abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_44244869
oe een nieuw topic

Freecell als jij je jezelf niet mooi vind nu dan zal dat heus niet gaan veranderen met wat kilootjes minder! Ik vind je gewoon een mooie meid, en eigenlijk heb je ook wel een mooi figuur
Ga jij jezelf eens mooi vinden!

Over mijn afspraak: dat is niet helemaal gegaan zoals ik gewild had.
Mijn moeder en ik zijn met de trein naar Brugge gegaan, maar omdat mijn moeders trein vanuit Hoofddorp een half uur vertraagd was haalde we de internationale trein niet. We hebben dus maar de gewone intercity genomen en moesten daarom overstappen in Rotterdam, Roosendaal en Antwerpen met telkens een kwartier wachttijd Ik ben om 9 uur weggegaan van huis en we kwamen om 2 uur aan in Brugge

Anyway, we hebben in Brugge nog snel een kop soep gegeten en zijn toen naar het ziekenhuis gegaan. Daar heb ik eerst een intake gehad met de dietiste. Die maakt dan direct je dossier aan met formulieren met je gewicht, lengte (ik was ineens 2 cm korter ) en BMI en je eetpatroon en dieetpogingen.
Daarna nog even een praatje gehad met de assistent van dr. Dillemans die uitlegde wat voor operaties ze doen.

Toen kwam dr. DIllemans binnen en hebben we het even gehad over mijn voorkeur voor een GBP. Hij vind het wel een goede operatie voor mij, maar zei wel direct dat met mijn BMI (38) de vergoeding van Achmea kansloos is. Mijn klachten (kniepijn, rugpijn, pijn in voeten en maagzuurproblemen) tellen voor Achmea niet mee als co-morbiditeiten. Je moet dus echt diabetes, hartproblemen of hypertensie hebben OF een BMI van 40 voordat je voor vergoeding in aanmerking komt.

Nou daar gaat dan je hoop!
De arts gaf toen nog de opties die ik heb: of aankomen tot een BMI van 40 (raadde hij niet aan), of overstappen van verzekering (OZ geeft dr. Dillemans carte blanche), of de operatie zelf betalen.
Mocht ik de operatie zelf willen betalen, dan zou een maagverkleining (McLean) ook een goede optie zijn en goedkoper dan een GBP (Gastric Bypass). Ik ben er zelf echter van overtuigd dat de GBP beter bij mij past.

Dr Dillemans gaf trouwens wel duidelijk aan dat hij wel bereid is om de operatie te doen, dus het is puur een verzekeringskwestie. En nu heb ik me dus maar aangemeld bij OZ per 1 januari, ga ik het eerst zo proberen.
pi_44245083
Nouja, wel fijn dat hij aangaf dat OZ wel alles vergoed.
Heb je dan nog een wachttijd ook bij OZ? Dat je eerst een tijd verzekerd moet zijn voordat ze bepaalde dingen vergoeden?

Trouwens, ging de terugreis wel goed?
  Redactie Frontpage / Spellchecker vrijdag 8 december 2006 @ 11:29:42 #33
13151 crew  Rewimo
Nederduitse/Mevrouw qltel
pi_44245121
Lijkt me inderdaad de beste optie, om over te stappen. Nog wat extra aankomen is niet echt slim natuurlijk
Most people don't listen with the intention to understand, they listen with the intention to reply.
<a href="http://bijenzonderzorgen.nl/" target="_blank" rel="nofollow">http://bijenzonderzorgen.nl/</a> beslist geen BIJ-zaak!
pi_44245160
quote:
Op vrijdag 8 december 2006 11:29 schreef Rewimo het volgende:
Lijkt me inderdaad de beste optie, om over te stappen. Nog wat extra aankomen is niet echt slim natuurlijk
Maar 't is daar wel de goeie tijd van het jaar voor!
Dit is mijn uitspraak en daar zult u het mee moeten doen.
***Levi was here***
  vrijdag 8 december 2006 @ 11:33:48 #35
149959 SQ
snelle trees
pi_44245237
quote:
Op vrijdag 8 december 2006 11:30 schreef Levitation het volgende:

[..]

Maar 't is daar wel de goeie tijd van het jaar voor!

Maar wat stom zeg, dat het bij de ene verzekeraar wel kan en bij de ander niet. Commerciele uitbuiterij
Het komt er dus gewoon op neer dat je zo ongezond mogelijk moet zijn voor je voor behandeling in aanmerking komt het wordt tijd dat we met zijn allen eens wat preventiever gaan werken!
disclaimer
  Redactie Frontpage / Spellchecker vrijdag 8 december 2006 @ 11:36:42 #36
13151 crew  Rewimo
pi_44245318
De verschillen in dekking zijn inderdaad heel vreemd. Het stomme is natuurlijk dat een dergelijke operatie wel duur is, maar een heleboel kosten in de toekomst kan voorkomen...
Most people don't listen with the intention to understand, they listen with the intention to reply.
<a href="http://bijenzonderzorgen.nl/" target="_blank" rel="nofollow">http://bijenzonderzorgen.nl/</a> beslist geen BIJ-zaak!
pi_44245428
quote:
Op vrijdag 8 december 2006 11:36 schreef Rewimo het volgende:
De verschillen in dekking zijn inderdaad heel vreemd. Het stomme is natuurlijk dat een dergelijke operatie wel duur is, maar een heleboel kosten in de toekomst kan voorkomen...
Tja, ze hebben bij verzekeraars nu eenmaal graag hun "korte termijn - bord voor de kop" bril op. Preventie kost op korte termijn alleen maar geld. En tja, aandeelhouders zijn nu eenmaal niet geinteresseerd in de kosten op langertermijn.
En de overheid blijft maar stug geloven in de marktwerking in alle branches...
Dit is mijn uitspraak en daar zult u het mee moeten doen.
***Levi was here***
  vrijdag 8 december 2006 @ 11:50:29 #38
35189 Troel
scherp en bot
pi_44245766
quote:
Op vrijdag 8 december 2006 11:21 schreef octopussy het volgende:
oe een nieuw topic

de operatie zelf betalen.
Ik heb in hetzelfde schuitje gezeten, in principe is de operatie wel zelf te betalen, maar je kan simpelweg het risico niet nemen, als er complicaties zijn moet je die namelijk OOK zelf betalen. Ik heb toentertijd de Amersfoortse gevraagd, ook gewoon aangeven dat die operatie hoe dan ook door zou gaan en die hebben ook ja gezegd, ik hoop dat dat bij de OZ ook zo is.
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
pi_44246337
Wat een gedoe Octopussy, wel fijn dat je nog over kunt stappen.

Bij mijn verzekering krijg ik nu korting als ik weer met start to run mee ga doen. Dat vind ik wel leuk. Ze hebben volgend jaar zelfs een speciale hardlopers verzekering. Ik denk dus dat ik daar nog een paar maanden blijf en in april (als ik te oud ben voor deze verzekering) me bij Jarno laat bijverzekeren. Volgens de mail kan het dan wel tussentijds.
"wat een heerlijke yppiaanse reactie! Vol begrip, nooit veroordelend en zeker niet stekelig! #hulde"
Hoe langer de weg naar de top, hoe mooier het uitzicht!
*OUD heilige*
pi_44247062
quote:
Op vrijdag 8 december 2006 07:24 schreef freecell het volgende:
Je gooide hem dicht! Zo vroeg op de ochtend! en meteen weer een nieuwe! Mijn complimenten

Mijn laatste post, die ik wilde plaatsen:
[..]

Hmmm, ik vind mezelf momenteel bepaald NIET mooi. Of dat overgaat met minder gewicht weet ik niet, maar het zal beter worden waarschijnlijk
Ik vind die vetrollen, vooral als ik zit, zo verschrikkelijk lelijk! Stomme blubberbuik!

Ik ben uit bed, moet idioot vroeg naar school vandaag. Ik ging slapen om 1 uur, werd wakker om twee uur, wakker geweest tot 6 uur (niet sluimeren, KLAARWAKKER, oogjes open, niet moe) toen dus om 6 uur weer in slaap gevallen en om 7 uur ging de wekker. Erg onplezierig, ik heb nooit slaapproblemen.
Ik denk dat het komt door de storm (daar word ik altijd hyper van) in combinatie met mijn blijheid over en mijn wilde plannen voor het huis

* freecell gaapt eens
Zometeen op school een training van 4 uur, niet prettig op 2 uur slaap
ik denk ook dat ik mezelf mooi vind, omdat mijn gewicht redelijk verdeelt is en je dus eigenlijk niet kan zien dat ik overgewicht heb (behalve als je van opzij kijkt, dan zie je toch dat de buik iets groter is dan de rest van mijn lichaam. als het me lukt zal ik morgen wel even een foto van mezelf hier neer gooien (moet ik eerst wat webspace van mijn vriendje af jatten )
verveling, op de juiste momenten gevoeld, is een teken van intelligentie
  vrijdag 8 december 2006 @ 12:35:23 #41
149959 SQ
snelle trees
pi_44247135
gewoon posten op www.tinypic.com
disclaimer
pi_44247277
quote:
Op vrijdag 8 december 2006 12:35 schreef Stormqueen het volgende:
gewoon posten op www.tinypic.com
zal ik nog moeten wachten, omdat vriendje de foto op zn pc heeft en hij komt pas vanavond thuis, en vanavond komt er ook visite voor mijn verjaardag, dus zaterdag (als ik het niet vergeet) gooi ik m ff op zijn site
  vrijdag 8 december 2006 @ 12:40:48 #43
149959 SQ
snelle trees
pi_44247312
disclaimer
pi_44247530
quote:
Op vrijdag 8 december 2006 12:40 schreef Stormqueen het volgende:
zal dan trouwens ook ff een voor een na linkje pakken, het voor linkje van doen ik net met mijn vriend kreeg, en het na linkje van een paar maanden terug en in die periode zijn de kilo's eraan gevlogen maar aan de andere kant als je de voor foto ziet (tenminste als ik die foto nu zie) dan vind ik mezelf een eng bottenmens

edit: oehhh ben een kilo kwijt plotseling ach ik klaag niet, maar die kilo zal er wel weer aan komen aan het eind van dit weekeind. 2 keer mijn verjaardag vieren, met allemaal lekkers gaat zwaar worden.
  vrijdag 8 december 2006 @ 12:50:38 #45
149959 SQ
snelle trees
pi_44247637
quote:
Op vrijdag 8 december 2006 12:47 schreef gothic-blackie het volgende:

[..]

zal dan trouwens ook ff een voor een na linkje pakken, het voor linkje van doen ik net met mijn vriend kreeg, en het na linkje van een paar maanden terug en in die periode zijn de kilo's eraan gevlogen maar aan de andere kant als je de voor foto ziet (tenminste als ik die foto nu zie) dan vind ik mezelf een eng bottenmens
Vriendjes zijn killing voor de lijn
disclaimer
pi_44249347
quote:
Op vrijdag 8 december 2006 12:50 schreef Stormqueen het volgende:
Vriendjes zijn killing voor de lijn
Echt wel! Zker als ze heul goed kunnen koken (zoals die van mij) en dol zijn op snoepen en snaaien (zoals die van mij)
En dan ook nog zeggen dat het hem niet was opgevallen dat ik zoveel zwaarder ben geworden sinds we samenwonen (ongeveer circa plusminus 20kg in 1,5 jaar) maar wel klagen over zijn eigen buikje he, dat dan weer wel
We zien de dingen niet zoals ze zijn.
We zien de dingen zoals wij zijn.
weblogje
  Redactie Frontpage / Spellchecker vrijdag 8 december 2006 @ 13:43:52 #47
13151 crew  Rewimo
pi_44249430
Hm, zo te zien eten wij dit weekend 3x buiten de deur

Maar ik ga wel schaatsen, en grotfietsen en op een quad door die grotten

Schaatsen heb ik overigens een hard hoofd in of dat gaat lukken met mijn been. Maar dat zie ik vanavond wel.
  vrijdag 8 december 2006 @ 13:50:32 #48
149959 SQ
snelle trees
pi_44249669
Ik ga naar een gemaskerd bal in het Kurhaus in Schevingen Met overnachting

Quadrijden door de grotten klinkt wel extreem tof zeg, Rewimo
disclaimer
  Redactie Frontpage / Spellchecker vrijdag 8 december 2006 @ 13:52:47 #49
13151 crew  Rewimo
pi_44249740
Ja, daar verheug ik me erg op Frank had van zijn werk zo'n leukedingendoen-bon gekregen en toen hebben we dit uitgekozen
pi_44250670
octopussy, wat een verhaal zo, maar overstappen lijkt mij dan wel de beste optie, nog meer aankomen iig niet, dat is niet zo verstandig...
You don't have to know why you do something to stop doing it. All you have to do is to take a close look at what you are actually doing and decide to stop doing it for that moment!"
pi_44252610
Klinkt goed Rewimo
Ik ga vanavond ook schaatsen Helaan niet quadrijden
pi_44254706
quote:
stelletje spammers jullie twee..

Maar leuke huisjes zijn dat, iets andere indeling dan die van ons, maar wel even groot gok ik...
You don't have to know why you do something to stop doing it. All you have to do is to take a close look at what you are actually doing and decide to stop doing it for that moment!"
pi_44256096
quote:
Op vrijdag 8 december 2006 16:16 schreef teigan het volgende:

[..]

stelletje spammers jullie twee..

Maar leuke huisjes zijn dat, iets andere indeling dan die van ons, maar wel even groot gok ik...
Ik weet niet hoe groot die van jullie is?
Deze heeft 1 hele grote woonkamer, en twee slaapkamers (10 en 12 m2) verder een klein keukentje en een heleboel inbouwkasten (waar we erg blij mee zijn)
pi_44259090
Grote woonkamer, dan 1 grote en 1 kleine slaapkamer(de grote zit aan de woonkamer vast, met een deels glazen scheidingswand, dus is studeerkamer), kleine keuken met inloopkast en kleine badkamer, en er zaten hier wel inbouwkasten, maar die staan nu op zolder.. Hij is geloof ik in totaal een 60-65 m2
pi_44259484
ja, dat is ongeveer dezelfde indeling, alleen hebben wij een kleine slaapkamer extra. Het waren oorspronkelijk 3 slaapkamers, maar 1 is helemaal bij de woonkamer getrokken
pi_44259869
wow alweer een nieuw topic en alweer op pagina 2
pi_44260993
TVP
It is your friends who make your world!
pi_44261988
quote:
Op vrijdag 8 december 2006 19:41 schreef freecell het volgende:
ja, dat is ongeveer dezelfde indeling, alleen hebben wij een kleine slaapkamer extra. Het waren oorspronkelijk 3 slaapkamers, maar 1 is helemaal bij de woonkamer getrokken
dat hadden wij ook hoor, de woonkamer is zo groot omdat er 1 slaapkamer bij getrokken is, degene met het grote balkon bij ons....

Wij hebben dus een soort van L vormige woonkamer, het voordeel van deze constructie is wel dat we een hele lichte woonkamer hebben, van alle kanten krijg je licht.
pi_44264136
Octopussy, fijn dat de arts je wel wil opereren en ik hoop dat AZ je aanneemt

Rewimo: schaatsen is gewoon je afzetten en glijden maar. En niet vallen. Veel plezier! (al ben je waarschijnlijk nu al uitgeschaatst ) En veel plezier met alle etentjes.

Mijn 'arme student' collega op mijn werk heeft sinds 1 januari van dit jaar 200.000 dollar netto belastingvrij gewonnen met online pokeren. Ik doe iets fout met mijn vrije tijd.
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')