abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  Redactie Frontpage / Spellchecker woensdag 13 december 2006 @ 07:06:38 #201
13151 crew  Rewimo
Nederduitse/Mevrouw qltel
pi_44381769
Gefeliciteerd met je mama, Troel De mijne is zondag jarig
Most people don't listen with the intention to understand, they listen with the intention to reply.
<a href="http://bijenzonderzorgen.nl/" target="_blank" rel="nofollow">http://bijenzonderzorgen.nl/</a> beslist geen BIJ-zaak!
pi_44382226
gothic-blackie gefeliciteerd!!

en Freecell, misschien hadden de vorige bewoners wel een waterbed en wasdroger (die jullie niet hebben) en dan kan de energierekening ook lekker oplopen.
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
pi_44383052
Nog gefeliciteerd gothic-blackie!
Dit is mijn uitspraak en daar zult u het mee moeten doen.
***Levi was here***
pi_44383936
woog vanmorgen 76,5
dat betekent dat er weer 1,5 kilo af is in 4 weken geloof ik

misschien ligt het aan mij maar vraag me toch af waarom het nu zo hard gaat, heb maanden stil gestaan en nu zonder veel te veranderen in 4 maanden 6 kilo eraf
waarschijnlijk niet zo raar omdat ik wel elke dag sport en let op wat ik eet maar toch vraag ik me soms af of alles wel goed met me is omdat ik nu weer begin met afvallen
  woensdag 13 december 2006 @ 10:05:33 #205
149959 SQ
snelle trees
pi_44383998
quote:
Op woensdag 13 december 2006 10:02 schreef Miss_S het volgende:
woog vanmorgen 76,5
dat betekent dat er weer 1,5 kilo af is in 4 weken geloof ik

misschien ligt het aan mij maar vraag me toch af waarom het nu zo hard gaat, heb maanden stil gestaan en nu zonder veel te veranderen in 4 maanden 6 kilo eraf
waarschijnlijk niet zo raar omdat ik wel elke dag sport en let op wat ik eet maar toch vraag ik me soms af of alles wel goed met me is omdat ik nu weer begin met afvallen
Dat is heel normaal. Van alle lijnpogingen die ik in mijn leven heb gedaan was er maar 1 een groot succes. De andere keren lukte het niet of minder snel. Het is een samenloop van omstandigheden. Soms gaat het wel en soms gaat het niet. Zorgen maken om mijn gezondheid zou ik niet doen met 6 kilo in 4 maanden. Dat is juist een heel mooi rustig tempo lijkt me, en waarschijnlijk ook langdurig gewichtsverlies. Als het er heel snel af vliegt zou ik me pas zorgen maken Dan heb je wel kans dat er iets niet goed zit van binnen
disclaimer
pi_44384696
ja waarschijnlijk heb je gelijk
  Redactie Frontpage / Spellchecker woensdag 13 december 2006 @ 10:36:18 #207
13151 crew  Rewimo
pi_44384793
Geleidelijk afvallen is prima. En ook heel normaal, meestal val je in het begin snel af maar stagneert het daarna.

Ik had trouwens ook vlees in mijn kerstpakket

Most people don't listen with the intention to understand, they listen with the intention to reply.
<a href="http://bijenzonderzorgen.nl/" target="_blank" rel="nofollow">http://bijenzonderzorgen.nl/</a> beslist geen BIJ-zaak!
pi_44385133
quote:
Op woensdag 13 december 2006 10:36 schreef Rewimo het volgende:
Geleidelijk afvallen is prima. En ook heel normaal, meestal val je in het begin snel af maar stagneert het daarna.

Ik had trouwens ook vlees in mijn kerstpakket

[afbeelding]
  woensdag 13 december 2006 @ 10:53:14 #209
35189 Troel
scherp en bot
pi_44385199
Hmm, poezepoten
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
pi_44385203
wat is het toch met katten en dozen

en ja in het begin gaat het afvallen snel, maar ik ben al 2 jaar bezig.....
pi_44385797
Ik heb een keel ontsteking.

Gisteren excursie gehad in Rotterdam Ik voelde me gisteren ochtend toen ik opstond al zo slecht. Maar ik kon het niet maken toch niet mee te gaan. Hoe later het op de dag werd, hoe meer pijn ik kreeg, mijn keel werdt dikker. Alles deed me pijn me benen/rug/keel/hoofd. Toen moesten we om 18.00 uur nog een heel eind terug reizen. Wat wat ik bij toen ik om 21.30 thuis was, en om 22.00 uur op bed lag. Maar vanochtend werd ik wakker, en ik kon bijna niet meer slikken. Bah, naar de huisarts keelontsteking ofzo. Amandelen zijn zo opgezwollen. En z'n pijn. En niemand die mij kan troosten vandaag

Sorry hoor, moest even miepen.
  woensdag 13 december 2006 @ 11:18:51 #212
35189 Troel
scherp en bot
pi_44385866
Ik heb voor dat soort gevallen standaard carbasalaatcalcium in huis.
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
  Redactie Frontpage / Spellchecker woensdag 13 december 2006 @ 11:19:11 #213
13151 crew  Rewimo
pi_44385878
Arme ymme... Veel drinken dan maar (ijswater maken). Beterschap!
  woensdag 13 december 2006 @ 11:24:31 #214
149959 SQ
snelle trees
pi_44386028
* SQ aait ymme

Ik heb vroeger chronische keelontsteking gehad dus ik weet hoe kut het is
beterschap
disclaimer
pi_44386284
quote:
Op woensdag 13 december 2006 11:18 schreef Troel het volgende:
Ik heb voor dat soort gevallen standaard carbasalaatcalcium in huis.
Wat?
pi_44386315
quote:
Op woensdag 13 december 2006 11:19 schreef Rewimo het volgende:
Arme ymme... Veel drinken dan maar (ijswater maken). Beterschap!
Hey ja, ik zat namelijk net te denken, waterijs.. Maar dit hebben we niet meer in huis. En ik ga nu liever niet het huis uit.
Dus maar ff snel wat ijsblokzakjes vullen, en dan straks ijswater drinken (lekker met dit weer joh ). Hopend dat die pijn dan wat minder wordt. Want wat is dit kut zeg.
  Redactie Frontpage / Spellchecker woensdag 13 december 2006 @ 11:35:33 #217
13151 crew  Rewimo
pi_44386318
Die ken ik ook niet. Goeie voor galgje
  woensdag 13 december 2006 @ 11:48:14 #218
35189 Troel
scherp en bot
pi_44386682
quote:
Op woensdag 13 december 2006 11:34 schreef ymme het volgende:

[..]

Wat?
Ook wel bekend onder de naam Ascal
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
pi_44386725
quote:
Op woensdag 13 december 2006 11:48 schreef Troel het volgende:

[..]

Ook wel bekend onder de naam Ascal
Zelfs dat ken ik niet.
Ik neem aan dat het een middeltje is tegen de keelpijn Misschien moet ik ook maar eens wat dingen gewoon in het medicijnkastje neerleggen, voor het geval dat. Hier is dat ding gewoon compleet leeg.
  woensdag 13 december 2006 @ 12:07:39 #220
149959 SQ
snelle trees
pi_44387253
Ik verveel me zo stierlijk dat ik al een half pond drop op heb
Op je werk zitten 2 weken voor kerst is Niks te doen, iedereen weg omdat ze hun vakantiedagenoverschot aan het wegwerken zijn...
Ik ga zo maar kerstkaarten in vlopjes douwen. Ofzo.
(en daar heb je dan jaren voor gestudeerd )
disclaimer
pi_44387421
quote:
Op woensdag 13 december 2006 12:07 schreef Stormqueen het volgende:
Op je werk zitten 2 weken voor kerst is Niks te doen, iedereen weg omdat ze hun vakantiedagenoverschot aan het wegwerken zijn...
Ik Fok! me de saaie dagen door.
Leuk topic om je uit te leven: De dingen die mannen altijd wilden weten van de vrouw.
Dit is mijn uitspraak en daar zult u het mee moeten doen.
***Levi was here***
pi_44387436
quote:
Op woensdag 13 december 2006 12:07 schreef Stormqueen het volgende:
Kom ik bij je zitten, ik verveel me ook stielijk. stil zitten, ziek zijn is zo vervelend en saai

Succes met het door komen van de dag
  woensdag 13 december 2006 @ 12:14:44 #223
35189 Troel
scherp en bot
pi_44387471
quote:
Op woensdag 13 december 2006 11:49 schreef ymme het volgende:

[..]

Zelfs dat ken ik niet.
Ik neem aan dat het een middeltje is tegen de keelpijn Misschien moet ik ook maar eens wat dingen gewoon in het medicijnkastje neerleggen, voor het geval dat. Hier is dat ding gewoon compleet leeg.
Ik heb ook altijd Natterman pastilles liggen
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
pi_44387663
quote:
Op woensdag 13 december 2006 12:14 schreef Troel het volgende:

[..]

Ik heb ook altijd Natterman pastilles liggen
Haha, ga zo nog maar ff door.
Ben eigenlijk nooit zo vaak ziek, dus ook nooit echt zulke dingen nodig gehad.
Maar sinds een 2 jaar eigenlijk ben ik regelmatig ziek, ja ziek, ergens last van .

Ik zal het recept van jouw onthouden troel, en dit een keer in huis halen, voor de volgende keer (al hoop ik niet, dat deze er zal zijn)
pi_44387754
Ik heb wel eens gehoord dat sommige ziektekiemen zich opslaan in vetcellen. Als je dan veel afvalt komen deze weer vrij. Ik weet niet of dit wetenschappelijk onderbouwd is hoor.
Ik kreeg in ieder geval wel de ziekte van pfeiffer toen ik 15 kilo was afgevallen een paar jaar geleden.
pi_44387832
Ik ben sinds vorig jaar 15 kilo afgevallen. Sta nu dan ook al een paar maanden goed stil. Doe er eigenlijk ook niet veel meer voor. Maar vanaf Jan ga ik gewoon weer verder. Dan is het precies een jaar geleden dat ik begonnen ben. Als ik dan 2007 weer 15 kilo afval ben ik gelukkig.

Maar als die theorie waar is, dan begrijp ik waarom ik de laatste tijd zoveel ziekerig ben. Vooral de afgelopen maanden.
  woensdag 13 december 2006 @ 13:50:29 #227
129011 -Bubseltje-
absofuckinglutely!!
pi_44390588
quote:
Op woensdag 13 december 2006 12:24 schreef octopussy het volgende:
Ik heb wel eens gehoord dat sommige ziektekiemen zich opslaan in vetcellen. Als je dan veel afvalt komen deze weer vrij. Ik weet niet of dit wetenschappelijk onderbouwd is hoor.
Ik kreeg in ieder geval wel de ziekte van pfeiffer toen ik 15 kilo was afgevallen een paar jaar geleden.
Ow jee dan ben ik benieuwd voel me nu een beetje gammel met mijn bijna -18 kilo

gewoon een griepje ofzo
pi_44391133
Mijn moeder komt vanavond met waterijsjes

Edit- ze is net langs geweest met ijsjes. en 't verlicht de pijn echt.

Oh wat past dit niet in een dieettopic

[ Bericht 56% gewijzigd door ymme op 13-12-2006 15:41:55 ]
pi_44392799
Ehm
Ik krijg PM-etjes over weekendjes, kan iemand mij enigszins duidelijkheid verschaffen?
Ik weet helemaal van niets
  woensdag 13 december 2006 @ 15:00:44 #230
35189 Troel
scherp en bot
pi_44392855
Kijk dan eens in het andere topic

Duh
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
pi_44396755
hehe, ik ben af....

vannacht heel slecht geslapen, en mijn eerste les ging ook bagger vandaag... Toen eigenlijk de hele tijd de neiging gehad om even flink te janken, maar ik durf me niet zo te laten gaan op school... Me toch niet helemaal goed kunnen houden uiteindelijk, dus ik ben met rode ogen de volgende les ingegaan..
Die ging wel goed, en de les erna, met mijn vakdidacticus erbij ging ook goed. Alleen de klassen zijn nog wat te druk, dus nu gaan we daaraan werken met mijn vierde klas als testklas, en dan hoop ik het door te kunnen voeren naar de andere klassen..
You don't have to know why you do something to stop doing it. All you have to do is to take a close look at what you are actually doing and decide to stop doing it for that moment!"
pi_44396902
O ja,

ik kreeg net een kerstkaartje waarbij nog even vermeld stond dat ze zich in juli hadden verloofd.... Is dat normaal om dat pas zoveel later te laten weten(en dan via een kerstkaartje), of ligt dat nou aan mij?
You don't have to know why you do something to stop doing it. All you have to do is to take a close look at what you are actually doing and decide to stop doing it for that moment!"
pi_44397244
quote:
Op woensdag 13 december 2006 16:47 schreef teigan het volgende:
hehe, ik ben af....

vannacht heel slecht geslapen, en mijn eerste les ging ook bagger vandaag... Toen eigenlijk de hele tijd de neiging gehad om even flink te janken, maar ik durf me niet zo te laten gaan op school... Me toch niet helemaal goed kunnen houden uiteindelijk, dus ik ben met rode ogen de volgende les ingegaan..
Die ging wel goed, en de les erna, met mijn vakdidacticus erbij ging ook goed. Alleen de klassen zijn nog wat te druk, dus nu gaan we daaraan werken met mijn vierde klas als testklas, en dan hoop ik het door te kunnen voeren naar de andere klassen..
Ik vind dat inderdaad wel wat laat ja. Vooral als het bijvoorbeeld goede vrienden zijn, of familie.
pi_44398000
Bespaart wel geld
Verlovingskaartjes zijn duuuuur
pi_44398809
quote:
Op woensdag 13 december 2006 17:21 schreef freecell het volgende:
Bespaart wel geld
Verlovingskaartjes zijn duuuuur
Dus volgende kerst krijgt iedereen van Freecell een kerstkaartje: wij zijn een half jaar geleden getrouwd, en nog fijne feestdagen enzo
pi_44398836
Je kan ook nu een kaartje versturen met fijne feestdagen, alvast van harte gefeliciteerd en oh ja, we gaan dan & dan ook trouwen
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
pi_44398936
quote:
Op woensdag 13 december 2006 17:45 schreef Isabeau het volgende:
Je kan ook nu een kaartje versturen met fijne feestdagen, alvast van harte gefeliciteerd en oh ja, we gaan dan & dan ook trouwen
ik heb trouwens wel net de combi kerstkaartje en verhuiskaartje gehad van vrienden

Ik wil ook kerstkaartjes sturen! Dus jullie moeten allemaal even jullie adressen naar mij pm'en dan kan ik snail-mailen
pi_44399031
snailmailen? wasda?
pi_44399032
Ik doe niet aan kerstkaartjes
En zeker niet in onze huidige financiele situatie
pi_44399063
dat vroeg ik me nog af freecell, is het voor jullie ook niet een idee om de vloerbedekking die er ligt in overleg over te nemen? Het scheelt je op dat moment een hoop geld...
pi_44399093
snail-mail = slakkenpost oftewel gewone post.
pi_44399114
quote:
Op woensdag 13 december 2006 17:54 schreef octopussy het volgende:
snail-mail = slakkenpost oftewel gewone post.
aha, ikke snap...

pm komt eraan, maar dan verwacht ik natuurlijk ook een adres terug...
pi_44399138
quote:
Op woensdag 13 december 2006 17:53 schreef teigan het volgende:
dat vroeg ik me nog af freecell, is het voor jullie ook niet een idee om de vloerbedekking die er ligt in overleg over te nemen? Het scheelt je op dat moment een hoop geld...
Er ligt beton
En dat laten ze liggen
Wat op zich heel sympathiek is, anders kregen de onderburen wel heel veel overlast van ons
pi_44399167
quote:
Op woensdag 13 december 2006 17:55 schreef freecell het volgende:

[..]

Er ligt beton
En dat laten ze liggen
Wat op zich heel sympathiek is, anders kregen de onderburen wel heel veel overlast van ons
ok, ik dacht dat er nl. nu nog mensen woonden joh, en dat je het daarvan missschien ove rkon nemen.. Maar het is dus al leeg?
pi_44399333
quote:
Op woensdag 13 december 2006 17:48 schreef octopussy het volgende:

[..]

ik heb trouwens wel net de combi kerstkaartje en verhuiskaartje gehad van vrienden

Ik wil ook kerstkaartjes sturen! Dus jullie moeten allemaal even jullie adressen naar mij pm'en dan kan ik snail-mailen
Hier ook, vrienden die gaan samenwonen.
Kerstkaart tevens verhuisbericht. Erg leuk vond ik dit wel.
  woensdag 13 december 2006 @ 18:03:38 #246
140262 Rixie
28 juli 2006 was onze dag!
pi_44399374
Ik wil ook graag meedoen. Heb op dieetweb profiel aangemaakt gewicht ingevoerd en vandaag weer geupdated. Nou zag ik dat ik niet in het lijstje stond eens kijken en ja hoor er staan 2 lijstjes en ik sta in het onderste lijstje (zou niet weten waarvan het is?) terwijl ik graag in dit lijstje wil hoe kan ik dat veranderen?
Als lelijk zijn pijn deed, zou jij de hele dag huilen!
pi_44399419
Hey welkom, Rixie

Voor praktische info moet je bij mejuffrouw Troel zijn
  woensdag 13 december 2006 @ 18:16:05 #248
35189 Troel
scherp en bot
pi_44399717
Ik zal het meneer Bert doorgeven
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
  woensdag 13 december 2006 @ 18:23:20 #249
35189 Troel
scherp en bot
pi_44399926