Hmmm, ik vind mezelf momenteel bepaald NIET mooi. Of dat overgaat met minder gewicht weet ik niet, maar het zal beter worden waarschijnlijkquote:Op vrijdag 8 december 2006 00:09 schreef gothic-blackie het volgende:
[..]
tegen mij ook, want ik vind mezelf nu ook al mooi, maar ik weet gewoon dat mijn gewicht een risico met zich mee brengt, en ik dat risico moet verlagen door af te vallen.
ik hoef ook maar een half dagjequote:Op vrijdag 8 december 2006 07:30 schreef Rewimo het volgende:
Sterkte dan maar vandaag
Ik hoef maar een half dagje
Dat klinkt akelig bekend: "ik moet eigenlijk...."quote:Op vrijdag 8 december 2006 07:34 schreef Liejannuh het volgende:
Ja, dat is ook zo, maar ik moet eigenlijk een studieboek lezen en mijn onderzoeksplan even wat beter onderbouwen, zodat het naar mijn begeleider kan.
Erg he?!quote:Op vrijdag 8 december 2006 07:39 schreef freecell het volgende:
[..]
Dat klinkt akelig bekend: "ik moet eigenlijk...."
Wat is iedereen trouwens actief zo vroeg op de ochtend
Ik zat voor 8 uur al hier op mijn werkquote:Op vrijdag 8 december 2006 07:33 schreef freecell het volgende:
ik hoef ook maar een half dagje
Maar die begint al om 8.30
Hmmm, ik zit nu ook op school, ben langs het huisje gefietst en benj al weer net zo wakker als vanacht. Erg veel last heb ik er dus blijkbaar niet vanquote:Op vrijdag 8 december 2006 08:19 schreef Rewimo het volgende:
[..]
Ik zat voor 8 uur al hier op mijn werk![]()
Slowchatten is leuk!quote:Op vrijdag 8 december 2006 09:20 schreef YPPY het volgende:
Stelletje slowchatters hieren dan is Fannetje er niet eens
Even doorwerken Liejannuh, heb je daarna beeeergen vrije tijd op vakantie te gaan.
Balen Levitation. Is vast koud. Hopelijk is het hier zo droog, Anna heeft nog geen regenjas.
Inderdaad Octo, heb je er wat aan gehad?
Het is hier eindelijk een beetje licht. Het is hier tot half 10 pikke donker geweest.quote:Op vrijdag 8 december 2006 09:56 schreef Rewimo het volgende:
Hier wordt het geloof ik alweer nacht. Maar het is nog wel droog. Nog wel. O nee, toch niet
Had ik ook moeten doen. Slimme ik ben toch gewoon op mijn fietsje gestapt.quote:Op vrijdag 8 december 2006 10:28 schreef Stormqueen het volgende:
Ik heb de bus maar gepakt vanmorgen.
Om 8 uur begon het ineens genadeloos te regenen. Stond al klaar met mijn fietssleutel, maar ik heb er mooi voor bedankt
Ik heb ook een auto voor de deur staan, maar ik werk in het centum van Eindhoven. Daar parkeren in niet echt mijn hobby, er zijn wel plekken waar je gratis kunt staan, maar het is 's morgens nogal druk daar. Plus dat het met slecht weer altijd enorm druk is op de weg, door al die fietsers die in de auto stappen.quote:Op vrijdag 8 december 2006 10:52 schreef Liejannuh het volgende:
Voor zulk soort noodgevallen heb ik nog een auto voor de deur staan (waar ik gister overigens echt even naar moest zoeken want ik wist niet meer waar ik het ding had neergezet!). Maar dan zit ik weer met het probleem dat ik fijn in de file mag gaan staan en er dus alsnog minstens 45 minuten over doe om op mijn werk te komen.
Ik heb overigens altijd droge kleding bij me en douche me op mijn werk. Misschien wel een tip: neem droge kleding mee als je gaat fietsen en het regent.
Ik heb een regenpak gevraagd voor kerstquote:Op vrijdag 8 december 2006 10:52 schreef Liejannuh het volgende:
Voor zulk soort noodgevallen heb ik nog een auto voor de deur staan (waar ik gister overigens echt even naar moest zoeken want ik wist niet meer waar ik het ding had neergezet!). Maar dan zit ik weer met het probleem dat ik fijn in de file mag gaan staan en er dus alsnog minstens 45 minuten over doe om op mijn werk te komen.
Ik heb overigens altijd droge kleding bij me en douche me op mijn werk. Misschien wel een tip: neem droge kleding mee als je gaat fietsen en het regent.
War werk je ongeveer circa plusminus?quote:Op vrijdag 8 december 2006 11:00 schreef Levitation het volgende:
[..]
Ik heb ook een auto voor de deur staan, maar ik werk in het centum van Eindhoven. Daar parkeren in niet echt mijn hobby, er zijn wel plekken waar je gratis kunt staan, maar het is 's morgens nogal druk daar. Plus dat het met slecht weer altijd enorm druk is op de weg, door al die fietsers die in de auto stappen.![]()
Ik fiets gewoon het liefst. Probleem van vandaag was eigenlijk dat ik de bui gewoon onderschat heb. Ik dacht dat 't wel meeviel en mijn regenbroek+leren jas wel afdoende zou zijn. Helaas niet dus.![]()
![]()
Ongeveer circa plusminus bij het Diagnostisch Centrum.quote:Op vrijdag 8 december 2006 11:03 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
War werk je ongeveer circa plusminus?
Dan werk je 700 meter van mijn huis vandaanquote:Op vrijdag 8 december 2006 11:10 schreef Levitation het volgende:
[..]
Ongeveer circa plusminus bij het Diagnostisch Centrum.![]()
Althans, bij een ander "bedrijfs"onderdeel, net om de hoek op de PC Hooftlaan.
Maar 't is daar wel de goeie tijd van het jaar voor!quote:Op vrijdag 8 december 2006 11:29 schreef Rewimo het volgende:
Lijkt me inderdaad de beste optie, om over te stappen. Nog wat extra aankomen is niet echt slim natuurlijk
quote:Op vrijdag 8 december 2006 11:30 schreef Levitation het volgende:
[..]
Maar 't is daar wel de goeie tijd van het jaar voor!![]()
![]()
![]()
Tja, ze hebben bij verzekeraars nu eenmaal graag hun "korte termijn - bord voor de kop" bril op. Preventie kost op korte termijn alleen maar geld. En tja, aandeelhouders zijn nu eenmaal niet geinteresseerd in de kosten op langertermijn.quote:Op vrijdag 8 december 2006 11:36 schreef Rewimo het volgende:
De verschillen in dekking zijn inderdaad heel vreemd. Het stomme is natuurlijk dat een dergelijke operatie wel duur is, maar een heleboel kosten in de toekomst kan voorkomen...
Ik heb in hetzelfde schuitje gezeten, in principe is de operatie wel zelf te betalen, maar je kan simpelweg het risico niet nemen, als er complicaties zijn moet je die namelijk OOK zelf betalen. Ik heb toentertijd de Amersfoortse gevraagd, ook gewoon aangeven dat die operatie hoe dan ook door zou gaan en die hebben ook ja gezegd, ik hoop dat dat bij de OZ ook zo is.quote:Op vrijdag 8 december 2006 11:21 schreef octopussy het volgende:
oe een nieuw topic![]()
de operatie zelf betalen.
ik denk ook dat ik mezelf mooi vind, omdat mijn gewicht redelijk verdeelt is en je dus eigenlijk niet kan zien dat ik overgewicht heb (behalve als je van opzij kijkt, dan zie je toch dat de buik iets groter is dan de rest van mijn lichaam. als het me lukt zal ik morgen wel even een foto van mezelf hier neer gooien (moet ik eerst wat webspace van mijn vriendje af jattenquote:Op vrijdag 8 december 2006 07:24 schreef freecell het volgende:
Je gooide hem dicht!Zo vroeg op de ochtend! en meteen weer een nieuwe! Mijn complimenten
Mijn laatste post, die ik wilde plaatsen:
[..]
Hmmm, ik vind mezelf momenteel bepaald NIET mooi. Of dat overgaat met minder gewicht weet ik niet, maar het zal beter worden waarschijnlijk
Ik vind die vetrollen, vooral als ik zit, zo verschrikkelijk lelijk! Stomme blubberbuik!
Ik ben uit bed, moet idioot vroeg naar school vandaag. Ik ging slapen om 1 uur, werd wakker om twee uur, wakker geweest tot 6 uur (niet sluimeren, KLAARWAKKER, oogjes open, niet moe) toen dus om 6 uur weer in slaap gevallen en om 7 uur ging de wekker. Erg onplezierig, ik heb nooit slaapproblemen.
Ik denk dat het komt door de storm (daar word ik altijd hyper van) in combinatie met mijn blijheid over en mijn wilde plannen voor het huis
* freecell gaapt eens
Zometeen op school een training van 4 uur, niet prettig op 2 uur slaap
zal ik nog moeten wachten, omdat vriendje de foto op zn pc heeftquote:
zal dan trouwens ook ff een voor een na linkje pakken, het voor linkje van doen ik net met mijn vriend kreeg, en het na linkje van een paar maanden terugquote:
Vriendjes zijn killing voor de lijnquote:Op vrijdag 8 december 2006 12:47 schreef gothic-blackie het volgende:
[..]
zal dan trouwens ook ff een voor een na linkje pakken, het voor linkje van doen ik net met mijn vriend kreeg, en het na linkje van een paar maanden terugen in die periode zijn de kilo's eraan gevlogen maar aan de andere kant als je de voor foto ziet (tenminste als ik die foto nu zie) dan vind ik mezelf een eng bottenmens
Echt wel! Zker als ze heul goed kunnen koken (zoals die van mij) en dol zijn op snoepen en snaaien (zoals die van mij)quote:Op vrijdag 8 december 2006 12:50 schreef Stormqueen het volgende:
Vriendjes zijn killing voor de lijn
stelletje spammers jullie twee..quote:Op vrijdag 8 december 2006 15:36 schreef freecell het volgende:
TARAraboemdijee & freecell's nieuwe plekje
Ik weet niet hoe groot die van jullie is?quote:Op vrijdag 8 december 2006 16:16 schreef teigan het volgende:
[..]
stelletje spammers jullie twee..![]()
Maar leuke huisjes zijn dat, iets andere indeling dan die van ons, maar wel even groot gok ik...
dat hadden wij ook hoor, de woonkamer is zo groot omdat er 1 slaapkamer bij getrokken is, degene met het grote balkon bij ons....quote:Op vrijdag 8 december 2006 19:41 schreef freecell het volgende:
ja, dat is ongeveer dezelfde indeling, alleen hebben wij een kleine slaapkamer extra. Het waren oorspronkelijk 3 slaapkamers, maar 1 is helemaal bij de woonkamer getrokken
Schaatsten is inderdaad geweldigquote:Op vrijdag 8 december 2006 23:17 schreef Rewimo het volgende:
Ik heb geschaatstIk heb geschaatst
Okee, 4 rondjes en met zo'n "looprekje" maar dat maakt niet uit, het was leukEn mijn been heeft het gehouden gelukkig. Het was wel vreselijk onwennig in het begin maar gelukkig verleer je het niet en met dat rekje erbij ging het uiteindelijk best goed
AZ? Kan Octo ook al goed voetballenquote:Op vrijdag 8 december 2006 22:15 schreef Isabeau het volgende:
Octopussy, fijn dat de arts je wel wil opereren en ik hoop dat AZ je aanneemt
Rewimo: schaatsen is gewoon je afzetten en glijden maar. En niet vallen.Veel plezier! (al ben je waarschijnlijk nu al uitgeschaatst
) En veel plezier met alle etentjes.
Mijn 'arme student' collega op mijn werk heeft sinds 1 januari van dit jaar 200.000 dollar netto belastingvrij gewonnen met online pokeren. Ik doe iets fout met mijn vrije tijd.
voor 3 bh's normaal 300 euro??? wowquote:Op zaterdag 9 december 2006 16:24 schreef Ikiskoel het volgende:
Goeiemiddag!![]()
Ik ben net terug uit Amsterdam, we zijn naar Mateloos geweest. Gave winkel met alleen maar grote maten kleding en alleen maar dikke verkoopsters, haha. Vriendlief zat bij de mannen aan tafel met een bakje koffie en ik lekker kleding passen. Uiteindelijk een mooi tuniek en een zwart vest gekocht. En daarnaast: 3 bh's en 1 onderbroek van PrimaDonna. Ze waren in de aanbieding: maar 20 euro per stuk!!! Normaal was ik voor de bh's 300 euro kwijt geweest, nu dus maar 60 euro!! Ik ben echt enorm blij!!
Op die foto afgaand nietsquote:Op zaterdag 9 december 2006 18:42 schreef samjustme het volgende:
Hoeveel kilo's denken jullie dat ik kwijt moet?
Dankjewel maar zo zie ik nog steeds uit. Als ik anderen zie bij het uitgaan die echt dun zijn. Ben ik verre vanquote:
Maar ik zie helemaal geen dik persoon op die fotoquote:Op zaterdag 9 december 2006 19:02 schreef samjustme het volgende:
Dankjewel maar zo zie ik nog steeds uit. Als ik anderen zie bij het uitgaan die echt dun zijn. Ben ik verre van
Ik ga ze maandag even bellen.quote:Op zaterdag 9 december 2006 18:03 schreef Ikiskoel het volgende:
Haha, waarom bel je ze niet gewoon?Ze hadden vandaag nog heel wat hangen. En echt hele mooie. Ik heb een roze met bloemetjes (setje), een bruine met lichtblauw en een bruine met donkerrood. Super gewoon
![]()
Heel herkenbaarquote:Op zondag 10 december 2006 00:35 schreef Maeghan het volgende:
Ik voel me de laatste tijd echt een molenpaard met een dikke pens. Bah. Als ik mezelf op foto's zie weet ik gelijk weer waarom ik ook alweer wou afvallen. Natuurlijk ben ik dat allang weer vergeten als m'n vriendje z'n chocoladeletter wil delen, maar dat is een heel ander verhaal.
Ben je nu dan 78 + 18 = 96 kg?quote:Op zaterdag 9 december 2006 21:11 schreef samjustme het volgende:
Maar toen ik zelfs volgens de norm normaal gewicht had 78 kilo. Wou ik 65 zijn. I don't know
Ik was om 7:08 uit bed omdat ik zo'n last krijg van mijn rug als ik lang blijf liggenquote:Op zondag 10 december 2006 09:46 schreef Liejannuh het volgende:
Isa! Wat ben je fanatiek zo 's ochtends vroeg!
Ik ging net op de weegschaal staan en heb gelijk het FlexiPoints programma van Weight Watchers maar weer geinstalleerd en ga nu een stukje rennen!
Degeldt overigens voor de weegschaal en niet voor het stukje rennen want dat is
.
Wat vervelend dat je last krijgt van je heup en kniegewrichten.quote:Op zondag 10 december 2006 09:50 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Ik was om 7:08 uit bed omdat ik zo'n last krijg van mijn rug als ik lang blijf liggen![]()
En hardlopen durf ik niet meer, krijg ik last van mijn rechterheup en kniegewrichten
Wat ben ik toch een wrak de laatste tijd. Maar veel plezier bij het rennen, is ook heel erg leuk!
Zo herkenbaar!quote:Op zondag 10 december 2006 00:35 schreef Maeghan het volgende:
Ik voel me de laatste tijd echt een molenpaard met een dikke pens. Bah. Als ik mezelf op foto's zie weet ik gelijk weer waarom ik ook alweer wou afvallen. Natuurlijk ben ik dat allang weer vergeten als m'n vriendje z'n chocoladeletter wil delen, maar dat is een heel ander verhaal.
Ik wil het liefst rond de 70 wegen. Maar ik weet niet of het voor mij haalbaar is.quote:Op zondag 10 december 2006 09:49 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Ben je nu dan 78 + 18 = 96 kg?
Dan zou je 10-15 kilo kunnen afvallen, onder de 81 kg heb je voor jouw lengte een gezond gewicht.
Yep daarom moet je ook wat voor doen. Vet gaat niet vanzelf weg.quote:
ow neequote:Op zondag 10 december 2006 10:19 schreef samjustme het volgende:
[..]
Yep daarom moet je ook wat voor doen. Vet gaat niet vanzelf weg.
Dat is mooi. Ik wil weer mijn maat 32 broek aanquote:Op zondag 10 december 2006 10:36 schreef -Bubseltje- het volgende:
[..]
ow neenee ik speel ook vals
![]()
Ik kan een jas van 4 jaar geleden weer moeiteloos aan![]()
quote:Op zondag 10 december 2006 10:33 schreef ymme het volgende:
Te Veel Pijn in mijn voeten (gisteren 25km gelopen).
Ik wil absoluut geen kunstboom. Mijn huis rook vanmorgen zo zalig naar kerstboom toen ik uit bed kwamquote:Op zondag 10 december 2006 10:53 schreef Githa het volgende:
Hier een kunstboomideaal voor kleine kindjes en vriendjes die allergisch zijn...
Is het normaal dat je zwaarder weegt wanneer je ongesteld bent ?en kan dat ook zomaar 2 kilo schelen van de ene op de andere dag ?
Waarom woon je dan zo ver wegquote:Op zondag 10 december 2006 10:56 schreef ymme het volgende:
Ja ik wil over een poosje de 40 kunnen lopen.
Ik vind 't leuk om te doen, het is gezond en goed voor de lijn.
Ik ben echt een wandelfreek
Maar ik kan wel merken dat het lang geleden is, dat ik z'n afstand gelopen heb
Had wel koude oren en voeten gisteren
Waar? Door de natuurgebieden hier in Pannerden/Herwen?Lobith/Tolkamer. Heerlijk, mooi heb dat eerder altijd onderschat. Maar je kunt hier op vele manieren heerlijk wandelen, en van de natuur genieten.quote:Op zondag 10 december 2006 10:57 schreef Liejannuh het volgende:
Ik rende de deur uit net, en toen ging ik echt vol op mn plaat. Of ik nou door mn enkel zwikte of door mn knie zakte weet ik niet, maar ik ben maar niet verder gaan lopen.
Resultaat: 2 geschaafde knieen en een geschaafde elleboog. Enkel lijkt wel mee te vallen.
Ter compensatie ben ik wel een half uur op mijn stepper bezig geweest.
En Githa, ik hoor het van heel veel vrouwen dat ze zwaarder zijn als ze ongesteld zijn.
Waar heb je gewandeld Ymme? Was het een georganiseerde tocht?
Tae-bo schijnt heel goed te wezen. Ga in de middag eff taeboenquote:Op zondag 10 december 2006 10:33 schreef ymme het volgende:
Te Veel Pijn in mijn voeten (gisteren 25km gelopen).
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |