een vooraf door onderzoekers getrokken geurspoor van chocolade-aroma in een grasveld.
quote:CYBERKOELIES VOOR LUIE GAMERS
Veel westerse gamers zijn te lui om in World of Warcraft de saaie gedeeltes te spelen. Jonge Chinese boeren knappen in cyberkelders het vuile werk op.
Als je IJsland meetelt (met 94% Noords/Keltische bevolking) dan moet Japan ook in die rij met een bevolking van maarliefst 99% Japanners, en Malta waar niet eens een andere bevolkingsgroep wordt genoemd.quote:Op donderdag 21 december 2006 15:41 schreef Mutant01 het volgende:
Dus dan hebben we Ijsland en Noord-Korea als twee enige monoculturen ter wereld? Of is Groenland ook een monocultuur?
Vanaf de zijlijn is het altijd makkelijker. Kijk maar naar Rock, hij moet iets verzinnen waar hij zich pas na tig biertjes gemakkelijk in zal voelenquote:Op donderdag 21 december 2006 18:27 schreef Autodidact het volgende:
[..]
Ik zie het. Makkelijk verdiend he.
Dan heeft hij in elk geval een goed excuus.quote:Op donderdag 21 december 2006 18:33 schreef Aoristus het volgende:
[..]
Vanaf de zijlijn is het altijd makkelijker. Kijk maar naar Rock, hij moet iets verzinnen waar hij zich pas na tig biertjes gemakkelijk in zal voelen
Nee man, ik doe gewoon mijn broek aan met extra grote swanz.quote:Op donderdag 21 december 2006 18:33 schreef Aoristus het volgende:
[..]
Vanaf de zijlijn is het altijd makkelijker. Kijk maar naar Rock, hij moet iets verzinnen waar hij zich pas na tig biertjes gemakkelijk in zal voelen
Ik weet het! Ga als de Marlboro man!quote:Op donderdag 21 december 2006 18:36 schreef Rock_de_Braziliaan het volgende:
[..]
Nee man, ik doe gewoon mijn broek aan met extra grote swanz.
quote:Op donderdag 21 december 2006 18:37 schreef Aoristus het volgende:
[..]
Ik weet het! Ga als de Marlboro man!
Kritiek is altijd makkelijk.quote:Op donderdag 21 december 2006 18:47 schreef Aoristus het volgende:
http://www.nu.nl/news/923(...)_beetje_hersens.html
Wat is een mobilette?quote:Op donderdag 21 december 2006 19:10 schreef kLowJow het volgende:
[..]
Die hing vroeger boven mijn bed als mobilette ..
Is dat....Seinfeldhumor?quote:Kleinkunst, nog zoiets. Het woord zegt het al. Erger kan niet. In een zaal vol gelijkgezinden tegen het grootkapitaal en de jachtige maatschappij gaan staan schreeuwen en daarna met zijn allen weer in de BMW naar het tweede huis in Frankrijk rijden.
quote:Op donderdag 21 december 2006 19:11 schreef kLowJow het volgende:
[..]
Een soort brommer geloof ik.
err.. mobiel ofzo... zo'n draaiding..
Ja, alleen kon je deze niet opwinden en kwam er geen geluid uit. Wel ben ik hierdoor altijd trouw gebleven aan Marlboro.quote:Op donderdag 21 december 2006 19:13 schreef Silmarwen het volgende:
[..]
Zo'n irritant ding dat als je hem opwindt er geluid uitkomt?
En nou niet meteen met ranzige gedachten komen.
[afbeelding]
Zoiets?
Wat een briljant idee, the malboro man als mobilette.quote:Op donderdag 21 december 2006 19:14 schreef kLowJow het volgende:
[..]
Ja, alleen kon je deze niet opwinden en kwam er geen geluid uit. Wel ben ik hierdoor altijd trouw gebleven aan Marlboro.
http://www.truthout.org/docs_2006/122106H.shtmlquote:Long US Work Hours Are Bad for the Environment, Study Shows
By Mark Weisbrot
t r u t h o u t | Report
Wednesday 20 December 2006
Washington - If the world works as many hours as Americans currently do, it would consume 15-30 percent more energy by 2050 than it would by following Europe's model, according to a paper by the Center for Economic and Policy Research (CEPR).
"Are Shorter Work Hours Good for the Environment? A Comparison of U.S. and European Energy Consumption," by researcher David Rosnick and economist Mark Weisbrot, looks at the potential environmental effects of European and other countries adopting the U.S. norm of longer work hours. The authors find that the implications for global climate change could be significant.
"Old Europe" currently consumes about half as much energy per person as does the United States. If Europe were to adopt U.S. practices and increase annual work hours to American levels, the paper shows, they could consume some 30 percent more energy than they do at present. Not only could that impact fuel prices worldwide, but the resulting carbon emissions would make it far more difficult for the EU to meet its commitments to the Kyoto Protocol.
"The implications of adopting the U.S. model of longer work hours and more energy usage extend beyond Europe," said Mark Weisbrot, CEPR co-director and co-author of the paper. "There could be an even greater environmental impact since as the economies of developing countries grow, those nations look to either the U.S. or to European economic models."
The report outlines how worldwide energy patterns could be dependent on which model developing countries choose in the next few decades. If all countries worked as many hours per week as U.S. workers do, the additional carbon emissions could substantially increase the pace of global warming.
Alternately, there is the possibility of the reverse outcome: that the United States could move more in the direction of Europe's fewer work hours, which would significantly reduce energy consumption.
Het is wel slecht he?quote:
Verassend is het niet echt he? Minder werken is minder schadelijk voor het milieu. Goh!quote:Op donderdag 21 december 2006 19:36 schreef zakjapannertje het volgende:
[..]
http://www.truthout.org/docs_2006/122106H.shtml
Hallo, mr. Current Affairs:quote:Op donderdag 21 december 2006 19:14 schreef ExtraWaskracht het volgende:
Je zal een metalen staaf met magneetjes als kerstpakket krijgen zeg.
Die reacties die erbij staan.
Heb je ook gereageerd?quote:Op donderdag 21 december 2006 16:30 schreef Aoristus het volgende:
[quote]Op woensdag 20 december 2006 16:02 schreef sigme het volgende:
M'n kerstpakket heeft de krant gehaald!
[..]
heb je de reakties al gelezen? Ik zit een oud-college er mee te pesten
Ik heb Marlboro eik nooit zo'n daverend soort gevonden.quote:Op donderdag 21 december 2006 19:17 schreef Silmarwen het volgende:
[..]
Wat een briljant idee, the malboro man als mobilette.![]()
Malboro MediumAlleen rook ik al 2 jaar niet meer.
Lekker op tijd ook weer..quote:Op donderdag 21 december 2006 20:09 schreef Aoristus het volgende:
[..]
Hallo, mr. Current Affairs:
[..]
Heb je ook gereageerd?
Het zijn leugenachtige brabo's en nu zijn ze nog overgenomen door een Frans bedrijf ookquote:Op donderdag 21 december 2006 20:18 schreef ExtraWaskracht het volgende:
[..]
Lekker op tijd ook weer..
Naja, ik moest me erom kapot lachen. Zeker na het nieuws van sigme dat ze 104e van de 105 werkgevers stonden. En nee, ik heb niet gereageerd.
Overgenomen? Door wie?quote:Op donderdag 21 december 2006 20:20 schreef Aoristus het volgende:
[..]
Het zijn leugenachtige brabo's en nu zijn ze nog overgenomen door een Frans bedrijf ook
Atos he, vroeger was het van Philipsquote:
Oh, Origin. Ja, duh.quote:Op donderdag 21 december 2006 20:24 schreef Aoristus het volgende:
[..]
Atos he, vroeger was het van Philips
gister ook al. Waarom horen wij dat nooit ?quote:Op donderdag 21 december 2006 20:44 schreef Rock_de_Braziliaan het volgende:
Jan Smit en Ellemieke Vermoolen zijn uit elkaar.
quote:Op donderdag 21 december 2006 18:26 schreef kLowJow het volgende:Wederom niet voor verkrachting aangeklaag te worden.
Ja, bij RTL B. zag hij er erg verslagen uit, ondanks dat het zijn eigen beslissing was.quote:Op donderdag 21 december 2006 20:45 schreef Aoristus het volgende:
[..]
gister ook al. Waarom horen wij dat nooit ?
Jantje Smit is er natuurlijk kapot van, dat spreekt voor zich
Als hij straks dertig is, dan zullen er vast genoeg leeftijdsgenootjes voor 'm zijn. Ik heb geen idee wat Ellemieke Vermeulen deed, maar ze was wel tien jaar ouder dan hemquote:Op donderdag 21 december 2006 20:52 schreef Rock_de_Braziliaan het volgende:
[..]
Ja, bij RTL B. zag hij er erg verslagen uit, ondanks dat het zijn eigen beslissing was.
Het is natuurlijk ook niet makkelijk om twee drukke levens te combineren.
Ik denk dat het verstandig dat hij nu voorrang geeft aan zijn cariere. Hij is tenslotte nog jong.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |