abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_44358738
quote:
Op dinsdag 12 december 2006 15:17 schreef Rewimo het volgende:

[..]

Weer een schuldgevoel weg
inderdaad. Het is ook wel leuk om te zien hoe het onderscheid nu echt begint te komen tussen de mensen die wel en niet willen werken...
You don't have to know why you do something to stop doing it. All you have to do is to take a close look at what you are actually doing and decide to stop doing it for that moment!"
pi_44361189
vanavond eindelijk weer eens een keer badmintonnen

toch jammer dat ik er ooit mee gestopt ben nu is het toch moeilijker om bij een club te beginnen
pi_44361237
Er ligt een vers witbrood achter me en ik kan het niet laten om af en toe een plakje te snaaien. Ik geloof dat ik maar op een brooddieet moet

edit: Ik bel net essent om de energie te rgelen voor het nieuwe huis. Voorschot energie is 186,- per maand!!!! Welke idioot bedenkt zo'n bedrag
pi_44361318
zie het maar zo freecell, na een jaar (of minder) krijg je weer een smak geld terug. Ik zat net te denken dat de afrekening dacht ik zo rond maart was, maar ik weet het niet zeker meer..
You don't have to know why you do something to stop doing it. All you have to do is to take a close look at what you are actually doing and decide to stop doing it for that moment!"
pi_44361371
Dit is mijn uitspraak en daar zult u het mee moeten doen.
***Levi was here***
  dinsdag 12 december 2006 @ 16:45:08 #181
149959 SQ
snelle trees
pi_44361417
quote:
Op dinsdag 12 december 2006 16:40 schreef freecell het volgende:
Er ligt een vers witbrood achter me en ik kan het niet laten om af en toe een plakje te snaaien. Ik geloof dat ik maar op een brooddieet moet

edit: Ik bel net essent om de energie te rgelen voor het nieuwe huis. Voorschot energie is 186,- per maand!!!! Welke idioot bedenkt zo'n bedrag
Als je op een lage etage woont en de huizen zijn oud is dat niet echt onmogelijk helaas
disclaimer
pi_44361454
quote:
doen ze niet heel moeilijk dan als je je voorschot teveel omlaag wilt bijstellen?

edit: ja dus
quote:
Een voorschotverlaging kan onder de volgende voorwaarden:

verlagen mag slechts één keer tussen 2 jaarafrekeningen
de verlaging mag maximaal 10% van uw voorschot zijn. U kunt aangeven waarom uw verbruik sterker zal dalen. Essent zal dan contact met u opnemen over deze voorschotverlaging.
Indien u niet aan deze voorwaarden voldoet, kunt u contact opnemen met onze klantenservice.
pi_44361522
quote:
Op dinsdag 12 december 2006 16:40 schreef freecell het volgende:

Freecell volgens mij mag je tegenwoordig zelf je maandbedrag kiezen. En ik ben bang dat 186 euro niet eens zo'n absurd bedrag is, ik betaal al 130 euro en ben echt niet een grootverbruiker!

en ik zie dat ik weer eens spuit elf ben
pi_44361577
quote:
Op dinsdag 12 december 2006 16:45 schreef teigan het volgende:

[..]

doen ze niet heel moeilijk dan als je je voorschot teveel omlaag wilt bijstellen?
Je hebt vooral jezelf ermee als je het te laag instelt... je moet het dan bij de afrekening als nog betalen.
Maar E186,- lijkt mij gewoon teveel voor zo'n woning. Ze kunnen het beste even bij anderen met een gelijkwaardige woning proberen te achterhalen wat zij per maand kwijt zijn...
Dit is mijn uitspraak en daar zult u het mee moeten doen.
***Levi was here***
pi_44361764
Freecell: 186 euro voor jullie huisje is wel belachelijk veel hoor. Wij betalen namelijk zoiets aan maandlasten en ik woon een rijtjeswoning met 3 verdiepingen. Misschien was de vorige eigenaar groot verbruiker van energie
Ik zou hem iets verlagen maar let wel op wat je verbruikt. Enne.... als je dag en nachtstroom wilt gebruiken (als dat mogelijk is) moet je dat aanvragen... of er moeten al twee meters in de kast uithangen.
pi_44362148
quote:
Op dinsdag 12 december 2006 16:53 schreef Pandorah het volgende:
Freecell: 186 euro voor jullie huisje is wel belachelijk veel hoor. Wij betalen namelijk zoiets aan maandlasten en ik woon een rijtjeswoning met 3 verdiepingen. Misschien was de vorige eigenaar groot verbruiker van energie
Ik zou hem iets verlagen maar let wel op wat je verbruikt. Enne.... als je dag en nachtstroom wilt gebruiken (als dat mogelijk is) moet je dat aanvragen... of er moeten al twee meters in de kast uithangen.
We wonen op de tussenetage, dus dan zou je zeggen: van onderen warmte, van boven geisoleerd...
Vrienden van ons hebben hetzelfde huis en betalen 140 vaste lasten.
En van het waterbedrijf heb ik nog niet eens iets gehoord. (wat kost water eigenlijk)
pi_44362192
water valt wel mee, als je kwijtschelding krijgt van gemeentebelastingen en waterschapslasten(en dat denk ik van wel), dan betaal je iets van 20-25 euro per 2 maanden... Of je moet zo'n keukengeisertje als wij hebben krijgen voor de douche, dan betaal je nog minder..

Heb je trouwens cv of blokverwarming?
pi_44362419
quote:
Op dinsdag 12 december 2006 17:06 schreef teigan het volgende:
water valt wel mee, als je kwijtschelding krijgt van gemeentebelastingen en waterschapslasten(en dat denk ik van wel), dan betaal je iets van 20-25 euro per 2 maanden... Of je moet zo'n keukengeisertje als wij hebben krijgen voor de douche, dan betaal je nog minder..

Dat valt inderdaad mee voor water
CV hebben we
pi_44362865
dat scheelt ook weer denk ik... Wij betalen nl. 73 euro aan de Essent, en nog eens 70 euro aan de blokverwarming..

al krijgen we van die laatste ook weer 35 euro per maand terug..
pi_44363977
Ik betaal iedere maand 45 euro aan Westland Energie voor gas, water en licht.
Ik krijg steeds meer het gevoel dat ik echt absurd weinig verbruik!

Hier moet ik wel aan toevoegen dat ik in een nieuwbouwappartement woon en dat alles dus goed geisoleerd is. En ik ben ook geen langdoucher of badderaar.

[ Bericht 42% gewijzigd door Liejannuh op 12-12-2006 18:22:06 ]
  Redactie Frontpage / Spellchecker dinsdag 12 december 2006 @ 18:14:27 #191
13151 crew  Rewimo
Nederduitse/Mevrouw qltel
pi_44364167
quote:
Op dinsdag 12 december 2006 17:06 schreef teigan het volgende:

Op die kwijtschelding zou ik niet regelen, tenzij je van de bijstand leeft... Ik betaal iets van 85 euro per maand voor gas en elektra, 186 vind ik echt absurd hoog! Al heb ik dan gaskachels en geen CV, dat scheelt wel in het gasverbruik.
Most people don't listen with the intention to understand, they listen with the intention to reply.
<a href="http://bijenzonderzorgen.nl/" target="_blank" rel="nofollow">http://bijenzonderzorgen.nl/</a> beslist geen BIJ-zaak!
pi_44364312
als je studiefinanciering ontvangt, dan krijg je kwijtschelding, het telt namelijk niet mee als inkomen, en dan zit je dus al snel onder het minimum..
  Redactie Frontpage / Spellchecker dinsdag 12 december 2006 @ 18:21:03 #193
13151 crew  Rewimo
pi_44364331
Ah okee Lang geleden voor mij
Most people don't listen with the intention to understand, they listen with the intention to reply.
<a href="http://bijenzonderzorgen.nl/" target="_blank" rel="nofollow">http://bijenzonderzorgen.nl/</a> beslist geen BIJ-zaak!
pi_44367580
het is voor ons ook straks het laatste jaar, komend jaar studeren we allebei af, en dan gaan we ws. snel teveel verdienen voor kwijtschelding... Tot die tijd scheelt het toch nog zo'n 300 euro per jaar..
  dinsdag 12 december 2006 @ 20:24:38 #195
149959 SQ
snelle trees
pi_44368825
Volgens het fobo is gothic-blackie vandaag jarig, dusse.... van harte gefeliciteerd
disclaimer
  Redactie Frontpage / Spellchecker dinsdag 12 december 2006 @ 20:32:22 #196
13151 crew  Rewimo
pi_44369244
Ja, da's waar ook! Gefeliciteerd, g-b!

pi_44369538
Gefeliciteerd Gothic-Blackie!
We zien de dingen niet zoals ze zijn.
We zien de dingen zoals wij zijn.
weblogje
pi_44370013
thanks iedereen sorry ben het ff niet gewent, omdat ik me verjaardag dit weekeind al heb geviert, en ik nu niets speciaals doe. maar thanks iedereen
verveling, op de juiste momenten gevoeld, is een teken van intelligentie
pi_44370851
gefeliciteerd joh!!!!
  woensdag 13 december 2006 @ 07:05:29 #200
35189 Troel
scherp en bot
pi_44381767
Gefeliciteerd!

Mijn lieve mama is ook vandaag jarig
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop: