abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  Redactie Frontpage / Spellchecker vrijdag 8 december 2006 @ 07:21:11 #1
13151 crew  Rewimo
Nederduitse/Mevrouw qltel
pi_44240807
Vervolg van Fok! Dieetclub deel 128!

Voor wie is de FoK!Dieetclub bedoeld?

De Fok!Dieetclubtopics zijn bedoeld voor mannen en vrouwen met overgewicht die een startBMI (body mass index, ook wel bekend als Quetelet Index) hebben van 27 of hoger. Bij een BMI van onder de 25 ben je van harte welkom in het zustertopic Slank de feestdagen in # 45 Met een BMI tussen de 25 en 27 mag je zelf beslissen waar je je aanmeldt. Hoe je je het beste kunt aanmelden kun je lezen onder het kopje Ik wil ook!.

Linkjes

Vroeger hadden we een hele lijst met linkjes; deze linkjes en vele andere (incl. alle oude dieetclublinkjes) zijn hier te vinden: Dieetclub Linksite. Weet je nog een leuke link die er niet tussen staat, geef hem even door in het topic!

Meetings

(Di)eetclubmeeting topic XIX We zijn druk aan het overleggen over een uitje naar de sauna, maar ook over een weekendje weg!

Ik wil ook!

Dat kan Ga naar http://www.dieet-web.nl en maak daar een account aan. Na activatie zal je dan in het lijstje verschijnen. Het handigst is om even in het topic te melden dat je een account aangemaakt hebt, dan kom je het snelst in het lijstje. Je kunt zelfs een klein profiel aanmaken waarin je gegevens zet en je plan invullen. Met je eigen account kan je zelf je updates doorgeven. Dat kan je één keer in de week doen, of dagelijks of wanneer jij maar wilt. We verwachten minimaal één update per maand, ook als je niets bent afgevallen in die periode. Op deze manier kunnen we zien of je nog meedoet.

Deelnemers

De volgende lijst is een lijst met deelnemers aan deze reeks. Het is een plaatje dat automatisch geupdate wordt op het moment dat je je gegevens invult.

Deze OP is te vinden in de Fok!wiki
Most people don't listen with the intention to understand, they listen with the intention to reply.
<a href="http://bijenzonderzorgen.nl/" target="_blank" rel="nofollow">http://bijenzonderzorgen.nl/</a> beslist geen BIJ-zaak!
pi_44240819
Je gooide hem dicht! Zo vroeg op de ochtend! en meteen weer een nieuwe! Mijn complimenten

Mijn laatste post, die ik wilde plaatsen:
quote:
Op vrijdag 8 december 2006 00:09 schreef gothic-blackie het volgende:

[..]

tegen mij ook, want ik vind mezelf nu ook al mooi, maar ik weet gewoon dat mijn gewicht een risico met zich mee brengt, en ik dat risico moet verlagen door af te vallen.
Hmmm, ik vind mezelf momenteel bepaald NIET mooi. Of dat overgaat met minder gewicht weet ik niet, maar het zal beter worden waarschijnlijk
Ik vind die vetrollen, vooral als ik zit, zo verschrikkelijk lelijk! Stomme blubberbuik!

Ik ben uit bed, moet idioot vroeg naar school vandaag. Ik ging slapen om 1 uur, werd wakker om twee uur, wakker geweest tot 6 uur (niet sluimeren, KLAARWAKKER, oogjes open, niet moe) toen dus om 6 uur weer in slaap gevallen en om 7 uur ging de wekker. Erg onplezierig, ik heb nooit slaapproblemen.
Ik denk dat het komt door de storm (daar word ik altijd hyper van) in combinatie met mijn blijheid over en mijn wilde plannen voor het huis

* freecell gaapt eens
Zometeen op school een training van 4 uur, niet prettig op 2 uur slaap
  Redactie Frontpage / Spellchecker vrijdag 8 december 2006 @ 07:30:13 #3
13151 crew  Rewimo
pi_44240847
Sterkte dan maar vandaag

Ik hoef maar een half dagje
Most people don't listen with the intention to understand, they listen with the intention to reply.
<a href="http://bijenzonderzorgen.nl/" target="_blank" rel="nofollow">http://bijenzonderzorgen.nl/</a> beslist geen BIJ-zaak!
pi_44240851
Succes met wakker blijven Freecell!
Ik ga zo eindelijk maar eens wat nuttigs doen. Hele week vrij en nog niet veel verder gekomen dan wat tijdschriften lezen.
Vanmiddag misschien even bij een vriend langs om zijn wii te bekijken.
  Redactie Frontpage / Spellchecker vrijdag 8 december 2006 @ 07:31:36 #5
13151 crew  Rewimo
pi_44240853
Lezen is heel nuttig
pi_44240863
quote:
Op vrijdag 8 december 2006 07:30 schreef Rewimo het volgende:
Sterkte dan maar vandaag

Ik hoef maar een half dagje
ik hoef ook maar een half dagje
Maar die begint al om 8.30
pi_44240867
Ja, dat is ook zo, maar ik moet eigenlijk een studieboek lezen en mijn onderzoeksplan even wat beter onderbouwen, zodat het naar mijn begeleider kan.
pi_44240886
quote:
Op vrijdag 8 december 2006 07:34 schreef Liejannuh het volgende:
Ja, dat is ook zo, maar ik moet eigenlijk een studieboek lezen en mijn onderzoeksplan even wat beter onderbouwen, zodat het naar mijn begeleider kan.
Dat klinkt akelig bekend: "ik moet eigenlijk...."
Wat is iedereen trouwens actief zo vroeg op de ochtend
pi_44240940
quote:
Op vrijdag 8 december 2006 07:39 schreef freecell het volgende:

[..]

Dat klinkt akelig bekend: "ik moet eigenlijk...."
Wat is iedereen trouwens actief zo vroeg op de ochtend
Erg he?! Nouja, ik ben deze maand vrij om eens een hele stap te kunnen maken met mijn afstuderen, dus dan moet ik dat maar doen ook. Volgende week ga ik lekker 5 dagen naar Florence, dus dan gebeurt er al helemaal niets.
  Redactie Frontpage / Spellchecker vrijdag 8 december 2006 @ 08:19:00 #10
13151 crew  Rewimo
pi_44241151
quote:
Op vrijdag 8 december 2006 07:33 schreef freecell het volgende:
ik hoef ook maar een half dagje
Maar die begint al om 8.30
Ik zat voor 8 uur al hier op mijn werk
pi_44241163
quote:
Op vrijdag 8 december 2006 08:19 schreef Rewimo het volgende:

[..]

Ik zat voor 8 uur al hier op mijn werk
Hmmm, ik zit nu ook op school, ben langs het huisje gefietst en benj al weer net zo wakker als vanacht. Erg veel last heb ik er dus blijkbaar niet van
  vrijdag 8 december 2006 @ 08:28:56 #12
4177 Jojogirl
Curves in all the right places
pi_44241247
Ik ben ook al een kwartier op mn'n werk. Vandaag is er een collega voor het laatst en we hebben een heel moordsepl voor hem georganiseerd. Hij mag zo dus fijn op speurtocht.
  Redactie Frontpage / Spellchecker vrijdag 8 december 2006 @ 08:40:17 #13
13151 crew  Rewimo
pi_44241358
Is het al kwart voor 12?
pi_44241499
Ik zit ook weer op mijn werk. Helemaal verzopen... had een regenbroek aan en mijn leren jas, maar de regen is dwars door mijn jas geslagen. Nu zit ik dus met een natte trui op mijn werk. Gelukkig hoef ik maar een halve dag, vanmiddag maar 'ns lekker douchen en andere kleren aan.
Dit is mijn uitspraak en daar zult u het mee moeten doen.
***Levi was here***
  vrijdag 8 december 2006 @ 08:59:48 #15
35189 Troel
scherp en bot
pi_44241621
octo, hoe was je afspraak trouwens?
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
pi_44241623
freecell, ik zag trouwens in het Groningentopic dat je bij mij in de buurt komt te wonen?? Grappig, en het zijn best leuke huizen volgens mij...

octopussy, heb ik het nou gemist, of heb je hier nog niets neergezet over hoe je afspraak met de WLS arts was? Ik ben er wel nieuwsgierig naar...
You don't have to know why you do something to stop doing it. All you have to do is to take a close look at what you are actually doing and decide to stop doing it for that moment!"
pi_44241961
Stelletje slowchatters hier en dan is Fannetje er niet eens

Even doorwerken Liejannuh, heb je daarna beeeergen vrije tijd op vakantie te gaan.

Balen Levitation. Is vast koud. Hopelijk is het hier zo droog, Anna heeft nog geen regenjas.

Inderdaad Octo, heb je er wat aan gehad?
"wat een heerlijke yppiaanse reactie! Vol begrip, nooit veroordelend en zeker niet stekelig! #hulde"
Hoe langer de weg naar de top, hoe mooier het uitzicht!
*OUD heilige*
pi_44242163
quote:
Op vrijdag 8 december 2006 09:20 schreef YPPY het volgende:
Stelletje slowchatters hier en dan is Fannetje er niet eens

Even doorwerken Liejannuh, heb je daarna beeeergen vrije tijd op vakantie te gaan.

Balen Levitation. Is vast koud. Hopelijk is het hier zo droog, Anna heeft nog geen regenjas.

Inderdaad Octo, heb je er wat aan gehad?
Slowchatten is leuk!

En over mijn natte kleren... het droogt wel. Heb mijn schoenen, handschoenen, sjaal en muts op de verwarming liggen en mijn jas uitgehangen over een stoel. Als het maar tegen half één weer een beetje opgedroogd is, dan moet ik de regen weer in. Kijk nu al uit naar een warme douche en schone kleren.

Moet je echt naar buiten? Ik zou lekker binnen blijven als het niet persé nodig is om weg te gaan. Het is echt weer om bij de openhaard te gaan zitten.
***Levi was here***
pi_44242202
het is hier gewoon nog droog joh... Ik hoop dat het nog even zo blijft, ik moet vandaag nog even langs school, ik krijg er vanaf volgende week nog een nieuwe leerling bij, en die wilde ik dinsdag toch wel het proefwerk laten maken..
You don't have to know why you do something to stop doing it. All you have to do is to take a close look at what you are actually doing and decide to stop doing it for that moment!"
pi_44242249
Ze moet naar het consultatiebureau, daar moet ze gewogen worden omdat ze erg weinig aankomt. Vorige week was het goed, maar deze week was ze erg afgeleid tijdens het drinken, dus ik moet wel gaan. Gelukkig kan ze in de buikdrager, wordt ze niet erg nat. En ik neem een extra mutsje mee, kan ze voor de terugweg een droge op.
"wat een heerlijke yppiaanse reactie! Vol begrip, nooit veroordelend en zeker niet stekelig! #hulde"
*OUD heilige*
  Redactie Frontpage / Spellchecker vrijdag 8 december 2006 @ 09:56:12 #21
13151 crew  Rewimo
pi_44242636
Hier wordt het geloof ik alweer nacht. Maar het is nog wel droog. Nog wel. O nee, toch niet
pi_44242779
quote:
Op vrijdag 8 december 2006 09:56 schreef Rewimo het volgende:
Hier wordt het geloof ik alweer nacht. Maar het is nog wel droog. Nog wel. O nee, toch niet
Het is hier eindelijk een beetje licht. Het is hier tot half 10 pikke donker geweest.
***Levi was here***
  vrijdag 8 december 2006 @ 10:28:27 #23
149959 SQ
snelle trees
pi_44243330
Ik heb de bus maar gepakt vanmorgen.
Om 8 uur begon het ineens genadeloos te regenen. Stond al klaar met mijn fietssleutel, maar ik heb er mooi voor bedankt
disclaimer
pi_44243443
quote:
Op vrijdag 8 december 2006 10:28 schreef Stormqueen het volgende:
Ik heb de bus maar gepakt vanmorgen.
Om 8 uur begon het ineens genadeloos te regenen. Stond al klaar met mijn fietssleutel, maar ik heb er mooi voor bedankt
Had ik ook moeten doen. Slimme ik ben toch gewoon op mijn fietsje gestapt.
Moet zeggen dat ik geen moment aan de bus heb gedacht. Was wel een goed idee geweest.
***Levi was here***
pi_44243957
Voor zulk soort noodgevallen heb ik nog een auto voor de deur staan (waar ik gister overigens echt even naar moest zoeken want ik wist niet meer waar ik het ding had neergezet! ). Maar dan zit ik weer met het probleem dat ik fijn in de file mag gaan staan en er dus alsnog minstens 45 minuten over doe om op mijn werk te komen.
Ik heb overigens altijd droge kleding bij me en douche me op mijn werk. Misschien wel een tip: neem droge kleding mee als je gaat fietsen en het regent.
pi_44244201
quote:
Op vrijdag 8 december 2006 10:52 schreef Liejannuh het volgende:
Voor zulk soort noodgevallen heb ik nog een auto voor de deur staan (waar ik gister overigens echt even naar moest zoeken want ik wist niet meer waar ik het ding had neergezet! ). Maar dan zit ik weer met het probleem dat ik fijn in de file mag gaan staan en er dus alsnog minstens 45 minuten over doe om op mijn werk te komen.
Ik heb overigens altijd droge kleding bij me en douche me op mijn werk. Misschien wel een tip: neem droge kleding mee als je gaat fietsen en het regent.
Ik heb ook een auto voor de deur staan, maar ik werk in het centum van Eindhoven. Daar parkeren in niet echt mijn hobby, er zijn wel plekken waar je gratis kunt staan, maar het is 's morgens nogal druk daar. Plus dat het met slecht weer altijd enorm druk is op de weg, door al die fietsers die in de auto stappen.

Ik fiets gewoon het liefst. Probleem van vandaag was eigenlijk dat ik de bui gewoon onderschat heb. Ik dacht dat 't wel meeviel en mijn regenbroek+leren jas wel afdoende zou zijn. Helaas niet dus.
***Levi was here***
  vrijdag 8 december 2006 @ 11:02:29 #27
149959 SQ
snelle trees
pi_44244272
quote:
Op vrijdag 8 december 2006 10:52 schreef Liejannuh het volgende:
Ik heb een regenpak gevraagd voor kerst
Een auto heb ik helaas niet, maar de ringweg eindhoven is ook niet echt een aanrader in de ochtendspits
Bus brengt mij daar in 30 minuten, rijden elk kwartier, dus dat is gelukkig goed te doen Hoewel ik een pesthekel heb aan bussen (vooral als je een vroege bus langs het ROC hebt, dan kun je je lol op, staat de hele bus vol met 16-jarige puistenkopjes die hun rugzakken in je gezicht zwiepen en hun ringtones een voor een uitproberen )
disclaimer
  vrijdag 8 december 2006 @ 11:03:56 #28
149959 SQ
snelle trees
pi_44244314
quote:
Op vrijdag 8 december 2006 11:00 schreef Levitation het volgende:

[..]

Ik heb ook een auto voor de deur staan, maar ik werk in het centum van Eindhoven. Daar parkeren in niet echt mijn hobby, er zijn wel plekken waar je gratis kunt staan, maar het is 's morgens nogal druk daar. Plus dat het met slecht weer altijd enorm druk is op de weg, door al die fietsers die in de auto stappen.

Ik fiets gewoon het liefst. Probleem van vandaag was eigenlijk dat ik de bui gewoon onderschat heb. Ik dacht dat 't wel meeviel en mijn regenbroek+leren jas wel afdoende zou zijn. Helaas niet dus.
War werk je ongeveer circa plusminus?
disclaimer
pi_44244536
quote:
Op vrijdag 8 december 2006 11:03 schreef Stormqueen het volgende:

[..]

War werk je ongeveer circa plusminus?
Ongeveer circa plusminus bij het Diagnostisch Centrum.
Althans, bij een ander "bedrijfs"onderdeel, net om de hoek op de PC Hooftlaan.
***Levi was here***
  vrijdag 8 december 2006 @ 11:13:49 #30
149959 SQ
snelle trees
pi_44244645
quote:
Op vrijdag 8 december 2006 11:10 schreef Levitation het volgende:

[..]

Ongeveer circa plusminus bij het Diagnostisch Centrum.
Althans, bij een ander "bedrijfs"onderdeel, net om de hoek op de PC Hooftlaan.
Dan werk je 700 meter van mijn huis vandaan
disclaimer
pi_44244869
oe een nieuw topic

Freecell als jij je jezelf niet mooi vind nu dan zal dat heus niet gaan veranderen met wat kilootjes minder! Ik vind je gewoon een mooie meid, en eigenlijk heb je ook wel een mooi figuur
Ga jij jezelf eens mooi vinden!

Over mijn afspraak: dat is niet helemaal gegaan zoals ik gewild had.
Mijn moeder en ik zijn met de trein naar Brugge gegaan, maar omdat mijn moeders trein vanuit Hoofddorp een half uur vertraagd was haalde we de internationale trein niet. We hebben dus maar de gewone intercity genomen en moesten daarom overstappen in Rotterdam, Roosendaal en Antwerpen met telkens een kwartier wachttijd Ik ben om 9 uur weggegaan van huis en we kwamen om 2 uur aan in Brugge

Anyway, we hebben in Brugge nog snel een kop soep gegeten en zijn toen naar het ziekenhuis gegaan. Daar heb ik eerst een intake gehad met de dietiste. Die maakt dan direct je dossier aan met formulieren met je gewicht, lengte (ik was ineens 2 cm korter ) en BMI en je eetpatroon en dieetpogingen.
Daarna nog even een praatje gehad met de assistent van dr. Dillemans die uitlegde wat voor operaties ze doen.

Toen kwam dr. DIllemans binnen en hebben we het even gehad over mijn voorkeur voor een GBP. Hij vind het wel een goede operatie voor mij, maar zei wel direct dat met mijn BMI (38) de vergoeding van Achmea kansloos is. Mijn klachten (kniepijn, rugpijn, pijn in voeten en maagzuurproblemen) tellen voor Achmea niet mee als co-morbiditeiten. Je moet dus echt diabetes, hartproblemen of hypertensie hebben OF een BMI van 40 voordat je voor vergoeding in aanmerking komt.

Nou daar gaat dan je hoop!
De arts gaf toen nog de opties die ik heb: of aankomen tot een BMI van 40 (raadde hij niet aan), of overstappen van verzekering (OZ geeft dr. Dillemans carte blanche), of de operatie zelf betalen.
Mocht ik de operatie zelf willen betalen, dan zou een maagverkleining (McLean) ook een goede optie zijn en goedkoper dan een GBP (Gastric Bypass). Ik ben er zelf echter van overtuigd dat de GBP beter bij mij past.

Dr Dillemans gaf trouwens wel duidelijk aan dat hij wel bereid is om de operatie te doen, dus het is puur een verzekeringskwestie. En nu heb ik me dus maar aangemeld bij OZ per 1 januari, ga ik het eerst zo proberen.
pi_44245083
Nouja, wel fijn dat hij aangaf dat OZ wel alles vergoed.
Heb je dan nog een wachttijd ook bij OZ? Dat je eerst een tijd verzekerd moet zijn voordat ze bepaalde dingen vergoeden?

Trouwens, ging de terugreis wel goed?
  Redactie Frontpage / Spellchecker vrijdag 8 december 2006 @ 11:29:42 #33
13151 crew  Rewimo
pi_44245121
Lijkt me inderdaad de beste optie, om over te stappen. Nog wat extra aankomen is niet echt slim natuurlijk
pi_44245160
quote:
Op vrijdag 8 december 2006 11:29 schreef Rewimo het volgende:
Lijkt me inderdaad de beste optie, om over te stappen. Nog wat extra aankomen is niet echt slim natuurlijk
Maar 't is daar wel de goeie tijd van het jaar voor!
***Levi was here***
  vrijdag 8 december 2006 @ 11:33:48 #35
149959 SQ
snelle trees
pi_44245237
quote:
Op vrijdag 8 december 2006 11:30 schreef Levitation het volgende:

[..]

Maar 't is daar wel de goeie tijd van het jaar voor!

Maar wat stom zeg, dat het bij de ene verzekeraar wel kan en bij de ander niet. Commerciele uitbuiterij
Het komt er dus gewoon op neer dat je zo ongezond mogelijk moet zijn voor je voor behandeling in aanmerking komt het wordt tijd dat we met zijn allen eens wat preventiever gaan werken!
disclaimer
  Redactie Frontpage / Spellchecker vrijdag 8 december 2006 @ 11:36:42 #36
13151 crew  Rewimo
pi_44245318
De verschillen in dekking zijn inderdaad heel vreemd. Het stomme is natuurlijk dat een dergelijke operatie wel duur is, maar een heleboel kosten in de toekomst kan voorkomen...
pi_44245428
quote:
Op vrijdag 8 december 2006 11:36 schreef Rewimo het volgende:
De verschillen in dekking zijn inderdaad heel vreemd. Het stomme is natuurlijk dat een dergelijke operatie wel duur is, maar een heleboel kosten in de toekomst kan voorkomen...
Tja, ze hebben bij verzekeraars nu eenmaal graag hun "korte termijn - bord voor de kop" bril op. Preventie kost op korte termijn alleen maar geld. En tja, aandeelhouders zijn nu eenmaal niet geinteresseerd in de kosten op langertermijn.
En de overheid blijft maar stug geloven in de marktwerking in alle branches...
***Levi was here***
  vrijdag 8 december 2006 @ 11:50:29 #38
35189 Troel
scherp en bot
pi_44245766
quote:
Op vrijdag 8 december 2006 11:21 schreef octopussy het volgende:
oe een nieuw topic

de operatie zelf betalen.
Ik heb in hetzelfde schuitje gezeten, in principe is de operatie wel zelf te betalen, maar je kan simpelweg het risico niet nemen, als er complicaties zijn moet je die namelijk OOK zelf betalen. Ik heb toentertijd de Amersfoortse gevraagd, ook gewoon aangeven dat die operatie hoe dan ook door zou gaan en die hebben ook ja gezegd, ik hoop dat dat bij de OZ ook zo is.
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
pi_44246337
Wat een gedoe Octopussy, wel fijn dat je nog over kunt stappen.

Bij mijn verzekering krijg ik nu korting als ik weer met start to run mee ga doen. Dat vind ik wel leuk. Ze hebben volgend jaar zelfs een speciale hardlopers verzekering. Ik denk dus dat ik daar nog een paar maanden blijf en in april (als ik te oud ben voor deze verzekering) me bij Jarno laat bijverzekeren. Volgens de mail kan het dan wel tussentijds.
*OUD heilige*
pi_44247062
quote:
Op vrijdag 8 december 2006 07:24 schreef freecell het volgende:
Je gooide hem dicht! Zo vroeg op de ochtend! en meteen weer een nieuwe! Mijn complimenten

Mijn laatste post, die ik wilde plaatsen:
[..]

Hmmm, ik vind mezelf momenteel bepaald NIET mooi. Of dat overgaat met minder gewicht weet ik niet, maar het zal beter worden waarschijnlijk
Ik vind die vetrollen, vooral als ik zit, zo verschrikkelijk lelijk! Stomme blubberbuik!

Ik ben uit bed, moet idioot vroeg naar school vandaag. Ik ging slapen om 1 uur, werd wakker om twee uur, wakker geweest tot 6 uur (niet sluimeren, KLAARWAKKER, oogjes open, niet moe) toen dus om 6 uur weer in slaap gevallen en om 7 uur ging de wekker. Erg onplezierig, ik heb nooit slaapproblemen.
Ik denk dat het komt door de storm (daar word ik altijd hyper van) in combinatie met mijn blijheid over en mijn wilde plannen voor het huis

* freecell gaapt eens
Zometeen op school een training van 4 uur, niet prettig op 2 uur slaap
ik denk ook dat ik mezelf mooi vind, omdat mijn gewicht redelijk verdeelt is en je dus eigenlijk niet kan zien dat ik overgewicht heb (behalve als je van opzij kijkt, dan zie je toch dat de buik iets groter is dan de rest van mijn lichaam. als het me lukt zal ik morgen wel even een foto van mezelf hier neer gooien (moet ik eerst wat webspace van mijn vriendje af jatten )
verveling, op de juiste momenten gevoeld, is een teken van intelligentie
  vrijdag 8 december 2006 @ 12:35:23 #41
149959 SQ
snelle trees
pi_44247135
gewoon posten op www.tinypic.com
disclaimer
pi_44247277
quote:
Op vrijdag 8 december 2006 12:35 schreef Stormqueen het volgende:
gewoon posten op www.tinypic.com
zal ik nog moeten wachten, omdat vriendje de foto op zn pc heeft en hij komt pas vanavond thuis, en vanavond komt er ook visite voor mijn verjaardag, dus zaterdag (als ik het niet vergeet) gooi ik m ff op zijn site
  vrijdag 8 december 2006 @ 12:40:48 #43
149959 SQ
snelle trees
pi_44247312
disclaimer
pi_44247530
quote:
Op vrijdag 8 december 2006 12:40 schreef Stormqueen het volgende:
zal dan trouwens ook ff een voor een na linkje pakken, het voor linkje van doen ik net met mijn vriend kreeg, en het na linkje van een paar maanden terug en in die periode zijn de kilo's eraan gevlogen maar aan de andere kant als je de voor foto ziet (tenminste als ik die foto nu zie) dan vind ik mezelf een eng bottenmens

edit: oehhh ben een kilo kwijt plotseling ach ik klaag niet, maar die kilo zal er wel weer aan komen aan het eind van dit weekeind. 2 keer mijn verjaardag vieren, met allemaal lekkers gaat zwaar worden.
  vrijdag 8 december 2006 @ 12:50:38 #45
149959 SQ
snelle trees
pi_44247637
quote:
Op vrijdag 8 december 2006 12:47 schreef gothic-blackie het volgende:

[..]

zal dan trouwens ook ff een voor een na linkje pakken, het voor linkje van doen ik net met mijn vriend kreeg, en het na linkje van een paar maanden terug en in die periode zijn de kilo's eraan gevlogen maar aan de andere kant als je de voor foto ziet (tenminste als ik die foto nu zie) dan vind ik mezelf een eng bottenmens
Vriendjes zijn killing voor de lijn
disclaimer
pi_44249347
quote:
Op vrijdag 8 december 2006 12:50 schreef Stormqueen het volgende:
Vriendjes zijn killing voor de lijn
Echt wel! Zker als ze heul goed kunnen koken (zoals die van mij) en dol zijn op snoepen en snaaien (zoals die van mij)
En dan ook nog zeggen dat het hem niet was opgevallen dat ik zoveel zwaarder ben geworden sinds we samenwonen (ongeveer circa plusminus 20kg in 1,5 jaar) maar wel klagen over zijn eigen buikje he, dat dan weer wel
We zien de dingen niet zoals ze zijn.
We zien de dingen zoals wij zijn.
weblogje
  Redactie Frontpage / Spellchecker vrijdag 8 december 2006 @ 13:43:52 #47
13151 crew  Rewimo
pi_44249430
Hm, zo te zien eten wij dit weekend 3x buiten de deur

Maar ik ga wel schaatsen, en grotfietsen en op een quad door die grotten

Schaatsen heb ik overigens een hard hoofd in of dat gaat lukken met mijn been. Maar dat zie ik vanavond wel.
  vrijdag 8 december 2006 @ 13:50:32 #48
149959 SQ
snelle trees
pi_44249669
Ik ga naar een gemaskerd bal in het Kurhaus in Schevingen Met overnachting

Quadrijden door de grotten klinkt wel extreem tof zeg, Rewimo
disclaimer
  Redactie Frontpage / Spellchecker vrijdag 8 december 2006 @ 13:52:47 #49
13151 crew  Rewimo
pi_44249740
Ja, daar verheug ik me erg op Frank had van zijn werk zo'n leukedingendoen-bon gekregen en toen hebben we dit uitgekozen
pi_44250670
octopussy, wat een verhaal zo, maar overstappen lijkt mij dan wel de beste optie, nog meer aankomen iig niet, dat is niet zo verstandig...
pi_44252610
Klinkt goed Rewimo
Ik ga vanavond ook schaatsen Helaan niet quadrijden
pi_44254706
quote:
stelletje spammers jullie twee..

Maar leuke huisjes zijn dat, iets andere indeling dan die van ons, maar wel even groot gok ik...
pi_44256096
quote:
Op vrijdag 8 december 2006 16:16 schreef teigan het volgende:

[..]

stelletje spammers jullie twee..

Maar leuke huisjes zijn dat, iets andere indeling dan die van ons, maar wel even groot gok ik...
Ik weet niet hoe groot die van jullie is?
Deze heeft 1 hele grote woonkamer, en twee slaapkamers (10 en 12 m2) verder een klein keukentje en een heleboel inbouwkasten (waar we erg blij mee zijn)
pi_44259090
Grote woonkamer, dan 1 grote en 1 kleine slaapkamer(de grote zit aan de woonkamer vast, met een deels glazen scheidingswand, dus is studeerkamer), kleine keuken met inloopkast en kleine badkamer, en er zaten hier wel inbouwkasten, maar die staan nu op zolder.. Hij is geloof ik in totaal een 60-65 m2
pi_44259484
ja, dat is ongeveer dezelfde indeling, alleen hebben wij een kleine slaapkamer extra. Het waren oorspronkelijk 3 slaapkamers, maar 1 is helemaal bij de woonkamer getrokken
pi_44259869
wow alweer een nieuw topic en alweer op pagina 2
pi_44260993
TVP
It is your friends who make your world!
pi_44261988
quote:
Op vrijdag 8 december 2006 19:41 schreef freecell het volgende:
ja, dat is ongeveer dezelfde indeling, alleen hebben wij een kleine slaapkamer extra. Het waren oorspronkelijk 3 slaapkamers, maar 1 is helemaal bij de woonkamer getrokken
dat hadden wij ook hoor, de woonkamer is zo groot omdat er 1 slaapkamer bij getrokken is, degene met het grote balkon bij ons....

Wij hebben dus een soort van L vormige woonkamer, het voordeel van deze constructie is wel dat we een hele lichte woonkamer hebben, van alle kanten krijg je licht.
pi_44264136
Octopussy, fijn dat de arts je wel wil opereren en ik hoop dat AZ je aanneemt

Rewimo: schaatsen is gewoon je afzetten en glijden maar. En niet vallen. Veel plezier! (al ben je waarschijnlijk nu al uitgeschaatst ) En veel plezier met alle etentjes.

Mijn 'arme student' collega op mijn werk heeft sinds 1 januari van dit jaar 200.000 dollar netto belastingvrij gewonnen met online pokeren. Ik doe iets fout met mijn vrije tijd.
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
  Redactie Frontpage / Spellchecker vrijdag 8 december 2006 @ 23:17:59 #61
13151 crew  Rewimo
pi_44265947
Ik heb geschaatst Ik heb geschaatst

Okee, 4 rondjes en met zo'n "looprekje" maar dat maakt niet uit, het was leuk En mijn been heeft het gehouden gelukkig. Het was wel vreselijk onwennig in het begin maar gelukkig verleer je het niet en met dat rekje erbij ging het uiteindelijk best goed
pi_44273045
quote:
Op vrijdag 8 december 2006 23:17 schreef Rewimo het volgende:
Ik heb geschaatst Ik heb geschaatst

Okee, 4 rondjes en met zo'n "looprekje" maar dat maakt niet uit, het was leuk En mijn been heeft het gehouden gelukkig. Het was wel vreselijk onwennig in het begin maar gelukkig verleer je het niet en met dat rekje erbij ging het uiteindelijk best goed
Schaatsten is inderdaad geweldig
Al heb ik wel hier en daar spierpijn nu. Twee keer omgevallen 1 keer bij een rempoging en 1 keer bij het draaien van een pirouette
Ik kon het nog best wel, kon met gemak met de middenmoot meekomen en heb zelf wat mannetjes in strakke pakjes ingehaald
Ik kon alleen in de bochten geen hoog tempo houden, maar het was heerlijk
  zaterdag 9 december 2006 @ 12:50:56 #63
35189 Troel
scherp en bot
pi_44273283
quote:
Op vrijdag 8 december 2006 22:15 schreef Isabeau het volgende:
Octopussy, fijn dat de arts je wel wil opereren en ik hoop dat AZ je aanneemt

Rewimo: schaatsen is gewoon je afzetten en glijden maar. En niet vallen. Veel plezier! (al ben je waarschijnlijk nu al uitgeschaatst ) En veel plezier met alle etentjes.

Mijn 'arme student' collega op mijn werk heeft sinds 1 januari van dit jaar 200.000 dollar netto belastingvrij gewonnen met online pokeren. Ik doe iets fout met mijn vrije tijd.
AZ? Kan Octo ook al goed voetballen
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
pi_44277687
Goeiemiddag!

Ik ben net terug uit Amsterdam, we zijn naar Mateloos geweest. Gave winkel met alleen maar grote maten kleding en alleen maar dikke verkoopsters, haha. Vriendlief zat bij de mannen aan tafel met een bakje koffie en ik lekker kleding passen. Uiteindelijk een mooi tuniek en een zwart vest gekocht. En daarnaast: 3 bh's en 1 onderbroek van PrimaDonna. Ze waren in de aanbieding: maar 20 euro per stuk!!! Normaal was ik voor de bh's 300 euro kwijt geweest, nu dus maar 60 euro!! Ik ben echt enorm blij!!
pi_44278740
dat klinkt goed Ikiskoel, en wat een korting dan zeg!
pi_44278973
quote:
Op zaterdag 9 december 2006 16:24 schreef Ikiskoel het volgende:
Goeiemiddag!

Ik ben net terug uit Amsterdam, we zijn naar Mateloos geweest. Gave winkel met alleen maar grote maten kleding en alleen maar dikke verkoopsters, haha. Vriendlief zat bij de mannen aan tafel met een bakje koffie en ik lekker kleding passen. Uiteindelijk een mooi tuniek en een zwart vest gekocht. En daarnaast: 3 bh's en 1 onderbroek van PrimaDonna. Ze waren in de aanbieding: maar 20 euro per stuk!!! Normaal was ik voor de bh's 300 euro kwijt geweest, nu dus maar 60 euro!! Ik ben echt enorm blij!!
voor 3 bh's normaal 300 euro??? wow

bij de V&D koop ik de laatste tijd vaak leuke setjes
ik ben helemaal gek op lingerie

welke bh maat heb je als ik vragen mag?
pi_44279054
Ik heb maat 90F/95E, een hele moeilijke maat. Ik kan op zich wel goedkopere setjes krijgen, maar ik wil gewoon dat mn boobs goed in het gareel worden gehouden en dan moet je ook wat meer betalen.
pi_44279749
Prima Donna is een geweldig merk. Ik betaal liever 80 euro voor 1 hele mooie en goed passende bh, dan dat ik er eentje voor 20 euro koop die gewoon niet lekker en stevig genoeg zit.

Ik ben trouwens bijna in staat om te bellen met Mateloos en te vragen of ze ook nog wat in mijn maat hebben hangen voor 20 euro per stuk!
pi_44280166
Haha, waarom bel je ze niet gewoon? Ze hadden vandaag nog heel wat hangen. En echt hele mooie. Ik heb een roze met bloemetjes (setje), een bruine met lichtblauw en een bruine met donkerrood. Super gewoon
pi_44281175
Ik ben op dit moment aan de gezette kant, wil zelf het liefst nog 28 kilo afvallen. Maar ik vraag me af of het realistisch is voor mij.
Zo zie ik eruit

http://img413.imageshack.us/my.php?image=dsc00130wk7.jpg

Hoeveel kilo's denken jullie dat ik kwijt moet?

[ Bericht 2% gewijzigd door samjustme op 09-12-2006 19:04:02 ]
Being happy doesn't mean that everything is perfect. It means that you have decided to look beyond the imperfections
pi_44281563
quote:
Op zaterdag 9 december 2006 18:42 schreef samjustme het volgende:
Hoeveel kilo's denken jullie dat ik kwijt moet?
Op die foto afgaand niets
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
pi_44281798
quote:
Op zaterdag 9 december 2006 18:54 schreef Isabeau het volgende:

[..]

Op die foto afgaand niets
Dankjewel maar zo zie ik nog steeds uit. Als ik anderen zie bij het uitgaan die echt dun zijn. Ben ik verre van
Being happy doesn't mean that everything is perfect. It means that you have decided to look beyond the imperfections
pi_44282337
quote:
Op zaterdag 9 december 2006 19:02 schreef samjustme het volgende:

Dankjewel maar zo zie ik nog steeds uit. Als ik anderen zie bij het uitgaan die echt dun zijn. Ben ik verre van
Maar ik zie helemaal geen dik persoon op die foto Heb je misschien een buikje of zo? Hoe zwaar ben je en hoe lang ben je?
pi_44285823
Ik ben 1.80m en heb idd een buikje niet huge maar die is er wel. Maar ik kan veel dunner zijn ben nu 16 kilo dikker dan 5 jaar geleden
pi_44285916
Maar toen ik zelfs volgens de norm normaal gewicht had 78 kilo. Wou ik 65 zijn. I don't know
pi_44291423
Ik voel me de laatste tijd echt een molenpaard met een dikke pens. Bah. Als ik mezelf op foto's zie weet ik gelijk weer waarom ik ook alweer wou afvallen. Natuurlijk ben ik dat allang weer vergeten als m'n vriendje z'n chocoladeletter wil delen, maar dat is een heel ander verhaal.
Sanity is (not) statistical
pi_44294960
quote:
Op zaterdag 9 december 2006 18:03 schreef Ikiskoel het volgende:
Haha, waarom bel je ze niet gewoon? Ze hadden vandaag nog heel wat hangen. En echt hele mooie. Ik heb een roze met bloemetjes (setje), een bruine met lichtblauw en een bruine met donkerrood. Super gewoon
Ik ga ze maandag even bellen. Toch handig als je vrij bent, kun je ook gelijk even naar Amsterdam rijden.
pi_44295096
quote:
Op zondag 10 december 2006 00:35 schreef Maeghan het volgende:
Ik voel me de laatste tijd echt een molenpaard met een dikke pens. Bah. Als ik mezelf op foto's zie weet ik gelijk weer waarom ik ook alweer wou afvallen. Natuurlijk ben ik dat allang weer vergeten als m'n vriendje z'n chocoladeletter wil delen, maar dat is een heel ander verhaal.
Heel herkenbaar En dan maar denken 'van 1 stukje chocolade kom ik heus niet aan' - en dat elk stukje chocolade weer.

Net de kerstboom opgetuigd Ik ben zo dol op kerstmis De glitter en de lichtjes en de liedjes en de ongelofelijke kitsch. Wat ik er allemaal alleen zo jammer aan vind is dat januari dan direct zo kaal en kil lijkt vergeleken met december. Nou ja, mooi moment om (weer hahaha) te gaan lijnen.
pi_44295108
Isa! Wat ben je fanatiek zo 's ochtends vroeg!
Ik ging net op de weegschaal staan en heb gelijk het FlexiPoints programma van Weight Watchers maar weer geinstalleerd en ga nu een stukje rennen!
De geldt overigens voor de weegschaal en niet voor het stukje rennen want dat is .
pi_44295136
quote:
Op zaterdag 9 december 2006 21:11 schreef samjustme het volgende:
Maar toen ik zelfs volgens de norm normaal gewicht had 78 kilo. Wou ik 65 zijn. I don't know
Ben je nu dan 78 + 18 = 96 kg?

Dan zou je 10-15 kilo kunnen afvallen, onder de 81 kg heb je voor jouw lengte een gezond gewicht.
pi_44295149
quote:
Op zondag 10 december 2006 09:46 schreef Liejannuh het volgende:
Isa! Wat ben je fanatiek zo 's ochtends vroeg!
Ik ging net op de weegschaal staan en heb gelijk het FlexiPoints programma van Weight Watchers maar weer geinstalleerd en ga nu een stukje rennen!
De geldt overigens voor de weegschaal en niet voor het stukje rennen want dat is .
Ik was om 7:08 uit bed omdat ik zo'n last krijg van mijn rug als ik lang blijf liggen
En hardlopen durf ik niet meer, krijg ik last van mijn rechterheup en kniegewrichten

Wat ben ik toch een wrak de laatste tijd. Maar veel plezier bij het rennen, is ook heel erg leuk!
pi_44295244
quote:
Op zondag 10 december 2006 09:50 schreef Isabeau het volgende:

[..]

Ik was om 7:08 uit bed omdat ik zo'n last krijg van mijn rug als ik lang blijf liggen
En hardlopen durf ik niet meer, krijg ik last van mijn rechterheup en kniegewrichten

Wat ben ik toch een wrak de laatste tijd. Maar veel plezier bij het rennen, is ook heel erg leuk!
Wat vervelend dat je last krijgt van je heup en kniegewrichten. Komt dat door het overgewicht?
Lukt het jou nog een beetje om het onder controle te krijgen, of is het tijdelijk een onbegonnen zaak?
  † In Memoriam † zondag 10 december 2006 @ 10:03:01 #83
81992 Githa
pi_44295251
quote:
Op zondag 10 december 2006 00:35 schreef Maeghan het volgende:
Zo herkenbaar!
pi_44295357
quote:
Op zondag 10 december 2006 09:49 schreef Isabeau het volgende:

[..]

Ben je nu dan 78 + 18 = 96 kg?

Dan zou je 10-15 kilo kunnen afvallen, onder de 81 kg heb je voor jouw lengte een gezond gewicht.
Ik wil het liefst rond de 70 wegen. Maar ik weet niet of het voor mij haalbaar is.

Maar wil eerst de 90 halen, dan de 80 en dan zie ik het wel.
pi_44295371
quote:
Op zondag 10 december 2006 10:03 schreef Githa het volgende:

[..]

Zo herkenbaar!
Yep daarom moet je ook wat voor doen. Vet gaat niet vanzelf weg.
pi_44295522
Te Veel Pijn in mijn voeten (gisteren 25km gelopen).
  zondag 10 december 2006 @ 10:36:50 #87
129011 -Bubseltje-
absofuckinglutely!!
pi_44295569
quote:
Op zondag 10 december 2006 10:19 schreef samjustme het volgende:

[..]

Yep daarom moet je ook wat voor doen. Vet gaat niet vanzelf weg.
ow nee nee ik speel ook vals

Ik kan een jas van 4 jaar geleden weer moeiteloos aan
pi_44295696
quote:
Op zondag 10 december 2006 10:36 schreef -Bubseltje- het volgende:

[..]

ow nee nee ik speel ook vals

Ik kan een jas van 4 jaar geleden weer moeiteloos aan
Dat is mooi. Ik wil weer mijn maat 32 broek aan
pi_44295727
quote:
Op zondag 10 december 2006 10:33 schreef ymme het volgende:
Heel origineel en wat goed zeg, 25 km!

En ja, ik denk dat de pijn in mijn gewrichten van mijn overgewicht komt. Ik hoop dus dat ik tzt wel weer kan hardlopen; heb het altijd leuk gevonden (nou ja, de afgelopen jaren, niet toen ik op de middelbare school zat )

Ik heb wel een aparte kerstboom inmiddels: er staat een hek omheen (tegen knabbelende huisdieren, fijnspar is giftig voor een konijn en die van ons eet alles wat er ook maar een beetje eetbaar uitziet).
  † In Memoriam † zondag 10 december 2006 @ 10:53:10 #90
81992 Githa
pi_44295798
Wauw Ymme, 25 km

Dat last van de knieen heb ik ook zo erg, vooral met traplopen dan auwts! nu woon ik in een drive-inn woning met de woonkamer op de eerste verdieping, dus ik loop de hele dag trappen op en af.

Hier een kunstboom ideaal voor kleine kindjes en vriendjes die allergisch zijn...

Is het normaal dat je zwaarder weegt wanneer je ongesteld bent ? en kan dat ook zomaar 2 kilo schelen van de ene op de andere dag ?
pi_44295839
Ja ik wil over een poosje de 40 kunnen lopen.
Ik vind 't leuk om te doen, het is gezond en goed voor de lijn.
Ik ben echt een wandelfreek

Maar ik kan wel merken dat het lang geleden is, dat ik z'n afstand gelopen heb
Had wel koude oren en voeten gisteren
pi_44295858
quote:
Op zondag 10 december 2006 10:53 schreef Githa het volgende:
Hier een kunstboom ideaal voor kleine kindjes en vriendjes die allergisch zijn...

Is het normaal dat je zwaarder weegt wanneer je ongesteld bent ? en kan dat ook zomaar 2 kilo schelen van de ene op de andere dag ?
Ik wil absoluut geen kunstboom. Mijn huis rook vanmorgen zo zalig naar kerstboom toen ik uit bed kwam
(even negerend dat ik gisteren op de BHV cursus een filmpje over het meest brandgevaarlijke voorwerp in een huis heb gezien: een droge kerstboom. Ze lieten er 1 kaarsje tegenaan vallen....schiet direct in enorme vlammen tot 5 meter hoog...maar ja, je huis is niet zo hoog, dus die vlammen vliegen over het plafond. Er liep een klokje mee en de hele kamer stond binnen 30 seconden hélemaal in brand Remedie: 1 liter (!) water per dag voor de kerstboom)

En ja, Githa, je kan van de ene op de andere dag 2 kilo in gewicht verschillen en dat is dan allemaal vocht. Twee kilo vet kan namelijk niet (dat zou betekenen dat je gisteren iets van 16.000 kcal hebt gehad )
pi_44295862
Ik rende de deur uit net, en toen ging ik echt vol op mn plaat. Of ik nou door mn enkel zwikte of door mn knie zakte weet ik niet, maar ik ben maar niet verder gaan lopen.
Resultaat: 2 geschaafde knieen en een geschaafde elleboog. Enkel lijkt wel mee te vallen.
Ter compensatie ben ik wel een half uur op mijn stepper bezig geweest.

En Githa, ik hoor het van heel veel vrouwen dat ze zwaarder zijn als ze ongesteld zijn.

Waar heb je gewandeld Ymme? Was het een georganiseerde tocht?
pi_44295869
quote:
Op zondag 10 december 2006 10:56 schreef ymme het volgende:
Ja ik wil over een poosje de 40 kunnen lopen.
Ik vind 't leuk om te doen, het is gezond en goed voor de lijn.
Ik ben echt een wandelfreek

Maar ik kan wel merken dat het lang geleden is, dat ik z'n afstand gelopen heb
Had wel koude oren en voeten gisteren
Waarom woon je dan zo ver weg Ik heb helemaal geen wandelfreaks in mijn omgeving en kan verdorie altijd maar alleen gaan wandelen.
pi_44295890
Ik ga met een paar vrienden in Denemarken wandelen, een tweedaagse. Ga je mee?
Is wel ergens in juni geloof ik en als ik me niet vergis moet je dan voor een officiele erkenning 2x40 doen en we maken er een weekje van, maar het is wel leuk.
pi_44295921
Oeh, wat aantrekkelijk! Hoeveel denk je dat dat gaat kosten?
pi_44295923
b
quote:
Op zondag 10 december 2006 10:57 schreef Liejannuh het volgende:
Ik rende de deur uit net, en toen ging ik echt vol op mn plaat. Of ik nou door mn enkel zwikte of door mn knie zakte weet ik niet, maar ik ben maar niet verder gaan lopen.
Resultaat: 2 geschaafde knieen en een geschaafde elleboog. Enkel lijkt wel mee te vallen.
Ter compensatie ben ik wel een half uur op mijn stepper bezig geweest.

En Githa, ik hoor het van heel veel vrouwen dat ze zwaarder zijn als ze ongesteld zijn.

Waar heb je gewandeld Ymme? Was het een georganiseerde tocht?
Waar? Door de natuurgebieden hier in Pannerden/Herwen?Lobith/Tolkamer. Heerlijk, mooi heb dat eerder altijd onderschat. Maar je kunt hier op vele manieren heerlijk wandelen, en van de natuur genieten.

En zelf met een paar vrienden uitgezet.
pi_44295925
quote:
Op zondag 10 december 2006 10:33 schreef ymme het volgende:
Tae-bo schijnt heel goed te wezen. Ga in de middag eff taeboen
  † In Memoriam † zondag 10 december 2006 @ 11:05:12 #99
81992 Githa
pi_44295970
Tae-bo is goed en ook leuk, maar ook wel belastend voor je knieen

16.000 kcal heb ik niet gehad

Lieannuh, dat was het dan voor vandaag... volgende keer toch maar gewoon de deur uitstappen en dan pas gaan rennen ?
Beterschap met de schaaf plekken!
pi_44295986
Liejannuh, ging het steppen wel met van die geschaafde knieën? Bij mij wordt het dan zo snel stijf...
pi_44296047
http://www.scandinavie.org/
Daar vind je meer info over de 2 daagse in Denemarken. Het is in Jutland en ik ben nog nooit van mijn leven in Denemarken geweest, dus geen idee wat de kosten zijn! Maar we gaan waarschijnlijk kamperen, dus dat drukt de kosten wel redelijk.

Inschrijving kost 15 euro en het is een wandeling van de IML (international marching league) en dan kun je voor iets sparen ofzo. Geloof ik. Geen idee eigelijk. Dit jaar de 2 daagse van Blankenberge gelopen en vorig jaar de 2 daagse van Diekirch.
Wel heel leuk om te doen hoor.

Ga je voor Nijmegen trainen Ymme?
pi_44296083
quote:
Op zondag 10 december 2006 11:06 schreef Isabeau het volgende:
Liejannuh, ging het steppen wel met van die geschaafde knieën? Bij mij wordt het dan zo snel stijf...
Nou, dat ging dus wel goed. Mijn idee was ook dat ik er gewoon mee kon stoppen als het pijn deed, maar dat was dus niet nodig.

Heb nu een natte theedoek op mn ergst geschaafde knie liggen (die natuurlijk ook lekker dik is, maar dat hoort erbij) en kijk vanavond wel of ik nog een poging ga wagen om een rondje te rennen.
pi_44296085
Nou Liejannuh, ik zou dat wel willen.
Maar ik krijg niemand mee, die dat ook zou willen.

Ja hier in het dorp gaan wel wat jongeren lopen (maar die trainen alleen een week van te voren, dus dat weet je 't al).
En ik wil zoiets als ik het doe, goed doen Maar alleen vind ik ook niet leuk.
pi_44296116
quote:
Op zondag 10 december 2006 11:05 schreef Githa het volgende:
Tae-bo is goed en ook leuk, maar ook wel belastend voor je knieen

16.000 kcal heb ik niet gehad

Lieannuh, dat was het dan voor vandaag... volgende keer toch maar gewoon de deur uitstappen en dan pas gaan rennen ?
Beterschap met de schaaf plekken!
Je bent niet dik, maar gewoon normaal. Waarom willen meiden tegenwoordig zo onwerkelijk dun zijn.
pi_44296129
Mijn advies wat betreft Nijmegen: niet doen! Veel te druk en je kunt absoluut niet je eigen tempo bepalen en dat is echt heel vervelend.
Als je een keer een 4daagse wilt lopen, dan is Apeldoorn naar het schijnt een stuk leuker en veel rustiger.
pi_44296148
quote:
Op zondag 10 december 2006 11:13 schreef Liejannuh het volgende:
Mijn advies wat betreft Nijmegen: niet doen! Veel te druk en je kunt absoluut niet je eigen tempo bepalen en dat is echt heel vervelend.
Als je een keer een 4daagse wilt lopen, dan is Apeldoorn naar het schijnt een stuk leuker en veel rustiger.
Nijmegen lijkt me een ramp. Ik hou sowieso niet van massaliteit, brrr.

Hoe gaan jullie naar Denemarken en indien met auto's: kan ik dan met iemand meerijden?
pi_44296157
Doetinchem moet ook heel leuk en gezellig zijn.
  † In Memoriam † zondag 10 december 2006 @ 11:17:52 #108
81992 Githa
pi_44296200
quote:
Op zondag 10 december 2006 11:13 schreef samjustme het volgende:

[..]

Je bent niet dik, maar gewoon normaal. Waarom willen meiden tegenwoordig zo onwerkelijk dun zijn.
pi_44296231
quote:
Op zondag 10 december 2006 11:17 schreef Githa het volgende:

[..]

Nou ik heb naar je fotoboek gekeken en je ziet niet uit als iemand met overgewicht. Je ziet vrij goed uit.
  † In Memoriam † zondag 10 december 2006 @ 11:21:04 #110
81992 Githa
pi_44296275
fotoboek...ohwja dat ding bestaat ook nog!
Nou weet je dat was vóór de zwangerschap en 20 kg lichter

15 kg wat ben er nu ál 5 kg kwijt
pi_44296293
Nou in haar foto boek, kun je aleen haar 'hoofd' gedeelte zien.
Daarop kun je niet oordelen of iemand te dik is of niet
pi_44296409
quote:
Op zondag 10 december 2006 11:21 schreef Githa het volgende:
fotoboek...ohwja dat ding bestaat ook nog!
Nou weet je dat was vóór de zwangerschap en 20 kg lichter

15 kg wat ben er nu ál 5 kg kwijt
pi_44296489
Ik ga wandelen, de zon schijnt nu namelijk heerlijk!
  † In Memoriam † zondag 10 december 2006 @ 11:31:54 #114
81992 Githa
pi_44296528
quote:
Op zondag 10 december 2006 11:26 schreef samjustme het volgende:

[..]

ja, thnx voor de reminder hé!

Wandelse Isabeau, ik ga werken straks, jammer met dit weer.
pi_44297028
Ik ga ook wandelen. En wel met de hond. Maar helaas voor de hond, lang dan een ommetje van een 45 min ga ik vandaag niet redden
pi_44297074
quote:
Op zondag 10 december 2006 11:15 schreef Isabeau het volgende:

[..]

Nijmegen lijkt me een ramp. Ik hou sowieso niet van massaliteit, brrr.

Hoe gaan jullie naar Denemarken en indien met auto's: kan ik dan met iemand meerijden?
Nijmegen is 1 groot drama. Zo druk. En je bent zo ontzettend ontregeld (om 4 uur 's ochtends starten is gewoon niet tof), dat ik al die drukte echt niet meer leuk vond. Vooral niet de laatste dag, toen ik er nog even 50 km uit moest persen en bij iedere stap mijn heup voelde!

Maar Denemarken wordt idd met de auto en er is vast wel een plekje vrij. We hebben het er tzt nog wel over.
pi_44297531
quote:
Op zondag 10 december 2006 11:54 schreef Liejannuh het volgende:

Maar Denemarken wordt idd met de auto en er is vast wel een plekje vrij. We hebben het er tzt nog wel over.
Ik had het er hier al over en Dennis vindt het een leuk idee (voor mij dus, hij gaat niet mee )
pi_44314137
pfff ben uitgeput, vandaag voor de 2de keer me verjaardag gevierd, nu met mijn familie (omdat het anders niet in een huis past). alleen mijn familie is dus broer, vrouw met 3 jarig kind, en zus, man en tweeling van 1 jaar. en dan nog mijn ouders, een goede vriendin van mij, en natuurlijk mijn vriend en zijn ouders (want ja daar woon ik bij in).

en ik kan je zeggen: IK WIL NOOIT MEER KINDEREN. pfffff wat een uitputtingsslag. vooral de tweeling dan, doet de een iets wat niet mag, binnen een minuut doet de ander het ook, en zo ren/loop je de hele tijd achter ze aan, en dan het huilen, het overgeven (ze hebben waarschijnlijk een breuk in het middenrif) de luiers verschonen en al het andere. en dan mijn andere neefje, tis een schat, maar hij maakt zijn stem altijd heel hoog, en dan heb je de hele tijd een piepstem in de buurt.

ach wel leuke dootjes gehad, dus ik klaag niet, maar nog even geen kinderen voor mij
  Redactie Frontpage / Spellchecker zondag 10 december 2006 @ 22:57:45 #119
13151 crew  Rewimo
pi_44315198
Oja, ik was er dus weer Geschaatst, 10 km door grotten gefietst en ook nog op een quad door die grotten gescheurd 't Was gaaf! Wel wat spierpijn nu hoor, in mijn bovenbenen met name
pi_44315443
Klinkt inderdaad wel gaaf Rewimo!!

Ik ben bang dat het de komende maanden even niet tot afvallen gaat komen. Ik voel me niet echt goed, beweeg ook te weinig, en eet toch teveel ongezonde dingen..
Ik denk dat ik maar heel hard ga proberen de schade beperkt te houden, en daarna wel weer eens verder te kijken.

gothic blackie, stiekem waren ze vast nog wel lief, die kleintjes.. Vooral toen ze weggingen... Maar ik kan me wel iets voorstellen bij jouw gevoel, al lijkt het mij toch wel leuk, zo'n ukkie van mij en
pi_44316496
quote:
Op zondag 10 december 2006 23:05 schreef teigan het volgende:
Klinkt inderdaad wel gaaf Rewimo!!

Ik ben bang dat het de komende maanden even niet tot afvallen gaat komen. Ik voel me niet echt goed, beweeg ook te weinig, en eet toch teveel ongezonde dingen..
Ik denk dat ik maar heel hard ga proberen de schade beperkt te houden, en daarna wel weer eens verder te kijken.

gothic blackie, stiekem waren ze vast nog wel lief, die kleintjes.. Vooral toen ze weggingen... Maar ik kan me wel iets voorstellen bij jouw gevoel, al lijkt het mij toch wel leuk, zo'n ukkie van mij en
lol nou toen ze weg gingen, gingen ze me slaan, dus ja toen die deur dicht zat dacht ik wel: t zijn wel schatjes.

en ja ooit wil ook wel kinderen maar nu nog ff niet nu vind ik ze lastig, en stinken die luiers en doen ze dingen die nooit mogen en willen ze aandacht, goedschiks of kwaadschiks (lief of huilend )

en tja, het is dan wel volgens de wetenschap dat eeneiige tweelingen niet erfelijk zijn, maar mijn hele familie zit er vol mee, dus ben der bang van. daarom ook niet echt zin in dat vooruitzicht, wil best een kindje, maar niet twee tegelijkertijd, dan zit ik binnen een half jaar in het ziekenhuis met een burnout
pi_44321328
Goeiemaandagmorgen allemaal,
Hoe gaat 't met het lijnen? Hier beroerd kom weer enorm aan. Was vorige week al weer 96.5 op de weegschaal en sindsdien ontwijk ik dat ding maar.

Ik wil wel héél graag afvallen, maar ik ben het knopje zo ontzettend kwijt geraakt. Balen. Ik heb op het moment vooral enorm last van het idee dat ik altijd en eeuwig zal moeten blijven lijnen en ik word echt een beetje depri van die gedachte.

Heb het met mijn vriend de laatste paar weken al een paar keer over WLS gehad, maar hij is fel tegenstander van "opereren aan een gezond lichaam". Nu voer ik met hem dus de discussie in hoeverre een lichaam van een kleine 100kg (met het vooruitzicht nog zwaarder te worden) gezond is. Maar hij vindt me mooi en snapt niet dat ik zo met dat vet worstel. Beetje gek word ik daar van... raar eigenlijk... het frustreert me dat hij me mooi vindt.
***Levi was here***
  maandag 11 december 2006 @ 10:15:11 #123
35189 Troel
scherp en bot
pi_44321465
Tja, je kan beter opereren aan een gezond lichaam om gezonder te worden dan te wachten totdat je lichaam nog ongezonder is.

Maarja, het is wel een hele ingreep inderdaad.
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
  maandag 11 december 2006 @ 10:15:41 #124
129011 -Bubseltje-
absofuckinglutely!!
pi_44321477
Was er ook een tijd op tegen snijden in een gezond lichaam en ze me nu al ben ik natuurlijk een stuk zwaarder.

Maar de makkelijkste manier is het echt niet af en toe heb ik gewoon een afkeer van eten en dat is ook niet goed natuurlijk
pi_44321539
quote:
Op zondag 10 december 2006 23:43 schreef gothic-blackie het volgende:

[..]

lol nou toen ze weg gingen, gingen ze me slaan, dus ja toen die deur dicht zat dacht ik wel: t zijn wel schatjes.

en ja ooit wil ook wel kinderen maar nu nog ff niet nu vind ik ze lastig, en stinken die luiers en doen ze dingen die nooit mogen en willen ze aandacht, goedschiks of kwaadschiks (lief of huilend )

en tja, het is dan wel volgens de wetenschap dat eeneiige tweelingen niet erfelijk zijn, maar mijn hele familie zit er vol mee, dus ben der bang van. daarom ook niet echt zin in dat vooruitzicht, wil best een kindje, maar niet twee tegelijkertijd, dan zit ik binnen een half jaar in het ziekenhuis met een burnout

Mijn zus heeft een twee-eiige tweeling, mijn opa was er ook 1, en er rennen er nog een stuk of wat rond in onze familie.
Het lijkt mij heel tof zo'n tweeling Het is een tijdje druk, maar daarna zijn ze echt geweldig
Ik vinnet liev

Ik werd gisteren door mijn vader gebeld dat mijn tante overleden is. 68 jaar, redelijk plotseling (ze had leverkanker, maar debehandeling sloeg goed aan, maar toen mijn oom haar gistermorgen een kop thee op bed kwam brengen, was ze overleden). Ik heb geen opa's en oma's meer, maar dit is de eerste van de generatie daaronder die overlijdt, ook heel ingewikkeld voor mijn vader, het was zijn zus...
Dus waarschijnlijk moeten we woensdag of donderdag naar de begrafenis. Ik hoop van ganser harte dat het donderdag is, want woensdag was het haar trouwdag geweest
Met deze tante hadden we nog best een goede band, ze woonde het verste weg, maar Maarten en ik kwamen er het vaakst, Maarten vond haar geweldig (ze deed ook samboomonderzoek en was heel blij en lief)
Vanmiddag eerst maar eens naar mijn ouders toe, mijn papa een knuffel geven....

Oja, en mijn telefoon is gisteren vermoedelijk ergens in het bos achtergebleven waar we uren gewandeld hebben.

's Avonds hebben we nog evebn de documantaire van Peter R de Vries gezien over die jongen die van de Martinitoren is gesprongen.
Ik kende die jongen vrij goed, heb een paar jaar bij hem in de klas gezeten.

Ik was altijd lid van de gereformeerd vrijgemaakte kerk.
Ik vond het gedeelte over de kerk echt schokkend
Het was gewoon simpelweg niet waar! Maar ik weet nu wel wat het beeld van de buitenwereld op die kerk is. Er klopte werkelijk geen zak van!
Ik zat met nog een paar mensen te kijken die die kerk ook goed kenden en die hadden ook iets van WTF?

Beetje alsof FOK! beschreven wordt als eng klein groepje waarin mensen samen spannen en aanslagen beraden op politici

Ik heb wel betere dagen meegemaakt.

[ Bericht 13% gewijzigd door freecell op 11-12-2006 10:26:03 ]
pi_44322093
samjustme, als ik jou was zou ik eerst bijv. 10 kg afvallen en dan kijken hoe je bent en of je er meer af wilt. De een oogt slank met een bepaald gewicht en een ander niet. Die broek in het zicht in je kast hangen/leggen, dan weet je waar je het voor doet.

De kerstboom staat hier ook. We hebben nog nooit zo'n grote gehad (deze is een meter hoog denk ik) terwijl Anna er toch niks van snapt.

Heb je die treinkaart nog Isa? Anders kom je een keertje wandelen, het is hier prachtig in de omgeving en beter dan dan hardlopen.
Moet je dat water over de hele boom gooien? Nee toch he?

Je hebt het wel elke keer voor elkaar Liejannuh. Denemarken is zo mooi. Superlocatie. En als je een week gaat, kun je naar Legoland.

Als een kind van jezelf is, zijn de luiers ineens heel anders.

Het ligt ook aan je hoofd Levitation, wat je schreef over het eeuwig lijnen. Tot mijn zwangerschap ben ik ruim een jaar op m'n streeftgewicht (+/- paar kilo) geweest en dat voelde niet als lijnen. Het is dan normaal geworden om op een bepaalde manier te leven. Zeker ook omdat de meesten van ons hier ervoor kiezen hun levenswijze te veranderen en daar al lang mee bezig zijn als ze op hun streefgewicht komen. Mijn maag was kleiner geworden leek het wel, waardoor je niet meer zoveel kunt eten, na een tijd kon ik niet meer goed tegen vet (had jij dat nou ook zo sterk Pandorah). Dan laat je het wel uit je hoofd iets te eten en mis je het ook niet meer. Het is echt 'die knop'. Maar hoe je die vindt, weet ik helaas ook niet.

Dat heb ik niet gezien freecell, maar het klinkt niet goed. Dat van die generatie hebben we hier nu ook een beetje met een tante waar het erg slecht mee gaat. Het komt ineens zo dichterbij als het de generatie van je ouders is.
-edit- gecondoleerd natuurlijk
*OUD heilige*
pi_44322110
freecell, gecondoleerd, het lijkt mij echt raar zoiets..

ik heb die documentaire ook deels gezien, en moest nog wel aan jou denken toen ze over de kerk begonnen enzo...
btw, jij zat toch in Hoogezand bij de kerk? volgens mij zit daar een deel van mijn schoonfamilie ook bij...(of er moeten er daar meer zijn)

Levitation, moeilijk he, zo'n gevecht met jezelf... Ik had het ook heel erg, en ik ben gelukkig al een stuk lichter, maar dat knopje is nu ook echt even helemaal weg. Ik weet gelukkig waarom, ik zit gewoon even niet goed in mijn vel, voel me eenzaam en twijfel heel erg aan mezelf en hoe alles in de toekomst zal gaan.

Ik ga dus waarschijnlijk weer eens op zoek naar hulp daarvoor, ik zie het probleem, alleen ik weet niet hoe ik ervanaf kom..

*knuffel* voor jou en voor freecell(en iedereen die zich verder aangesproken voelt )
pi_44322152
quote:
Op maandag 11 december 2006 10:18 schreef freecell het volgende:

[..]

Ik heb wel betere dagen meegemaakt.
Gecondoleerd, Freecell
Heel naar is dat, iemand verliezen die zo dichtbij stond. Zeker zo jong, 68 jaar... eigenlijk verwacht je toch wel een jaar of 10-20 ouder te worden dan dat.
Helaas heb ik al ervaring met het begraven van ooms en tantes, ben al bij 3 begravenissen (3 ooms, 44jr, 63jr en 81jr) geweest en één tante heb ik nooit gekend (ze was pas 35jr). Het went helaas nooit.

En over de kerk... mensen hebben inderdaad de neiging alles als "sekte" neer te zetten. Is gewoon spannender, ofzo. Merk het vooral aan mensen die nog nooit in een kerk zijn geweest, zij hebben er vaak een raar beeld van. Geloven is niet echt populair meer.
Zelfs de oma van mijn vriend (vrome katholieke vrouw) dacht ook dat ik bij pinksteren in een of andere enge sekte zat. Tja, wat mensen niet kennen, vinden ze al snel eng.
***Levi was here***
pi_44322260
O ja, Levitation, wat ik ook nog even wilde zeggen, ik heb met het eetpatroon dat ik mezelf de afgelopen jaren heb aangeleerd nooit echt het idee gehad dat ik aan het lijnen was.
Ik at gewoon eindelijk eens gezond en snoepte niet zoveel meer. Echt lijnen hou ik ook nooit vol.

En dit is wel iets wat ik de rest van mijn leven vol kan houden, en dan maar nooit superslank, als ik me er maar goed bij voel en gezond blijf...
pi_44322473
Gecondoleerd Freecell. Schrikken zoiets.

Ik zat gister weer wat dvd's van mn Oprah box te kijken en dat ging natuurlijk ook voor een deel over rascisme. De eindconclusie was eigenlijk dat het gewoon onwetendheid is van mensen en dat ze daarom op een rascistische of afwijzende manier reageren.
Alles wat onbekend is, is eng. Dat geldt dus ook voor kerken. Helaas.
  † In Memoriam † maandag 11 december 2006 @ 11:40:16 #131
81992 Githa
pi_44323556
Gecondoleerd Freecell, 68 is ook eigenlijk nog veel te jong om te overlijden, sterkte voor jullie!
Hier helaas ook ervaring met begrafenissen. Mijn beide ooms zijn op 'jonge' leeftijd overleden, net als mijn vader ( vader 41, oom 50 en andere oom 51) veel te jong en allemaal heel plotseling.
De begrafenis op hun trouwdag zou ook wel heel triest zijn Freecel, ik hoop dat dat niet het geval is.

Levitation, het is wel waar wat yppy zegt. Ik zat voor de zwangerschap ook al een tijd op mijn streefgewicht en dat voelde ook niet meer als lijnen, het is een manier van leven geworden, waar ik nu helaas weer opnieuw aan moet wennen.
Het gaat je vast lukken
pi_44323752
quote:
Op maandag 11 december 2006 11:40 schreef Githa het volgende:

Levitation, het is wel waar wat yppy zegt. Ik zat voor de zwangerschap ook al een tijd op mijn streefgewicht en dat voelde ook niet meer als lijnen, het is een manier van leven geworden, waar ik nu helaas weer opnieuw aan moet wennen.
Het gaat je vast lukken
Thanks

Ik heb soms perioden dat het heel goed gaat... ben vorig jaar ook ruim 10kg afgevallen en eigenlijk was dat toen niet eens zo moeilijk. Alleen val ik áltijd weer terug in mijn "vreet-patroon". Om gek van te worden.
Vroeger was ik bang om in gezelschap (veel) te eten, nu eet ik ook teveel als ik met anderen ben... ik lijk wel helemaal geen rem meer te hebben.

Ik ben zo gek op zoet... beetje op het verslaafde af... ik moet iedere dag snoepen, anders word ik helemaal gek. Zeker deze tijd van het jaar is dat rampzalig, de combinatie van het donkere weer, de korte dagen en de overvloed aan snoep is echt een ellende...

Maar: ik heb vandaag een stuk taart afgeslagen! Een collega van me is jarig en had heerlijk uitziende appeltaart... ik heb maar een mandarijntje gegeten...
***Levi was here***
  Redactie Frontpage / Spellchecker maandag 11 december 2006 @ 11:55:18 #133
13151 crew  Rewimo
pi_44323830
freecell, gecondoleerd, 68 is echt zo jong nog...

Hier vanmorgen voor het werk een nieuwe boom gekocht, alles rood erbij. Wat we hadden staan was echt een drama, allemaal afdankertjes, niks paste bij elkaar en de boom leek meer op een treurwilg Nu staat er een knappe boom met mooie versiering
  maandag 11 december 2006 @ 12:01:07 #134
35189 Troel
scherp en bot
pi_44323939
Mijn oma is geloof ik ook begraven of overleden op hun trouwdag of verlovingsdag (weet he tniet precies meer).

Aan de ene kant is het natuurlijk verdrietig, maar aan de andere kant zijn het anders twee dagen vlak achter alkaar die minder gezellig zijn en dan maar 1 dag (klinkt heel bot, maar het is echt zo).

Net zoals je ervoor zorgt dat je vader of moeder niet alleen is op de verjaardag van zijn/haar overleden partner, wil je toch ook de overlijdensdag/begrafenisdag of tijd bij die persoon zijn om te steunen en op huwelijksdagen enzo, omdat dat nou eenmaal de dagen zijn waarop dat gemis veel groter is. Soms is het dus enkel handig als het samenvalt.
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
pi_44323960
Levitation, ikh eb die neiging nu ook wel weer meer. En het stomme is dat je het haast zonder nadenken doet uiteindelijk. Ik blijf maar naar die kast lopen als ik niet oppas, ik denk er niet eens meer bij na, het is een automatisme.

Als ik er weer bij na ga denken, dan doe ik het gelijk een stuk minder, dan ga ik ipv naar de kast naar de theepot, of de fruitschaal
pi_44324012
quote:
Op maandag 11 december 2006 12:02 schreef teigan het volgende:
Levitation, ik heb die neiging nu ook wel weer meer. En het stomme is dat je het haast zonder nadenken doet uiteindelijk. Ik blijf maar naar die kast lopen als ik niet oppas, ik denk er niet eens meer bij na, het is een automatisme.

Als ik er weer bij na ga denken, dan doe ik het gelijk een stuk minder, dan ga ik ipv naar de kast naar de theepot, of de fruitschaal
Lastige is dat hier op mijn werk altijd snoepgoed voor handen is, ik ben niet de enige zoetekauw hier (en niet 't enige dikkertje ). Maar ik doe vandaag weer een serieuze poging om mijn knop om te zetten.

Alleen jammer dat we thuis nog 2,5 chocoladeletter hebben liggen...
***Levi was here***
  Redactie Frontpage / Spellchecker maandag 11 december 2006 @ 13:48:26 #137
13151 crew  Rewimo
pi_44325494
Ik heb het voor elkaar gekregen om een chocoladeletter bij Frank te "vergeten" in de hoop dat hij hem dan maar opeet
pi_44325988
freecell, gecondoleerd. en ja ook ik heb ervaring met al die begravenissen. en bij ons is het juist de groep eromheen. 1 tante en een oom van mij zijn overleden op jonge leeftijd. en dan mijn zwager die op zijn 23ste op zijn sterfbed lag. en dan een oom die een paar maanden geleden aan een hartaanval overleed. en nu de vrouw van die oom, die vergevorderde kanker heeft, nog maar een half jaar te leven.

het is altijd een raar gevoel als een "jong" persoon overlijd, als je opa of oma overlijd kan je nog zeggen: die hebben een mooi leven gehad, hebben hun kinderen zien opgroeien, en hun kleinkinderen, en misschien zelfs de eerste kleinkinderen gezien. en als je dat dan vergelijkt met bijvoorbeeld mijn zwager: die had nog nooit een relatie gehad, nog nooit iemand gehad waar hij al zijn problemen bij kon neerleggen (uitgezonderd je ouders), niet zijn opleiding af kunnen maken en geen kinderen kunnen krijgen.

dan denk je weer: het leven is zwaar, en god, of een ander wezen of gewoon je eigen lichaam (ligt eraan waarin je gelooft) vond het tijd dat die persoon genoeg had gedaan in dit leven.

maar freecell, aan de andere kant, zoals ik het hoor is ze pijnloos in geslapen, en ik kan alleen maar zeggen: hou dat voor ogen, ze heeft geen, of nagenoeg geen pijn geleden
  maandag 11 december 2006 @ 16:31:12 #139
35189 Troel
scherp en bot
pi_44329064
Dames, graag even melden in meetingtopic over de huisjes!
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
pi_44329481
quote:
Op maandag 11 december 2006 16:31 schreef Troel het volgende:
Dames, graag even melden in meetingtopic over de huisjes!
hmm ben niet zown meetingspersoon, volgende keer, als het over de dag is (en niet een weekeind, en niet een saunadagje) ga ik wel ff kijken of ik mezelf erbij in kan plannen, maar nu sla ik m nog even over alst mag
pi_44330109
Bij mij is dat knopje ook volledig weg maar dat komt door die winterdepressie. Daar word je flink moe van (en duizelig) en schijn je meer te gaan eten (bij mij dus snoepen). Ik ben benieuwd of ik dat knopje over twee weken vind na die sessies lichttherapie want het kan zo echt niet meer. Gelukkig weet ik door de verbouwing van de badkamer niet waar ik de weegschaal heb gelaten dus wegen kan ik even niet . O, miss_d: ben je nog doorverwezen door je huisarts?

YPPY: dat was ik inderdaad. Maar ik heb denk ik een overgevoelige maag. Ik krijg niet alleen last van vet eten maar ook van bepaalde soorten eten (prei, ui, teveel knoflook etc).

Freecell: gecondoleerd met het overlijden van je tante
  Redactie Frontpage / Spellchecker maandag 11 december 2006 @ 17:22:08 #142
13151 crew  Rewimo
pi_44330952
g-b, anders kom je toch gewoon een middagje lekker meekleppen?
pi_44331061
Freecell: gecondoleerd
  Redactie Frontpage / Spellchecker maandag 11 december 2006 @ 17:31:33 #144
13151 crew  Rewimo
pi_44331250
Er zit een prachtige wok van Bodum in mijn kerstpakket
pi_44331559
quote:
Op maandag 11 december 2006 17:31 schreef Rewimo het volgende:
ik moest eerst even heel hard nadenken hoe dat nou zat met een kerstpakket... Voor mijn gevoel is kerst al tijden geleden, maarja, over 2 weken is het natuurlijk ook alweer zover....
Ik ben echt aan vakantie toe geloof ik..

vanmorgen zette ik mijn bril op, terwijl ik mijn lenzen al inhad... Ik kan je vertellen dat je dan heel raar ziet...
pi_44332188
quote:
Op maandag 11 december 2006 17:31 schreef Rewimo het volgende:
Shit, nu loop ik dus de wok mis!! Ik heb trouwens wel een brief gekregen waarin stond dat ik hem op kan halen, maar om daarvoor vrij te nemen en naar Amsterdam te gaan.... Nah, laten we dat maar niet doen.
Ben benieuwd of ik bij mn nieuwe werkgever ook een kerstpakket krijg
pi_44332279
kun je hem anders niet door iemand anders op laten halen Ikiskoel?
  Redactie Frontpage / Spellchecker maandag 11 december 2006 @ 18:15:16 #148
13151 crew  Rewimo
pi_44332584
Je kunt hem volgens mij ook in een ander filiaal ophalen, Ikiskoel. En het is weer een heel leuk pakket
pi_44332924
quote:
Op maandag 11 december 2006 10:43 schreef teigan het volgende:
freecell, gecondoleerd, het lijkt mij echt raar zoiets..

ik heb die documentaire ook deels gezien, en moest nog wel aan jou denken toen ze over de kerk begonnen enzo...
btw, jij zat toch in Hoogezand bij de kerk? volgens mij zit daar een deel van mijn schoonfamilie ook bij...(of er moeten er daar meer zijn)

*knuffel* voor jou en voor freecell(en iedereen die zich verder aangesproken voelt )
Dan jullie allemaal
Ik ga nu naar mijn papa en mama toe, die verdienen wel een knuffel!

Mijn ouders zitten bij die gemeente in Hoogezand, hoe heet jouw schoonfamilie dan?
pi_44332934
quote:
Op maandag 11 december 2006 18:15 schreef Rewimo het volgende:
Je kunt hem volgens mij ook in een ander filiaal ophalen, Ikiskoel. En het is weer een heel leuk pakket
Kan jij hem niet voor me meenemen dan? Dan mag je alles behalve de wokpan houden
  maandag 11 december 2006 @ 18:29:06 #151
149959 SQ
snelle trees
pi_44332991
help!
Met of zonder slingers?

disclaimer
pi_44333191
De eerste vind ik leuker
pi_44333257
quote:
Op maandag 11 december 2006 18:29 schreef Stormqueen het volgende:
help!
Met of zonder slingers?
[afbeelding]

[afbeelding]
Zonder
Erg leuke boom!

Eigenlijk wel erg leuk om dit topic met kerstbomen te spammen!

[ Bericht 25% gewijzigd door Levitation op 11-12-2006 18:57:06 ]
***Levi was here***
pi_44333422
Mooie boom, ik vind de eerste foto het mooiste.
Alleen dan mits mogelijk iets meer ballen erin
  maandag 11 december 2006 @ 20:06:23 #156
149959 SQ
snelle trees
pi_44336366
Er zitten 100 ballen in
alleen valt donkerpaars niet zo erg op tussen donkergroen
Ik ga nog wat goud halen om er tussen te hangen dit is eigenlijk een afdankertje van mijn mama

Heb de slingers er inderdaad uitgehaald, is mooier
disclaimer
  maandag 11 december 2006 @ 20:06:49 #157
149959 SQ
snelle trees
pi_44336388
quote:
Op maandag 11 december 2006 18:36 schreef Levitation het volgende:

[..]

Zonder
Erg leuke boom!

Eigenlijk wel erg leuk om dit topic met kerstbomen te spammen!
[afbeelding]
Jouw boom is ook erg
disclaimer
  Redactie Frontpage / Spellchecker maandag 11 december 2006 @ 20:11:28 #158
13151 crew  Rewimo
pi_44336578
Kerstboom-plus

maandag 11 december 2006 @ 20:12:24 #159
149959 SQ
snelle trees
pi_44336619
quote:
Op maandag 11 december 2006 20:11 schreef Rewimo het volgende:
Kerstboom-plus

[afbeelding]
Fietsenrekkie
disclaimer
pi_44337154
Is dit een teken dat ik toch nog enige activiteit moet gaan vertonen en mijn kerstboom uit de berging moet halen? En in elkaar moet zetten? En moet voorzien van lampjes? En moet voorzien van heeeeeeeeeel veel kerstballen (en dan bedoel ik ook echt heeeeeeeeeel veel ballen)?
Ik weet niet of ik daar wel zin in heb hoor.

Leuke bomen trouwens hier boven. En een mooi fietsenrek.
pi_44340150
hm, ik ben eigenlijk ook nog niet aan kerstbomen toe....

Ik zat net te rekenen wat ik nog voor de kerstvakantie aan verslagen en proefwerken binnenkrijg, en daar werd ik toch niet zo blij van....(30 verslagen, en een 70 proefwerken )
pi_44341085
quote:
Op maandag 11 december 2006 20:11 schreef Rewimo het volgende:
Kerstboom-plus

[afbeelding]
Die is wel weer super schattig!
***Levi was here***
pi_44347413
quote:
Op maandag 11 december 2006 22:06 schreef teigan het volgende:
hm, ik ben eigenlijk ook nog niet aan kerstbomen toe....

Ik zat net te rekenen wat ik nog voor de kerstvakantie aan verslagen en proefwerken binnenkrijg, en daar werd ik toch niet zo blij van....(30 verslagen, en een 70 proefwerken )
Ik dacht (fractie van een seconde ) even dat je dat zelf nog moest gaan maken, maar je moet ze natuurlijk nakijken
Ook genoeg werk, daar net van. Succes ermee!
pi_44348308
Goeiemorgen allemaal!
Hoe is het met jullie?

Hier komt het zonnetje op en het lijkt amper bewolkt, een vrolijk-wordt weertje dus!

Ben vandaag weer dapper op de weegschaal gaan staan, ben bijna een kilo lichter dan vorige week. Gelukkig... Nog véél te zwaar, maar ik kom dus niet ongeremd aan, het begint weer wat te dalen. Zal wel deels vocht zijn geweest.
***Levi was here***
pi_44350334
Goedemorgen! Ik heb tot half 4 zitten werken aan mijn onderzoeksplan en was toen ik net uit bed kwam 6 ons lichter dan zondag. Maar ik ben nu vrij en hele dagen thuis zitten zijn niet goed voor me, want dan heb ik veel te veel de neiging om te snoepen. Gelukkig heb ik nog heel veel manadijntjes, sinaasappels, appels en kiwi's liggen.

Owja, en mijn H&M pakketje is geleverd. Nu heb ik er best wel toffe kledingstukken bij.
  † In Memoriam † dinsdag 12 december 2006 @ 12:26:43 #166
81992 Githa
pi_44352961
Levitation zie je wel....komt allemaal goed!
We gaan er gewoon voor....

OE! mooie kerstbomen
  dinsdag 12 december 2006 @ 12:37:26 #167
35189 Troel
scherp en bot
pi_44353265
Ik vind onze boom gewoon niet mooi

Heb hem vrijdag opgezet samen met het buurjongetje, maar ik ben gewoon niet gek op gekleurde lichtjes en 15 verschillende kleuren ballen. Na de kerst ga ik dus lekker op zoek naar zilveren ballen in de opruiming, zodat ik volgend jaar een mooie boom neer kan zetten. Oja, en dan wordt het stiekem ook een echte boom!
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
pi_44354117
Ik kreeg vandaag van mijn schoolopleidster ook al te horen dat ik me voor moest gaan bereiden op de vakantie..

Dus elke dag een aantal leuke dingen doen, niet langer op school blijven hangen dan nodig is, en proberen niet te veel te doen..

Net een proefwerk gegeven, maar volgens mij was het veels te makkelijk... Dus daar voel ik me dan weer schuldig over
  Redactie Frontpage / Spellchecker dinsdag 12 december 2006 @ 13:20:05 #169
13151 crew  Rewimo
pi_44354518
Onze boom is Guus-proef. Wie kijkt er niet naar om? Juist.

En wie zit er constant onder om slingers te knagen en ballen te tikken? Beauty. De braafste van het stel
  dinsdag 12 december 2006 @ 13:21:53 #170
35189 Troel
scherp en bot
pi_44354594
Ze zijn hier eindelijk de hele gemeentetuin aan het leeghalen.
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
  dinsdag 12 december 2006 @ 13:25:38 #171
35189 Troel
scherp en bot
pi_44354733
Correctie: Halve want de helft laten ze staan en ik kan natuurlijk de brief niet vinden waar instaat dat de rest ook eruit moet.
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
  dinsdag 12 december 2006 @ 14:07:04 #172
149959 SQ
snelle trees
pi_44356143
quote:
Op dinsdag 12 december 2006 13:20 schreef Rewimo het volgende:
Onze boom is Guus-proef. Wie kijkt er niet naar om? Juist.

En wie zit er constant onder om slingers te knagen en ballen te tikken? Beauty. De braafste van het stel
Mijn boom zit vol glazen ballen. Ik ben benieuwd
Ik heb haar vannacht al alleen gelaten met de boom en alles hangt nog precies zoals ik het achter liet. Ze snuffelt er een beetje aan, meer niet.
De kater van mijn vriend vond zijn boom echter onweerstaanbaar, die hebben we er echt met grof geweld uit moeten jagen
disclaimer
  Redactie Frontpage / Spellchecker dinsdag 12 december 2006 @ 14:10:29 #173
13151 crew  Rewimo
pi_44356265
De plantenspuit staat in de buurt. Heb ik alleen weinig aan als ik op mijn werk zit natuurlijk Hopelijk staat de boom nog als we thuiskomen vanavond.
pi_44358117
Hm, het proefwerk is nagekeken, en schijnbaar vonden mijn leerlingen het toch niet zo makkelijk...
Ik schat dat het gemiddelde zo rond de 5,5 komt te liggen..
  Redactie Frontpage / Spellchecker dinsdag 12 december 2006 @ 15:17:29 #175
13151 crew  Rewimo
pi_44358258
quote:
Op dinsdag 12 december 2006 15:12 schreef teigan het volgende:
Hm, het proefwerk is nagekeken, en schijnbaar vonden mijn leerlingen het toch niet zo makkelijk...
Ik schat dat het gemiddelde zo rond de 5,5 komt te liggen..
Weer een schuldgevoel weg
pi_44358738
quote:
Op dinsdag 12 december 2006 15:17 schreef Rewimo het volgende:

[..]

Weer een schuldgevoel weg
inderdaad. Het is ook wel leuk om te zien hoe het onderscheid nu echt begint te komen tussen de mensen die wel en niet willen werken...
pi_44361189
vanavond eindelijk weer eens een keer badmintonnen

toch jammer dat ik er ooit mee gestopt ben nu is het toch moeilijker om bij een club te beginnen
pi_44361237
Er ligt een vers witbrood achter me en ik kan het niet laten om af en toe een plakje te snaaien. Ik geloof dat ik maar op een brooddieet moet

edit: Ik bel net essent om de energie te rgelen voor het nieuwe huis. Voorschot energie is 186,- per maand!!!! Welke idioot bedenkt zo'n bedrag
pi_44361318
zie het maar zo freecell, na een jaar (of minder) krijg je weer een smak geld terug. Ik zat net te denken dat de afrekening dacht ik zo rond maart was, maar ik weet het niet zeker meer..
pi_44361371
***Levi was here***
  dinsdag 12 december 2006 @ 16:45:08 #181
149959 SQ
snelle trees
pi_44361417
quote:
Op dinsdag 12 december 2006 16:40 schreef freecell het volgende:
Er ligt een vers witbrood achter me en ik kan het niet laten om af en toe een plakje te snaaien. Ik geloof dat ik maar op een brooddieet moet

edit: Ik bel net essent om de energie te rgelen voor het nieuwe huis. Voorschot energie is 186,- per maand!!!! Welke idioot bedenkt zo'n bedrag
Als je op een lage etage woont en de huizen zijn oud is dat niet echt onmogelijk helaas
disclaimer
pi_44361454
quote:
doen ze niet heel moeilijk dan als je je voorschot teveel omlaag wilt bijstellen?

edit: ja dus
quote:
Een voorschotverlaging kan onder de volgende voorwaarden:

verlagen mag slechts één keer tussen 2 jaarafrekeningen
de verlaging mag maximaal 10% van uw voorschot zijn. U kunt aangeven waarom uw verbruik sterker zal dalen. Essent zal dan contact met u opnemen over deze voorschotverlaging.
Indien u niet aan deze voorwaarden voldoet, kunt u contact opnemen met onze klantenservice.
pi_44361522
quote:
Op dinsdag 12 december 2006 16:40 schreef freecell het volgende:

Freecell volgens mij mag je tegenwoordig zelf je maandbedrag kiezen. En ik ben bang dat 186 euro niet eens zo'n absurd bedrag is, ik betaal al 130 euro en ben echt niet een grootverbruiker!

en ik zie dat ik weer eens spuit elf ben
pi_44361577
quote:
Op dinsdag 12 december 2006 16:45 schreef teigan het volgende:

[..]

doen ze niet heel moeilijk dan als je je voorschot teveel omlaag wilt bijstellen?
Je hebt vooral jezelf ermee als je het te laag instelt... je moet het dan bij de afrekening als nog betalen.
Maar E186,- lijkt mij gewoon teveel voor zo'n woning. Ze kunnen het beste even bij anderen met een gelijkwaardige woning proberen te achterhalen wat zij per maand kwijt zijn...
***Levi was here***
pi_44361764
Freecell: 186 euro voor jullie huisje is wel belachelijk veel hoor. Wij betalen namelijk zoiets aan maandlasten en ik woon een rijtjeswoning met 3 verdiepingen. Misschien was de vorige eigenaar groot verbruiker van energie
Ik zou hem iets verlagen maar let wel op wat je verbruikt. Enne.... als je dag en nachtstroom wilt gebruiken (als dat mogelijk is) moet je dat aanvragen... of er moeten al twee meters in de kast uithangen.
pi_44362148
quote:
Op dinsdag 12 december 2006 16:53 schreef Pandorah het volgende:
Freecell: 186 euro voor jullie huisje is wel belachelijk veel hoor. Wij betalen namelijk zoiets aan maandlasten en ik woon een rijtjeswoning met 3 verdiepingen. Misschien was de vorige eigenaar groot verbruiker van energie
Ik zou hem iets verlagen maar let wel op wat je verbruikt. Enne.... als je dag en nachtstroom wilt gebruiken (als dat mogelijk is) moet je dat aanvragen... of er moeten al twee meters in de kast uithangen.
We wonen op de tussenetage, dus dan zou je zeggen: van onderen warmte, van boven geisoleerd...
Vrienden van ons hebben hetzelfde huis en betalen 140 vaste lasten.
En van het waterbedrijf heb ik nog niet eens iets gehoord. (wat kost water eigenlijk)
pi_44362192
water valt wel mee, als je kwijtschelding krijgt van gemeentebelastingen en waterschapslasten(en dat denk ik van wel), dan betaal je iets van 20-25 euro per 2 maanden... Of je moet zo'n keukengeisertje als wij hebben krijgen voor de douche, dan betaal je nog minder..

Heb je trouwens cv of blokverwarming?
pi_44362419
quote:
Op dinsdag 12 december 2006 17:06 schreef teigan het volgende:
water valt wel mee, als je kwijtschelding krijgt van gemeentebelastingen en waterschapslasten(en dat denk ik van wel), dan betaal je iets van 20-25 euro per 2 maanden... Of je moet zo'n keukengeisertje als wij hebben krijgen voor de douche, dan betaal je nog minder..

Dat valt inderdaad mee voor water
CV hebben we
pi_44362865
dat scheelt ook weer denk ik... Wij betalen nl. 73 euro aan de Essent, en nog eens 70 euro aan de blokverwarming..

al krijgen we van die laatste ook weer 35 euro per maand terug..
pi_44363977
Ik betaal iedere maand 45 euro aan Westland Energie voor gas, water en licht.
Ik krijg steeds meer het gevoel dat ik echt absurd weinig verbruik!

Hier moet ik wel aan toevoegen dat ik in een nieuwbouwappartement woon en dat alles dus goed geisoleerd is. En ik ben ook geen langdoucher of badderaar.

[ Bericht 42% gewijzigd door Liejannuh op 12-12-2006 18:22:06 ]
  Redactie Frontpage / Spellchecker dinsdag 12 december 2006 @ 18:14:27 #191
13151 crew  Rewimo
pi_44364167
quote:
Op dinsdag 12 december 2006 17:06 schreef teigan het volgende:

Op die kwijtschelding zou ik niet regelen, tenzij je van de bijstand leeft... Ik betaal iets van 85 euro per maand voor gas en elektra, 186 vind ik echt absurd hoog! Al heb ik dan gaskachels en geen CV, dat scheelt wel in het gasverbruik.
pi_44364312
als je studiefinanciering ontvangt, dan krijg je kwijtschelding, het telt namelijk niet mee als inkomen, en dan zit je dus al snel onder het minimum..
  Redactie Frontpage / Spellchecker dinsdag 12 december 2006 @ 18:21:03 #193
13151 crew  Rewimo
pi_44364331
Ah okee Lang geleden voor mij
pi_44367580
het is voor ons ook straks het laatste jaar, komend jaar studeren we allebei af, en dan gaan we ws. snel teveel verdienen voor kwijtschelding... Tot die tijd scheelt het toch nog zo'n 300 euro per jaar..
  dinsdag 12 december 2006 @ 20:24:38 #195
149959 SQ
snelle trees
pi_44368825
Volgens het fobo is gothic-blackie vandaag jarig, dusse.... van harte gefeliciteerd
disclaimer
  Redactie Frontpage / Spellchecker dinsdag 12 december 2006 @ 20:32:22 #196
13151 crew  Rewimo
pi_44369244
Ja, da's waar ook! Gefeliciteerd, g-b!

pi_44369538
Gefeliciteerd Gothic-Blackie!
We zien de dingen niet zoals ze zijn.
We zien de dingen zoals wij zijn.
weblogje
pi_44370013
thanks iedereen sorry ben het ff niet gewent, omdat ik me verjaardag dit weekeind al heb geviert, en ik nu niets speciaals doe. maar thanks iedereen
pi_44370851
gefeliciteerd joh!!!!
  woensdag 13 december 2006 @ 07:05:29 #200
35189 Troel
scherp en bot
pi_44381767
Gefeliciteerd!

Mijn lieve mama is ook vandaag jarig
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
  Redactie Frontpage / Spellchecker woensdag 13 december 2006 @ 07:06:38 #201
13151 crew  Rewimo
pi_44381769
Gefeliciteerd met je mama, Troel De mijne is zondag jarig
pi_44382226
gothic-blackie gefeliciteerd!!

en Freecell, misschien hadden de vorige bewoners wel een waterbed en wasdroger (die jullie niet hebben) en dan kan de energierekening ook lekker oplopen.
pi_44383052
Nog gefeliciteerd gothic-blackie!
***Levi was here***
pi_44383936
woog vanmorgen 76,5
dat betekent dat er weer 1,5 kilo af is in 4 weken geloof ik

misschien ligt het aan mij maar vraag me toch af waarom het nu zo hard gaat, heb maanden stil gestaan en nu zonder veel te veranderen in 4 maanden 6 kilo eraf
waarschijnlijk niet zo raar omdat ik wel elke dag sport en let op wat ik eet maar toch vraag ik me soms af of alles wel goed met me is omdat ik nu weer begin met afvallen
  woensdag 13 december 2006 @ 10:05:33 #205
149959 SQ
snelle trees
pi_44383998
quote:
Op woensdag 13 december 2006 10:02 schreef Miss_S het volgende:
woog vanmorgen 76,5
dat betekent dat er weer 1,5 kilo af is in 4 weken geloof ik

misschien ligt het aan mij maar vraag me toch af waarom het nu zo hard gaat, heb maanden stil gestaan en nu zonder veel te veranderen in 4 maanden 6 kilo eraf
waarschijnlijk niet zo raar omdat ik wel elke dag sport en let op wat ik eet maar toch vraag ik me soms af of alles wel goed met me is omdat ik nu weer begin met afvallen
Dat is heel normaal. Van alle lijnpogingen die ik in mijn leven heb gedaan was er maar 1 een groot succes. De andere keren lukte het niet of minder snel. Het is een samenloop van omstandigheden. Soms gaat het wel en soms gaat het niet. Zorgen maken om mijn gezondheid zou ik niet doen met 6 kilo in 4 maanden. Dat is juist een heel mooi rustig tempo lijkt me, en waarschijnlijk ook langdurig gewichtsverlies. Als het er heel snel af vliegt zou ik me pas zorgen maken Dan heb je wel kans dat er iets niet goed zit van binnen
disclaimer
pi_44384696
ja waarschijnlijk heb je gelijk
  Redactie Frontpage / Spellchecker woensdag 13 december 2006 @ 10:36:18 #207
13151 crew  Rewimo
pi_44384793
Geleidelijk afvallen is prima. En ook heel normaal, meestal val je in het begin snel af maar stagneert het daarna.

Ik had trouwens ook vlees in mijn kerstpakket

pi_44385133
quote:
Op woensdag 13 december 2006 10:36 schreef Rewimo het volgende:
Geleidelijk afvallen is prima. En ook heel normaal, meestal val je in het begin snel af maar stagneert het daarna.

Ik had trouwens ook vlees in mijn kerstpakket

[afbeelding]
  woensdag 13 december 2006 @ 10:53:14 #209
35189 Troel
scherp en bot
pi_44385199
Hmm, poezepoten
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
pi_44385203
wat is het toch met katten en dozen

en ja in het begin gaat het afvallen snel, maar ik ben al 2 jaar bezig.....
pi_44385797
Ik heb een keel ontsteking.

Gisteren excursie gehad in Rotterdam Ik voelde me gisteren ochtend toen ik opstond al zo slecht. Maar ik kon het niet maken toch niet mee te gaan. Hoe later het op de dag werd, hoe meer pijn ik kreeg, mijn keel werdt dikker. Alles deed me pijn me benen/rug/keel/hoofd. Toen moesten we om 18.00 uur nog een heel eind terug reizen. Wat wat ik bij toen ik om 21.30 thuis was, en om 22.00 uur op bed lag. Maar vanochtend werd ik wakker, en ik kon bijna niet meer slikken. Bah, naar de huisarts keelontsteking ofzo. Amandelen zijn zo opgezwollen. En z'n pijn. En niemand die mij kan troosten vandaag

Sorry hoor, moest even miepen.
  woensdag 13 december 2006 @ 11:18:51 #212
35189 Troel
scherp en bot
pi_44385866
Ik heb voor dat soort gevallen standaard carbasalaatcalcium in huis.
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
  Redactie Frontpage / Spellchecker woensdag 13 december 2006 @ 11:19:11 #213
13151 crew  Rewimo
pi_44385878
Arme ymme... Veel drinken dan maar (ijswater maken). Beterschap!
  woensdag 13 december 2006 @ 11:24:31 #214
149959 SQ
snelle trees
pi_44386028
* SQ aait ymme

Ik heb vroeger chronische keelontsteking gehad dus ik weet hoe kut het is
beterschap
disclaimer
pi_44386284
quote:
Op woensdag 13 december 2006 11:18 schreef Troel het volgende:
Ik heb voor dat soort gevallen standaard carbasalaatcalcium in huis.
Wat?
pi_44386315
quote:
Op woensdag 13 december 2006 11:19 schreef Rewimo het volgende:
Arme ymme... Veel drinken dan maar (ijswater maken). Beterschap!
Hey ja, ik zat namelijk net te denken, waterijs.. Maar dit hebben we niet meer in huis. En ik ga nu liever niet het huis uit.
Dus maar ff snel wat ijsblokzakjes vullen, en dan straks ijswater drinken (lekker met dit weer joh ). Hopend dat die pijn dan wat minder wordt. Want wat is dit kut zeg.
  Redactie Frontpage / Spellchecker woensdag 13 december 2006 @ 11:35:33 #217
13151 crew  Rewimo
pi_44386318
Die ken ik ook niet. Goeie voor galgje
  woensdag 13 december 2006 @ 11:48:14 #218
35189 Troel
scherp en bot
pi_44386682
quote:
Op woensdag 13 december 2006 11:34 schreef ymme het volgende:

[..]

Wat?
Ook wel bekend onder de naam Ascal
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
pi_44386725
quote:
Op woensdag 13 december 2006 11:48 schreef Troel het volgende:

[..]

Ook wel bekend onder de naam Ascal
Zelfs dat ken ik niet.
Ik neem aan dat het een middeltje is tegen de keelpijn Misschien moet ik ook maar eens wat dingen gewoon in het medicijnkastje neerleggen, voor het geval dat. Hier is dat ding gewoon compleet leeg.
  woensdag 13 december 2006 @ 12:07:39 #220
149959 SQ
snelle trees
pi_44387253
Ik verveel me zo stierlijk dat ik al een half pond drop op heb
Op je werk zitten 2 weken voor kerst is Niks te doen, iedereen weg omdat ze hun vakantiedagenoverschot aan het wegwerken zijn...
Ik ga zo maar kerstkaarten in vlopjes douwen. Ofzo.
(en daar heb je dan jaren voor gestudeerd )
disclaimer
pi_44387421
quote:
Op woensdag 13 december 2006 12:07 schreef Stormqueen het volgende:
Op je werk zitten 2 weken voor kerst is Niks te doen, iedereen weg omdat ze hun vakantiedagenoverschot aan het wegwerken zijn...
Ik Fok! me de saaie dagen door.
Leuk topic om je uit te leven: De dingen die mannen altijd wilden weten van de vrouw.
***Levi was here***
pi_44387436
quote:
Op woensdag 13 december 2006 12:07 schreef Stormqueen het volgende:
Kom ik bij je zitten, ik verveel me ook stielijk. stil zitten, ziek zijn is zo vervelend en saai

Succes met het door komen van de dag
  woensdag 13 december 2006 @ 12:14:44 #223
35189 Troel
scherp en bot
pi_44387471
quote:
Op woensdag 13 december 2006 11:49 schreef ymme het volgende:

[..]

Zelfs dat ken ik niet.
Ik neem aan dat het een middeltje is tegen de keelpijn Misschien moet ik ook maar eens wat dingen gewoon in het medicijnkastje neerleggen, voor het geval dat. Hier is dat ding gewoon compleet leeg.
Ik heb ook altijd Natterman pastilles liggen
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
pi_44387663
quote:
Op woensdag 13 december 2006 12:14 schreef Troel het volgende:

[..]

Ik heb ook altijd Natterman pastilles liggen
Haha, ga zo nog maar ff door.
Ben eigenlijk nooit zo vaak ziek, dus ook nooit echt zulke dingen nodig gehad.
Maar sinds een 2 jaar eigenlijk ben ik regelmatig ziek, ja ziek, ergens last van .

Ik zal het recept van jouw onthouden troel, en dit een keer in huis halen, voor de volgende keer (al hoop ik niet, dat deze er zal zijn)
pi_44387754
Ik heb wel eens gehoord dat sommige ziektekiemen zich opslaan in vetcellen. Als je dan veel afvalt komen deze weer vrij. Ik weet niet of dit wetenschappelijk onderbouwd is hoor.
Ik kreeg in ieder geval wel de ziekte van pfeiffer toen ik 15 kilo was afgevallen een paar jaar geleden.
pi_44387832
Ik ben sinds vorig jaar 15 kilo afgevallen. Sta nu dan ook al een paar maanden goed stil. Doe er eigenlijk ook niet veel meer voor. Maar vanaf Jan ga ik gewoon weer verder. Dan is het precies een jaar geleden dat ik begonnen ben. Als ik dan 2007 weer 15 kilo afval ben ik gelukkig.

Maar als die theorie waar is, dan begrijp ik waarom ik de laatste tijd zoveel ziekerig ben. Vooral de afgelopen maanden.
  woensdag 13 december 2006 @ 13:50:29 #227
129011 -Bubseltje-
absofuckinglutely!!
pi_44390588
quote:
Op woensdag 13 december 2006 12:24 schreef octopussy het volgende:
Ik heb wel eens gehoord dat sommige ziektekiemen zich opslaan in vetcellen. Als je dan veel afvalt komen deze weer vrij. Ik weet niet of dit wetenschappelijk onderbouwd is hoor.
Ik kreeg in ieder geval wel de ziekte van pfeiffer toen ik 15 kilo was afgevallen een paar jaar geleden.
Ow jee dan ben ik benieuwd voel me nu een beetje gammel met mijn bijna -18 kilo

gewoon een griepje ofzo
pi_44391133
Mijn moeder komt vanavond met waterijsjes

Edit- ze is net langs geweest met ijsjes. en 't verlicht de pijn echt.

Oh wat past dit niet in een dieettopic

[ Bericht 56% gewijzigd door ymme op 13-12-2006 15:41:55 ]
pi_44392799
Ehm
Ik krijg PM-etjes over weekendjes, kan iemand mij enigszins duidelijkheid verschaffen?
Ik weet helemaal van niets
  woensdag 13 december 2006 @ 15:00:44 #230
35189 Troel
scherp en bot
pi_44392855
Kijk dan eens in het andere topic

Duh
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
pi_44396755
hehe, ik ben af....

vannacht heel slecht geslapen, en mijn eerste les ging ook bagger vandaag... Toen eigenlijk de hele tijd de neiging gehad om even flink te janken, maar ik durf me niet zo te laten gaan op school... Me toch niet helemaal goed kunnen houden uiteindelijk, dus ik ben met rode ogen de volgende les ingegaan..
Die ging wel goed, en de les erna, met mijn vakdidacticus erbij ging ook goed. Alleen de klassen zijn nog wat te druk, dus nu gaan we daaraan werken met mijn vierde klas als testklas, en dan hoop ik het door te kunnen voeren naar de andere klassen..
pi_44396902
O ja,

ik kreeg net een kerstkaartje waarbij nog even vermeld stond dat ze zich in juli hadden verloofd.... Is dat normaal om dat pas zoveel later te laten weten(en dan via een kerstkaartje), of ligt dat nou aan mij?
pi_44397244
quote:
Op woensdag 13 december 2006 16:47 schreef teigan het volgende:
hehe, ik ben af....

vannacht heel slecht geslapen, en mijn eerste les ging ook bagger vandaag... Toen eigenlijk de hele tijd de neiging gehad om even flink te janken, maar ik durf me niet zo te laten gaan op school... Me toch niet helemaal goed kunnen houden uiteindelijk, dus ik ben met rode ogen de volgende les ingegaan..
Die ging wel goed, en de les erna, met mijn vakdidacticus erbij ging ook goed. Alleen de klassen zijn nog wat te druk, dus nu gaan we daaraan werken met mijn vierde klas als testklas, en dan hoop ik het door te kunnen voeren naar de andere klassen..
Ik vind dat inderdaad wel wat laat ja. Vooral als het bijvoorbeeld goede vrienden zijn, of familie.
pi_44398000
Bespaart wel geld
Verlovingskaartjes zijn duuuuur
pi_44398809
quote:
Op woensdag 13 december 2006 17:21 schreef freecell het volgende:
Bespaart wel geld
Verlovingskaartjes zijn duuuuur
Dus volgende kerst krijgt iedereen van Freecell een kerstkaartje: wij zijn een half jaar geleden getrouwd, en nog fijne feestdagen enzo
pi_44398836
Je kan ook nu een kaartje versturen met fijne feestdagen, alvast van harte gefeliciteerd en oh ja, we gaan dan & dan ook trouwen
pi_44398936
quote:
Op woensdag 13 december 2006 17:45 schreef Isabeau het volgende:
Je kan ook nu een kaartje versturen met fijne feestdagen, alvast van harte gefeliciteerd en oh ja, we gaan dan & dan ook trouwen
ik heb trouwens wel net de combi kerstkaartje en verhuiskaartje gehad van vrienden

Ik wil ook kerstkaartjes sturen! Dus jullie moeten allemaal even jullie adressen naar mij pm'en dan kan ik snail-mailen
pi_44399031
snailmailen? wasda?
pi_44399032
Ik doe niet aan kerstkaartjes
En zeker niet in onze huidige financiele situatie
pi_44399063
dat vroeg ik me nog af freecell, is het voor jullie ook niet een idee om de vloerbedekking die er ligt in overleg over te nemen? Het scheelt je op dat moment een hoop geld...
pi_44399093
snail-mail = slakkenpost oftewel gewone post.
pi_44399114
quote:
Op woensdag 13 december 2006 17:54 schreef octopussy het volgende:
snail-mail = slakkenpost oftewel gewone post.
aha, ikke snap...

pm komt eraan, maar dan verwacht ik natuurlijk ook een adres terug...
pi_44399138
quote:
Op woensdag 13 december 2006 17:53 schreef teigan het volgende:
dat vroeg ik me nog af freecell, is het voor jullie ook niet een idee om de vloerbedekking die er ligt in overleg over te nemen? Het scheelt je op dat moment een hoop geld...
Er ligt beton
En dat laten ze liggen
Wat op zich heel sympathiek is, anders kregen de onderburen wel heel veel overlast van ons
pi_44399167
quote:
Op woensdag 13 december 2006 17:55 schreef freecell het volgende:

[..]

Er ligt beton
En dat laten ze liggen
Wat op zich heel sympathiek is, anders kregen de onderburen wel heel veel overlast van ons
ok, ik dacht dat er nl. nu nog mensen woonden joh, en dat je het daarvan missschien ove rkon nemen.. Maar het is dus al leeg?
pi_44399333
quote:
Op woensdag 13 december 2006 17:48 schreef octopussy het volgende:

[..]

ik heb trouwens wel net de combi kerstkaartje en verhuiskaartje gehad van vrienden

Ik wil ook kerstkaartjes sturen! Dus jullie moeten allemaal even jullie adressen naar mij pm'en dan kan ik snail-mailen
Hier ook, vrienden die gaan samenwonen.
Kerstkaart tevens verhuisbericht. Erg leuk vond ik dit wel.
  woensdag 13 december 2006 @ 18:03:38 #246
140262 Rixie
28 juli 2006 was onze dag!
pi_44399374
Ik wil ook graag meedoen. Heb op dieetweb profiel aangemaakt gewicht ingevoerd en vandaag weer geupdated. Nou zag ik dat ik niet in het lijstje stond eens kijken en ja hoor er staan 2 lijstjes en ik sta in het onderste lijstje (zou niet weten waarvan het is?) terwijl ik graag in dit lijstje wil hoe kan ik dat veranderen?
Als lelijk zijn pijn deed, zou jij de hele dag huilen!
pi_44399419
Hey welkom, Rixie

Voor praktische info moet je bij mejuffrouw Troel zijn
  woensdag 13 december 2006 @ 18:16:05 #248
35189 Troel
scherp en bot
pi_44399717
Ik zal het meneer Bert doorgeven
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
  woensdag 13 december 2006 @ 18:23:20 #249
35189 Troel
scherp en bot
pi_44399926
Meneer Bert is snel
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
  woensdag 13 december 2006 @ 18:24:18 #250
35189 Troel
scherp en bot
pi_44399946
450 gram worteltjes met knoflookdip zijn funest voor je darmen

*rent naar het toilet*
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
pi_44400082
quote:
Op woensdag 13 december 2006 18:24 schreef Troel het volgende:
450 gram worteltjes met knoflookdip zijn funest voor je darmen

*rent naar het toilet*

* freecell knuft Troel
pi_44400097
quote:
Op woensdag 13 december 2006 17:56 schreef teigan het volgende:

[..]

ok, ik dacht dat er nl. nu nog mensen woonden joh, en dat je het daarvan missschien ove rkon nemen.. Maar het is dus al leeg?
Ja, de eerste keer dat we gingen kijken waren ze net begonnen met verhuizen, bijna alle meubels stonden nog in de kamer, maar de vloerbedekking was er al uit
Ik heb ook geen idee waarom
pi_44400126
Hey trouwens Teigan: De mensen die verhuizen uit mijn nieuwe huis, hebben dezelfde achternaam als jouw schoonfamilie
En ze gaan verhuizen naar Hoogezand
Weet jij hier meer van?
  woensdag 13 december 2006 @ 18:37:43 #254
35189 Troel
scherp en bot
pi_44400259
Ze hebben geen vloerbedekking gehad
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
pi_44400299
quote:
Op woensdag 13 december 2006 18:37 schreef Troel het volgende:
Ze hebben geen vloerbedekking gehad
Je zou het bijna denken
pi_44401072
quote:
Op woensdag 13 december 2006 18:02 schreef ymme het volgende:

[..]

Hier ook, vrienden die gaan samenwonen.
Kerstkaart tevens verhuisbericht. Erg leuk vond ik dit wel.
bij mij was het kerstkaart waar ook de felicitaties in stonden. was ik zelf niet zo blij mee. vooral omdat dit een kaart was van mijn opa en oma, die mij dus eigenlijk nog nooit gemogen hebben (ik heb ervoor gezorgt dat mijn moeder bijna dood ging bij de bevalling, of zoiets nooit het hele verhaal begrepen, maar zoiets was het). en dan krijg je dus een kaartje die eigenlijk uitstraalt: we hebben voor jou geen geld om ook nog een verjaardagskaartje te kopen. (terwijl ze dus goed in het geld zitten). maar ja opa en oma waren gewoon niet lief, kerst en sinterklaas afschaffen op het moment dat ik er net de leeftijd voor kreeg en zo.
pi_44401160
quote:
Op woensdag 13 december 2006 18:32 schreef freecell het volgende:
Hey trouwens Teigan: De mensen die verhuizen uit mijn nieuwe huis, hebben dezelfde achternaam als jouw schoonfamilie
En ze gaan verhuizen naar Hoogezand
Weet jij hier meer van?
ik weet van niets, maar die kant hoor ik ook weinig/niets van, dus het kan maar zo wel zo zijn..
  Redactie Frontpage / Spellchecker woensdag 13 december 2006 @ 19:14:18 #258
13151 crew  Rewimo
pi_44401302
quote:
Op woensdag 13 december 2006 12:24 schreef octopussy het volgende:
Nou als je 50 kilo afvalt werkt dat gelukkig niet
  woensdag 13 december 2006 @ 19:32:50 #259
140262 Rixie
28 juli 2006 was onze dag!
pi_44401934
@Isabeau bedankt voor je hartelijke welkom!

@Troel meneer Bert is inderdaad erg snel

Ik zal me later eens voor gaan stellen ben nu druk tv aan het kijken maar wou toch ff kijken of er reacties waren. Het is natuurlijk wel leuk als jullie je een beetje een voorstelling kunnen maken van wie er aan deze kant van de pc zit
Als lelijk zijn pijn deed, zou jij de hele dag huilen!
  Redactie Frontpage / Spellchecker woensdag 13 december 2006 @ 19:36:31 #260
13151 crew  Rewimo
pi_44402040
Welkom Rixie En veel plezier hier en succes met afvallen natuurlijk!

Voor de chocoladeliefhebbers: bij Ikea verkopen ze nu ook geurkaarsjes met chocolade-, caramel- en nog een (mij onbekend maar lekker ruikend) toetjesgeurtje
pi_44404108
Octo: ik heb je ge-pmt voor de snailmail

O, de NS had vandaag een nieuwe reden om vertraging te hebben. Er lag nieuw spoor: de trein moest het spoor nog inrijden en reed daarom stapvoets...
  woensdag 13 december 2006 @ 21:33:25 #262
35189 Troel
scherp en bot
pi_44406392
mijn adres is nog wel bekend denk ik. Anders een whois op troel.nl
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
  Redactie Frontpage / Spellchecker woensdag 13 december 2006 @ 21:42:56 #263
13151 crew  Rewimo
pi_44406838
Zo, ik ben aan de klus geweest Ikea geweest Ze hadden de Poängstoelen in de koopjeshoek voor 30 euro, nieuw in de verpakking (normaal 109) Nu heb ik dezelfde stoel als Christan

En Christan heeft deze gekregen voor op zijn kamer, ook al lekker afgeprijsd, showmodelletje voor een kwart van de prijs. Heb wel even staan twijfelen omdat de bekleding een tikkie goor is maar die moet ik er afpeuteren en dan kan ie gewassen worden. Hij is er zó blij mee, altijd als we bij Ikea zijn kruipt ie in zo'n ding en dan moet ik doen alsof ik 'm niet kan vinden

woensdag 13 december 2006 @ 21:44:13 #264
35189 Troel
scherp en bot
pi_44406910
Gaaf!

Het is zo'n lekker ding om in te snoezelen!
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
  Redactie Frontpage / Spellchecker woensdag 13 december 2006 @ 21:45:13 #265
13151 crew  Rewimo
pi_44406968
Ja, jammer dat ik er zelf niet in pas
pi_44410594
Hmm.. als ik zo die tabel bekijk denk ik niet dat ik ernstig overgewicht heb
Zit rond de 96 kg op 1.96m.

Alhoewel ik me elke dag zat vreet met zoetigheden en de nodige pils.

Vanaf januari toch maar eens beginnen met fitness
pi_44413435
quote:
Op woensdag 13 december 2006 23:03 schreef Elwood1802 het volgende:

Dan heb je een BMI van 25
Is wel goed, maar niet perfect Is ionderdaad geen ernstig overgewicht. 1 kilo er af en je zit goed
  Redactie Frontpage / Spellchecker donderdag 14 december 2006 @ 07:49:18 #268
13151 crew  Rewimo
pi_44416012
quote:
Op woensdag 13 december 2006 23:03 schreef Elwood1802 het volgende:

Overgewicht? Welk overgewicht
pi_44416497
quote:
Op donderdag 14 december 2006 07:49 schreef Rewimo het volgende:

[..]

Overgewicht? Welk overgewicht
Ja, die kilo dus
  Redactie Frontpage / Spellchecker donderdag 14 december 2006 @ 08:42:16 #270
13151 crew  Rewimo
pi_44416511
Ik wou dat ik 1 kilo overgewicht had
  donderdag 14 december 2006 @ 08:45:39 #271
35189 Troel
scherp en bot
pi_44416552
Ik heb ook 1 kilo overgewicht hoor. EN 2 en 3
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
pi_44416927
quote:
Op woensdag 13 december 2006 17:48 schreef octopussy het volgende:

[..]

Hmmm... heb jij niet al wat kaartjes verstuurd?
Anders weet ik echt niet van welke "Linda" ik een kerstkaart heb gekregen.
Ben er alleen nog niet achter hoe jij zou weten waar ik woon .
Ben dan ook niet zo slim.
***Levi was here***
  donderdag 14 december 2006 @ 09:42:49 #273
4177 Jojogirl
pi_44417526
Oja, kerstkaarten, dat moest ook nog.

* Jojogirl is moe en zit nu pas aan d'r ontbijt.
Finn is niet lekker dus ik heb al een tripje dokter en apotheek achter de rug. En stom genoeg ben ik gisteren tot half één opgebleven, dus vanochtend was het te vroeg (en vannacht al helemaal).

Positief puntje: ik heb geen spierpijn na m'n bodyshape les van gisteren. Terwijl ik dat toch echt wel verwacht had.
pi_44417900
Wij hebben die jaar onwijs leuke kerstkaarten, bij de kruitvat besteld. Met een foto van onze hond erop. Zo lief gewoon
Ze liggen al een week klaar om gepost te worden (allemaal in de buurt), maar nog geen tijd/zin gehad om dit te gaan doen. Dit weekend toch maar eens met vriendje lief op pad gaan en ze in de brievenbussen te gaan doen bij de desbetreffende personen
  donderdag 14 december 2006 @ 10:22:08 #275
129011 -Bubseltje-
absofuckinglutely!!
pi_44418301
- 1,7 deze week misschien haal ik voor de kest -20
pi_44418347
quote:
Op donderdag 14 december 2006 10:22 schreef -Bubseltje- het volgende:
Begint nu echt lekker op gang te komen! Voor je het weet ben je een slanke den!
***Levi was here***
  Redactie Frontpage / Spellchecker donderdag 14 december 2006 @ 10:26:53 #277
13151 crew  Rewimo
pi_44418394
quote:
Op donderdag 14 december 2006 10:22 schreef -Bubseltje- het volgende:
Zeg, doe es even kalm aan jij
  donderdag 14 december 2006 @ 10:27:42 #278
129011 -Bubseltje-
absofuckinglutely!!
pi_44418410
quote:
Op donderdag 14 december 2006 10:24 schreef Levitation het volgende:

[..]

Begint nu echt lekker op gang te komen! Voor je het weet ben je een slanke den!
Het is heel wisselvallig bij mij een slanke den nou daar zijn nog heeel veel van deze weekjes nodig
pi_44418470
quote:
Op donderdag 14 december 2006 10:27 schreef -Bubseltje- het volgende:

[..]

Het is heel wisselvallig bij mij een slanke den nou daar zijn nog heeel veel van deze weekjes nodig
Voor mij ook. Alleen val ik helemaal niet af, ben juist zwaarder dan een jaar geleden.
Ik denk dat jij eerder je overgewicht kwijt bent dan ik.
***Levi was here***
  donderdag 14 december 2006 @ 10:33:12 #280
129011 -Bubseltje-
absofuckinglutely!!
pi_44418525
quote:
Op donderdag 14 december 2006 10:30 schreef Levitation het volgende:

[..]

Voor mij ook. Alleen val ik helemaal niet af, ben juist zwaarder dan een jaar geleden.
Ik denk dat jij eerder je overgewicht kwijt bent dan ik.
Maar ik speel vals
pi_44418708
quote:
Op donderdag 14 december 2006 10:33 schreef -Bubseltje- het volgende:

[..]

Maar ik speel vals
Dat weet ik wel. Maar dat overgewicht raak je wel écht kwijt!
***Levi was here***
pi_44418802
De kerstkaarten zijn hier al weg gelukkig, heb vorige maand de adressen al geschreven. Je krijgt een pm Octo. Kaartjes sturen is zo leuk.

Arme Finn, toch niet iets ergs hoop ik?
*OUD heilige*
pi_44419021
quote:
Op donderdag 14 december 2006 10:46 schreef YPPY het volgende:
Kaartjes sturen is zo leuk.
Ik heb er zo'n hekel aan.
Ik weet nooit iets om op te schrijven en ben er dan een complete avond aan kwijt... om vervolgens te vergeten ze op de bus te doen.
En als ze dan eindelijk weg zijn, blijk je je beste vriendin nog te zijn vergeten... kerstkaarten en chaoten gaan gewoon niet samen.

Ik doe er dus ook liefst niet aan...
Ik stuur op vakantie ook geen kaartjes meer, ik probeer meestal gewoon een keertje te mailen.

Dus... als jullie van mij geen kerstkaartje krijgen, is dat écht niet persoonlijk bedoeld!
Ik vind jullie toch echt lief, alleen ben ik gewoon een wandelende ramp met kaartjes.
***Levi was here***
  donderdag 14 december 2006 @ 11:03:32 #284
35189 Troel
scherp en bot
pi_44419156
Bij m ij staat er heel simpel Bert & Frederique op hoor.
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
pi_44419238
Dames, fijn weekend!
Ik zal aan jullie denken als ik in Florence loop.
  donderdag 14 december 2006 @ 11:08:18 #286
35189 Troel
scherp en bot
pi_44419260
Is het daar warm?
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
pi_44419289
quote:
Op donderdag 14 december 2006 11:06 schreef Liejannuh het volgende:
Dames, fijn weekend!
Veel plezier!
***Levi was here***
pi_44419317
Ik wil jullie ook nog wel een kaartje sturen hoor..

Dus adressen zijn bij mij ook welkom....
  donderdag 14 december 2006 @ 11:15:28 #289
4177 Jojogirl
pi_44419434
Veel plezier Liejannuh!

Nee gelukkig niets ernstigs YPPY. Hij is alleen erg verkouden en heeft ontstoken prutoogjes. Oja en z'n eerste tandje is net door. Allemaal kleine dingetjes dus, maar genoeg om slecht van te slapen en erg jengelig te wezen. Gelukkig is ie tussendoor ook nog steeds erg vrolijk en gezellig
pi_44419448
Ik doe alleen de vriendengroep, kennis, familie en de mensen waarin we veel omgaan in de vereningen een kaart, kortom een hele hoop, ookal zeg ik elkaar jaar weer, ik ga niet iedereen een kaart doen. Oh ja, buren niet te vergeten.

Ik heb dadelijk alweer mijn 8ste rijles, en het gaat geweldig goed. Vind het zo leuk om te rijden.
Keren op de weg gaat perfect, inparkeren, en fileparkeren ook. Hellingproef gaat ook goed.
Nu nog bochtje achteruit, en die borden, wat veel staan er langs de weg zeg

Ik heb voor mezelf besloten, in Januari weer goed te gaan lijnen. Nu let ik wel op, maar afvallen lukt me niet. Ik begin dus lekker in Januari met een frisse start. Dan sluit ik 2006 helemaal af. Met alles.
pi_44419465
quote:
Op donderdag 14 december 2006 11:06 schreef Liejannuh het volgende:
Dames, fijn weekend!
Heel veel plezier
  Redactie Frontpage / Spellchecker donderdag 14 december 2006 @ 11:18:19 #292
13151 crew  Rewimo
pi_44419505
Florence... lijkt me erg mooi Veel plezier!
pi_44420490
Vanaf 21 December, is de eet en beweeg wijzer van overgewicht.nl niet meer actief.
Waar moet ik dan mijn Kcal innamen van de dag checken
  donderdag 14 december 2006 @ 11:57:32 #294
4177 Jojogirl
pi_44420567
valtaf.nl?
pi_44421044
Gelukkig Jojo. Het klinkt zo zielig. We hebben zo'n geluk dat we nog niet meer dan een verkoudheid hebben gehad. En een tantje... dat duurt hopelijk nog lang.

Florence is zo leuk. En ze hebben zoooo'n lekkere chocolademelk.
*OUD heilige*
  donderdag 14 december 2006 @ 13:10:07 #296
4177 Jojogirl
pi_44422817
Ik ben opeens ook blij dat ik met tepelhoedje voed YPPY

En chocolademelk in Florence? Bij Florence denk ik toch aan iets dat een beetje meer zomers is
pi_44422986
O ja, daar heb je dan geluk mee. Anna krijgt pas tantjes als ze twee is. Anders moeten ze maar elastisch zijn ofzo.

Echt waar! Zo lekker, net een gemolten reep pure chocolade. Het water staat in m'n mond als ik er aan denk. We waren er in september en het regende bijna de hele dag, dus het was zeker welkom.
*OUD heilige*
pi_44423430
quote:
Op donderdag 14 december 2006 09:09 schreef Levitation het volgende:

[..]

Hmmm... heb jij niet al wat kaartjes verstuurd?
Anders weet ik echt niet van welke "Linda" ik een kerstkaart heb gekregen.
Ben er alleen nog niet achter hoe jij zou weten waar ik woon .
Ben dan ook niet zo slim.
jij moet me dan ook nog even je adres pm'en.
pi_44423594
quote:
Op donderdag 14 december 2006 13:29 schreef octopussy het volgende:

[..]

jij moet me dan ook nog even je adres pm'en.
Jemig, dan heb ik echt gewoon geen flauw idee van wie die kerstkaart afkomt.
Jij was de enige die ik kon verzinnen met die naam... behalve mijn tante dan, maar die is het ook zeker niet.

Heel wazig.

Ik PM mijn adres wel even naar de mensen die kaartjes willen sturen.
Ik beloof echter geen kaartje terug, zie eerdere post
***Levi was here***
  donderdag 14 december 2006 @ 14:28:10 #300
35189 Troel
scherp en bot
pi_44425294
Levi, jij moet sowieso nog mij je adres PM-en.
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
pi_44425450
Ja leuk kaartjes stuur maar die adressen
*OUD heilige*
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')