Panorama foto's op je mobiel, nice.quote:Op zondag 17 december 2006 18:30 schreef jorienvdherik het volgende:
Vandaag getest met me camera op me mobiel
best mooi toch
[afbeelding]
Netjesquote:Op zondag 17 december 2006 18:30 schreef jorienvdherik het volgende:
Vandaag getest met me camera op me mobiel
best mooi toch
[afbeelding]
ga huilenquote:Op zondag 17 december 2006 19:30 schreef SpankTheMonkey het volgende:
Gore kut supporters. Triest de hele tweede helft lopen fluiten wanneer de tegenstander aan de bal was. Mijn waardering voor de FC Utrecht supporters is in een klap weg.
quote:Op zondag 17 december 2006 19:30 schreef SpankTheMonkey het volgende:
Gore kut supporters. Triest de hele tweede helft lopen fluiten wanneer de tegenstander aan de bal was. Mijn waardering voor de FC Utrecht supporters is in een klap weg.
of ben je nu serieus?quote:Op zondag 17 december 2006 19:30 schreef SpankTheMonkey het volgende:
Zulks een eerquote:Op zondag 17 december 2006 22:30 schreef SpankTheMonkey het volgende:
[..]
Het leek wel een uitwedstrijd bij Galatasaray.![]()
quote:Op zondag 17 december 2006 19:30 schreef SpankTheMonkey het volgende:
Ik was er dit keer voor een keertje niet bij, dus ik voel me niet aangesprokenquote:Op zondag 17 december 2006 23:24 schreef Joesse het volgende:
[..]
kom op hij heeft wel gelijk, we hebben ons echt schandalig gedragen
Wat was er dan allemaalquote:Op zondag 17 december 2006 23:24 schreef Joesse het volgende:
[..]
kom op hij heeft wel gelijk, we hebben ons echt schandalig gedragen
notice dequote:
ohja dat was ook vorig jaarquote:Op zondag 17 december 2006 23:47 schreef Joesse het volgende:
[..]
Ze zijn gewoon pissed dat wij steeds dat 'lalalaala' gingen zingen van I Will Survive, de feyenoord-scoort-tune, en dat die aant einde ook gedraaid werdMeer dan plagen is dat niet.
Jij bent snelquote:Op zondag 17 december 2006 23:50 schreef Joesse het volgende:
[..]
ja precies en dat gebeurt ongetwijfeld overal, ze kunnen gewoon niet tegen hun verlies![]()
hihiquote:Op zondag 17 december 2006 19:30 schreef SpankTheMonkey het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |