Zonderquote:Op maandag 11 december 2006 18:29 schreef Stormqueen het volgende:
help!
Met of zonder slingers?
[afbeelding]
[afbeelding]
Jouw boom is ook ergquote:Op maandag 11 december 2006 18:36 schreef Levitation het volgende:
[..]
Zonder![]()
Erg leuke boom!![]()
Eigenlijk wel erg leuk om dit topic met kerstbomen te spammen!![]()
![]()
[afbeelding]
Die is wel weer super schattig!quote:
Ik dacht (fractie van een secondequote:Op maandag 11 december 2006 22:06 schreef teigan het volgende:
hm, ik ben eigenlijk ook nog niet aan kerstbomen toe....
Ik zat net te rekenen wat ik nog voor de kerstvakantie aan verslagen en proefwerken binnenkrijg, en daar werd ik toch niet zo blij van....(30 verslagen, en een 70 proefwerken)
Mijn boom zit vol glazen ballen. Ik ben benieuwdquote:Op dinsdag 12 december 2006 13:20 schreef Rewimo het volgende:
Onze boom is Guus-proef. Wie kijkt er niet naar om? Juist.
En wie zit er constant onder om slingers te knagen en ballen te tikken? Beauty. De braafste van het stel
Weer een schuldgevoel wegquote:Op dinsdag 12 december 2006 15:12 schreef teigan het volgende:
Hm, het proefwerk is nagekeken, en schijnbaar vonden mijn leerlingen het toch niet zo makkelijk...
Ik schat dat het gemiddelde zo rond de 5,5 komt te liggen..
inderdaad. Het is ook wel leuk om te zien hoe het onderscheid nu echt begint te komen tussen de mensen die wel en niet willen werken...quote:
Als je op een lage etage woont en de huizen zijn oud is dat niet echt onmogelijk helaasquote:Op dinsdag 12 december 2006 16:40 schreef freecell het volgende:
Er ligt een vers witbrood achter me en ik kan het niet laten om af en toe een plakje te snaaien. Ik geloof dat ik maar op een brooddieet moet
edit:Ik bel net essent om de energie te rgelen voor het nieuwe huis. Voorschot energie is 186,- per maand!!!! Welke idioot bedenkt zo'n bedrag
doen ze niet heel moeilijk dan als je je voorschot teveel omlaag wilt bijstellen?quote:
quote:Een voorschotverlaging kan onder de volgende voorwaarden:
verlagen mag slechts één keer tussen 2 jaarafrekeningen
de verlaging mag maximaal 10% van uw voorschot zijn. U kunt aangeven waarom uw verbruik sterker zal dalen. Essent zal dan contact met u opnemen over deze voorschotverlaging.
Indien u niet aan deze voorwaarden voldoet, kunt u contact opnemen met onze klantenservice.
Freecell volgens mij mag je tegenwoordig zelf je maandbedrag kiezen. En ik ben bang dat 186 euro niet eens zo'n absurd bedrag is, ik betaal al 130 euro en ben echt niet een grootverbruiker!quote:Op dinsdag 12 december 2006 16:40 schreef freecell het volgende:
Er ligt een vers witbrood achter me en ik kan het niet laten om af en toe een plakje te snaaien. Ik geloof dat ik maar op een brooddieet moet
edit:Ik bel net essent om de energie te rgelen voor het nieuwe huis. Voorschot energie is 186,- per maand!!!! Welke idioot bedenkt zo'n bedrag
Je hebt vooral jezelf ermee als je het te laag instelt... je moet het dan bij de afrekening als nog betalen.quote:Op dinsdag 12 december 2006 16:45 schreef teigan het volgende:
[..]
doen ze niet heel moeilijk dan als je je voorschot teveel omlaag wilt bijstellen?
We wonen op de tussenetage, dus dan zou je zeggen: van onderen warmte, van boven geisoleerd...quote:Op dinsdag 12 december 2006 16:53 schreef Pandorah het volgende:
Freecell: 186 euro voor jullie huisje is wel belachelijk veel hoor. Wij betalen namelijk zoiets aan maandlasten en ik woon een rijtjeswoning met 3 verdiepingen. Misschien was de vorige eigenaar groot verbruiker van energie![]()
Ik zou hem iets verlagen maar let wel op wat je verbruikt. Enne.... als je dag en nachtstroom wilt gebruiken (als dat mogelijk is) moet je dat aanvragen... of er moeten al twee meters in de kast uithangen.
Dat valt inderdaad mee voor waterquote:Op dinsdag 12 december 2006 17:06 schreef teigan het volgende:
water valt wel mee, als je kwijtschelding krijgt van gemeentebelastingen en waterschapslasten(en dat denk ik van wel), dan betaal je iets van 20-25 euro per 2 maanden... Of je moet zo'n keukengeisertje als wij hebben krijgen voor de douche, dan betaal je nog minder..
Heb je trouwens cv of blokverwarming?
Op die kwijtschelding zou ik niet regelen, tenzij je van de bijstand leeft... Ik betaal iets van 85 euro per maand voor gas en elektra, 186 vind ik echt absurd hoog! Al heb ik dan gaskachels en geen CV, dat scheelt wel in het gasverbruik.quote:Op dinsdag 12 december 2006 17:06 schreef teigan het volgende:
water valt wel mee, als je kwijtschelding krijgt van gemeentebelastingen en waterschapslasten(en dat denk ik van wel), dan betaal je iets van 20-25 euro per 2 maanden... Of je moet zo'n keukengeisertje als wij hebben krijgen voor de douche, dan betaal je nog minder..
Heb je trouwens cv of blokverwarming?
Dat is heel normaal. Van alle lijnpogingen die ik in mijn leven heb gedaan was er maar 1 een groot succes. De andere keren lukte het niet of minder snel. Het is een samenloop van omstandigheden. Soms gaat het wel en soms gaat het niet. Zorgen maken om mijn gezondheid zou ik niet doen met 6 kilo in 4 maanden. Dat is juist een heel mooi rustig tempo lijkt me, en waarschijnlijk ook langdurig gewichtsverlies. Als het er heel snel af vliegt zou ik me pas zorgen makenquote:Op woensdag 13 december 2006 10:02 schreef Miss_S het volgende:
woog vanmorgen 76,5
dat betekent dat er weer 1,5 kilo af is in 4 weken geloof ik
misschien ligt het aan mij maar vraag me toch af waarom het nu zo hard gaat, heb maanden stil gestaan en nu zonder veel te veranderen in 4 maanden 6 kilo eraf
waarschijnlijk niet zo raar omdat ik wel elke dag sport en let op wat ik eet maar toch vraag ik me soms af of alles wel goed met me is omdat ik nu weer begin met afvallen
quote:Op woensdag 13 december 2006 10:36 schreef Rewimo het volgende:
Geleidelijk afvallen is prima. En ook heel normaal, meestal val je in het begin snel af maar stagneert het daarna.
Ik had trouwens ook vlees in mijn kerstpakket
[afbeelding]
Wat?quote:Op woensdag 13 december 2006 11:18 schreef Troel het volgende:
Ik heb voor dat soort gevallen standaard carbasalaatcalcium in huis.
Hey ja, ik zat namelijk net te denken, waterijs.. Maar dit hebben we niet meer in huis. En ik ga nu liever niet het huis uit.quote:Op woensdag 13 december 2006 11:19 schreef Rewimo het volgende:
Arme ymme... Veel drinken dan maar (ijswater maken). Beterschap!
quote:Op woensdag 13 december 2006 11:48 schreef Troel het volgende:
[..]
Ook wel bekend onder de naam Ascal
Ik Fok! me de saaie dagen door.quote:Op woensdag 13 december 2006 12:07 schreef Stormqueen het volgende:
Ik verveel me zo stierlijk dat ik al een half pond drop op heb
Op je werk zitten 2 weken voor kerst isNiks te doen, iedereen weg omdat ze hun vakantiedagenoverschot aan het wegwerken zijn...
Ik ga zo maar kerstkaarten in vlopjes douwen. Ofzo.
(en daar heb je dan jaren voor gestudeerd)
Kom ik bij je zitten, ik verveel me ook stielijk. stil zitten, ziek zijn is zo vervelend en saaiquote:Op woensdag 13 december 2006 12:07 schreef Stormqueen het volgende:
Ik verveel me zo stierlijk dat ik al een half pond drop op heb
Op je werk zitten 2 weken voor kerst isNiks te doen, iedereen weg omdat ze hun vakantiedagenoverschot aan het wegwerken zijn...
Ik ga zo maar kerstkaarten in vlopjes douwen. Ofzo.
(en daar heb je dan jaren voor gestudeerd)
Ik heb ook altijd Natterman pastilles liggenquote:Op woensdag 13 december 2006 11:49 schreef ymme het volgende:
[..]
Zelfs dat ken ik niet.
Ik neem aan dat het een middeltje is tegen de keelpijnMisschien moet ik ook maar eens wat dingen gewoon in het medicijnkastje neerleggen, voor het geval dat. Hier is dat ding gewoon compleet leeg.
Haha, ga zo nog maar ff door.quote:Op woensdag 13 december 2006 12:14 schreef Troel het volgende:
[..]
Ik heb ook altijd Natterman pastilles liggen
Ow jeequote:Op woensdag 13 december 2006 12:24 schreef octopussy het volgende:
Ik heb wel eens gehoord dat sommige ziektekiemen zich opslaan in vetcellen. Als je dan veel afvalt komen deze weer vrij. Ik weet niet of dit wetenschappelijk onderbouwd is hoor.
Ik kreeg in ieder geval wel de ziekte van pfeiffer toen ik 15 kilo was afgevallen een paar jaar geleden.
Ik vind dat inderdaad wel wat laat ja. Vooral als het bijvoorbeeld goede vrienden zijn, of familie.quote:Op woensdag 13 december 2006 16:47 schreef teigan het volgende:
hehe, ik ben af....
vannacht heel slecht geslapen, en mijn eerste les ging ook bagger vandaag... Toen eigenlijk de hele tijd de neiging gehad om even flink te janken, maar ik durf me niet zo te laten gaan op school... Me toch niet helemaal goed kunnen houden uiteindelijk, dus ik ben met rode ogen de volgende les ingegaan..
Die ging wel goed, en de les erna, met mijn vakdidacticus erbij ging ook goed. Alleen de klassen zijn nog wat te druk, dus nu gaan we daaraan werken met mijn vierde klas als testklas, en dan hoop ik het door te kunnen voeren naar de andere klassen..
Dus volgende kerst krijgt iedereen van Freecell een kerstkaartje: wij zijn een half jaar geleden getrouwd, en nog fijne feestdagen enzoquote:Op woensdag 13 december 2006 17:21 schreef freecell het volgende:
Bespaart wel geld
Verlovingskaartjes zijn duuuuur
ik heb trouwens wel net de combi kerstkaartje en verhuiskaartje gehad van vriendenquote:Op woensdag 13 december 2006 17:45 schreef Isabeau het volgende:
Je kan ook nu een kaartje versturen met fijne feestdagen, alvast van harte gefeliciteerd en oh ja, we gaan dan & dan ook trouwen
aha, ikke snap...quote:Op woensdag 13 december 2006 17:54 schreef octopussy het volgende:
snail-mail = slakkenpost oftewel gewone post.
Er ligt betonquote:Op woensdag 13 december 2006 17:53 schreef teigan het volgende:
dat vroeg ik me nog af freecell, is het voor jullie ook niet een idee om de vloerbedekking die er ligt in overleg over te nemen? Het scheelt je op dat moment een hoop geld...
ok, ik dacht dat er nl. nu nog mensen woonden joh, en dat je het daarvan missschien ove rkon nemen.. Maar het is dus al leeg?quote:Op woensdag 13 december 2006 17:55 schreef freecell het volgende:
[..]
Er ligt beton
En dat laten ze liggen
Wat op zich heel sympathiek is, anders kregen de onderburen wel heel veel overlast van ons
Hier ook, vrienden die gaan samenwonen.quote:Op woensdag 13 december 2006 17:48 schreef octopussy het volgende:
[..]
ik heb trouwens wel net de combi kerstkaartje en verhuiskaartje gehad van vrienden![]()
Ik wil ook kerstkaartjes sturen! Dus jullie moeten allemaal even jullie adressen naar mij pm'en dan kan ik snail-mailen![]()
quote:Op woensdag 13 december 2006 18:24 schreef Troel het volgende:
450 gram worteltjes met knoflookdip zijn funest voor je darmen
*rent naar het toilet*
Ja, de eerste keer dat we gingen kijken waren ze net begonnen met verhuizen, bijna alle meubels stonden nog in de kamer, maar de vloerbedekking was er al uitquote:Op woensdag 13 december 2006 17:56 schreef teigan het volgende:
[..]
ok, ik dacht dat er nl. nu nog mensen woonden joh, en dat je het daarvan missschien ove rkon nemen.. Maar het is dus al leeg?
bij mij was het kerstkaart waar ook de felicitaties in stonden. was ik zelf niet zo blij mee. vooral omdat dit een kaart was van mijn opa en oma, die mij dus eigenlijk nog nooit gemogen hebben (ik heb ervoor gezorgt dat mijn moeder bijna dood ging bij de bevalling, of zoiets nooit het hele verhaal begrepen, maar zoiets was het). en dan krijg je dus een kaartje die eigenlijk uitstraalt: we hebben voor jou geen geld om ook nog een verjaardagskaartje te kopen. (terwijl ze dus goed in het geld zitten). maar ja opa en oma waren gewoon niet lief, kerst en sinterklaas afschaffen op het moment dat ik er net de leeftijd voor kreeg en zo.quote:Op woensdag 13 december 2006 18:02 schreef ymme het volgende:
[..]
Hier ook, vrienden die gaan samenwonen.
Kerstkaart tevens verhuisbericht. Erg leuk vond ik dit wel.
ik weet van niets, maar die kant hoor ik ook weinig/niets van, dus het kan maar zo wel zo zijn..quote:Op woensdag 13 december 2006 18:32 schreef freecell het volgende:
Hey trouwens Teigan: De mensen die verhuizen uit mijn nieuwe huis, hebben dezelfde achternaam als jouw schoonfamilie
En ze gaan verhuizen naar Hoogezand
Weet jij hier meer van?
Nou als je 50 kilo afvalt werkt dat gelukkig nietquote:Op woensdag 13 december 2006 12:24 schreef octopussy het volgende:
Ik heb wel eens gehoord dat sommige ziektekiemen zich opslaan in vetcellen. Als je dan veel afvalt komen deze weer vrij. Ik weet niet of dit wetenschappelijk onderbouwd is hoor.
Ik kreeg in ieder geval wel de ziekte van pfeiffer toen ik 15 kilo was afgevallen een paar jaar geleden.
Dan heb je een BMI van 25quote:Op woensdag 13 december 2006 23:03 schreef Elwood1802 het volgende:
Hmm.. als ik zo die tabel bekijk denk ik niet dat ik ernstig overgewicht heb
Zit rond de 96 kg op 1.96m.
Alhoewel ik me elke dag zat vreet met zoetigheden en de nodige pils.
Vanaf januari toch maar eens beginnen met fitness
Overgewicht? Welk overgewichtquote:Op woensdag 13 december 2006 23:03 schreef Elwood1802 het volgende:
Hmm.. als ik zo die tabel bekijk denk ik niet dat ik ernstig overgewicht heb
Zit rond de 96 kg op 1.96m.
Alhoewel ik me elke dag zat vreet met zoetigheden en de nodige pils.
Vanaf januari toch maar eens beginnen met fitness
Hmmm... heb jij niet al wat kaartjes verstuurd?quote:Op woensdag 13 december 2006 17:48 schreef octopussy het volgende:
[..]
Ik wil ook kerstkaartjes sturen! Dus jullie moeten allemaal even jullie adressen naar mij pm'en dan kan ik snail-mailen![]()
Begint nu echt lekker op gang te komen! Voor je het weet ben je een slanke den!quote:Op donderdag 14 december 2006 10:22 schreef -Bubseltje- het volgende:
- 1,7 deze weekmisschien haal ik voor de kest -20
![]()
![]()
Zeg, doe es even kalm aan jijquote:Op donderdag 14 december 2006 10:22 schreef -Bubseltje- het volgende:
- 1,7 deze weekmisschien haal ik voor de kest -20
![]()
![]()
Het is heel wisselvallig bij mijquote:Op donderdag 14 december 2006 10:24 schreef Levitation het volgende:
[..]
Begint nu echt lekker op gang te komen! Voor je het weet ben je een slanke den!![]()
Voor mij ook.quote:Op donderdag 14 december 2006 10:27 schreef -Bubseltje- het volgende:
[..]
Het is heel wisselvallig bij mijeen slanke den nou daar zijn nog heeel veel van deze weekjes nodig
![]()
![]()
Maar ik speel valsquote:Op donderdag 14 december 2006 10:30 schreef Levitation het volgende:
[..]
Voor mij ook.Alleen val ik helemaal niet af, ben juist zwaarder dan een jaar geleden.
![]()
Ik denk dat jij eerder je overgewicht kwijt bent dan ik.
Dat weet ik wel.quote:
quote:
Veel plezier!quote:Op donderdag 14 december 2006 11:06 schreef Liejannuh het volgende:
Dames, fijn weekend!
Ik zal aan jullie denken als ik in Florence loop.
Heel veel plezierquote:Op donderdag 14 december 2006 11:06 schreef Liejannuh het volgende:
Dames, fijn weekend!
Ik zal aan jullie denken als ik in Florence loop.
quote:Op donderdag 14 december 2006 09:09 schreef Levitation het volgende:
[..]
Hmmm... heb jij niet al wat kaartjes verstuurd?![]()
Anders weet ik echt niet van welke "Linda" ik een kerstkaart heb gekregen.![]()
![]()
Ben er alleen nog niet achter hoe jij zou weten waar ik woon .![]()
Ben dan ook niet zo slim.![]()
Jemig, dan heb ik echt gewoon geen flauw idee van wie die kerstkaart afkomt.quote:Op donderdag 14 december 2006 13:29 schreef octopussy het volgende:
[..]
jij moet me dan ook nog even je adres pm'en.
![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |