quote:Op woensdag 13 december 2006 18:24 schreef Troel het volgende:
450 gram worteltjes met knoflookdip zijn funest voor je darmen
*rent naar het toilet*
Ja, de eerste keer dat we gingen kijken waren ze net begonnen met verhuizen, bijna alle meubels stonden nog in de kamer, maar de vloerbedekking was er al uitquote:Op woensdag 13 december 2006 17:56 schreef teigan het volgende:
[..]
ok, ik dacht dat er nl. nu nog mensen woonden joh, en dat je het daarvan missschien ove rkon nemen.. Maar het is dus al leeg?
bij mij was het kerstkaart waar ook de felicitaties in stonden. was ik zelf niet zo blij mee. vooral omdat dit een kaart was van mijn opa en oma, die mij dus eigenlijk nog nooit gemogen hebben (ik heb ervoor gezorgt dat mijn moeder bijna dood ging bij de bevalling, of zoiets nooit het hele verhaal begrepen, maar zoiets was het). en dan krijg je dus een kaartje die eigenlijk uitstraalt: we hebben voor jou geen geld om ook nog een verjaardagskaartje te kopen. (terwijl ze dus goed in het geld zitten). maar ja opa en oma waren gewoon niet lief, kerst en sinterklaas afschaffen op het moment dat ik er net de leeftijd voor kreeg en zo.quote:Op woensdag 13 december 2006 18:02 schreef ymme het volgende:
[..]
Hier ook, vrienden die gaan samenwonen.
Kerstkaart tevens verhuisbericht. Erg leuk vond ik dit wel.
ik weet van niets, maar die kant hoor ik ook weinig/niets van, dus het kan maar zo wel zo zijn..quote:Op woensdag 13 december 2006 18:32 schreef freecell het volgende:
Hey trouwens Teigan: De mensen die verhuizen uit mijn nieuwe huis, hebben dezelfde achternaam als jouw schoonfamilie
En ze gaan verhuizen naar Hoogezand
Weet jij hier meer van?
Nou als je 50 kilo afvalt werkt dat gelukkig nietquote:Op woensdag 13 december 2006 12:24 schreef octopussy het volgende:
Ik heb wel eens gehoord dat sommige ziektekiemen zich opslaan in vetcellen. Als je dan veel afvalt komen deze weer vrij. Ik weet niet of dit wetenschappelijk onderbouwd is hoor.
Ik kreeg in ieder geval wel de ziekte van pfeiffer toen ik 15 kilo was afgevallen een paar jaar geleden.
Dan heb je een BMI van 25quote:Op woensdag 13 december 2006 23:03 schreef Elwood1802 het volgende:
Hmm.. als ik zo die tabel bekijk denk ik niet dat ik ernstig overgewicht heb
Zit rond de 96 kg op 1.96m.
Alhoewel ik me elke dag zat vreet met zoetigheden en de nodige pils.
Vanaf januari toch maar eens beginnen met fitness
Overgewicht? Welk overgewichtquote:Op woensdag 13 december 2006 23:03 schreef Elwood1802 het volgende:
Hmm.. als ik zo die tabel bekijk denk ik niet dat ik ernstig overgewicht heb
Zit rond de 96 kg op 1.96m.
Alhoewel ik me elke dag zat vreet met zoetigheden en de nodige pils.
Vanaf januari toch maar eens beginnen met fitness
Hmmm... heb jij niet al wat kaartjes verstuurd?quote:Op woensdag 13 december 2006 17:48 schreef octopussy het volgende:
[..]
Ik wil ook kerstkaartjes sturen! Dus jullie moeten allemaal even jullie adressen naar mij pm'en dan kan ik snail-mailen![]()
Begint nu echt lekker op gang te komen! Voor je het weet ben je een slanke den!quote:Op donderdag 14 december 2006 10:22 schreef -Bubseltje- het volgende:
- 1,7 deze weekmisschien haal ik voor de kest -20
![]()
![]()
Zeg, doe es even kalm aan jijquote:Op donderdag 14 december 2006 10:22 schreef -Bubseltje- het volgende:
- 1,7 deze weekmisschien haal ik voor de kest -20
![]()
![]()
Het is heel wisselvallig bij mijquote:Op donderdag 14 december 2006 10:24 schreef Levitation het volgende:
[..]
Begint nu echt lekker op gang te komen! Voor je het weet ben je een slanke den!![]()
Voor mij ook.quote:Op donderdag 14 december 2006 10:27 schreef -Bubseltje- het volgende:
[..]
Het is heel wisselvallig bij mijeen slanke den nou daar zijn nog heeel veel van deze weekjes nodig
![]()
![]()
Maar ik speel valsquote:Op donderdag 14 december 2006 10:30 schreef Levitation het volgende:
[..]
Voor mij ook.Alleen val ik helemaal niet af, ben juist zwaarder dan een jaar geleden.
![]()
Ik denk dat jij eerder je overgewicht kwijt bent dan ik.
Dat weet ik wel.quote:
quote:
Veel plezier!quote:Op donderdag 14 december 2006 11:06 schreef Liejannuh het volgende:
Dames, fijn weekend!
Ik zal aan jullie denken als ik in Florence loop.
Heel veel plezierquote:Op donderdag 14 december 2006 11:06 schreef Liejannuh het volgende:
Dames, fijn weekend!
Ik zal aan jullie denken als ik in Florence loop.
quote:Op donderdag 14 december 2006 09:09 schreef Levitation het volgende:
[..]
Hmmm... heb jij niet al wat kaartjes verstuurd?![]()
Anders weet ik echt niet van welke "Linda" ik een kerstkaart heb gekregen.![]()
![]()
Ben er alleen nog niet achter hoe jij zou weten waar ik woon .![]()
Ben dan ook niet zo slim.![]()
Jemig, dan heb ik echt gewoon geen flauw idee van wie die kerstkaart afkomt.quote:Op donderdag 14 december 2006 13:29 schreef octopussy het volgende:
[..]
jij moet me dan ook nog even je adres pm'en.
![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |