Dat is heel normaal. Van alle lijnpogingen die ik in mijn leven heb gedaan was er maar 1 een groot succes. De andere keren lukte het niet of minder snel. Het is een samenloop van omstandigheden. Soms gaat het wel en soms gaat het niet. Zorgen maken om mijn gezondheid zou ik niet doen met 6 kilo in 4 maanden. Dat is juist een heel mooi rustig tempo lijkt me, en waarschijnlijk ook langdurig gewichtsverlies. Als het er heel snel af vliegt zou ik me pas zorgen makenquote:Op woensdag 13 december 2006 10:02 schreef Miss_S het volgende:
woog vanmorgen 76,5
dat betekent dat er weer 1,5 kilo af is in 4 weken geloof ik
misschien ligt het aan mij maar vraag me toch af waarom het nu zo hard gaat, heb maanden stil gestaan en nu zonder veel te veranderen in 4 maanden 6 kilo eraf
waarschijnlijk niet zo raar omdat ik wel elke dag sport en let op wat ik eet maar toch vraag ik me soms af of alles wel goed met me is omdat ik nu weer begin met afvallen
quote:Op woensdag 13 december 2006 10:36 schreef Rewimo het volgende:
Geleidelijk afvallen is prima. En ook heel normaal, meestal val je in het begin snel af maar stagneert het daarna.
Ik had trouwens ook vlees in mijn kerstpakket
[afbeelding]
Wat?quote:Op woensdag 13 december 2006 11:18 schreef Troel het volgende:
Ik heb voor dat soort gevallen standaard carbasalaatcalcium in huis.
Hey ja, ik zat namelijk net te denken, waterijs.. Maar dit hebben we niet meer in huis. En ik ga nu liever niet het huis uit.quote:Op woensdag 13 december 2006 11:19 schreef Rewimo het volgende:
Arme ymme... Veel drinken dan maar (ijswater maken). Beterschap!
quote:Op woensdag 13 december 2006 11:48 schreef Troel het volgende:
[..]
Ook wel bekend onder de naam Ascal
Ik Fok! me de saaie dagen door.quote:Op woensdag 13 december 2006 12:07 schreef Stormqueen het volgende:
Ik verveel me zo stierlijk dat ik al een half pond drop op heb
Op je werk zitten 2 weken voor kerst isNiks te doen, iedereen weg omdat ze hun vakantiedagenoverschot aan het wegwerken zijn...
Ik ga zo maar kerstkaarten in vlopjes douwen. Ofzo.
(en daar heb je dan jaren voor gestudeerd)
Kom ik bij je zitten, ik verveel me ook stielijk. stil zitten, ziek zijn is zo vervelend en saaiquote:Op woensdag 13 december 2006 12:07 schreef Stormqueen het volgende:
Ik verveel me zo stierlijk dat ik al een half pond drop op heb
Op je werk zitten 2 weken voor kerst isNiks te doen, iedereen weg omdat ze hun vakantiedagenoverschot aan het wegwerken zijn...
Ik ga zo maar kerstkaarten in vlopjes douwen. Ofzo.
(en daar heb je dan jaren voor gestudeerd)
Ik heb ook altijd Natterman pastilles liggenquote:Op woensdag 13 december 2006 11:49 schreef ymme het volgende:
[..]
Zelfs dat ken ik niet.
Ik neem aan dat het een middeltje is tegen de keelpijnMisschien moet ik ook maar eens wat dingen gewoon in het medicijnkastje neerleggen, voor het geval dat. Hier is dat ding gewoon compleet leeg.
Haha, ga zo nog maar ff door.quote:Op woensdag 13 december 2006 12:14 schreef Troel het volgende:
[..]
Ik heb ook altijd Natterman pastilles liggen
Ow jeequote:Op woensdag 13 december 2006 12:24 schreef octopussy het volgende:
Ik heb wel eens gehoord dat sommige ziektekiemen zich opslaan in vetcellen. Als je dan veel afvalt komen deze weer vrij. Ik weet niet of dit wetenschappelijk onderbouwd is hoor.
Ik kreeg in ieder geval wel de ziekte van pfeiffer toen ik 15 kilo was afgevallen een paar jaar geleden.
Ik vind dat inderdaad wel wat laat ja. Vooral als het bijvoorbeeld goede vrienden zijn, of familie.quote:Op woensdag 13 december 2006 16:47 schreef teigan het volgende:
hehe, ik ben af....
vannacht heel slecht geslapen, en mijn eerste les ging ook bagger vandaag... Toen eigenlijk de hele tijd de neiging gehad om even flink te janken, maar ik durf me niet zo te laten gaan op school... Me toch niet helemaal goed kunnen houden uiteindelijk, dus ik ben met rode ogen de volgende les ingegaan..
Die ging wel goed, en de les erna, met mijn vakdidacticus erbij ging ook goed. Alleen de klassen zijn nog wat te druk, dus nu gaan we daaraan werken met mijn vierde klas als testklas, en dan hoop ik het door te kunnen voeren naar de andere klassen..
Dus volgende kerst krijgt iedereen van Freecell een kerstkaartje: wij zijn een half jaar geleden getrouwd, en nog fijne feestdagen enzoquote:Op woensdag 13 december 2006 17:21 schreef freecell het volgende:
Bespaart wel geld
Verlovingskaartjes zijn duuuuur
ik heb trouwens wel net de combi kerstkaartje en verhuiskaartje gehad van vriendenquote:Op woensdag 13 december 2006 17:45 schreef Isabeau het volgende:
Je kan ook nu een kaartje versturen met fijne feestdagen, alvast van harte gefeliciteerd en oh ja, we gaan dan & dan ook trouwen
aha, ikke snap...quote:Op woensdag 13 december 2006 17:54 schreef octopussy het volgende:
snail-mail = slakkenpost oftewel gewone post.
Er ligt betonquote:Op woensdag 13 december 2006 17:53 schreef teigan het volgende:
dat vroeg ik me nog af freecell, is het voor jullie ook niet een idee om de vloerbedekking die er ligt in overleg over te nemen? Het scheelt je op dat moment een hoop geld...
ok, ik dacht dat er nl. nu nog mensen woonden joh, en dat je het daarvan missschien ove rkon nemen.. Maar het is dus al leeg?quote:Op woensdag 13 december 2006 17:55 schreef freecell het volgende:
[..]
Er ligt beton
En dat laten ze liggen
Wat op zich heel sympathiek is, anders kregen de onderburen wel heel veel overlast van ons
Hier ook, vrienden die gaan samenwonen.quote:Op woensdag 13 december 2006 17:48 schreef octopussy het volgende:
[..]
ik heb trouwens wel net de combi kerstkaartje en verhuiskaartje gehad van vrienden![]()
Ik wil ook kerstkaartjes sturen! Dus jullie moeten allemaal even jullie adressen naar mij pm'en dan kan ik snail-mailen![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |