Je hoeft het er niet mee eens te zijn.quote:Op donderdag 21 december 2006 07:28 schreef sigme het volgende:
[..]
Stoffig en wollig?!
Als je mijn archaïsmen stoffig vindt, alla, maar als je denkt dat mijn teksten wollig zijn dan heb je nog nooit wollig taalgebruik gezien of gehoord.
De vergadering is afgelast.quote:Op donderdag 21 december 2006 15:02 schreef multatuli het volgende:
Ik zou nog liever op zondagmiddag cake's bakken dan in de organisatie getransitioneerd worden.
Burgerlijk of bureaucratie, pek of veren?
Heb je het mij wel eens ergens mee eens zien zijn?quote:Op donderdag 21 december 2006 15:13 schreef Rock_de_Braziliaan het volgende:
[..]
Je hoeft het er niet mee eens te zijn.
quote:
quote:
Er zijn wel overeenkomsten hoorquote:Op donderdag 21 december 2006 15:22 schreef Mutant01 het volgende:
Tja ik kan onmogelijk geassocieerd worden met moslim-haters. Dus dan is het idd een wij-zij.
Je zou kunnen denken aan Lichtenstein, zo klein dat meerdere culturen niet echt passenquote:Op donderdag 21 december 2006 15:24 schreef Mutant01 het volgende:
Kan iemand een land opnoemen waar een mono-cultuur heerst. Volgens mij is er geen enkel land ter wereld mono-cultureel. Misschien Noord-Korea dan...
Oh ja.quote:Op donderdag 21 december 2006 15:03 schreef du_ke het volgende:
[..]
Ah minder lieve onthullingen van OllieA over Lucida.
Volgens de nieuwste berichten is dat wel het streven van Australie. Een blank en christelijk land. De natte droom van 'bepaalde' users. Ik noem ze voor het gemak 'potentielen'quote:Op donderdag 21 december 2006 15:24 schreef Mutant01 het volgende:
Kan iemand een land opnoemen waar een mono-cultuur heerst. Volgens mij is er geen enkel land ter wereld mono-cultureel. Misschien Noord-Korea dan...
Ijsland is dacht ik vrijwel mono-cultureel.quote:Op donderdag 21 december 2006 15:24 schreef Mutant01 het volgende:
En het gaat ze nog lukken ook, ervaringe hebben ze al zat na het uitroeien van de aboriginals en hun cultuur.quote:Op donderdag 21 december 2006 15:28 schreef KirmiziBeyaz het volgende:
[..]
Volgens de nieuwste berichten is dat wel het streven van Australie. Een blank en christelijk land. De natte droom van 'bepaalde' users. Ik noem ze voor het gemak 'potentielen'
Mwahquote:Op donderdag 21 december 2006 15:29 schreef problematiQue het volgende:
[..]
Ijsland is dacht ik vrijwel mono-cultureel.
quote:De inwoners van IJsland zijn nakomelingen van de Vikingen, vermengd met Schotse en Ierse immigranten. De meeste buitenlanders zijn Denen. Enkel de zuid-en westkust is bewoond, en meer dan de helft van de bevolking leeft in Reykjavík en omgeving.
Goeie oude tijd, toen ik nog vredig lurkte.quote:Op donderdag 21 december 2006 15:26 schreef du_ke het volgende:
[..]
Wat een gezeik was dat indertijd.
Cultuur isniet afkomst.quote:
en hoe lang geleden kwamen de schotten en ieren aan op Ijsland? Als dat al lang geleden is dan kan het best dat het al één cultuur is intussen. En zo'n groot verschil tussen scandinavische, schotse en ierse cultuur zal er ook wel niet zijn.quote:
Dat zullen de schotten, ieren en scandinaviers zelf niet vinden. Die gaan natuurlijk elk klein dingetje zien als cultuurverschilquote:Op donderdag 21 december 2006 15:35 schreef problematiQue het volgende:
[..]
en hoe lang geleden kwamen de schotten en ieren aan op Ijsland? Als dat al lang geleden is dan kan het best dat het al één cultuur is intussen. En zo'n groot verschil tussen scandinavische, schotse en ierse cultuur zal er ook wel niet zijn.
De mensen die tien generaties terug uit Schotland vertrokken zien zichzelf nog als Schots? Daar kunnen de Amerikaanse negers dan niet aan tippenquote:Op donderdag 21 december 2006 15:37 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Dat zullen de schotten, ieren en scandinaviers zelf niet vinden. Die gaan natuurlijk elk klein dingetje zien als cultuurverschil
als het gaat om de kleine dingetjes dan is de term 'vrijwel mono-cultureel' toch best op z'n plek? Dat mijn buurman niet 's ochtends maar 's avonds doucht en liever koffie heeft dan cappuchino maakt toch niet dat er een groot cultuurverschil heerst tussen ons?quote:Op donderdag 21 december 2006 15:37 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Dat zullen de schotten, ieren en scandinaviers zelf niet vinden. Die gaan natuurlijk elk klein dingetje zien als cultuurverschil
Nou of die tijd echt goed wasquote:Op donderdag 21 december 2006 15:32 schreef sigme het volgende:
[..]
Goeie oude tijd, toen ik nog vredig lurkte.
antartica?quote:Op donderdag 21 december 2006 15:41 schreef Mutant01 het volgende:
Dus dan hebben we Ijsland en Noord-Korea als twee enige monoculturen ter wereld? Of is Groenland ook een monocultuur?
Groenland zeker niet best wel spanningen tussen de oorspronkelijke inwoners en de Denen die het er voor het zeggen hebben.quote:Op donderdag 21 december 2006 15:41 schreef Mutant01 het volgende:
Dus dan hebben we Ijsland en Noord-Korea als twee enige monoculturen ter wereld? Of is Groenland ook een monocultuur?
dat laatste wilde ik ook net gaan posten ja. Misschien ook Cuba?quote:Op donderdag 21 december 2006 15:45 schreef du_ke het volgende:
[..]
Groenland zeker niet best wel spanningen tussen de oorspronkelijke inwoners en de Denen die het er voor het zeggen hebben.
Denk dat een aantal Zuid-Amerikaanse landen ook redelijk monocultureel zijn onderhand.
Ik weet eigenlijk niet of er nog cultuurverschil is, maar of je indiaanse of westerse etniciteit hebt maakt wel wat uit. Kijk naar het gedoe rond "de eerste Indiaanse president" Evo Morales....quote:Op donderdag 21 december 2006 15:45 schreef du_ke het volgende:
[..]
Groenland zeker niet best wel spanningen tussen de oorspronkelijke inwoners en de Denen die het er voor het zeggen hebben.
Denk dat een aantal Zuid-Amerikaanse landen ook redelijk monocultureel zijn onderhand.
Ik lurk nog steedsquote:Op donderdag 21 december 2006 15:32 schreef sigme het volgende:
[..]
Goeie oude tijd, toen ik nog vredig lurkte.
ga je daar naar toe?quote:Op donderdag 21 december 2006 18:04 schreef Rock_de_Braziliaan het volgende:
http://www.simplon.nl/?nid=1097&shift=0
Ik denk het wel.quote:
Weet wel hoe hij terugkomt.quote:
Naakt en bezopen denk ik. Of bedoel je op de fiets...?quote:
Geen idee nog, ik denk dat ik het sober hou dit jaar. Jezelf inkopen bij een kroeg is me in het verleden slecht bevallen, je wordt er alleen maar dronken van en de mensen beginnen je vanzelf te irriteren.quote:
Denk hier. De rest hier is niet te pruimen.quote:Op donderdag 21 december 2006 18:16 schreef Aoristus het volgende:
[..]
Geen idee nog, ik denk dat ik het sober hou dit jaar. Jezelf inkopen bij een kroeg is me in het verleden slecht bevallen, je wordt er alleen maar dronken van en de mensen beginnen je vanzelf te irriteren.
Ik denk dat het beter is om te zien hoe de katten het huis onderschijten van angst. En jij?
Nee... ik bedoel watvoor retro-outfit heb je klaar liggen?quote:Op donderdag 21 december 2006 18:13 schreef Rock_de_Braziliaan het volgende:
[..]
Naakt en bezopen denk ik. Of bedoel je op de fiets...?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |