abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  maandag 11 december 2006 @ 18:29:06 #151
149959 SQ
snelle trees
pi_44332991
help!
Met of zonder slingers?

disclaimer
pi_44333191
De eerste vind ik leuker
pi_44333257
quote:
Op maandag 11 december 2006 18:29 schreef Stormqueen het volgende:
help!
Met of zonder slingers?
[afbeelding]

[afbeelding]
Zonder
Erg leuke boom!

Eigenlijk wel erg leuk om dit topic met kerstbomen te spammen!

[ Bericht 25% gewijzigd door Levitation op 11-12-2006 18:57:06 ]
Dit is mijn uitspraak en daar zult u het mee moeten doen.
***Levi was here***
pi_44333422
Mooie boom, ik vind de eerste foto het mooiste.
Alleen dan mits mogelijk iets meer ballen erin
  maandag 11 december 2006 @ 20:06:23 #156
149959 SQ
snelle trees
pi_44336366
Er zitten 100 ballen in
alleen valt donkerpaars niet zo erg op tussen donkergroen
Ik ga nog wat goud halen om er tussen te hangen dit is eigenlijk een afdankertje van mijn mama

Heb de slingers er inderdaad uitgehaald, is mooier
disclaimer
  maandag 11 december 2006 @ 20:06:49 #157
149959 SQ
snelle trees
pi_44336388
quote:
Op maandag 11 december 2006 18:36 schreef Levitation het volgende:

[..]

Zonder
Erg leuke boom!

Eigenlijk wel erg leuk om dit topic met kerstbomen te spammen!
[afbeelding]
Jouw boom is ook erg
disclaimer
  Redactie Frontpage / Spellchecker maandag 11 december 2006 @ 20:11:28 #158
13151 crew  Rewimo
Nederduitse/Mevrouw qltel
pi_44336578
Kerstboom-plus

Most people don't listen with the intention to understand, they listen with the intention to reply.
<a href="http://bijenzonderzorgen.nl/" target="_blank" rel="nofollow">http://bijenzonderzorgen.nl/</a> beslist geen BIJ-zaak!
  maandag 11 december 2006 @ 20:12:24 #159
149959 SQ
snelle trees
pi_44336619
quote:
Op maandag 11 december 2006 20:11 schreef Rewimo het volgende:
Kerstboom-plus

[afbeelding]
Fietsenrekkie
disclaimer
pi_44337154
Is dit een teken dat ik toch nog enige activiteit moet gaan vertonen en mijn kerstboom uit de berging moet halen? En in elkaar moet zetten? En moet voorzien van lampjes? En moet voorzien van heeeeeeeeeel veel kerstballen (en dan bedoel ik ook echt heeeeeeeeeel veel ballen)?
Ik weet niet of ik daar wel zin in heb hoor.

Leuke bomen trouwens hier boven. En een mooi fietsenrek.
pi_44340150
hm, ik ben eigenlijk ook nog niet aan kerstbomen toe....

Ik zat net te rekenen wat ik nog voor de kerstvakantie aan verslagen en proefwerken binnenkrijg, en daar werd ik toch niet zo blij van....(30 verslagen, en een 70 proefwerken )
You don't have to know why you do something to stop doing it. All you have to do is to take a close look at what you are actually doing and decide to stop doing it for that moment!"
pi_44341085
quote:
Op maandag 11 december 2006 20:11 schreef Rewimo het volgende:
Kerstboom-plus

[afbeelding]
Die is wel weer super schattig!
***Levi was here***
pi_44347413
quote:
Op maandag 11 december 2006 22:06 schreef teigan het volgende:
hm, ik ben eigenlijk ook nog niet aan kerstbomen toe....

Ik zat net te rekenen wat ik nog voor de kerstvakantie aan verslagen en proefwerken binnenkrijg, en daar werd ik toch niet zo blij van....(30 verslagen, en een 70 proefwerken )
Ik dacht (fractie van een seconde ) even dat je dat zelf nog moest gaan maken, maar je moet ze natuurlijk nakijken
Ook genoeg werk, daar net van. Succes ermee!
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
pi_44348308
Goeiemorgen allemaal!
Hoe is het met jullie?

Hier komt het zonnetje op en het lijkt amper bewolkt, een vrolijk-wordt weertje dus!

Ben vandaag weer dapper op de weegschaal gaan staan, ben bijna een kilo lichter dan vorige week. Gelukkig... Nog véél te zwaar, maar ik kom dus niet ongeremd aan, het begint weer wat te dalen. Zal wel deels vocht zijn geweest.
***Levi was here***
pi_44350334
Goedemorgen! Ik heb tot half 4 zitten werken aan mijn onderzoeksplan en was toen ik net uit bed kwam 6 ons lichter dan zondag. Maar ik ben nu vrij en hele dagen thuis zitten zijn niet goed voor me, want dan heb ik veel te veel de neiging om te snoepen. Gelukkig heb ik nog heel veel manadijntjes, sinaasappels, appels en kiwi's liggen.

Owja, en mijn H&M pakketje is geleverd. Nu heb ik er best wel toffe kledingstukken bij.
  † In Memoriam † dinsdag 12 december 2006 @ 12:26:43 #166
81992 Githa
pi_44352961
Levitation zie je wel....komt allemaal goed!
We gaan er gewoon voor....

OE! mooie kerstbomen
  dinsdag 12 december 2006 @ 12:37:26 #167
35189 Troel
scherp en bot
pi_44353265
Ik vind onze boom gewoon niet mooi

Heb hem vrijdag opgezet samen met het buurjongetje, maar ik ben gewoon niet gek op gekleurde lichtjes en 15 verschillende kleuren ballen. Na de kerst ga ik dus lekker op zoek naar zilveren ballen in de opruiming, zodat ik volgend jaar een mooie boom neer kan zetten. Oja, en dan wordt het stiekem ook een echte boom!
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
pi_44354117
Ik kreeg vandaag van mijn schoolopleidster ook al te horen dat ik me voor moest gaan bereiden op de vakantie..

Dus elke dag een aantal leuke dingen doen, niet langer op school blijven hangen dan nodig is, en proberen niet te veel te doen..

Net een proefwerk gegeven, maar volgens mij was het veels te makkelijk... Dus daar voel ik me dan weer schuldig over
You don't have to know why you do something to stop doing it. All you have to do is to take a close look at what you are actually doing and decide to stop doing it for that moment!"
  Redactie Frontpage / Spellchecker dinsdag 12 december 2006 @ 13:20:05 #169
13151 crew  Rewimo
pi_44354518
Onze boom is Guus-proef. Wie kijkt er niet naar om? Juist.

En wie zit er constant onder om slingers te knagen en ballen te tikken? Beauty. De braafste van het stel
Most people don't listen with the intention to understand, they listen with the intention to reply.
<a href="http://bijenzonderzorgen.nl/" target="_blank" rel="nofollow">http://bijenzonderzorgen.nl/</a> beslist geen BIJ-zaak!
  dinsdag 12 december 2006 @ 13:21:53 #170
35189 Troel
scherp en bot
pi_44354594
Ze zijn hier eindelijk de hele gemeentetuin aan het leeghalen.
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
  dinsdag 12 december 2006 @ 13:25:38 #171
35189 Troel
scherp en bot
pi_44354733
Correctie: Halve want de helft laten ze staan en ik kan natuurlijk de brief niet vinden waar instaat dat de rest ook eruit moet.
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
  dinsdag 12 december 2006 @ 14:07:04 #172
149959 SQ
snelle trees
pi_44356143
quote:
Op dinsdag 12 december 2006 13:20 schreef Rewimo het volgende:
Onze boom is Guus-proef. Wie kijkt er niet naar om? Juist.

En wie zit er constant onder om slingers te knagen en ballen te tikken? Beauty. De braafste van het stel
Mijn boom zit vol glazen ballen. Ik ben benieuwd
Ik heb haar vannacht al alleen gelaten met de boom en alles hangt nog precies zoals ik het achter liet. Ze snuffelt er een beetje aan, meer niet.
De kater van mijn vriend vond zijn boom echter onweerstaanbaar, die hebben we er echt met grof geweld uit moeten jagen
disclaimer
  Redactie Frontpage / Spellchecker dinsdag 12 december 2006 @ 14:10:29 #173
13151 crew  Rewimo
pi_44356265
De plantenspuit staat in de buurt. Heb ik alleen weinig aan als ik op mijn werk zit natuurlijk Hopelijk staat de boom nog als we thuiskomen vanavond.
pi_44358117
Hm, het proefwerk is nagekeken, en schijnbaar vonden mijn leerlingen het toch niet zo makkelijk...
Ik schat dat het gemiddelde zo rond de 5,5 komt te liggen..
  Redactie Frontpage / Spellchecker dinsdag 12 december 2006 @ 15:17:29 #175
13151 crew  Rewimo
pi_44358258
quote:
Op dinsdag 12 december 2006 15:12 schreef teigan het volgende:
Hm, het proefwerk is nagekeken, en schijnbaar vonden mijn leerlingen het toch niet zo makkelijk...
Ik schat dat het gemiddelde zo rond de 5,5 komt te liggen..
Weer een schuldgevoel weg
pi_44358738
quote:
Op dinsdag 12 december 2006 15:17 schreef Rewimo het volgende:

[..]

Weer een schuldgevoel weg
inderdaad. Het is ook wel leuk om te zien hoe het onderscheid nu echt begint te komen tussen de mensen die wel en niet willen werken...
pi_44361189
vanavond eindelijk weer eens een keer badmintonnen

toch jammer dat ik er ooit mee gestopt ben nu is het toch moeilijker om bij een club te beginnen
pi_44361237
Er ligt een vers witbrood achter me en ik kan het niet laten om af en toe een plakje te snaaien. Ik geloof dat ik maar op een brooddieet moet

edit: Ik bel net essent om de energie te rgelen voor het nieuwe huis. Voorschot energie is 186,- per maand!!!! Welke idioot bedenkt zo'n bedrag
pi_44361318
zie het maar zo freecell, na een jaar (of minder) krijg je weer een smak geld terug. Ik zat net te denken dat de afrekening dacht ik zo rond maart was, maar ik weet het niet zeker meer..
pi_44361371
***Levi was here***
  dinsdag 12 december 2006 @ 16:45:08 #181
149959 SQ
snelle trees
pi_44361417
quote:
Op dinsdag 12 december 2006 16:40 schreef freecell het volgende:
Er ligt een vers witbrood achter me en ik kan het niet laten om af en toe een plakje te snaaien. Ik geloof dat ik maar op een brooddieet moet

edit: Ik bel net essent om de energie te rgelen voor het nieuwe huis. Voorschot energie is 186,- per maand!!!! Welke idioot bedenkt zo'n bedrag
Als je op een lage etage woont en de huizen zijn oud is dat niet echt onmogelijk helaas
disclaimer
pi_44361454
quote:
doen ze niet heel moeilijk dan als je je voorschot teveel omlaag wilt bijstellen?

edit: ja dus
quote:
Een voorschotverlaging kan onder de volgende voorwaarden:

verlagen mag slechts één keer tussen 2 jaarafrekeningen
de verlaging mag maximaal 10% van uw voorschot zijn. U kunt aangeven waarom uw verbruik sterker zal dalen. Essent zal dan contact met u opnemen over deze voorschotverlaging.
Indien u niet aan deze voorwaarden voldoet, kunt u contact opnemen met onze klantenservice.
pi_44361522
quote:
Op dinsdag 12 december 2006 16:40 schreef freecell het volgende:

Freecell volgens mij mag je tegenwoordig zelf je maandbedrag kiezen. En ik ben bang dat 186 euro niet eens zo'n absurd bedrag is, ik betaal al 130 euro en ben echt niet een grootverbruiker!

en ik zie dat ik weer eens spuit elf ben
pi_44361577
quote:
Op dinsdag 12 december 2006 16:45 schreef teigan het volgende:

[..]

doen ze niet heel moeilijk dan als je je voorschot teveel omlaag wilt bijstellen?
Je hebt vooral jezelf ermee als je het te laag instelt... je moet het dan bij de afrekening als nog betalen.
Maar E186,- lijkt mij gewoon teveel voor zo'n woning. Ze kunnen het beste even bij anderen met een gelijkwaardige woning proberen te achterhalen wat zij per maand kwijt zijn...
***Levi was here***
pi_44361764
Freecell: 186 euro voor jullie huisje is wel belachelijk veel hoor. Wij betalen namelijk zoiets aan maandlasten en ik woon een rijtjeswoning met 3 verdiepingen. Misschien was de vorige eigenaar groot verbruiker van energie
Ik zou hem iets verlagen maar let wel op wat je verbruikt. Enne.... als je dag en nachtstroom wilt gebruiken (als dat mogelijk is) moet je dat aanvragen... of er moeten al twee meters in de kast uithangen.
pi_44362148
quote:
Op dinsdag 12 december 2006 16:53 schreef Pandorah het volgende:
Freecell: 186 euro voor jullie huisje is wel belachelijk veel hoor. Wij betalen namelijk zoiets aan maandlasten en ik woon een rijtjeswoning met 3 verdiepingen. Misschien was de vorige eigenaar groot verbruiker van energie
Ik zou hem iets verlagen maar let wel op wat je verbruikt. Enne.... als je dag en nachtstroom wilt gebruiken (als dat mogelijk is) moet je dat aanvragen... of er moeten al twee meters in de kast uithangen.
We wonen op de tussenetage, dus dan zou je zeggen: van onderen warmte, van boven geisoleerd...
Vrienden van ons hebben hetzelfde huis en betalen 140 vaste lasten.
En van het waterbedrijf heb ik nog niet eens iets gehoord. (wat kost water eigenlijk)
pi_44362192
water valt wel mee, als je kwijtschelding krijgt van gemeentebelastingen en waterschapslasten(en dat denk ik van wel), dan betaal je iets van 20-25 euro per 2 maanden... Of je moet zo'n keukengeisertje als wij hebben krijgen voor de douche, dan betaal je nog minder..

Heb je trouwens cv of blokverwarming?
pi_44362419
quote:
Op dinsdag 12 december 2006 17:06 schreef teigan het volgende:
water valt wel mee, als je kwijtschelding krijgt van gemeentebelastingen en waterschapslasten(en dat denk ik van wel), dan betaal je iets van 20-25 euro per 2 maanden... Of je moet zo'n keukengeisertje als wij hebben krijgen voor de douche, dan betaal je nog minder..

Dat valt inderdaad mee voor water
CV hebben we
pi_44362865
dat scheelt ook weer denk ik... Wij betalen nl. 73 euro aan de Essent, en nog eens 70 euro aan de blokverwarming..

al krijgen we van die laatste ook weer 35 euro per maand terug..
pi_44363977
Ik betaal iedere maand 45 euro aan Westland Energie voor gas, water en licht.
Ik krijg steeds meer het gevoel dat ik echt absurd weinig verbruik!

Hier moet ik wel aan toevoegen dat ik in een nieuwbouwappartement woon en dat alles dus goed geisoleerd is. En ik ben ook geen langdoucher of badderaar.

[ Bericht 42% gewijzigd door Liejannuh op 12-12-2006 18:22:06 ]
  Redactie Frontpage / Spellchecker dinsdag 12 december 2006 @ 18:14:27 #191
13151 crew  Rewimo
pi_44364167
quote:
Op dinsdag 12 december 2006 17:06 schreef teigan het volgende:

Op die kwijtschelding zou ik niet regelen, tenzij je van de bijstand leeft... Ik betaal iets van 85 euro per maand voor gas en elektra, 186 vind ik echt absurd hoog! Al heb ik dan gaskachels en geen CV, dat scheelt wel in het gasverbruik.
pi_44364312
als je studiefinanciering ontvangt, dan krijg je kwijtschelding, het telt namelijk niet mee als inkomen, en dan zit je dus al snel onder het minimum..
  Redactie Frontpage / Spellchecker dinsdag 12 december 2006 @ 18:21:03 #193
13151 crew  Rewimo
pi_44364331
Ah okee Lang geleden voor mij
pi_44367580
het is voor ons ook straks het laatste jaar, komend jaar studeren we allebei af, en dan gaan we ws. snel teveel verdienen voor kwijtschelding... Tot die tijd scheelt het toch nog zo'n 300 euro per jaar..
  dinsdag 12 december 2006 @ 20:24:38 #195
149959 SQ
snelle trees
pi_44368825
Volgens het fobo is gothic-blackie vandaag jarig, dusse.... van harte gefeliciteerd
disclaimer
  Redactie Frontpage / Spellchecker dinsdag 12 december 2006 @ 20:32:22 #196
13151 crew  Rewimo
pi_44369244
Ja, da's waar ook! Gefeliciteerd, g-b!

pi_44369538
Gefeliciteerd Gothic-Blackie!
We zien de dingen niet zoals ze zijn.
We zien de dingen zoals wij zijn.
weblogje
pi_44370013
thanks iedereen sorry ben het ff niet gewent, omdat ik me verjaardag dit weekeind al heb geviert, en ik nu niets speciaals doe. maar thanks iedereen
verveling, op de juiste momenten gevoeld, is een teken van intelligentie
pi_44370851
gefeliciteerd joh!!!!
  woensdag 13 december 2006 @ 07:05:29 #200
35189 Troel
scherp en bot
pi_44381767
Gefeliciteerd!

Mijn lieve mama is ook vandaag jarig
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
  Redactie Frontpage / Spellchecker woensdag 13 december 2006 @ 07:06:38 #201
13151 crew  Rewimo
pi_44381769
Gefeliciteerd met je mama, Troel De mijne is zondag jarig
pi_44382226
gothic-blackie gefeliciteerd!!

en Freecell, misschien hadden de vorige bewoners wel een waterbed en wasdroger (die jullie niet hebben) en dan kan de energierekening ook lekker oplopen.
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
pi_44383052
Nog gefeliciteerd gothic-blackie!
***Levi was here***
pi_44383936
woog vanmorgen 76,5
dat betekent dat er weer 1,5 kilo af is in 4 weken geloof ik

misschien ligt het aan mij maar vraag me toch af waarom het nu zo hard gaat, heb maanden stil gestaan en nu zonder veel te veranderen in 4 maanden 6 kilo eraf
waarschijnlijk niet zo raar omdat ik wel elke dag sport en let op wat ik eet maar toch vraag ik me soms af of alles wel goed met me is omdat ik nu weer begin met afvallen
  woensdag 13 december 2006 @ 10:05:33 #205
149959 SQ
snelle trees
pi_44383998
quote:
Op woensdag 13 december 2006 10:02 schreef Miss_S het volgende:
woog vanmorgen 76,5
dat betekent dat er weer 1,5 kilo af is in 4 weken geloof ik

misschien ligt het aan mij maar vraag me toch af waarom het nu zo hard gaat, heb maanden stil gestaan en nu zonder veel te veranderen in 4 maanden 6 kilo eraf
waarschijnlijk niet zo raar omdat ik wel elke dag sport en let op wat ik eet maar toch vraag ik me soms af of alles wel goed met me is omdat ik nu weer begin met afvallen
Dat is heel normaal. Van alle lijnpogingen die ik in mijn leven heb gedaan was er maar 1 een groot succes. De andere keren lukte het niet of minder snel. Het is een samenloop van omstandigheden. Soms gaat het wel en soms gaat het niet. Zorgen maken om mijn gezondheid zou ik niet doen met 6 kilo in 4 maanden. Dat is juist een heel mooi rustig tempo lijkt me, en waarschijnlijk ook langdurig gewichtsverlies. Als het er heel snel af vliegt zou ik me pas zorgen maken Dan heb je wel kans dat er iets niet goed zit van binnen
disclaimer
pi_44384696
ja waarschijnlijk heb je gelijk
  Redactie Frontpage / Spellchecker woensdag 13 december 2006 @ 10:36:18 #207
13151 crew  Rewimo
pi_44384793
Geleidelijk afvallen is prima. En ook heel normaal, meestal val je in het begin snel af maar stagneert het daarna.

Ik had trouwens ook vlees in mijn kerstpakket

pi_44385133
quote:
Op woensdag 13 december 2006 10:36 schreef Rewimo het volgende:
Geleidelijk afvallen is prima. En ook heel normaal, meestal val je in het begin snel af maar stagneert het daarna.

Ik had trouwens ook vlees in mijn kerstpakket

[afbeelding]
  woensdag 13 december 2006 @ 10:53:14 #209
35189 Troel
scherp en bot
pi_44385199
Hmm, poezepoten
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
pi_44385203
wat is het toch met katten en dozen

en ja in het begin gaat het afvallen snel, maar ik ben al 2 jaar bezig.....
pi_44385797
Ik heb een keel ontsteking.

Gisteren excursie gehad in Rotterdam Ik voelde me gisteren ochtend toen ik opstond al zo slecht. Maar ik kon het niet maken toch niet mee te gaan. Hoe later het op de dag werd, hoe meer pijn ik kreeg, mijn keel werdt dikker. Alles deed me pijn me benen/rug/keel/hoofd. Toen moesten we om 18.00 uur nog een heel eind terug reizen. Wat wat ik bij toen ik om 21.30 thuis was, en om 22.00 uur op bed lag. Maar vanochtend werd ik wakker, en ik kon bijna niet meer slikken. Bah, naar de huisarts keelontsteking ofzo. Amandelen zijn zo opgezwollen. En z'n pijn. En niemand die mij kan troosten vandaag

Sorry hoor, moest even miepen.
  woensdag 13 december 2006 @ 11:18:51 #212
35189 Troel
scherp en bot
pi_44385866
Ik heb voor dat soort gevallen standaard carbasalaatcalcium in huis.
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
  Redactie Frontpage / Spellchecker woensdag 13 december 2006 @ 11:19:11 #213
13151 crew  Rewimo
pi_44385878
Arme ymme... Veel drinken dan maar (ijswater maken). Beterschap!
  woensdag 13 december 2006 @ 11:24:31 #214
149959 SQ
snelle trees
pi_44386028
* SQ aait ymme

Ik heb vroeger chronische keelontsteking gehad dus ik weet hoe kut het is
beterschap
disclaimer
pi_44386284
quote:
Op woensdag 13 december 2006 11:18 schreef Troel het volgende:
Ik heb voor dat soort gevallen standaard carbasalaatcalcium in huis.
Wat?
pi_44386315
quote:
Op woensdag 13 december 2006 11:19 schreef Rewimo het volgende:
Arme ymme... Veel drinken dan maar (ijswater maken). Beterschap!
Hey ja, ik zat namelijk net te denken, waterijs.. Maar dit hebben we niet meer in huis. En ik ga nu liever niet het huis uit.
Dus maar ff snel wat ijsblokzakjes vullen, en dan straks ijswater drinken (lekker met dit weer joh ). Hopend dat die pijn dan wat minder wordt. Want wat is dit kut zeg.
  Redactie Frontpage / Spellchecker woensdag 13 december 2006 @ 11:35:33 #217
13151 crew  Rewimo
pi_44386318
Die ken ik ook niet. Goeie voor galgje
  woensdag 13 december 2006 @ 11:48:14 #218
35189 Troel
scherp en bot
pi_44386682
quote:
Op woensdag 13 december 2006 11:34 schreef ymme het volgende:

[..]

Wat?
Ook wel bekend onder de naam Ascal
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
pi_44386725
quote:
Op woensdag 13 december 2006 11:48 schreef Troel het volgende:

[..]

Ook wel bekend onder de naam Ascal
Zelfs dat ken ik niet.
Ik neem aan dat het een middeltje is tegen de keelpijn Misschien moet ik ook maar eens wat dingen gewoon in het medicijnkastje neerleggen, voor het geval dat. Hier is dat ding gewoon compleet leeg.
  woensdag 13 december 2006 @ 12:07:39 #220
149959 SQ
snelle trees
pi_44387253
Ik verveel me zo stierlijk dat ik al een half pond drop op heb
Op je werk zitten 2 weken voor kerst is Niks te doen, iedereen weg omdat ze hun vakantiedagenoverschot aan het wegwerken zijn...
Ik ga zo maar kerstkaarten in vlopjes douwen. Ofzo.
(en daar heb je dan jaren voor gestudeerd )
disclaimer
pi_44387421
quote:
Op woensdag 13 december 2006 12:07 schreef Stormqueen het volgende:
Op je werk zitten 2 weken voor kerst is Niks te doen, iedereen weg omdat ze hun vakantiedagenoverschot aan het wegwerken zijn...
Ik Fok! me de saaie dagen door.
Leuk topic om je uit te leven: De dingen die mannen altijd wilden weten van de vrouw.
***Levi was here***
pi_44387436
quote:
Op woensdag 13 december 2006 12:07 schreef Stormqueen het volgende:
Kom ik bij je zitten, ik verveel me ook stielijk. stil zitten, ziek zijn is zo vervelend en saai

Succes met het door komen van de dag
  woensdag 13 december 2006 @ 12:14:44 #223
35189 Troel
scherp en bot
pi_44387471
quote:
Op woensdag 13 december 2006 11:49 schreef ymme het volgende:

[..]

Zelfs dat ken ik niet.
Ik neem aan dat het een middeltje is tegen de keelpijn Misschien moet ik ook maar eens wat dingen gewoon in het medicijnkastje neerleggen, voor het geval dat. Hier is dat ding gewoon compleet leeg.
Ik heb ook altijd Natterman pastilles liggen
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
pi_44387663
quote:
Op woensdag 13 december 2006 12:14 schreef Troel het volgende:

[..]

Ik heb ook altijd Natterman pastilles liggen
Haha, ga zo nog maar ff door.
Ben eigenlijk nooit zo vaak ziek, dus ook nooit echt zulke dingen nodig gehad.
Maar sinds een 2 jaar eigenlijk ben ik regelmatig ziek, ja ziek, ergens last van .

Ik zal het recept van jouw onthouden troel, en dit een keer in huis halen, voor de volgende keer (al hoop ik niet, dat deze er zal zijn)
pi_44387754
Ik heb wel eens gehoord dat sommige ziektekiemen zich opslaan in vetcellen. Als je dan veel afvalt komen deze weer vrij. Ik weet niet of dit wetenschappelijk onderbouwd is hoor.
Ik kreeg in ieder geval wel de ziekte van pfeiffer toen ik 15 kilo was afgevallen een paar jaar geleden.
pi_44387832
Ik ben sinds vorig jaar 15 kilo afgevallen. Sta nu dan ook al een paar maanden goed stil. Doe er eigenlijk ook niet veel meer voor. Maar vanaf Jan ga ik gewoon weer verder. Dan is het precies een jaar geleden dat ik begonnen ben. Als ik dan 2007 weer 15 kilo afval ben ik gelukkig.

Maar als die theorie waar is, dan begrijp ik waarom ik de laatste tijd zoveel ziekerig ben. Vooral de afgelopen maanden.
  woensdag 13 december 2006 @ 13:50:29 #227
129011 -Bubseltje-
absofuckinglutely!!
pi_44390588
quote:
Op woensdag 13 december 2006 12:24 schreef octopussy het volgende:
Ik heb wel eens gehoord dat sommige ziektekiemen zich opslaan in vetcellen. Als je dan veel afvalt komen deze weer vrij. Ik weet niet of dit wetenschappelijk onderbouwd is hoor.
Ik kreeg in ieder geval wel de ziekte van pfeiffer toen ik 15 kilo was afgevallen een paar jaar geleden.
Ow jee dan ben ik benieuwd voel me nu een beetje gammel met mijn bijna -18 kilo

gewoon een griepje ofzo
pi_44391133
Mijn moeder komt vanavond met waterijsjes

Edit- ze is net langs geweest met ijsjes. en 't verlicht de pijn echt.

Oh wat past dit niet in een dieettopic

[ Bericht 56% gewijzigd door ymme op 13-12-2006 15:41:55 ]
pi_44392799
Ehm
Ik krijg PM-etjes over weekendjes, kan iemand mij enigszins duidelijkheid verschaffen?
Ik weet helemaal van niets
  woensdag 13 december 2006 @ 15:00:44 #230
35189 Troel
scherp en bot
pi_44392855
Kijk dan eens in het andere topic

Duh
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
pi_44396755
hehe, ik ben af....

vannacht heel slecht geslapen, en mijn eerste les ging ook bagger vandaag... Toen eigenlijk de hele tijd de neiging gehad om even flink te janken, maar ik durf me niet zo te laten gaan op school... Me toch niet helemaal goed kunnen houden uiteindelijk, dus ik ben met rode ogen de volgende les ingegaan..
Die ging wel goed, en de les erna, met mijn vakdidacticus erbij ging ook goed. Alleen de klassen zijn nog wat te druk, dus nu gaan we daaraan werken met mijn vierde klas als testklas, en dan hoop ik het door te kunnen voeren naar de andere klassen..
pi_44396902
O ja,

ik kreeg net een kerstkaartje waarbij nog even vermeld stond dat ze zich in juli hadden verloofd.... Is dat normaal om dat pas zoveel later te laten weten(en dan via een kerstkaartje), of ligt dat nou aan mij?
pi_44397244
quote:
Op woensdag 13 december 2006 16:47 schreef teigan het volgende:
hehe, ik ben af....

vannacht heel slecht geslapen, en mijn eerste les ging ook bagger vandaag... Toen eigenlijk de hele tijd de neiging gehad om even flink te janken, maar ik durf me niet zo te laten gaan op school... Me toch niet helemaal goed kunnen houden uiteindelijk, dus ik ben met rode ogen de volgende les ingegaan..
Die ging wel goed, en de les erna, met mijn vakdidacticus erbij ging ook goed. Alleen de klassen zijn nog wat te druk, dus nu gaan we daaraan werken met mijn vierde klas als testklas, en dan hoop ik het door te kunnen voeren naar de andere klassen..
Ik vind dat inderdaad wel wat laat ja. Vooral als het bijvoorbeeld goede vrienden zijn, of familie.
pi_44398000
Bespaart wel geld
Verlovingskaartjes zijn duuuuur
pi_44398809
quote:
Op woensdag 13 december 2006 17:21 schreef freecell het volgende:
Bespaart wel geld
Verlovingskaartjes zijn duuuuur
Dus volgende kerst krijgt iedereen van Freecell een kerstkaartje: wij zijn een half jaar geleden getrouwd, en nog fijne feestdagen enzo
pi_44398836
Je kan ook nu een kaartje versturen met fijne feestdagen, alvast van harte gefeliciteerd en oh ja, we gaan dan & dan ook trouwen
pi_44398936
quote:
Op woensdag 13 december 2006 17:45 schreef Isabeau het volgende:
Je kan ook nu een kaartje versturen met fijne feestdagen, alvast van harte gefeliciteerd en oh ja, we gaan dan & dan ook trouwen
ik heb trouwens wel net de combi kerstkaartje en verhuiskaartje gehad van vrienden

Ik wil ook kerstkaartjes sturen! Dus jullie moeten allemaal even jullie adressen naar mij pm'en dan kan ik snail-mailen
pi_44399031
snailmailen? wasda?
pi_44399032
Ik doe niet aan kerstkaartjes
En zeker niet in onze huidige financiele situatie
pi_44399063
dat vroeg ik me nog af freecell, is het voor jullie ook niet een idee om de vloerbedekking die er ligt in overleg over te nemen? Het scheelt je op dat moment een hoop geld...
pi_44399093
snail-mail = slakkenpost oftewel gewone post.
pi_44399114
quote:
Op woensdag 13 december 2006 17:54 schreef octopussy het volgende:
snail-mail = slakkenpost oftewel gewone post.
aha, ikke snap...

pm komt eraan, maar dan verwacht ik natuurlijk ook een adres terug...
pi_44399138
quote:
Op woensdag 13 december 2006 17:53 schreef teigan het volgende:
dat vroeg ik me nog af freecell, is het voor jullie ook niet een idee om de vloerbedekking die er ligt in overleg over te nemen? Het scheelt je op dat moment een hoop geld...
Er ligt beton
En dat laten ze liggen
Wat op zich heel sympathiek is, anders kregen de onderburen wel heel veel overlast van ons
pi_44399167
quote:
Op woensdag 13 december 2006 17:55 schreef freecell het volgende:

[..]

Er ligt beton
En dat laten ze liggen
Wat op zich heel sympathiek is, anders kregen de onderburen wel heel veel overlast van ons
ok, ik dacht dat er nl. nu nog mensen woonden joh, en dat je het daarvan missschien ove rkon nemen.. Maar het is dus al leeg?
pi_44399333
quote:
Op woensdag 13 december 2006 17:48 schreef octopussy het volgende:

[..]

ik heb trouwens wel net de combi kerstkaartje en verhuiskaartje gehad van vrienden

Ik wil ook kerstkaartjes sturen! Dus jullie moeten allemaal even jullie adressen naar mij pm'en dan kan ik snail-mailen
Hier ook, vrienden die gaan samenwonen.
Kerstkaart tevens verhuisbericht. Erg leuk vond ik dit wel.
  woensdag 13 december 2006 @ 18:03:38 #246
140262 Rixie
28 juli 2006 was onze dag!
pi_44399374
Ik wil ook graag meedoen. Heb op dieetweb profiel aangemaakt gewicht ingevoerd en vandaag weer geupdated. Nou zag ik dat ik niet in het lijstje stond eens kijken en ja hoor er staan 2 lijstjes en ik sta in het onderste lijstje (zou niet weten waarvan het is?) terwijl ik graag in dit lijstje wil hoe kan ik dat veranderen?
Als lelijk zijn pijn deed, zou jij de hele dag huilen!
pi_44399419
Hey welkom, Rixie

Voor praktische info moet je bij mejuffrouw Troel zijn
  woensdag 13 december 2006 @ 18:16:05 #248
35189 Troel
scherp en bot
pi_44399717
Ik zal het meneer Bert doorgeven
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
  woensdag 13 december 2006 @ 18:23:20 #249
35189 Troel
scherp en bot
pi_44399926
Meneer Bert is snel
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
  woensdag 13 december 2006 @ 18:24:18 #250
35189 Troel
scherp en bot
pi_44399946
450 gram worteltjes met knoflookdip zijn funest voor je darmen

*rent naar het toilet*
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
pi_44400082
quote:
Op woensdag 13 december 2006 18:24 schreef Troel het volgende:
450 gram worteltjes met knoflookdip zijn funest voor je darmen

*rent naar het toilet*

* freecell knuft Troel
pi_44400097
quote:
Op woensdag 13 december 2006 17:56 schreef teigan het volgende:

[..]

ok, ik dacht dat er nl. nu nog mensen woonden joh, en dat je het daarvan missschien ove rkon nemen.. Maar het is dus al leeg?
Ja, de eerste keer dat we gingen kijken waren ze net begonnen met verhuizen, bijna alle meubels stonden nog in de kamer, maar de vloerbedekking was er al uit
Ik heb ook geen idee waarom
pi_44400126
Hey trouwens Teigan: De mensen die verhuizen uit mijn nieuwe huis, hebben dezelfde achternaam als jouw schoonfamilie
En ze gaan verhuizen naar Hoogezand
Weet jij hier meer van?
  woensdag 13 december 2006 @ 18:37:43 #254
35189 Troel
scherp en bot
pi_44400259
Ze hebben geen vloerbedekking gehad
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
pi_44400299
quote:
Op woensdag 13 december 2006 18:37 schreef Troel het volgende:
Ze hebben geen vloerbedekking gehad
Je zou het bijna denken
pi_44401072
quote:
Op woensdag 13 december 2006 18:02 schreef ymme het volgende:

[..]

Hier ook, vrienden die gaan samenwonen.
Kerstkaart tevens verhuisbericht. Erg leuk vond ik dit wel.
bij mij was het kerstkaart waar ook de felicitaties in stonden. was ik zelf niet zo blij mee. vooral omdat dit een kaart was van mijn opa en oma, die mij dus eigenlijk nog nooit gemogen hebben (ik heb ervoor gezorgt dat mijn moeder bijna dood ging bij de bevalling, of zoiets nooit het hele verhaal begrepen, maar zoiets was het). en dan krijg je dus een kaartje die eigenlijk uitstraalt: we hebben voor jou geen geld om ook nog een verjaardagskaartje te kopen. (terwijl ze dus goed in het geld zitten). maar ja opa en oma waren gewoon niet lief, kerst en sinterklaas afschaffen op het moment dat ik er net de leeftijd voor kreeg en zo.
verveling, op de juiste momenten gevoeld, is een teken van intelligentie
pi_44401160
quote:
Op woensdag 13 december 2006 18:32 schreef freecell het volgende:
Hey trouwens Teigan: De mensen die verhuizen uit mijn nieuwe huis, hebben dezelfde achternaam als jouw schoonfamilie
En ze gaan verhuizen naar Hoogezand
Weet jij hier meer van?
ik weet van niets, maar die kant hoor ik ook weinig/niets van, dus het kan maar zo wel zo zijn..
  Redactie Frontpage / Spellchecker woensdag 13 december 2006 @ 19:14:18 #258
13151 crew  Rewimo
pi_44401302
quote:
Op woensdag 13 december 2006 12:24 schreef octopussy het volgende:
Nou als je 50 kilo afvalt werkt dat gelukkig niet
  woensdag 13 december 2006 @ 19:32:50 #259
140262 Rixie
28 juli 2006 was onze dag!
pi_44401934
@Isabeau bedankt voor je hartelijke welkom!

@Troel meneer Bert is inderdaad erg snel

Ik zal me later eens voor gaan stellen ben nu druk tv aan het kijken maar wou toch ff kijken of er reacties waren. Het is natuurlijk wel leuk als jullie je een beetje een voorstelling kunnen maken van wie er aan deze kant van de pc zit
Als lelijk zijn pijn deed, zou jij de hele dag huilen!
  Redactie Frontpage / Spellchecker woensdag 13 december 2006 @ 19:36:31 #260
13151 crew  Rewimo
pi_44402040
Welkom Rixie En veel plezier hier en succes met afvallen natuurlijk!

Voor de chocoladeliefhebbers: bij Ikea verkopen ze nu ook geurkaarsjes met chocolade-, caramel- en nog een (mij onbekend maar lekker ruikend) toetjesgeurtje
pi_44404108
Octo: ik heb je ge-pmt voor de snailmail

O, de NS had vandaag een nieuwe reden om vertraging te hebben. Er lag nieuw spoor: de trein moest het spoor nog inrijden en reed daarom stapvoets...
  woensdag 13 december 2006 @ 21:33:25 #262
35189 Troel
scherp en bot
pi_44406392
mijn adres is nog wel bekend denk ik. Anders een whois op troel.nl
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
  Redactie Frontpage / Spellchecker woensdag 13 december 2006 @ 21:42:56 #263
13151 crew  Rewimo
pi_44406838
Zo, ik ben aan de klus geweest Ikea geweest Ze hadden de Poängstoelen in de koopjeshoek voor 30 euro, nieuw in de verpakking (normaal 109) Nu heb ik dezelfde stoel als Christan

En Christan heeft deze gekregen voor op zijn kamer, ook al lekker afgeprijsd, showmodelletje voor een kwart van de prijs. Heb wel even staan twijfelen omdat de bekleding een tikkie goor is maar die moet ik er afpeuteren en dan kan ie gewassen worden. Hij is er zó blij mee, altijd als we bij Ikea zijn kruipt ie in zo'n ding en dan moet ik doen alsof ik 'm niet kan vinden

woensdag 13 december 2006 @ 21:44:13 #264
35189 Troel
scherp en bot
pi_44406910
Gaaf!

Het is zo'n lekker ding om in te snoezelen!
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
  Redactie Frontpage / Spellchecker woensdag 13 december 2006 @ 21:45:13 #265
13151 crew  Rewimo
pi_44406968
Ja, jammer dat ik er zelf niet in pas
pi_44410594
Hmm.. als ik zo die tabel bekijk denk ik niet dat ik ernstig overgewicht heb
Zit rond de 96 kg op 1.96m.

Alhoewel ik me elke dag zat vreet met zoetigheden en de nodige pils.

Vanaf januari toch maar eens beginnen met fitness
pi_44413435
quote:
Op woensdag 13 december 2006 23:03 schreef Elwood1802 het volgende:

Dan heb je een BMI van 25
Is wel goed, maar niet perfect Is ionderdaad geen ernstig overgewicht. 1 kilo er af en je zit goed
  Redactie Frontpage / Spellchecker donderdag 14 december 2006 @ 07:49:18 #268
13151 crew  Rewimo
pi_44416012
quote:
Op woensdag 13 december 2006 23:03 schreef Elwood1802 het volgende:

Overgewicht? Welk overgewicht
pi_44416497
quote:
Op donderdag 14 december 2006 07:49 schreef Rewimo het volgende:

[..]

Overgewicht? Welk overgewicht
Ja, die kilo dus
  Redactie Frontpage / Spellchecker donderdag 14 december 2006 @ 08:42:16 #270
13151 crew  Rewimo
pi_44416511
Ik wou dat ik 1 kilo overgewicht had
  donderdag 14 december 2006 @ 08:45:39 #271
35189 Troel
scherp en bot
pi_44416552
Ik heb ook 1 kilo overgewicht hoor. EN 2 en 3
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
pi_44416927
quote:
Op woensdag 13 december 2006 17:48 schreef octopussy het volgende:

[..]

Hmmm... heb jij niet al wat kaartjes verstuurd?
Anders weet ik echt niet van welke "Linda" ik een kerstkaart heb gekregen.
Ben er alleen nog niet achter hoe jij zou weten waar ik woon .
Ben dan ook niet zo slim.
***Levi was here***
  donderdag 14 december 2006 @ 09:42:49 #273
4177 Jojogirl
Curves in all the right places
pi_44417526
Oja, kerstkaarten, dat moest ook nog.

* Jojogirl is moe en zit nu pas aan d'r ontbijt.
Finn is niet lekker dus ik heb al een tripje dokter en apotheek achter de rug. En stom genoeg ben ik gisteren tot half één opgebleven, dus vanochtend was het te vroeg (en vannacht al helemaal).

Positief puntje: ik heb geen spierpijn na m'n bodyshape les van gisteren. Terwijl ik dat toch echt wel verwacht had.
pi_44417900
Wij hebben die jaar onwijs leuke kerstkaarten, bij de kruitvat besteld. Met een foto van onze hond erop. Zo lief gewoon
Ze liggen al een week klaar om gepost te worden (allemaal in de buurt), maar nog geen tijd/zin gehad om dit te gaan doen. Dit weekend toch maar eens met vriendje lief op pad gaan en ze in de brievenbussen te gaan doen bij de desbetreffende personen
  donderdag 14 december 2006 @ 10:22:08 #275
129011 -Bubseltje-
absofuckinglutely!!
pi_44418301
- 1,7 deze week misschien haal ik voor de kest -20
pi_44418347
quote:
Op donderdag 14 december 2006 10:22 schreef -Bubseltje- het volgende:
Begint nu echt lekker op gang te komen! Voor je het weet ben je een slanke den!
***Levi was here***
  Redactie Frontpage / Spellchecker donderdag 14 december 2006 @ 10:26:53 #277
13151 crew  Rewimo
pi_44418394
quote:
Op donderdag 14 december 2006 10:22 schreef -Bubseltje- het volgende:
Zeg, doe es even kalm aan jij
  donderdag 14 december 2006 @ 10:27:42 #278
129011 -Bubseltje-
absofuckinglutely!!
pi_44418410
quote:
Op donderdag 14 december 2006 10:24 schreef Levitation het volgende:

[..]

Begint nu echt lekker op gang te komen! Voor je het weet ben je een slanke den!
Het is heel wisselvallig bij mij een slanke den nou daar zijn nog heeel veel van deze weekjes nodig
pi_44418470
quote:
Op donderdag 14 december 2006 10:27 schreef -Bubseltje- het volgende:

[..]

Het is heel wisselvallig bij mij een slanke den nou daar zijn nog heeel veel van deze weekjes nodig
Voor mij ook. Alleen val ik helemaal niet af, ben juist zwaarder dan een jaar geleden.
Ik denk dat jij eerder je overgewicht kwijt bent dan ik.
***Levi was here***
  donderdag 14 december 2006 @ 10:33:12 #280
129011 -Bubseltje-
absofuckinglutely!!
pi_44418525
quote:
Op donderdag 14 december 2006 10:30 schreef Levitation het volgende:

[..]

Voor mij ook. Alleen val ik helemaal niet af, ben juist zwaarder dan een jaar geleden.
Ik denk dat jij eerder je overgewicht kwijt bent dan ik.
Maar ik speel vals
pi_44418708
quote:
Op donderdag 14 december 2006 10:33 schreef -Bubseltje- het volgende:

[..]

Maar ik speel vals
Dat weet ik wel. Maar dat overgewicht raak je wel écht kwijt!
***Levi was here***
pi_44418802
De kerstkaarten zijn hier al weg gelukkig, heb vorige maand de adressen al geschreven. Je krijgt een pm Octo. Kaartjes sturen is zo leuk.

Arme Finn, toch niet iets ergs hoop ik?
"wat een heerlijke yppiaanse reactie! Vol begrip, nooit veroordelend en zeker niet stekelig! #hulde"
Hoe langer de weg naar de top, hoe mooier het uitzicht!
*OUD heilige*
pi_44419021
quote:
Op donderdag 14 december 2006 10:46 schreef YPPY het volgende:
Kaartjes sturen is zo leuk.
Ik heb er zo'n hekel aan.
Ik weet nooit iets om op te schrijven en ben er dan een complete avond aan kwijt... om vervolgens te vergeten ze op de bus te doen.
En als ze dan eindelijk weg zijn, blijk je je beste vriendin nog te zijn vergeten... kerstkaarten en chaoten gaan gewoon niet samen.

Ik doe er dus ook liefst niet aan...
Ik stuur op vakantie ook geen kaartjes meer, ik probeer meestal gewoon een keertje te mailen.

Dus... als jullie van mij geen kerstkaartje krijgen, is dat écht niet persoonlijk bedoeld!
Ik vind jullie toch echt lief, alleen ben ik gewoon een wandelende ramp met kaartjes.
***Levi was here***
  donderdag 14 december 2006 @ 11:03:32 #284
35189 Troel
scherp en bot
pi_44419156
Bij m ij staat er heel simpel Bert & Frederique op hoor.
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
pi_44419238
Dames, fijn weekend!
Ik zal aan jullie denken als ik in Florence loop.
  donderdag 14 december 2006 @ 11:08:18 #286
35189 Troel
scherp en bot
pi_44419260
Is het daar warm?
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
pi_44419289
quote:
Op donderdag 14 december 2006 11:06 schreef Liejannuh het volgende:
Dames, fijn weekend!
Veel plezier!
***Levi was here***
pi_44419317
Ik wil jullie ook nog wel een kaartje sturen hoor..

Dus adressen zijn bij mij ook welkom....
  donderdag 14 december 2006 @ 11:15:28 #289
4177 Jojogirl
pi_44419434
Veel plezier Liejannuh!

Nee gelukkig niets ernstigs YPPY. Hij is alleen erg verkouden en heeft ontstoken prutoogjes. Oja en z'n eerste tandje is net door. Allemaal kleine dingetjes dus, maar genoeg om slecht van te slapen en erg jengelig te wezen. Gelukkig is ie tussendoor ook nog steeds erg vrolijk en gezellig
pi_44419448
Ik doe alleen de vriendengroep, kennis, familie en de mensen waarin we veel omgaan in de vereningen een kaart, kortom een hele hoop, ookal zeg ik elkaar jaar weer, ik ga niet iedereen een kaart doen. Oh ja, buren niet te vergeten.

Ik heb dadelijk alweer mijn 8ste rijles, en het gaat geweldig goed. Vind het zo leuk om te rijden.
Keren op de weg gaat perfect, inparkeren, en fileparkeren ook. Hellingproef gaat ook goed.
Nu nog bochtje achteruit, en die borden, wat veel staan er langs de weg zeg

Ik heb voor mezelf besloten, in Januari weer goed te gaan lijnen. Nu let ik wel op, maar afvallen lukt me niet. Ik begin dus lekker in Januari met een frisse start. Dan sluit ik 2006 helemaal af. Met alles.
pi_44419465
quote:
Op donderdag 14 december 2006 11:06 schreef Liejannuh het volgende:
Dames, fijn weekend!
Heel veel plezier
  Redactie Frontpage / Spellchecker donderdag 14 december 2006 @ 11:18:19 #292
13151 crew  Rewimo
pi_44419505
Florence... lijkt me erg mooi Veel plezier!
pi_44420490
Vanaf 21 December, is de eet en beweeg wijzer van overgewicht.nl niet meer actief.
Waar moet ik dan mijn Kcal innamen van de dag checken
  donderdag 14 december 2006 @ 11:57:32 #294
4177 Jojogirl
pi_44420567
valtaf.nl?
pi_44421044
Gelukkig Jojo. Het klinkt zo zielig. We hebben zo'n geluk dat we nog niet meer dan een verkoudheid hebben gehad. En een tantje... dat duurt hopelijk nog lang.

Florence is zo leuk. En ze hebben zoooo'n lekkere chocolademelk.
"wat een heerlijke yppiaanse reactie! Vol begrip, nooit veroordelend en zeker niet stekelig! #hulde"
*OUD heilige*
  donderdag 14 december 2006 @ 13:10:07 #296
4177 Jojogirl
pi_44422817
Ik ben opeens ook blij dat ik met tepelhoedje voed YPPY

En chocolademelk in Florence? Bij Florence denk ik toch aan iets dat een beetje meer zomers is
pi_44422986
O ja, daar heb je dan geluk mee. Anna krijgt pas tantjes als ze twee is. Anders moeten ze maar elastisch zijn ofzo.

Echt waar! Zo lekker, net een gemolten reep pure chocolade. Het water staat in m'n mond als ik er aan denk. We waren er in september en het regende bijna de hele dag, dus het was zeker welkom.
*OUD heilige*
pi_44423430
quote:
Op donderdag 14 december 2006 09:09 schreef Levitation het volgende:

[..]

Hmmm... heb jij niet al wat kaartjes verstuurd?
Anders weet ik echt niet van welke "Linda" ik een kerstkaart heb gekregen.
Ben er alleen nog niet achter hoe jij zou weten waar ik woon .
Ben dan ook niet zo slim.
jij moet me dan ook nog even je adres pm'en.
pi_44423594
quote:
Op donderdag 14 december 2006 13:29 schreef octopussy het volgende:

[..]

jij moet me dan ook nog even je adres pm'en.
Jemig, dan heb ik echt gewoon geen flauw idee van wie die kerstkaart afkomt.
Jij was de enige die ik kon verzinnen met die naam... behalve mijn tante dan, maar die is het ook zeker niet.

Heel wazig.

Ik PM mijn adres wel even naar de mensen die kaartjes willen sturen.
Ik beloof echter geen kaartje terug, zie eerdere post
***Levi was here***
  donderdag 14 december 2006 @ 14:28:10 #300
35189 Troel
scherp en bot
pi_44425294
Levi, jij moet sowieso nog mij je adres PM-en.
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')