stelletje spammers jullie twee..quote:Op vrijdag 8 december 2006 15:36 schreef freecell het volgende:
TARAraboemdijee & freecell's nieuwe plekje
Ik weet niet hoe groot die van jullie is?quote:Op vrijdag 8 december 2006 16:16 schreef teigan het volgende:
[..]
stelletje spammers jullie twee..![]()
Maar leuke huisjes zijn dat, iets andere indeling dan die van ons, maar wel even groot gok ik...
dat hadden wij ook hoor, de woonkamer is zo groot omdat er 1 slaapkamer bij getrokken is, degene met het grote balkon bij ons....quote:Op vrijdag 8 december 2006 19:41 schreef freecell het volgende:
ja, dat is ongeveer dezelfde indeling, alleen hebben wij een kleine slaapkamer extra. Het waren oorspronkelijk 3 slaapkamers, maar 1 is helemaal bij de woonkamer getrokken
Schaatsten is inderdaad geweldigquote:Op vrijdag 8 december 2006 23:17 schreef Rewimo het volgende:
Ik heb geschaatstIk heb geschaatst
Okee, 4 rondjes en met zo'n "looprekje" maar dat maakt niet uit, het was leukEn mijn been heeft het gehouden gelukkig. Het was wel vreselijk onwennig in het begin maar gelukkig verleer je het niet en met dat rekje erbij ging het uiteindelijk best goed
AZ? Kan Octo ook al goed voetballenquote:Op vrijdag 8 december 2006 22:15 schreef Isabeau het volgende:
Octopussy, fijn dat de arts je wel wil opereren en ik hoop dat AZ je aanneemt
Rewimo: schaatsen is gewoon je afzetten en glijden maar. En niet vallen.Veel plezier! (al ben je waarschijnlijk nu al uitgeschaatst
) En veel plezier met alle etentjes.
Mijn 'arme student' collega op mijn werk heeft sinds 1 januari van dit jaar 200.000 dollar netto belastingvrij gewonnen met online pokeren. Ik doe iets fout met mijn vrije tijd.
voor 3 bh's normaal 300 euro??? wowquote:Op zaterdag 9 december 2006 16:24 schreef Ikiskoel het volgende:
Goeiemiddag!![]()
Ik ben net terug uit Amsterdam, we zijn naar Mateloos geweest. Gave winkel met alleen maar grote maten kleding en alleen maar dikke verkoopsters, haha. Vriendlief zat bij de mannen aan tafel met een bakje koffie en ik lekker kleding passen. Uiteindelijk een mooi tuniek en een zwart vest gekocht. En daarnaast: 3 bh's en 1 onderbroek van PrimaDonna. Ze waren in de aanbieding: maar 20 euro per stuk!!! Normaal was ik voor de bh's 300 euro kwijt geweest, nu dus maar 60 euro!! Ik ben echt enorm blij!!
Op die foto afgaand nietsquote:Op zaterdag 9 december 2006 18:42 schreef samjustme het volgende:
Hoeveel kilo's denken jullie dat ik kwijt moet?
Dankjewel maar zo zie ik nog steeds uit. Als ik anderen zie bij het uitgaan die echt dun zijn. Ben ik verre vanquote:
Maar ik zie helemaal geen dik persoon op die fotoquote:Op zaterdag 9 december 2006 19:02 schreef samjustme het volgende:
Dankjewel maar zo zie ik nog steeds uit. Als ik anderen zie bij het uitgaan die echt dun zijn. Ben ik verre van
Ik ga ze maandag even bellen.quote:Op zaterdag 9 december 2006 18:03 schreef Ikiskoel het volgende:
Haha, waarom bel je ze niet gewoon?Ze hadden vandaag nog heel wat hangen. En echt hele mooie. Ik heb een roze met bloemetjes (setje), een bruine met lichtblauw en een bruine met donkerrood. Super gewoon
![]()
Heel herkenbaarquote:Op zondag 10 december 2006 00:35 schreef Maeghan het volgende:
Ik voel me de laatste tijd echt een molenpaard met een dikke pens. Bah. Als ik mezelf op foto's zie weet ik gelijk weer waarom ik ook alweer wou afvallen. Natuurlijk ben ik dat allang weer vergeten als m'n vriendje z'n chocoladeletter wil delen, maar dat is een heel ander verhaal.
Ben je nu dan 78 + 18 = 96 kg?quote:Op zaterdag 9 december 2006 21:11 schreef samjustme het volgende:
Maar toen ik zelfs volgens de norm normaal gewicht had 78 kilo. Wou ik 65 zijn. I don't know
Ik was om 7:08 uit bed omdat ik zo'n last krijg van mijn rug als ik lang blijf liggenquote:Op zondag 10 december 2006 09:46 schreef Liejannuh het volgende:
Isa! Wat ben je fanatiek zo 's ochtends vroeg!
Ik ging net op de weegschaal staan en heb gelijk het FlexiPoints programma van Weight Watchers maar weer geinstalleerd en ga nu een stukje rennen!
Degeldt overigens voor de weegschaal en niet voor het stukje rennen want dat is
.
Wat vervelend dat je last krijgt van je heup en kniegewrichten.quote:Op zondag 10 december 2006 09:50 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Ik was om 7:08 uit bed omdat ik zo'n last krijg van mijn rug als ik lang blijf liggen![]()
En hardlopen durf ik niet meer, krijg ik last van mijn rechterheup en kniegewrichten
Wat ben ik toch een wrak de laatste tijd. Maar veel plezier bij het rennen, is ook heel erg leuk!
Zo herkenbaar!quote:Op zondag 10 december 2006 00:35 schreef Maeghan het volgende:
Ik voel me de laatste tijd echt een molenpaard met een dikke pens. Bah. Als ik mezelf op foto's zie weet ik gelijk weer waarom ik ook alweer wou afvallen. Natuurlijk ben ik dat allang weer vergeten als m'n vriendje z'n chocoladeletter wil delen, maar dat is een heel ander verhaal.
Ik wil het liefst rond de 70 wegen. Maar ik weet niet of het voor mij haalbaar is.quote:Op zondag 10 december 2006 09:49 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Ben je nu dan 78 + 18 = 96 kg?
Dan zou je 10-15 kilo kunnen afvallen, onder de 81 kg heb je voor jouw lengte een gezond gewicht.
Yep daarom moet je ook wat voor doen. Vet gaat niet vanzelf weg.quote:
ow neequote:Op zondag 10 december 2006 10:19 schreef samjustme het volgende:
[..]
Yep daarom moet je ook wat voor doen. Vet gaat niet vanzelf weg.
Dat is mooi. Ik wil weer mijn maat 32 broek aanquote:Op zondag 10 december 2006 10:36 schreef -Bubseltje- het volgende:
[..]
ow neenee ik speel ook vals
![]()
Ik kan een jas van 4 jaar geleden weer moeiteloos aan![]()
quote:Op zondag 10 december 2006 10:33 schreef ymme het volgende:
Te Veel Pijn in mijn voeten (gisteren 25km gelopen).
Ik wil absoluut geen kunstboom. Mijn huis rook vanmorgen zo zalig naar kerstboom toen ik uit bed kwamquote:Op zondag 10 december 2006 10:53 schreef Githa het volgende:
Hier een kunstboomideaal voor kleine kindjes en vriendjes die allergisch zijn...
Is het normaal dat je zwaarder weegt wanneer je ongesteld bent ?en kan dat ook zomaar 2 kilo schelen van de ene op de andere dag ?
Waarom woon je dan zo ver wegquote:Op zondag 10 december 2006 10:56 schreef ymme het volgende:
Ja ik wil over een poosje de 40 kunnen lopen.
Ik vind 't leuk om te doen, het is gezond en goed voor de lijn.
Ik ben echt een wandelfreek
Maar ik kan wel merken dat het lang geleden is, dat ik z'n afstand gelopen heb
Had wel koude oren en voeten gisteren
Waar? Door de natuurgebieden hier in Pannerden/Herwen?Lobith/Tolkamer. Heerlijk, mooi heb dat eerder altijd onderschat. Maar je kunt hier op vele manieren heerlijk wandelen, en van de natuur genieten.quote:Op zondag 10 december 2006 10:57 schreef Liejannuh het volgende:
Ik rende de deur uit net, en toen ging ik echt vol op mn plaat. Of ik nou door mn enkel zwikte of door mn knie zakte weet ik niet, maar ik ben maar niet verder gaan lopen.
Resultaat: 2 geschaafde knieen en een geschaafde elleboog. Enkel lijkt wel mee te vallen.
Ter compensatie ben ik wel een half uur op mijn stepper bezig geweest.
En Githa, ik hoor het van heel veel vrouwen dat ze zwaarder zijn als ze ongesteld zijn.
Waar heb je gewandeld Ymme? Was het een georganiseerde tocht?
Tae-bo schijnt heel goed te wezen. Ga in de middag eff taeboenquote:Op zondag 10 december 2006 10:33 schreef ymme het volgende:
Te Veel Pijn in mijn voeten (gisteren 25km gelopen).
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |