Dieeten maakt hongerig he.quote:Op woensdag 20 december 2006 13:50 schreef Napalm het volgende:
[..]
Ga koken mens!
en wassen
en strijken
en afwassen
en boenen
en stofzuigen
dit zijn de jaren 0.quote:Op woensdag 20 december 2006 13:45 schreef Rock_de_Braziliaan het volgende:
[..]
Jammer dat je een man bent.![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.You're a fucking ugly bitch. I want to stab you to death, and then play around with your blood.
Want?quote:Op woensdag 20 december 2006 13:51 schreef Silmarwen het volgende:
Een goede OP moet lijken op een essay(tje) met vraagstelling.
Helaas zijn deze zeer zeer zeldzaam.
Jouw man dient de zweep te hanteren.quote:Op woensdag 20 december 2006 13:52 schreef Silmarwen het volgende:
Verder kan ik niet boenen en stofzuigen
duidelijk tijd te veelquote:Op woensdag 20 december 2006 13:52 schreef Silmarwen het volgende:
Ik ga lekker met een kopje koffie naar Dr. Phill en Oprah kijken.
Omdat je context nodig hebt voor je een discussie kunt voeren. Anders krijg je van die domme oppervlakkige "omdat ik het vind" discussies.quote:Op woensdag 20 december 2006 13:54 schreef Napalm het volgende:
[..]
Want?
Waarom lang als het kort kan. Desnoods met linkjes naar wiki e.d. voor de onnozele lezer..
Wie zegt dat hij dat niet doet?quote:Jouw man dient de zweep te hanteren.
Helaas wel. Ik zou veel liever andere dingen willen doen op het moment, maar dat zit er nog even niet in.quote:duidelijk tijd te veel
Was het Franse eraan af te lezen? Nee, Sartre. Uit L'existentialisme est un humanisme.quote:Op woensdag 20 december 2006 13:44 schreef Silmarwen het volgende:
[..]
Ik gok Descartes?
en ik schaam me diep als ik het verkeerd heb
Goed idee, daar bouw je zulke geloofsgevoelens op die je achteraf niet kunt verklarenquote:Op woensdag 20 december 2006 13:52 schreef Silmarwen het volgende:
[..]
Dieeten maakt hongerig he.
Verder kan ik niet boenen en stofzuigen en hebben we een vaatwasser.
Ik ga lekker met een kopje koffie naar Dr. Phill en Oprah kijken.![]()
Ik zei Descartes omdat hij tijdens de toepassing van de radicale twijfel op een soort gelijke gedachte over God en Satan kwam.quote:Op woensdag 20 december 2006 13:57 schreef Autodidact het volgende:
[..]
Was het Franse eraan af te lezen. Nee, Sartre. Uit L'existentialisme est un humanisme.
Word jij niet huiverig van de gedachte dat niet god, maar satan under cover tegen jou kan spreken?
Als je je op het standpunt stelt dat geloof in een god geen geloof meer is wanneer het bestaan van die god bewijsbaar wordt, kun je een poging zijn bestaan te bewijzen wel zo omschrijven.quote:Op woensdag 20 december 2006 13:49 schreef Rock_de_Braziliaan het volgende:
[..]
Maar dan blijft dat vraag wat het onderuit schoffelen van het wezen van geloof is.
nee. De langdradigheid zal de intelligente, alwetende users, zoals ik, wegjagen.quote:Op woensdag 20 december 2006 13:56 schreef Silmarwen het volgende:
Omdat je context nodig hebt voor je een discussie kunt voeren. Anders krijg je van die domme oppervlakkige "omdat ik het vind" discussies.
duidelijk niet goed genoeg.quote:
Want? Dit is per defenitie nutteloos.quote:Op woensdag 20 december 2006 13:56 schreef Silmarwen het volgende:
Helaas wel. Ik zou veel liever andere dingen willen doen op het moment, maar dat zit er nog even niet in.
Nee dit is een stuk helderder.quote:Op woensdag 20 december 2006 14:01 schreef sigme het volgende:
Het wezenlijk van geloof is dat de stellingen geloofd worden, op basis van intuitie, dogma, overlevering. Er is geen bewijs nodig, integendeel, wat je bewijs zou noemen (god op een wolk) maakt dat het geloofsaspect van de overtuiging 'god bestaat' wegvalt. Het wordt dan gewoon een bewezen stelling.
Wat veel gebeurt is 'geloof' toch binnen de bewijsregels te plaatsen. Dat is niet onvriendelijk bedoeld, maar het miskent het meest wezenlijke aspect van geloof: geloof is ergens van overtuigd zijn ondanks de onbewezenheid / onbewijsbaarheid.
Het heeft als neveneffect dat het de kracht van 'bewijs' weghaalt, omdat bij de verzoeningspoging ook de bewijsregels een veer moeten laten.
Tesamen haalt het de kern van het verschil weg:geloof = overtuiging ondanks gebrek aan bewijs bewijs = overtuiging dankzij aantonen volgens de logica.
Zodra iets bewezen is, is datgene geen geloofsartikel meer.
Maak niet de vergissing te denken:dat wat logisch aangetoond is wáár is dat wat geloofd wordt onwaar omdat het niet bewezen is of kan worden.
Sorry Rock - het zal wel niet veel beter zijn he. Het is me niet gegeven, geloof ik.
quote:Op woensdag 20 december 2006 13:53 schreef Napalm het volgende:
man-man mag gewoon hoor.Dan hou je toch gewoon je oogjes dicht.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.ik moet verrassend weinig
Es ist heute schlecht und wird nun täglich schlechter werden, – bis das Schlimmste kommt
Gelukkig heeft ze het nu duidelijk gemaakt in een nieuwe post.quote:Op woensdag 20 december 2006 14:02 schreef kLowJow het volgende:
[..]
Als je je op het standpunt stelt dat geloof in een god geen geloof meer is wanneer het bestaan van die god bewijsbaar wordt, kun je een poging zijn bestaan te bewijzen wel zo omschrijven.
Ow. Dank je, natuurlijk, maar ik moet er nog maar eens goed op studeren om te zien waarom het ene stuk beter is dan het andere.quote:Op woensdag 20 december 2006 14:04 schreef Rock_de_Braziliaan het volgende:
[..]
Nee dit is een stuk helderder.![]()
Mooie korte zinnen, niet teveel bijzaken en logisch opgebouwd. Goed stukje.
Je hebt nu benoemd wat in het vorige stuk tussen de regels stond.quote:Op woensdag 20 december 2006 14:07 schreef sigme het volgende:
[..]
Ow. Dank je, natuurlijk, maar ik moet er nog maar eens goed op studeren om te zien waarom het ene stuk beter is dan het andere.
In ieder dank voor de aanscherpingquote:Op woensdag 20 december 2006 14:11 schreef Rock_de_Braziliaan het volgende:
[..]
Je hebt nu benoemd wat in het vorige stuk tussen de regels stond.
Het zal wel de anorexia zijn geweest die het woord deed.quote:Op woensdag 20 december 2006 14:20 schreef Yildiz het volgende:
Wat was dat vanochtend trouwens, een topmodel had voor haar 21e wat alcohol in clubs gedronken (illegaal dus daar), en bood nu huilend excuses aan aan Donald Trump? Wtf!?
quote:Bush: groter leger voor lange oorlog
Rotterdam, 20 dec. De nieuwe Amerikaanse minister van Defensie, Robert Gates, onderzoekt in opdracht van president Bush of het mogelijk is het aantal grondtroepen van de VS uit te breiden.
Bush zegt dit vandaag in de Washington Post. Gates, sinds twee dagen in ambt, arriveerde vanochtend in Irak voor een onaangekondigd werkbezoek.
De door Bush gezochte versterking zou niet zozeer inzetbaar moeten zijn in Irak, maar zou de VS op de langere termijn in staat moeten stellen een „lange oorlog” tegen terreur te voeren. In de VS pleit onder anderen de invloedrijke Republikeinse senator McCain momenteel voor een tijdelijke troepenversterking in Irak in de hoop zo een einde te maken aan het snel verslechteren van de veiligheidssituatie in dat land.
Een aanzienlijke uitbreiding kan jaren in beslag nemen. Bush noemt geen aantallen; functionarissen bevestigen in de Washington Post dat het Witte Huis tot 70.000 extra manschappen wil.
Vanuit de legertop is sinds begin dit jaar regelmatig gewaarschuwd voor zogeheten overstretch (overspanning) van de militaire slagkracht door de invasies in Afghanistan (2001) en Irak (2003). Dit verschijnsel treedt op ondanks de inperkingen van de verlofperiodes en de opgeschroefde rekrutering waarmee de actieve troepenmacht tijdelijk is uitgebreid van 482.000 in 2001 tot 507.000 nu.
Zondag zei Bush’ voormalige minister van Buitenlandse Zaken en oud-legerleider, Colin Powell, op de nieuwszender CBS dat het leger „zowat is gebroken”. Bush zegt hierover: „Ik heb het woord ‘gebroken’ niet gehoord, maar wel het woord ‘overspannen’. We moeten ons leger opnieuw opstellen.”
Hij zegt daarom „geneigd te zijn te geloven dat we onze troepenmacht – landmacht en mariniers – moeten vergroten. En ik heb hierover met minister Gates gepraat en hij gaat aan de slag met de mensen in het Pentagon en komt terug met aanbevelingen over hoe we dit idee verder ten uitvoer kunnen brengen.”
quote:Op woensdag 20 december 2006 14:58 schreef Napalm het volgende:
hmmm, reflectiemomentje.
Achterin mijn lade lag al een tijdje een doos gevulde koeken. Vandaag hervond ik deze. Blij verrast trok ik de verpakking open en propte meteen een halce in mn mond. Al kauwend nam ik een wat vage smaak waar.. doorkauwend pakt ik de verpakking om te kijken welk merk zo raar smaakt..
Vervolgens constateer ik, al kauwende, dat de gehele inhoud wit is uitgeslagen van de harige schimmel..![]()
Lekker; een halve schimmelkoek opgegeten.
Bleh.
Morgen ben ik ziek.![]()
Nogal donker. En helemaal achterin zit een heilig die af en toe aanfloept (of uitfloept, hoe je het maar bekijkt).quote:Op woensdag 20 december 2006 14:56 schreef du_ke het volgende:
Vanavond met m'n huisgenoten uit eten.
Cantina Mexicana, schijnt wel goed te zijn.
Tsk, dan ben je niet veel gewend.quote:
Mooie quote.quote:Op woensdag 20 december 2006 15:22 schreef sizzler het volgende:
“A person who believes that Elvis is still alive is very unlikely to get promoted to a position of great power and responsibility in our society. Neither will a person who believes that the holocaust was a hoax. But people who believe equally irrational things about God and the bible are now running our country. This is genuinely terrifying.” - Sam Harris
Deze is ook leuk:quote:
Tsja, het schijnt dat als er meer mensen geloven, het om de een of andere manier beter is. Alhoewel, er is hoop, in Griekenland is onlangs het oude Griekse polytheïsme erkend als religie omdat een aantal mensen het weer ging geloven.quote:Op woensdag 20 december 2006 15:26 schreef sizzler het volgende:
[..]
Deze is ook leuk:
“The president of the United States has claimed, on more than one occasion, to be in dialogue with God. If he said that he was talking to God through his hairdryer, this would precipitate a national emergency. I fail to see how the addition of a hairdryer makes the claim more ridiculous or offensive.”
Ik bejubel het geloof niet hoor. Verschil is dat ik er een beetje om kan lachen, monotheïsme is niet grappig...quote:Op woensdag 20 december 2006 15:51 schreef sigme het volgende:
Beetje raar. Geloof afwijzen omdat het geloof is, maar geloof in zeemeerminnen oude griekse goden bejubelen.
quote:Het kerstpakket van Atos Origin
Zoals het AO befaamt, is ook dit jaar het kerst geschenk een prularia van minder dan 6,00 euro. Ook wij wensen de directie een zelfde kerst, als zij ons hebben gewenst.
Ik vind het in de boeken van Maarten 't Hart ongeveer het grappigste wat er is.quote:Op woensdag 20 december 2006 15:58 schreef Autodidact het volgende:
[..]
Ik bejubel het geloof niet hoor. Verschil is dat ik er een beetje om kan lachen, monotheïsme is niet grappig...
Geduld en zelfdiscipline zijn mooie woorden.quote:Op woensdag 20 december 2006 14:03 schreef Napalm het volgende:
[..]
nee. De langdradigheid zal de intelligente, alwetende users, zoals ik, wegjagen.
Hernia beperkt je nogal in de dingen die je kunt doen.quote:Want? Dit is per defenitie nutteloos.
quote:Op woensdag 20 december 2006 16:02 schreef sigme het volgende:
M'n kerstpakket heeft de krant gehaald!
[..]
quote:Op woensdag 20 december 2006 16:05 schreef Silmarwen het volgende:
[..]
Werk je voor Atos. Mag ik vragen welke vestiging?
Zelfde plek? Hij werkt momenteel voor Atos namelijk.quote:Op woensdag 20 december 2006 16:09 schreef sigme het volgende:
[..]
![]()
Ik onthou niet alleen je cupmaat hoor, ook dat die knul van je bouwer is.
Da's al beter dan de baggerwijn die je vroeger van ze kreegquote:Op woensdag 20 december 2006 16:02 schreef sigme het volgende:
[..]
En dat is erg omdat?quote:Op woensdag 20 december 2006 16:12 schreef Apropos het volgende:
Mijn kapper blijkt vader te zijn.
Tja zoiets mag de naam kerstpakket niet eens hebbenquote:Op woensdag 20 december 2006 16:02 schreef sigme het volgende:
[..]
Zou dat misschien aan hem liggen?quote:Op woensdag 20 december 2006 16:04 schreef sigme het volgende:
[..]
Ik vind het in de boeken van Maarten 't Hart ongeveer het grappigste wat er is.
Maar ik ben weg.![]()
Ik dacht dat 'ie homo was. Niets is nog zeker.quote:
Hij nu blijkbaar geen homo is en dus niet meer aan het beeld voldoet.quote:
Hoe heet die tuinier homo. Die heeft ook kinderen.quote:Op woensdag 20 december 2006 16:17 schreef Apropos het volgende:
[..]
Ik dacht dat 'ie homo was. Niets is nog zeker.
Wel een beetje maar niet een halve koek met schimmel.quote:Op woensdag 20 december 2006 15:13 schreef sigme het volgende:
Tsk, dan ben je niet veel gewend.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |