Hmmm, ik vind mezelf momenteel bepaald NIET mooi. Of dat overgaat met minder gewicht weet ik niet, maar het zal beter worden waarschijnlijkquote:Op vrijdag 8 december 2006 00:09 schreef gothic-blackie het volgende:
[..]
tegen mij ook, want ik vind mezelf nu ook al mooi, maar ik weet gewoon dat mijn gewicht een risico met zich mee brengt, en ik dat risico moet verlagen door af te vallen.
ik hoef ook maar een half dagjequote:Op vrijdag 8 december 2006 07:30 schreef Rewimo het volgende:
Sterkte dan maar vandaag
Ik hoef maar een half dagje
Dat klinkt akelig bekend: "ik moet eigenlijk...."quote:Op vrijdag 8 december 2006 07:34 schreef Liejannuh het volgende:
Ja, dat is ook zo, maar ik moet eigenlijk een studieboek lezen en mijn onderzoeksplan even wat beter onderbouwen, zodat het naar mijn begeleider kan.
Erg he?!quote:Op vrijdag 8 december 2006 07:39 schreef freecell het volgende:
[..]
Dat klinkt akelig bekend: "ik moet eigenlijk...."
Wat is iedereen trouwens actief zo vroeg op de ochtend
Ik zat voor 8 uur al hier op mijn werkquote:Op vrijdag 8 december 2006 07:33 schreef freecell het volgende:
ik hoef ook maar een half dagje
Maar die begint al om 8.30
Hmmm, ik zit nu ook op school, ben langs het huisje gefietst en benj al weer net zo wakker als vanacht. Erg veel last heb ik er dus blijkbaar niet vanquote:Op vrijdag 8 december 2006 08:19 schreef Rewimo het volgende:
[..]
Ik zat voor 8 uur al hier op mijn werk![]()
Slowchatten is leuk!quote:Op vrijdag 8 december 2006 09:20 schreef YPPY het volgende:
Stelletje slowchatters hieren dan is Fannetje er niet eens
Even doorwerken Liejannuh, heb je daarna beeeergen vrije tijd op vakantie te gaan.
Balen Levitation. Is vast koud. Hopelijk is het hier zo droog, Anna heeft nog geen regenjas.
Inderdaad Octo, heb je er wat aan gehad?
Het is hier eindelijk een beetje licht. Het is hier tot half 10 pikke donker geweest.quote:Op vrijdag 8 december 2006 09:56 schreef Rewimo het volgende:
Hier wordt het geloof ik alweer nacht. Maar het is nog wel droog. Nog wel. O nee, toch niet
Had ik ook moeten doen. Slimme ik ben toch gewoon op mijn fietsje gestapt.quote:Op vrijdag 8 december 2006 10:28 schreef Stormqueen het volgende:
Ik heb de bus maar gepakt vanmorgen.
Om 8 uur begon het ineens genadeloos te regenen. Stond al klaar met mijn fietssleutel, maar ik heb er mooi voor bedankt
Ik heb ook een auto voor de deur staan, maar ik werk in het centum van Eindhoven. Daar parkeren in niet echt mijn hobby, er zijn wel plekken waar je gratis kunt staan, maar het is 's morgens nogal druk daar. Plus dat het met slecht weer altijd enorm druk is op de weg, door al die fietsers die in de auto stappen.quote:Op vrijdag 8 december 2006 10:52 schreef Liejannuh het volgende:
Voor zulk soort noodgevallen heb ik nog een auto voor de deur staan (waar ik gister overigens echt even naar moest zoeken want ik wist niet meer waar ik het ding had neergezet!). Maar dan zit ik weer met het probleem dat ik fijn in de file mag gaan staan en er dus alsnog minstens 45 minuten over doe om op mijn werk te komen.
Ik heb overigens altijd droge kleding bij me en douche me op mijn werk. Misschien wel een tip: neem droge kleding mee als je gaat fietsen en het regent.
Ik heb een regenpak gevraagd voor kerstquote:Op vrijdag 8 december 2006 10:52 schreef Liejannuh het volgende:
Voor zulk soort noodgevallen heb ik nog een auto voor de deur staan (waar ik gister overigens echt even naar moest zoeken want ik wist niet meer waar ik het ding had neergezet!). Maar dan zit ik weer met het probleem dat ik fijn in de file mag gaan staan en er dus alsnog minstens 45 minuten over doe om op mijn werk te komen.
Ik heb overigens altijd droge kleding bij me en douche me op mijn werk. Misschien wel een tip: neem droge kleding mee als je gaat fietsen en het regent.
War werk je ongeveer circa plusminus?quote:Op vrijdag 8 december 2006 11:00 schreef Levitation het volgende:
[..]
Ik heb ook een auto voor de deur staan, maar ik werk in het centum van Eindhoven. Daar parkeren in niet echt mijn hobby, er zijn wel plekken waar je gratis kunt staan, maar het is 's morgens nogal druk daar. Plus dat het met slecht weer altijd enorm druk is op de weg, door al die fietsers die in de auto stappen.![]()
Ik fiets gewoon het liefst. Probleem van vandaag was eigenlijk dat ik de bui gewoon onderschat heb. Ik dacht dat 't wel meeviel en mijn regenbroek+leren jas wel afdoende zou zijn. Helaas niet dus.![]()
![]()
Ongeveer circa plusminus bij het Diagnostisch Centrum.quote:Op vrijdag 8 december 2006 11:03 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
War werk je ongeveer circa plusminus?
Dan werk je 700 meter van mijn huis vandaanquote:Op vrijdag 8 december 2006 11:10 schreef Levitation het volgende:
[..]
Ongeveer circa plusminus bij het Diagnostisch Centrum.![]()
Althans, bij een ander "bedrijfs"onderdeel, net om de hoek op de PC Hooftlaan.
Maar 't is daar wel de goeie tijd van het jaar voor!quote:Op vrijdag 8 december 2006 11:29 schreef Rewimo het volgende:
Lijkt me inderdaad de beste optie, om over te stappen. Nog wat extra aankomen is niet echt slim natuurlijk
quote:Op vrijdag 8 december 2006 11:30 schreef Levitation het volgende:
[..]
Maar 't is daar wel de goeie tijd van het jaar voor!![]()
![]()
![]()
Tja, ze hebben bij verzekeraars nu eenmaal graag hun "korte termijn - bord voor de kop" bril op. Preventie kost op korte termijn alleen maar geld. En tja, aandeelhouders zijn nu eenmaal niet geinteresseerd in de kosten op langertermijn.quote:Op vrijdag 8 december 2006 11:36 schreef Rewimo het volgende:
De verschillen in dekking zijn inderdaad heel vreemd. Het stomme is natuurlijk dat een dergelijke operatie wel duur is, maar een heleboel kosten in de toekomst kan voorkomen...
Ik heb in hetzelfde schuitje gezeten, in principe is de operatie wel zelf te betalen, maar je kan simpelweg het risico niet nemen, als er complicaties zijn moet je die namelijk OOK zelf betalen. Ik heb toentertijd de Amersfoortse gevraagd, ook gewoon aangeven dat die operatie hoe dan ook door zou gaan en die hebben ook ja gezegd, ik hoop dat dat bij de OZ ook zo is.quote:Op vrijdag 8 december 2006 11:21 schreef octopussy het volgende:
oe een nieuw topic![]()
de operatie zelf betalen.
ik denk ook dat ik mezelf mooi vind, omdat mijn gewicht redelijk verdeelt is en je dus eigenlijk niet kan zien dat ik overgewicht heb (behalve als je van opzij kijkt, dan zie je toch dat de buik iets groter is dan de rest van mijn lichaam. als het me lukt zal ik morgen wel even een foto van mezelf hier neer gooien (moet ik eerst wat webspace van mijn vriendje af jattenquote:Op vrijdag 8 december 2006 07:24 schreef freecell het volgende:
Je gooide hem dicht!Zo vroeg op de ochtend! en meteen weer een nieuwe! Mijn complimenten
Mijn laatste post, die ik wilde plaatsen:
[..]
Hmmm, ik vind mezelf momenteel bepaald NIET mooi. Of dat overgaat met minder gewicht weet ik niet, maar het zal beter worden waarschijnlijk
Ik vind die vetrollen, vooral als ik zit, zo verschrikkelijk lelijk! Stomme blubberbuik!
Ik ben uit bed, moet idioot vroeg naar school vandaag. Ik ging slapen om 1 uur, werd wakker om twee uur, wakker geweest tot 6 uur (niet sluimeren, KLAARWAKKER, oogjes open, niet moe) toen dus om 6 uur weer in slaap gevallen en om 7 uur ging de wekker. Erg onplezierig, ik heb nooit slaapproblemen.
Ik denk dat het komt door de storm (daar word ik altijd hyper van) in combinatie met mijn blijheid over en mijn wilde plannen voor het huis
* freecell gaapt eens
Zometeen op school een training van 4 uur, niet prettig op 2 uur slaap
zal ik nog moeten wachten, omdat vriendje de foto op zn pc heeftquote:
zal dan trouwens ook ff een voor een na linkje pakken, het voor linkje van doen ik net met mijn vriend kreeg, en het na linkje van een paar maanden terugquote:
Vriendjes zijn killing voor de lijnquote:Op vrijdag 8 december 2006 12:47 schreef gothic-blackie het volgende:
[..]
zal dan trouwens ook ff een voor een na linkje pakken, het voor linkje van doen ik net met mijn vriend kreeg, en het na linkje van een paar maanden terugen in die periode zijn de kilo's eraan gevlogen maar aan de andere kant als je de voor foto ziet (tenminste als ik die foto nu zie) dan vind ik mezelf een eng bottenmens
Echt wel! Zker als ze heul goed kunnen koken (zoals die van mij) en dol zijn op snoepen en snaaien (zoals die van mij)quote:Op vrijdag 8 december 2006 12:50 schreef Stormqueen het volgende:
Vriendjes zijn killing voor de lijn
stelletje spammers jullie twee..quote:Op vrijdag 8 december 2006 15:36 schreef freecell het volgende:
TARAraboemdijee & freecell's nieuwe plekje
Ik weet niet hoe groot die van jullie is?quote:Op vrijdag 8 december 2006 16:16 schreef teigan het volgende:
[..]
stelletje spammers jullie twee..![]()
Maar leuke huisjes zijn dat, iets andere indeling dan die van ons, maar wel even groot gok ik...
dat hadden wij ook hoor, de woonkamer is zo groot omdat er 1 slaapkamer bij getrokken is, degene met het grote balkon bij ons....quote:Op vrijdag 8 december 2006 19:41 schreef freecell het volgende:
ja, dat is ongeveer dezelfde indeling, alleen hebben wij een kleine slaapkamer extra. Het waren oorspronkelijk 3 slaapkamers, maar 1 is helemaal bij de woonkamer getrokken
Schaatsten is inderdaad geweldigquote:Op vrijdag 8 december 2006 23:17 schreef Rewimo het volgende:
Ik heb geschaatstIk heb geschaatst
Okee, 4 rondjes en met zo'n "looprekje" maar dat maakt niet uit, het was leukEn mijn been heeft het gehouden gelukkig. Het was wel vreselijk onwennig in het begin maar gelukkig verleer je het niet en met dat rekje erbij ging het uiteindelijk best goed
AZ? Kan Octo ook al goed voetballenquote:Op vrijdag 8 december 2006 22:15 schreef Isabeau het volgende:
Octopussy, fijn dat de arts je wel wil opereren en ik hoop dat AZ je aanneemt
Rewimo: schaatsen is gewoon je afzetten en glijden maar. En niet vallen.Veel plezier! (al ben je waarschijnlijk nu al uitgeschaatst
) En veel plezier met alle etentjes.
Mijn 'arme student' collega op mijn werk heeft sinds 1 januari van dit jaar 200.000 dollar netto belastingvrij gewonnen met online pokeren. Ik doe iets fout met mijn vrije tijd.
voor 3 bh's normaal 300 euro??? wowquote:Op zaterdag 9 december 2006 16:24 schreef Ikiskoel het volgende:
Goeiemiddag!![]()
Ik ben net terug uit Amsterdam, we zijn naar Mateloos geweest. Gave winkel met alleen maar grote maten kleding en alleen maar dikke verkoopsters, haha. Vriendlief zat bij de mannen aan tafel met een bakje koffie en ik lekker kleding passen. Uiteindelijk een mooi tuniek en een zwart vest gekocht. En daarnaast: 3 bh's en 1 onderbroek van PrimaDonna. Ze waren in de aanbieding: maar 20 euro per stuk!!! Normaal was ik voor de bh's 300 euro kwijt geweest, nu dus maar 60 euro!! Ik ben echt enorm blij!!
Op die foto afgaand nietsquote:Op zaterdag 9 december 2006 18:42 schreef samjustme het volgende:
Hoeveel kilo's denken jullie dat ik kwijt moet?
Dankjewel maar zo zie ik nog steeds uit. Als ik anderen zie bij het uitgaan die echt dun zijn. Ben ik verre vanquote:
Maar ik zie helemaal geen dik persoon op die fotoquote:Op zaterdag 9 december 2006 19:02 schreef samjustme het volgende:
Dankjewel maar zo zie ik nog steeds uit. Als ik anderen zie bij het uitgaan die echt dun zijn. Ben ik verre van
Ik ga ze maandag even bellen.quote:Op zaterdag 9 december 2006 18:03 schreef Ikiskoel het volgende:
Haha, waarom bel je ze niet gewoon?Ze hadden vandaag nog heel wat hangen. En echt hele mooie. Ik heb een roze met bloemetjes (setje), een bruine met lichtblauw en een bruine met donkerrood. Super gewoon
![]()
Heel herkenbaarquote:Op zondag 10 december 2006 00:35 schreef Maeghan het volgende:
Ik voel me de laatste tijd echt een molenpaard met een dikke pens. Bah. Als ik mezelf op foto's zie weet ik gelijk weer waarom ik ook alweer wou afvallen. Natuurlijk ben ik dat allang weer vergeten als m'n vriendje z'n chocoladeletter wil delen, maar dat is een heel ander verhaal.
Ben je nu dan 78 + 18 = 96 kg?quote:Op zaterdag 9 december 2006 21:11 schreef samjustme het volgende:
Maar toen ik zelfs volgens de norm normaal gewicht had 78 kilo. Wou ik 65 zijn. I don't know
Ik was om 7:08 uit bed omdat ik zo'n last krijg van mijn rug als ik lang blijf liggenquote:Op zondag 10 december 2006 09:46 schreef Liejannuh het volgende:
Isa! Wat ben je fanatiek zo 's ochtends vroeg!
Ik ging net op de weegschaal staan en heb gelijk het FlexiPoints programma van Weight Watchers maar weer geinstalleerd en ga nu een stukje rennen!
Degeldt overigens voor de weegschaal en niet voor het stukje rennen want dat is
.
Wat vervelend dat je last krijgt van je heup en kniegewrichten.quote:Op zondag 10 december 2006 09:50 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Ik was om 7:08 uit bed omdat ik zo'n last krijg van mijn rug als ik lang blijf liggen![]()
En hardlopen durf ik niet meer, krijg ik last van mijn rechterheup en kniegewrichten
Wat ben ik toch een wrak de laatste tijd. Maar veel plezier bij het rennen, is ook heel erg leuk!
Zo herkenbaar!quote:Op zondag 10 december 2006 00:35 schreef Maeghan het volgende:
Ik voel me de laatste tijd echt een molenpaard met een dikke pens. Bah. Als ik mezelf op foto's zie weet ik gelijk weer waarom ik ook alweer wou afvallen. Natuurlijk ben ik dat allang weer vergeten als m'n vriendje z'n chocoladeletter wil delen, maar dat is een heel ander verhaal.
Ik wil het liefst rond de 70 wegen. Maar ik weet niet of het voor mij haalbaar is.quote:Op zondag 10 december 2006 09:49 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Ben je nu dan 78 + 18 = 96 kg?
Dan zou je 10-15 kilo kunnen afvallen, onder de 81 kg heb je voor jouw lengte een gezond gewicht.
Yep daarom moet je ook wat voor doen. Vet gaat niet vanzelf weg.quote:
ow neequote:Op zondag 10 december 2006 10:19 schreef samjustme het volgende:
[..]
Yep daarom moet je ook wat voor doen. Vet gaat niet vanzelf weg.
Dat is mooi. Ik wil weer mijn maat 32 broek aanquote:Op zondag 10 december 2006 10:36 schreef -Bubseltje- het volgende:
[..]
ow neenee ik speel ook vals
![]()
Ik kan een jas van 4 jaar geleden weer moeiteloos aan![]()
quote:Op zondag 10 december 2006 10:33 schreef ymme het volgende:
Te Veel Pijn in mijn voeten (gisteren 25km gelopen).
Ik wil absoluut geen kunstboom. Mijn huis rook vanmorgen zo zalig naar kerstboom toen ik uit bed kwamquote:Op zondag 10 december 2006 10:53 schreef Githa het volgende:
Hier een kunstboomideaal voor kleine kindjes en vriendjes die allergisch zijn...
Is het normaal dat je zwaarder weegt wanneer je ongesteld bent ?en kan dat ook zomaar 2 kilo schelen van de ene op de andere dag ?
Waarom woon je dan zo ver wegquote:Op zondag 10 december 2006 10:56 schreef ymme het volgende:
Ja ik wil over een poosje de 40 kunnen lopen.
Ik vind 't leuk om te doen, het is gezond en goed voor de lijn.
Ik ben echt een wandelfreek
Maar ik kan wel merken dat het lang geleden is, dat ik z'n afstand gelopen heb
Had wel koude oren en voeten gisteren
Waar? Door de natuurgebieden hier in Pannerden/Herwen?Lobith/Tolkamer. Heerlijk, mooi heb dat eerder altijd onderschat. Maar je kunt hier op vele manieren heerlijk wandelen, en van de natuur genieten.quote:Op zondag 10 december 2006 10:57 schreef Liejannuh het volgende:
Ik rende de deur uit net, en toen ging ik echt vol op mn plaat. Of ik nou door mn enkel zwikte of door mn knie zakte weet ik niet, maar ik ben maar niet verder gaan lopen.
Resultaat: 2 geschaafde knieen en een geschaafde elleboog. Enkel lijkt wel mee te vallen.
Ter compensatie ben ik wel een half uur op mijn stepper bezig geweest.
En Githa, ik hoor het van heel veel vrouwen dat ze zwaarder zijn als ze ongesteld zijn.
Waar heb je gewandeld Ymme? Was het een georganiseerde tocht?
Tae-bo schijnt heel goed te wezen. Ga in de middag eff taeboenquote:Op zondag 10 december 2006 10:33 schreef ymme het volgende:
Te Veel Pijn in mijn voeten (gisteren 25km gelopen).
Nou, dat ging dus wel goed. Mijn idee was ook dat ik er gewoon mee kon stoppen als het pijn deed, maar dat was dus niet nodig.quote:Op zondag 10 december 2006 11:06 schreef Isabeau het volgende:
Liejannuh, ging het steppen wel met van die geschaafde knieën? Bij mij wordt het dan zo snel stijf...
Je bent niet dik, maar gewoon normaal. Waarom willen meiden tegenwoordig zo onwerkelijk dun zijn.quote:Op zondag 10 december 2006 11:05 schreef Githa het volgende:
Tae-bo is goed en ook leuk, maar ook wel belastend voor je knieen![]()
16.000 kcal heb ik niet gehad![]()
![]()
Lieannuh, dat was het dan voor vandaag... volgende keer toch maar gewoon de deur uitstappen en dan pas gaan rennen ?![]()
Beterschap met de schaaf plekken!
Nijmegen lijkt me een ramp. Ik hou sowieso niet van massaliteit, brrr.quote:Op zondag 10 december 2006 11:13 schreef Liejannuh het volgende:
Mijn advies wat betreft Nijmegen: niet doen! Veel te druk en je kunt absoluut niet je eigen tempo bepalen en dat is echt heel vervelend.
Als je een keer een 4daagse wilt lopen, dan is Apeldoorn naar het schijnt een stuk leuker en veel rustiger.
quote:Op zondag 10 december 2006 11:13 schreef samjustme het volgende:
[..]
Je bent niet dik, maar gewoon normaal. Waarom willen meiden tegenwoordig zo onwerkelijk dun zijn.
Nou ik heb naar je fotoboek gekeken en je ziet niet uit als iemand met overgewicht. Je ziet vrij goed uit.quote:
quote:Op zondag 10 december 2006 11:21 schreef Githa het volgende:fotoboek...ohwja dat ding bestaat ook nog!
Nou weet je dat was vóór de zwangerschap en 20 kg lichter![]()
15 kg wat ben er nu ál 5 kg kwijt![]()
![]()
Nijmegen is 1 groot drama. Zo druk. En je bent zo ontzettend ontregeld (om 4 uur 's ochtends starten is gewoon niet tof), dat ik al die drukte echt niet meer leuk vond. Vooral niet de laatste dag, toen ik er nog even 50 km uit moest persen en bij iedere stap mijn heup voelde!quote:Op zondag 10 december 2006 11:15 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Nijmegen lijkt me een ramp. Ik hou sowieso niet van massaliteit, brrr.
Hoe gaan jullie naar Denemarken en indien met auto's: kan ik dan met iemand meerijden?
Ik had het er hier al over en Dennis vindt het een leuk ideequote:Op zondag 10 december 2006 11:54 schreef Liejannuh het volgende:
Maar Denemarken wordt idd met de auto en er is vast wel een plekje vrij. We hebben het er tzt nog wel over.
lol nou toen ze weg gingen, gingen ze me slaan, dus ja toen die deur dicht zat dacht ik wel: t zijn wel schatjes.quote:Op zondag 10 december 2006 23:05 schreef teigan het volgende:
Klinkt inderdaad wel gaaf Rewimo!!
Ik ben bang dat het de komende maanden even niet tot afvallen gaat komen. Ik voel me niet echt goed, beweeg ook te weinig, en eet toch teveel ongezonde dingen..
Ik denk dat ik maar heel hard ga proberen de schade beperkt te houden, en daarna wel weer eens verder te kijken.
gothic blackie, stiekem waren ze vast nog wel lief, die kleintjes.. Vooral toen ze weggingen... Maar ik kan me wel iets voorstellen bij jouw gevoel, al lijkt het mij toch wel leuk, zo'n ukkie van mij en![]()
quote:Op zondag 10 december 2006 23:43 schreef gothic-blackie het volgende:
[..]
lol nou toen ze weg gingen, gingen ze me slaan, dus ja toen die deur dicht zat dacht ik wel: t zijn wel schatjes.
en ja ooit wil ook wel kinderen maar nu nog ff nietnu vind ik ze lastig, en stinken die luiers en doen ze dingen die nooit mogen en willen ze aandacht, goedschiks of kwaadschiks (lief of huilend
)
en tja, het is dan wel volgens de wetenschap dat eeneiige tweelingen niet erfelijk zijn, maar mijn hele familie zit er vol mee, dus ben der bang van. daarom ook niet echt zin in dat vooruitzicht, wil best een kindje, maar niet twee tegelijkertijd, dan zit ik binnen een half jaar in het ziekenhuis met een burnout
Gecondoleerd, Freecellquote:Op maandag 11 december 2006 10:18 schreef freecell het volgende:
[..]
Ik heb wel betere dagen meegemaakt.![]()
Thanksquote:Op maandag 11 december 2006 11:40 schreef Githa het volgende:
Levitation, het is wel waar wat yppy zegt. Ik zat voor de zwangerschap ook al een tijd op mijn streefgewicht en dat voelde ook niet meer als lijnen, het is een manier van leven geworden, waar ik nu helaas weer opnieuw aan moet wennen.
Het gaat je vast lukken![]()
Lastige is dat hier op mijn werk altijd snoepgoed voor handen is, ik ben niet de enige zoetekauw hier (en niet 't enige dikkertjequote:Op maandag 11 december 2006 12:02 schreef teigan het volgende:
Levitation, ik heb die neiging nu ook wel weer meer. En het stomme is dat je het haast zonder nadenken doet uiteindelijk. Ik blijf maar naar die kast lopen als ik niet oppas, ik denk er niet eens meer bij na, het is een automatisme.
Als ik er weer bij na ga denken, dan doe ik het gelijk een stuk minder, dan ga ik ipv naar de kast naar de theepot, of de fruitschaal
hmm ben niet zown meetingspersoon, volgende keer, als het over de dag is (en niet een weekeind, en niet een saunadagje) ga ik wel ff kijken of ik mezelf erbij in kan plannen, maar nu sla ik m nog even over alst magquote:Op maandag 11 december 2006 16:31 schreef Troel het volgende:
Dames, graag even melden in meetingtopic over de huisjes!
ik moest eerst even heel hard nadenken hoe dat nou zat met een kerstpakket... Voor mijn gevoel is kerst al tijden geleden, maarja, over 2 weken is het natuurlijk ook alweer zover....quote:Op maandag 11 december 2006 17:31 schreef Rewimo het volgende:
Er zit een prachtige wok van Bodum in mijn kerstpakket
Shit, nu loop ik dus de wok mis!!quote:Op maandag 11 december 2006 17:31 schreef Rewimo het volgende:
Er zit een prachtige wok van Bodum in mijn kerstpakket
Dan jullie allemaalquote:Op maandag 11 december 2006 10:43 schreef teigan het volgende:
freecell, gecondoleerd, het lijkt mij echt raar zoiets..
ik heb die documentaire ook deels gezien, en moest nog wel aan jou denken toen ze over de kerk begonnen enzo...
btw, jij zat toch in Hoogezand bij de kerk? volgens mij zit daar een deel van mijn schoonfamilie ook bij...(of er moeten er daar meer zijn)
*knuffel* voor jou en voor freecell(en iedereen die zich verder aangesproken voelt)
Kan jij hem niet voor me meenemen dan?quote:Op maandag 11 december 2006 18:15 schreef Rewimo het volgende:
Je kunt hem volgens mij ook in een ander filiaal ophalen, Ikiskoel. En het is weer een heel leuk pakket
Zonderquote:Op maandag 11 december 2006 18:29 schreef Stormqueen het volgende:
help!
Met of zonder slingers?
[afbeelding]
[afbeelding]
Jouw boom is ook ergquote:Op maandag 11 december 2006 18:36 schreef Levitation het volgende:
[..]
Zonder![]()
Erg leuke boom!![]()
Eigenlijk wel erg leuk om dit topic met kerstbomen te spammen!![]()
![]()
[afbeelding]
Die is wel weer super schattig!quote:
Ik dacht (fractie van een secondequote:Op maandag 11 december 2006 22:06 schreef teigan het volgende:
hm, ik ben eigenlijk ook nog niet aan kerstbomen toe....
Ik zat net te rekenen wat ik nog voor de kerstvakantie aan verslagen en proefwerken binnenkrijg, en daar werd ik toch niet zo blij van....(30 verslagen, en een 70 proefwerken)
Mijn boom zit vol glazen ballen. Ik ben benieuwdquote:Op dinsdag 12 december 2006 13:20 schreef Rewimo het volgende:
Onze boom is Guus-proef. Wie kijkt er niet naar om? Juist.
En wie zit er constant onder om slingers te knagen en ballen te tikken? Beauty. De braafste van het stel
Weer een schuldgevoel wegquote:Op dinsdag 12 december 2006 15:12 schreef teigan het volgende:
Hm, het proefwerk is nagekeken, en schijnbaar vonden mijn leerlingen het toch niet zo makkelijk...
Ik schat dat het gemiddelde zo rond de 5,5 komt te liggen..
inderdaad. Het is ook wel leuk om te zien hoe het onderscheid nu echt begint te komen tussen de mensen die wel en niet willen werken...quote:
Als je op een lage etage woont en de huizen zijn oud is dat niet echt onmogelijk helaasquote:Op dinsdag 12 december 2006 16:40 schreef freecell het volgende:
Er ligt een vers witbrood achter me en ik kan het niet laten om af en toe een plakje te snaaien. Ik geloof dat ik maar op een brooddieet moet
edit:Ik bel net essent om de energie te rgelen voor het nieuwe huis. Voorschot energie is 186,- per maand!!!! Welke idioot bedenkt zo'n bedrag
doen ze niet heel moeilijk dan als je je voorschot teveel omlaag wilt bijstellen?quote:
quote:Een voorschotverlaging kan onder de volgende voorwaarden:
verlagen mag slechts één keer tussen 2 jaarafrekeningen
de verlaging mag maximaal 10% van uw voorschot zijn. U kunt aangeven waarom uw verbruik sterker zal dalen. Essent zal dan contact met u opnemen over deze voorschotverlaging.
Indien u niet aan deze voorwaarden voldoet, kunt u contact opnemen met onze klantenservice.
Freecell volgens mij mag je tegenwoordig zelf je maandbedrag kiezen. En ik ben bang dat 186 euro niet eens zo'n absurd bedrag is, ik betaal al 130 euro en ben echt niet een grootverbruiker!quote:Op dinsdag 12 december 2006 16:40 schreef freecell het volgende:
Er ligt een vers witbrood achter me en ik kan het niet laten om af en toe een plakje te snaaien. Ik geloof dat ik maar op een brooddieet moet
edit:Ik bel net essent om de energie te rgelen voor het nieuwe huis. Voorschot energie is 186,- per maand!!!! Welke idioot bedenkt zo'n bedrag
Je hebt vooral jezelf ermee als je het te laag instelt... je moet het dan bij de afrekening als nog betalen.quote:Op dinsdag 12 december 2006 16:45 schreef teigan het volgende:
[..]
doen ze niet heel moeilijk dan als je je voorschot teveel omlaag wilt bijstellen?
We wonen op de tussenetage, dus dan zou je zeggen: van onderen warmte, van boven geisoleerd...quote:Op dinsdag 12 december 2006 16:53 schreef Pandorah het volgende:
Freecell: 186 euro voor jullie huisje is wel belachelijk veel hoor. Wij betalen namelijk zoiets aan maandlasten en ik woon een rijtjeswoning met 3 verdiepingen. Misschien was de vorige eigenaar groot verbruiker van energie![]()
Ik zou hem iets verlagen maar let wel op wat je verbruikt. Enne.... als je dag en nachtstroom wilt gebruiken (als dat mogelijk is) moet je dat aanvragen... of er moeten al twee meters in de kast uithangen.
Dat valt inderdaad mee voor waterquote:Op dinsdag 12 december 2006 17:06 schreef teigan het volgende:
water valt wel mee, als je kwijtschelding krijgt van gemeentebelastingen en waterschapslasten(en dat denk ik van wel), dan betaal je iets van 20-25 euro per 2 maanden... Of je moet zo'n keukengeisertje als wij hebben krijgen voor de douche, dan betaal je nog minder..
Heb je trouwens cv of blokverwarming?
Op die kwijtschelding zou ik niet regelen, tenzij je van de bijstand leeft... Ik betaal iets van 85 euro per maand voor gas en elektra, 186 vind ik echt absurd hoog! Al heb ik dan gaskachels en geen CV, dat scheelt wel in het gasverbruik.quote:Op dinsdag 12 december 2006 17:06 schreef teigan het volgende:
water valt wel mee, als je kwijtschelding krijgt van gemeentebelastingen en waterschapslasten(en dat denk ik van wel), dan betaal je iets van 20-25 euro per 2 maanden... Of je moet zo'n keukengeisertje als wij hebben krijgen voor de douche, dan betaal je nog minder..
Heb je trouwens cv of blokverwarming?
Dat is heel normaal. Van alle lijnpogingen die ik in mijn leven heb gedaan was er maar 1 een groot succes. De andere keren lukte het niet of minder snel. Het is een samenloop van omstandigheden. Soms gaat het wel en soms gaat het niet. Zorgen maken om mijn gezondheid zou ik niet doen met 6 kilo in 4 maanden. Dat is juist een heel mooi rustig tempo lijkt me, en waarschijnlijk ook langdurig gewichtsverlies. Als het er heel snel af vliegt zou ik me pas zorgen makenquote:Op woensdag 13 december 2006 10:02 schreef Miss_S het volgende:
woog vanmorgen 76,5
dat betekent dat er weer 1,5 kilo af is in 4 weken geloof ik
misschien ligt het aan mij maar vraag me toch af waarom het nu zo hard gaat, heb maanden stil gestaan en nu zonder veel te veranderen in 4 maanden 6 kilo eraf
waarschijnlijk niet zo raar omdat ik wel elke dag sport en let op wat ik eet maar toch vraag ik me soms af of alles wel goed met me is omdat ik nu weer begin met afvallen
quote:Op woensdag 13 december 2006 10:36 schreef Rewimo het volgende:
Geleidelijk afvallen is prima. En ook heel normaal, meestal val je in het begin snel af maar stagneert het daarna.
Ik had trouwens ook vlees in mijn kerstpakket
[afbeelding]
Wat?quote:Op woensdag 13 december 2006 11:18 schreef Troel het volgende:
Ik heb voor dat soort gevallen standaard carbasalaatcalcium in huis.
Hey ja, ik zat namelijk net te denken, waterijs.. Maar dit hebben we niet meer in huis. En ik ga nu liever niet het huis uit.quote:Op woensdag 13 december 2006 11:19 schreef Rewimo het volgende:
Arme ymme... Veel drinken dan maar (ijswater maken). Beterschap!
quote:Op woensdag 13 december 2006 11:48 schreef Troel het volgende:
[..]
Ook wel bekend onder de naam Ascal
Ik Fok! me de saaie dagen door.quote:Op woensdag 13 december 2006 12:07 schreef Stormqueen het volgende:
Ik verveel me zo stierlijk dat ik al een half pond drop op heb
Op je werk zitten 2 weken voor kerst isNiks te doen, iedereen weg omdat ze hun vakantiedagenoverschot aan het wegwerken zijn...
Ik ga zo maar kerstkaarten in vlopjes douwen. Ofzo.
(en daar heb je dan jaren voor gestudeerd)
Kom ik bij je zitten, ik verveel me ook stielijk. stil zitten, ziek zijn is zo vervelend en saaiquote:Op woensdag 13 december 2006 12:07 schreef Stormqueen het volgende:
Ik verveel me zo stierlijk dat ik al een half pond drop op heb
Op je werk zitten 2 weken voor kerst isNiks te doen, iedereen weg omdat ze hun vakantiedagenoverschot aan het wegwerken zijn...
Ik ga zo maar kerstkaarten in vlopjes douwen. Ofzo.
(en daar heb je dan jaren voor gestudeerd)
Ik heb ook altijd Natterman pastilles liggenquote:Op woensdag 13 december 2006 11:49 schreef ymme het volgende:
[..]
Zelfs dat ken ik niet.
Ik neem aan dat het een middeltje is tegen de keelpijnMisschien moet ik ook maar eens wat dingen gewoon in het medicijnkastje neerleggen, voor het geval dat. Hier is dat ding gewoon compleet leeg.
Haha, ga zo nog maar ff door.quote:Op woensdag 13 december 2006 12:14 schreef Troel het volgende:
[..]
Ik heb ook altijd Natterman pastilles liggen
Ow jeequote:Op woensdag 13 december 2006 12:24 schreef octopussy het volgende:
Ik heb wel eens gehoord dat sommige ziektekiemen zich opslaan in vetcellen. Als je dan veel afvalt komen deze weer vrij. Ik weet niet of dit wetenschappelijk onderbouwd is hoor.
Ik kreeg in ieder geval wel de ziekte van pfeiffer toen ik 15 kilo was afgevallen een paar jaar geleden.
Ik vind dat inderdaad wel wat laat ja. Vooral als het bijvoorbeeld goede vrienden zijn, of familie.quote:Op woensdag 13 december 2006 16:47 schreef teigan het volgende:
hehe, ik ben af....
vannacht heel slecht geslapen, en mijn eerste les ging ook bagger vandaag... Toen eigenlijk de hele tijd de neiging gehad om even flink te janken, maar ik durf me niet zo te laten gaan op school... Me toch niet helemaal goed kunnen houden uiteindelijk, dus ik ben met rode ogen de volgende les ingegaan..
Die ging wel goed, en de les erna, met mijn vakdidacticus erbij ging ook goed. Alleen de klassen zijn nog wat te druk, dus nu gaan we daaraan werken met mijn vierde klas als testklas, en dan hoop ik het door te kunnen voeren naar de andere klassen..
Dus volgende kerst krijgt iedereen van Freecell een kerstkaartje: wij zijn een half jaar geleden getrouwd, en nog fijne feestdagen enzoquote:Op woensdag 13 december 2006 17:21 schreef freecell het volgende:
Bespaart wel geld
Verlovingskaartjes zijn duuuuur
ik heb trouwens wel net de combi kerstkaartje en verhuiskaartje gehad van vriendenquote:Op woensdag 13 december 2006 17:45 schreef Isabeau het volgende:
Je kan ook nu een kaartje versturen met fijne feestdagen, alvast van harte gefeliciteerd en oh ja, we gaan dan & dan ook trouwen
aha, ikke snap...quote:Op woensdag 13 december 2006 17:54 schreef octopussy het volgende:
snail-mail = slakkenpost oftewel gewone post.
Er ligt betonquote:Op woensdag 13 december 2006 17:53 schreef teigan het volgende:
dat vroeg ik me nog af freecell, is het voor jullie ook niet een idee om de vloerbedekking die er ligt in overleg over te nemen? Het scheelt je op dat moment een hoop geld...
ok, ik dacht dat er nl. nu nog mensen woonden joh, en dat je het daarvan missschien ove rkon nemen.. Maar het is dus al leeg?quote:Op woensdag 13 december 2006 17:55 schreef freecell het volgende:
[..]
Er ligt beton
En dat laten ze liggen
Wat op zich heel sympathiek is, anders kregen de onderburen wel heel veel overlast van ons
Hier ook, vrienden die gaan samenwonen.quote:Op woensdag 13 december 2006 17:48 schreef octopussy het volgende:
[..]
ik heb trouwens wel net de combi kerstkaartje en verhuiskaartje gehad van vrienden![]()
Ik wil ook kerstkaartjes sturen! Dus jullie moeten allemaal even jullie adressen naar mij pm'en dan kan ik snail-mailen![]()
quote:Op woensdag 13 december 2006 18:24 schreef Troel het volgende:
450 gram worteltjes met knoflookdip zijn funest voor je darmen
*rent naar het toilet*
Ja, de eerste keer dat we gingen kijken waren ze net begonnen met verhuizen, bijna alle meubels stonden nog in de kamer, maar de vloerbedekking was er al uitquote:Op woensdag 13 december 2006 17:56 schreef teigan het volgende:
[..]
ok, ik dacht dat er nl. nu nog mensen woonden joh, en dat je het daarvan missschien ove rkon nemen.. Maar het is dus al leeg?
bij mij was het kerstkaart waar ook de felicitaties in stonden. was ik zelf niet zo blij mee. vooral omdat dit een kaart was van mijn opa en oma, die mij dus eigenlijk nog nooit gemogen hebben (ik heb ervoor gezorgt dat mijn moeder bijna dood ging bij de bevalling, of zoiets nooit het hele verhaal begrepen, maar zoiets was het). en dan krijg je dus een kaartje die eigenlijk uitstraalt: we hebben voor jou geen geld om ook nog een verjaardagskaartje te kopen. (terwijl ze dus goed in het geld zitten). maar ja opa en oma waren gewoon niet lief, kerst en sinterklaas afschaffen op het moment dat ik er net de leeftijd voor kreeg en zo.quote:Op woensdag 13 december 2006 18:02 schreef ymme het volgende:
[..]
Hier ook, vrienden die gaan samenwonen.
Kerstkaart tevens verhuisbericht. Erg leuk vond ik dit wel.
ik weet van niets, maar die kant hoor ik ook weinig/niets van, dus het kan maar zo wel zo zijn..quote:Op woensdag 13 december 2006 18:32 schreef freecell het volgende:
Hey trouwens Teigan: De mensen die verhuizen uit mijn nieuwe huis, hebben dezelfde achternaam als jouw schoonfamilie
En ze gaan verhuizen naar Hoogezand
Weet jij hier meer van?
Nou als je 50 kilo afvalt werkt dat gelukkig nietquote:Op woensdag 13 december 2006 12:24 schreef octopussy het volgende:
Ik heb wel eens gehoord dat sommige ziektekiemen zich opslaan in vetcellen. Als je dan veel afvalt komen deze weer vrij. Ik weet niet of dit wetenschappelijk onderbouwd is hoor.
Ik kreeg in ieder geval wel de ziekte van pfeiffer toen ik 15 kilo was afgevallen een paar jaar geleden.
Dan heb je een BMI van 25quote:Op woensdag 13 december 2006 23:03 schreef Elwood1802 het volgende:
Hmm.. als ik zo die tabel bekijk denk ik niet dat ik ernstig overgewicht heb
Zit rond de 96 kg op 1.96m.
Alhoewel ik me elke dag zat vreet met zoetigheden en de nodige pils.
Vanaf januari toch maar eens beginnen met fitness
Overgewicht? Welk overgewichtquote:Op woensdag 13 december 2006 23:03 schreef Elwood1802 het volgende:
Hmm.. als ik zo die tabel bekijk denk ik niet dat ik ernstig overgewicht heb
Zit rond de 96 kg op 1.96m.
Alhoewel ik me elke dag zat vreet met zoetigheden en de nodige pils.
Vanaf januari toch maar eens beginnen met fitness
Hmmm... heb jij niet al wat kaartjes verstuurd?quote:Op woensdag 13 december 2006 17:48 schreef octopussy het volgende:
[..]
Ik wil ook kerstkaartjes sturen! Dus jullie moeten allemaal even jullie adressen naar mij pm'en dan kan ik snail-mailen![]()
Begint nu echt lekker op gang te komen! Voor je het weet ben je een slanke den!quote:Op donderdag 14 december 2006 10:22 schreef -Bubseltje- het volgende:
- 1,7 deze weekmisschien haal ik voor de kest -20
![]()
![]()
Zeg, doe es even kalm aan jijquote:Op donderdag 14 december 2006 10:22 schreef -Bubseltje- het volgende:
- 1,7 deze weekmisschien haal ik voor de kest -20
![]()
![]()
Het is heel wisselvallig bij mijquote:Op donderdag 14 december 2006 10:24 schreef Levitation het volgende:
[..]
Begint nu echt lekker op gang te komen! Voor je het weet ben je een slanke den!![]()
Voor mij ook.quote:Op donderdag 14 december 2006 10:27 schreef -Bubseltje- het volgende:
[..]
Het is heel wisselvallig bij mijeen slanke den nou daar zijn nog heeel veel van deze weekjes nodig
![]()
![]()
Maar ik speel valsquote:Op donderdag 14 december 2006 10:30 schreef Levitation het volgende:
[..]
Voor mij ook.Alleen val ik helemaal niet af, ben juist zwaarder dan een jaar geleden.
![]()
Ik denk dat jij eerder je overgewicht kwijt bent dan ik.
Dat weet ik wel.quote:
quote:
Veel plezier!quote:Op donderdag 14 december 2006 11:06 schreef Liejannuh het volgende:
Dames, fijn weekend!
Ik zal aan jullie denken als ik in Florence loop.
Heel veel plezierquote:Op donderdag 14 december 2006 11:06 schreef Liejannuh het volgende:
Dames, fijn weekend!
Ik zal aan jullie denken als ik in Florence loop.
quote:Op donderdag 14 december 2006 09:09 schreef Levitation het volgende:
[..]
Hmmm... heb jij niet al wat kaartjes verstuurd?![]()
Anders weet ik echt niet van welke "Linda" ik een kerstkaart heb gekregen.![]()
![]()
Ben er alleen nog niet achter hoe jij zou weten waar ik woon .![]()
Ben dan ook niet zo slim.![]()
Jemig, dan heb ik echt gewoon geen flauw idee van wie die kerstkaart afkomt.quote:Op donderdag 14 december 2006 13:29 schreef octopussy het volgende:
[..]
jij moet me dan ook nog even je adres pm'en.
![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |