inderdaad. Het is ook wel leuk om te zien hoe het onderscheid nu echt begint te komen tussen de mensen die wel en niet willen werken...quote:
Als je op een lage etage woont en de huizen zijn oud is dat niet echt onmogelijk helaasquote:Op dinsdag 12 december 2006 16:40 schreef freecell het volgende:
Er ligt een vers witbrood achter me en ik kan het niet laten om af en toe een plakje te snaaien. Ik geloof dat ik maar op een brooddieet moet
edit:Ik bel net essent om de energie te rgelen voor het nieuwe huis. Voorschot energie is 186,- per maand!!!! Welke idioot bedenkt zo'n bedrag
doen ze niet heel moeilijk dan als je je voorschot teveel omlaag wilt bijstellen?quote:
quote:Een voorschotverlaging kan onder de volgende voorwaarden:
verlagen mag slechts één keer tussen 2 jaarafrekeningen
de verlaging mag maximaal 10% van uw voorschot zijn. U kunt aangeven waarom uw verbruik sterker zal dalen. Essent zal dan contact met u opnemen over deze voorschotverlaging.
Indien u niet aan deze voorwaarden voldoet, kunt u contact opnemen met onze klantenservice.
Freecell volgens mij mag je tegenwoordig zelf je maandbedrag kiezen. En ik ben bang dat 186 euro niet eens zo'n absurd bedrag is, ik betaal al 130 euro en ben echt niet een grootverbruiker!quote:Op dinsdag 12 december 2006 16:40 schreef freecell het volgende:
Er ligt een vers witbrood achter me en ik kan het niet laten om af en toe een plakje te snaaien. Ik geloof dat ik maar op een brooddieet moet
edit:Ik bel net essent om de energie te rgelen voor het nieuwe huis. Voorschot energie is 186,- per maand!!!! Welke idioot bedenkt zo'n bedrag
Je hebt vooral jezelf ermee als je het te laag instelt... je moet het dan bij de afrekening als nog betalen.quote:Op dinsdag 12 december 2006 16:45 schreef teigan het volgende:
[..]
doen ze niet heel moeilijk dan als je je voorschot teveel omlaag wilt bijstellen?
We wonen op de tussenetage, dus dan zou je zeggen: van onderen warmte, van boven geisoleerd...quote:Op dinsdag 12 december 2006 16:53 schreef Pandorah het volgende:
Freecell: 186 euro voor jullie huisje is wel belachelijk veel hoor. Wij betalen namelijk zoiets aan maandlasten en ik woon een rijtjeswoning met 3 verdiepingen. Misschien was de vorige eigenaar groot verbruiker van energie![]()
Ik zou hem iets verlagen maar let wel op wat je verbruikt. Enne.... als je dag en nachtstroom wilt gebruiken (als dat mogelijk is) moet je dat aanvragen... of er moeten al twee meters in de kast uithangen.
Dat valt inderdaad mee voor waterquote:Op dinsdag 12 december 2006 17:06 schreef teigan het volgende:
water valt wel mee, als je kwijtschelding krijgt van gemeentebelastingen en waterschapslasten(en dat denk ik van wel), dan betaal je iets van 20-25 euro per 2 maanden... Of je moet zo'n keukengeisertje als wij hebben krijgen voor de douche, dan betaal je nog minder..
Heb je trouwens cv of blokverwarming?
Op die kwijtschelding zou ik niet regelen, tenzij je van de bijstand leeft... Ik betaal iets van 85 euro per maand voor gas en elektra, 186 vind ik echt absurd hoog! Al heb ik dan gaskachels en geen CV, dat scheelt wel in het gasverbruik.quote:Op dinsdag 12 december 2006 17:06 schreef teigan het volgende:
water valt wel mee, als je kwijtschelding krijgt van gemeentebelastingen en waterschapslasten(en dat denk ik van wel), dan betaal je iets van 20-25 euro per 2 maanden... Of je moet zo'n keukengeisertje als wij hebben krijgen voor de douche, dan betaal je nog minder..
Heb je trouwens cv of blokverwarming?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |