quote:Op woensdag 29 november 2006 07:38 schreef Helsie het volgende:
Ik werk bij de Gemeente Breda en gezien de vooroordelen van timmeeeh (zie eoa oud Breda-topic) wil ik graag mijn steentje bijdragen om die vooroordelen weg te nemen.
is er ook bier op je dakterras?quote:Op woensdag 29 november 2006 13:19 schreef hannekethemaster het volgende:
strak blauwe lucht!!! ik ga zo op mijn dakterras zitten
Het ging over schrijfwijze van 'Hoge Vucht' of 'Hoge Vught'. Toen zei iemand 'bij de gemeente zullen ze het wel weten'. Jij antwoordde toen 'Heb je wel eens gezien wat voor mensen daar werken..."quote:Op woensdag 29 november 2006 08:34 schreef timmeeeh het volgende:
[..]
Ik heb echt geen idee waar je het over hebt, al vermoed dat het over het Heuvelkwartier gaat. Kan je me een kleine hint geven, want ik heb momenteel geen tijd om al die oude topiques door te spitten.
bij mij is altijd bierquote:Op woensdag 29 november 2006 13:38 schreef bassieVL het volgende:
[..]
is er ook bier op je dakterras?![]()
Whehequote:Op woensdag 29 november 2006 14:27 schreef Helsie het volgende:
[..]
Het ging over schrijfwijze van 'Hoge Vucht' of 'Hoge Vught'. Toen zei iemand 'bij de gemeente zullen ze het wel weten'. Jij antwoordde toen 'Heb je wel eens gezien wat voor mensen daar werken..."
;-)
Kwaliteit, niet kwantiteit.quote:Op donderdag 30 november 2006 00:16 schreef hannekethemaster het volgende:
ik zie net dat zwolle al 17 topics heeft!!! Dat moeten wij kunnen overtreffen toch?
Niet in een Zwolle topicquote:Op donderdag 30 november 2006 00:30 schreef hannekethemaster het volgende:
kwaliteit kan ook in kwantiteit
Probeer het eens bij des Neerlandsch grootste grutter.quote:Op donderdag 30 november 2006 08:30 schreef bassieVL het volgende:
en hier is ergens bier te vinden zag ik. moet alleen nog even uitvogelen waar precies.
foto?quote:Op donderdag 30 november 2006 12:10 schreef BossFight het volgende:
Ik wil wel is zien hoe Lude gaat worden als het af is, en uiteraard de nieuwe Drie Gezusters. De trap ziet er iig alweer super mooi uit.
ik zag dat het ook verkrijgbaar is op een dakterras.quote:Op donderdag 30 november 2006 10:16 schreef timmeeeh het volgende:
[..]
Probeer het eens bij des Neerlandsch grootste grutter.
ofzo.
De eerste fase (grofweg van de Spinola tot de Tolbrug) is gepland voor voorjaar 2007. Daarna begint de tweede fase, van de Tolbrug tot bij waar vroeger de Kijkshop was (Markendaalseweg).quote:Op donderdag 30 november 2006 15:36 schreef aatendeman het volgende:
hoelang duurt het nog voor alle werkzaamheden klaar zijn ivm de nieuwe mark? Ik woon namelijk op haagdijk en begin een beetje benieuwd te worden wanneer alles gereed is
Toch wel verwarmd ende overdekt, hoop ik dan?quote:Op donderdag 30 november 2006 17:39 schreef bassieVL het volgende:
ik zag dat het ook verkrijgbaar is op een dakterras.dus dat moeten we nog even uitvogelen.
dat zou inderdaad een pre zijn. anders moet het gecompenseerd worden door grote hoeveelheden bier.quote:Op donderdag 30 november 2006 17:42 schreef JDude het volgende:
[..]
Toch wel verwarmd ende overdekt, hoop ik dan?
The Nieuwe Markquote:Op donderdag 30 november 2006 14:40 schreef JDude het volgende:
http://www.wihcc.nl/index.php?pageId=17〈=nl
Hier staat een promofilmpje voor De Nieuwe Mark. De Engelstalige commentaarstem vermengd met Nederlandse straatnamen e.d. is niet om aan te horen, maar goed.
Ja, maar gelukkig nog niet zoveel reply-allsquote:Op zaterdag 2 december 2006 12:43 schreef veldmuis het volgende:
We krijgen een nieuwe avans-auto-achtige mailzooi!
Ofzoiets..
oehquote:Op zaterdag 2 december 2006 22:09 schreef veldmuis het volgende:
Iets met toilettassen!
gewoon irritante spamquote:Op zondag 3 december 2006 21:39 schreef veldmuis het volgende:
Toilettas of Laptopetui?
Ach, krijg jij ook een keer een e-mailtje.quote:
Ik krijg al genoeg, helaas. Teveel, zelfs.quote:Op dinsdag 5 december 2006 09:34 schreef timmeeeh het volgende:
[..]
Ach, krijg jij ook een keer een e-mailtje.![]()
Waar zie jij je limiet? Ik kan 'm nergens vindenquote:Op dinsdag 5 december 2006 19:48 schreef ikbeneenkiwi het volgende:
Omdat iedereen van avans reply all doet met boodschappen op te houden met mailtjes naar iedereenzit mijn inbox iedere keer vol. Vrij irritant, die inbox is al zo klein... En waarom tellen berichten in je prullenbak in wodansnaam mee voor het aantal MB
Maar goed, ontopic; ik dacht dat iemand nog foto's van de 3 gezusters zou plaatsen? (ik zou ook 100m kunnen lopen maar ik ben vandaag lui)
wij gingen vroeger altijd naar 't zottekotquote:Op dinsdag 5 december 2006 20:13 schreef hannekethemaster het volgende:
wanneer wordt de drie gezusters eigenlijk heropend?? en welke kroegen zijn hier leuk voor met oud en nieuw?
so truequote:Op woensdag 6 december 2006 09:52 schreef richkes het volgende:
Houd er wel rekening mee dat voor diverse tenten waar je normaal zo naar binnen loopt, je nu kaarten nodig hebt.
waarschijnlijk omdat jij voorbij kwam.quote:Op donderdag 7 december 2006 01:22 schreef aatendeman het volgende:
waarom zijn die borden bij de haagdijk (bruggetje-->stad) met zulke sterke tyraps bevestigd :|
en het was drukquote:Op donderdag 7 december 2006 11:42 schreef veldmuis het volgende:
Wat een tyfusweer in ons mooie stadje.
Hij bedoelde waarschijnlijk tegenover de Esso pompquote:Op donderdag 7 december 2006 16:30 schreef veldmuis het volgende:
Tegenover het hoofdkantoor van de Esso is een Esso pompstation.
Exxonmobile staat er gewoon geloofik.quote:Op donderdag 7 december 2006 21:53 schreef Helsie het volgende:
Na de aanslagen hebben ze daar de verwijzingen naar Esso weggehaald, "want ja, anders kan een terrorist erachter komen waar Esso zit!".... Zijn die nu nog steeds weg?
kloptquote:Op donderdag 7 december 2006 17:39 schreef timmeeeh het volgende:
[..]
Hij bedoelde waarschijnlijk tegenover de Esso pomp
ExxonMobile. En dat is (o.a.) Esso.quote:Op vrijdag 8 december 2006 12:18 schreef tha_rizzo het volgende:
[..]
klopt
ik hoorde pas geleden geloof ik dat daar weer iets anders zat in dat kantoor,
dus ik weet niet wat er zit
en ik hoef er toch niet te zijn, dus het boeit me niet helemaal![]()
![]()
Wat heeft Mobil met gsm telefonie te maken?quote:Op zaterdag 9 december 2006 17:02 schreef Helsie het volgende:
het is Mobil. Of Esso/Exxon moet ineens in de gsm business gestapt zijn?
In 2007 gaan ze beginnen aan het nieuwe station meen ik.quote:Op zaterdag 9 december 2006 20:28 schreef tha_rizzo het volgende:
het is iig een vreemd gebouw
weet trouwens iemand al iets wanneer de 3 gezusters (of wat het nu ook wordt) wanneer open gaat, liep er net nog langs en het zag er al aardig uit.
en komt er ooit een dak boven het nieuwe perron?
spoor 7&8 zijn nog niet overdekt
Aan de achterkant zijn ze al begonnen met het slopen van de huizen/gebouwen die aan de kant van het station lagen.quote:Op zaterdag 9 december 2006 20:43 schreef veldmuis het volgende:
[..]
In 2007 gaan ze beginnen aan het nieuwe station meen ik.
quote:Op zaterdag 9 december 2006 18:01 schreef richkes het volgende:
[..]
Wat heeft Mobil met gsm telefonie te maken?
quote:Op zondag 10 december 2006 08:15 schreef veldmuis het volgende:
Mocht je er gister niet op, Helsie?
Goeienavondquote:Op zondag 10 december 2006 08:24 schreef veldmuis het volgende:
Goeiemorgen, timmeeeh!
Kan zijn. Krikt wel lekker het Breda posting count op.quote:Op zondag 10 december 2006 06:56 schreef timmeeeh het volgende:
Nounou, het scheelt zeker 1 e.
Muggenzifters
DEAL!quote:Op zondag 10 december 2006 23:09 schreef veldmuis het volgende:
En ik ga morgen een foto maken van een bijna-RIP-feit in ons mooie stadje, en ik zal 'm hier posten!
Deal?!.
.
Wat gaat er bijna RIP in ons stadje?quote:Op zondag 10 december 2006 23:09 schreef veldmuis het volgende:
En ik ga morgen een foto maken van een bijna-RIP-feit in ons mooie stadje, en ik zal 'm hier posten!
Deal?!.
.
2e kerstdag zit ik in las vegasquote:Op maandag 11 december 2006 01:23 schreef Suuz_ het volgende:
ik heb nu al zin in 2e kerstdag en oud&nieuw in het gezellige Breda
nog meer mensen met mij?
Goeie kans dat ik er met Oud/Nieuw wel ben ja.quote:Op maandag 11 december 2006 01:23 schreef Suuz_ het volgende:
ik heb nu al zin in 2e kerstdag en oud&nieuw in het gezellige Breda
nog meer mensen met mij?
Vervelende vent!quote:Op maandag 11 december 2006 01:31 schreef timmeeeh het volgende:
[..]
2e kerstdag zit ik in las vegas
oud&nieuw in san francisco
quote:Op maandag 11 december 2006 10:40 schreef Tommeh het volgende:
[..]
Vervelende vent!
Oudnieuw wordt gewoon lekker rustig hier. Wel zin in.
Als een beest, wat ik je brom!quote:Op maandag 11 december 2006 11:23 schreef veldmuis het volgende:
Bezopen het nieuwe jaar in!
Waarom zeg je dat nou, ik wist het!!! Daar woonde ik vlakbij vroeger!quote:Op maandag 11 december 2006 19:07 schreef veldmuis het volgende:
Oh, hoek baronielaan / zuidelijke rondweg, het hoekje van boeimeer.
Hij ziet inderdaad wat pips.quote:Op maandag 11 december 2006 23:42 schreef veldmuis het volgende:
Hij is ziek, en wordt binnen enkele weken gekapt.
Voertuig tegenaan geparkeerd dan wel halsoverkop er overheen gevlogen?quote:Op dinsdag 12 december 2006 13:51 schreef veldmuis het volgende:
Wat een vertiefde paaltjes bij Avans zeg!
op lovensdijkstraat?quote:Op dinsdag 12 december 2006 15:15 schreef veldmuis het volgende:
Nee, maar ze hebben nu voor de ingang van de parkeerplaats paaltjes gezet, waardoor je er niet meer langs kan met de auto. Nou zijn er knurften die hun auto daar dan VOOR zetten, zodat je er met de fiets niet langs kan, stelletje flikkers.
ik ben sinds vorige week donderdag niet meer op school geweestquote:Op dinsdag 12 december 2006 16:38 schreef veldmuis het volgende:
Niet meer, toch?
Ze hebben hele ladingen houten paaltjes bijgezet
Nooit binnen geweest. Het lijkt me een breezerbroeinest met bijbehorende muziekwansmaak en drank- en drugsproblemenquote:Op dinsdag 12 december 2006 18:03 schreef hannekethemaster het volgende:
wat is q-nation voor een tent??? krijg elk weekend minimaal 3 mensen uit die tent binnen (in het ziekenhuis) met een GHB overdosis namelijk
Ja, eerst kon je langs die paaltjes idd, nu kan je ook niet meer doorrijden naar de fietsenstalling, waar dat gebouw van die sportzooi begint staan paaltjes, en heel het grasveld naast die noodgebouwtjes is rondom ook voorzien van paaltjes.quote:Op dinsdag 12 december 2006 16:54 schreef tha_rizzo het volgende:
[..]
ik ben sinds vorige week donderdag niet meer op school geweest![]()
en toen stond ik geparkeerd op grindpad bij de kazerne
dus ik weet niet of ze ondertussen al paaltjes erbij hebben gezet
Yup, hardstyle/jump/hardcore tent.quote:Op dinsdag 12 december 2006 19:10 schreef timmeeeh het volgende:
volgens mij draaien ze daar harde boem-boem muziek () en wordt er idd menig pilletje geslikt en breezer opgelaaien. hoofdzakelijk oorbellenvolk schetst mijn verwachting.
quote:Op dinsdag 12 december 2006 19:28 schreef veldmuis het volgende:
[..]
Ja, eerst kon je langs die paaltjes idd, nu kan je ook niet meer doorrijden naar de fietsenstalling, waar dat gebouw van die sportzooi begint staan paaltjes, en heel het grasveld naast die noodgebouwtjes is rondom ook voorzien van paaltjes.
Getuigt wel van stijl!quote:Op dinsdag 12 december 2006 22:26 schreef ikbeneenkiwi het volgende:
zullen we daar een reply all mailtje over sturen
jij zit toch niet op avans? fontys toch? doen ze dat daar ook zoveel?quote:Op dinsdag 12 december 2006 22:30 schreef Tommeh het volgende:
Hebben jullie ook last van die Reply all mailtjes
Vandaag weer 183...quote:Op dinsdag 12 december 2006 22:36 schreef ikbeneenkiwi het volgende:
[..]
jij zit toch niet op avans? fontys toch? doen ze dat daar ook zoveel?![]()
quote:Op dinsdag 12 december 2006 22:44 schreef veldmuis het volgende:
Ik klaag niet meer!
Zekers te weten ja! Wat ga je studeren?quote:Op dinsdag 12 december 2006 20:32 schreef Ice_Ice het volgende:
volgendjaar kom ik als het goed gaat in Breda studeren, maar als ik het dus zo lees is het the place to be
Even hopen dat medewerkers zijn uitgesloten van die kettingmailbom daar danquote:Op woensdag 13 december 2006 09:37 schreef Kuukske het volgende:
Vanmiddag 2e sollicitatiegesprek bij Avans![]()
Breda
Jepquote:Op woensdag 13 december 2006 09:42 schreef veldmuis het volgende:
Jij zat toch ook op Florijn, eerst?.
jij ook?quote:Op woensdag 13 december 2006 09:42 schreef veldmuis het volgende:
Jij zat toch ook op Florijn, eerst?.
Eerst maar 'ns medewerker wordenquote:Op woensdag 13 december 2006 09:45 schreef JDude het volgende:
[..]
Even hopen dat medewerkers zijn uitgesloten van die kettingmailbom daar dan.
Jaquote:
Gefeliciteerd!!quote:Op woensdag 13 december 2006 13:01 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Eerst maar 'ns medewerker worden
Zojuist medewerker geworden, geen idee hoe het zit met kettingmailbommen enzo![]()
Feliquote:Op woensdag 13 december 2006 13:01 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Eerst maar 'ns medewerker worden
Zojuist medewerker geworden, geen idee hoe het zit met kettingmailbommen enzo![]()
Dank dankquote:Op woensdag 13 december 2006 17:16 schreef veldmuis het volgende:
[..]
Ja.
[..]
Gefeliciteerd!!
Waar kom je te zitten?.
Ik woon al 21 jaar Bredaquote:
Altijd leuk!quote:Op woensdag 13 december 2006 18:40 schreef JDude het volgende:
Straks naar Rowwen Heze in de Mezz!
een bier om te drinken en een om te gooienquote:Op woensdag 13 december 2006 18:40 schreef JDude het volgende:
Straks naar Rowwen Heze in de Mezz!
De laatste keer dat ik dat deed (in 013) werd ik er (vlak voor het eind gelukkig) door de security uit geflikkerd. Dus neen, dank u. De "poptempels" van tegenwoordig hebben geen begrip meer voor dergelijke tradities.quote:Op woensdag 13 december 2006 18:47 schreef bassieVL het volgende:
een bier om te drinken en een om te gooien
de barbaren. geen bier gooien bij Rowwen Heze. Het moet niet gekker worden.quote:Op woensdag 13 december 2006 18:49 schreef JDude het volgende:
[..]
De laatste keer dat ik dat deed (in 013) werd ik er (vlak voor het eind gelukkig) door de security uit geflikkerd. Dus neen, dank u. De "poptempels" van tegenwoordig hebben geen begrip meer voor dergelijke tradities.
bier is om te drinken niet om te gooienquote:Op woensdag 13 december 2006 19:04 schreef bassieVL het volgende:
[..]
de barbaren. geen bier gooien bij Rowwen Heze. Het moet niet gekker worden.
ze schenken Heineken in de Mezz, daar mag je best mee gooien.quote:Op woensdag 13 december 2006 19:52 schreef tha_rizzo het volgende:
[..]
bier is om te drinken niet om te gooien![]()
quote:
met Heineken mag je best gooien. Heb ik geen fonds voor nodig.quote:Op woensdag 13 december 2006 21:08 schreef tha_rizzo het volgende:
[..]
maar bier is bier, en met bier hoort niet gegooid te worden
steun het anti-bier-gooi-fonds
quote:Op woensdag 13 december 2006 21:23 schreef bassieVL het volgende:
[..]
met Heineken mag je best gooien. Heb ik geen fonds voor nodig.![]()
foei.quote:Op woensdag 13 december 2006 21:28 schreef tha_rizzo het volgende:
[..]
heb trouwens wel liever een heineken dan een jup (niet dat heineken echt lekker is)
Voor die opmerking verdien je eigenlijk een ban uit dit topic!quote:Op woensdag 13 december 2006 21:28 schreef tha_rizzo het volgende:
[..]
heb trouwens wel liever een heineken dan een jup (niet dat heineken echt lekker is)
het spijt me, maar ik vind jup echt smerig, ik geniet liever van een echt belgisch biertjequote:Op woensdag 13 december 2006 23:03 schreef Ritchie het volgende:
[..]
Voor die opmerking verdien je eigenlijk een ban uit dit topic!
Daar scoor je punten mee. Dat laatste stuk dan.quote:Op donderdag 14 december 2006 09:02 schreef tha_rizzo het volgende:
[..]
het spijt me, maar ik vind jup echt smerig, ik geniet liever van een echt belgisch biertje![]()
Juup is een nep belgisch biertje?quote:Op donderdag 14 december 2006 09:02 schreef tha_rizzo het volgende:
[..]
het spijt me, maar ik vind jup echt smerig, ik geniet liever van een echt belgisch biertje![]()
quote:Op donderdag 14 december 2006 09:31 schreef ikbeneenkiwi het volgende:
banmeldtopic: tha_rizzo zien we over 48 uur terug. Zonder Heineken en met jupiler welteverstaan.
De Koninckquote:Op donderdag 14 december 2006 09:47 schreef tha_rizzo het volgende:
[..]
tss, stelletje jup-fans
dan ga ik wel 48uur met een palmpje of een leffe zitten
die heb ik nog nooit opquote:
Rood/bruin. Maar ook verkrijgbaar in een Blonde en Trippel versie. Liefst geschonken in een origineel "bolleke" zittend in de stad van herkomst: Antwerpenquote:Op donderdag 14 december 2006 11:02 schreef tha_rizzo het volgende:
[..]
die heb ik nog nooit op
is 't een donker of een blond biertje?
moet ik dan maar eens proberenquote:Op donderdag 14 december 2006 11:20 schreef bassieVL het volgende:
[..]
Rood/bruin. Maar ook verkrijgbaar in een Blonde en Trippel versie. Liefst geschonken in een origineel "bolleke" zittend in de stad van herkomst: Antwerpen![]()
quote:Op donderdag 14 december 2006 12:10 schreef ikbeneenkiwi het volgende:
Fok-Bier-Meet @ Anvers!!!
Da's Antwerpen op z'n Frans.quote:
weet ik dat nu ook weerquote:Op donderdag 14 december 2006 12:53 schreef JDude het volgende:
[..]
Da's Antwerpen op z'n Frans.
In de Mezz hebben ze gelukkig ook Palm. En ja, er werd volop gegooid. Ik heb de komende week geen shampoo nodig als bier echt zo goed is voor je haar
.
klinkt goed.quote:Op donderdag 14 december 2006 12:10 schreef ikbeneenkiwi het volgende:
Fok-Bier-Meet @ Anvers!!!
Totaal onwetend ga ik natuurlijk vragen wat dat dan isquote:Op donderdag 14 december 2006 13:00 schreef tha_rizzo het volgende:
[..]
ik weet ook nog wel iets anders wat goed voor je haar is, maar dat je zsm uit je haar wil hebben.....
We hebben een kenner! Inderdaad een lekkere bolleke zittend op een terrasje in Antwerpen!quote:Op donderdag 14 december 2006 11:20 schreef bassieVL het volgende:
[..]
Rood/bruin. Maar ook verkrijgbaar in een Blonde en Trippel versie. Liefst geschonken in een origineel "bolleke" zittend in de stad van herkomst: Antwerpen![]()
Zodra je vliegtuig op schiphol geland is tim, bel je mij, haal ik je op met de auto en rijden wij naar Antwerpen om daar een bolleke te drinken.Jet-lag of geen jet-lag. Deal?quote:Op donderdag 14 december 2006 22:06 schreef timmeeeh het volgende:
De Koninck
Idd zittend
[..]
We hebben een kenner! Inderdaad een lekkere bolleke zittend op een terrasje in Antwerpen!
Hé, vuilak, ik ga ook mee!quote:Op donderdag 14 december 2006 22:12 schreef ikbeneenkiwi het volgende:
[..]
Zodra je vliegtuig op schiphol geland is tim, bel je mij, haal ik je op met de auto en rijden wij naar Antwerpen om daar een bolleke te drinken.Jet-lag of geen jet-lag. Deal?
quote:Op donderdag 14 december 2006 22:45 schreef veldmuis het volgende:
[offtopic] Ze hebben de paaltjes bij Avans nu weer verschoven!![/offtopic]
Ik denk dat je dan eerst ruzie moet maken met mijn mamsquote:Op donderdag 14 december 2006 22:12 schreef ikbeneenkiwi het volgende:
[..]
Zodra je vliegtuig op schiphol geland is tim, bel je mij, haal ik je op met de auto en rijden wij naar Antwerpen om daar een bolleke te drinken.Jet-lag of geen jet-lag. Deal?
ik wil me nergens mee bemoeien, maar er zijn wel degelijk regels verbonden aan het claimen van de shotgun: http://www.shotgunrules.com/index.shtml .quote:
ik ookquote:
met welke auto? de gulf of je zweedse tankquote:Op vrijdag 15 december 2006 09:56 schreef ikbeneenkiwi het volgende:
Ik weet in ieder geval niet wat ik ermee moet. Er gewoon overheen rijden?
1500 kilo volvo tegen een klein houten paaltje? echt geen schade hoorquote:Op vrijdag 15 december 2006 10:22 schreef tha_rizzo het volgende:
[..]
met welke auto? de gulf of je zweedse tank
er komt dan sowieso een deukje in de auto
echt welquote:Op vrijdag 15 december 2006 10:40 schreef ikbeneenkiwi het volgende:
[..]
1500 kilo volvo tegen een klein houten paaltje? echt geen schade hoor
geen meegespoten bumpersquote:Op vrijdag 15 december 2006 10:41 schreef tha_rizzo het volgende:
[..]
echt wel
wat streepjes op je bumpertje erbij
op van die oude volvo's zitten toch plastic bumper?quote:
Van dat harde plastic. Vroegah maakte men nog stevige bumpers, nu moet alles voetgangervriendelijk zijnquote:Op vrijdag 15 december 2006 10:46 schreef tha_rizzo het volgende:
[..]
op van die oude volvo's zitten toch plastic bumper?
we komen elke keer weer terug bij die paaltjes. terwijl we het over bier hadden.quote:Op vrijdag 15 december 2006 10:50 schreef ikbeneenkiwi het volgende:
[..]
Van dat harde plastic. Vroegah maakte men nog stevige bumpers, nu moet alles voetgangervriendelijk zijn![]()
logisch toch bier-> dronken -> fietsen (of poging tot) -> tegen paaltjes fietsenquote:Op vrijdag 15 december 2006 10:55 schreef bassieVL het volgende:
[..]
we komen elke keer weer terug bij die paaltjes. terwijl we het over bier hadden.![]()
neee. hegdiven!quote:Op vrijdag 15 december 2006 10:56 schreef tha_rizzo het volgende:
[..]
logisch toch bier-> dronken -> fietsen (of poging tot) -> tegen paaltjes fietsen![]()
tegen muren rijden is leukerquote:
Hegdiven, op z'n nederlands, hegspringen. Tenminste ik denk dat hij dat bedoelt.quote:Op vrijdag 15 december 2006 16:06 schreef veldmuis het volgende:
Hegdieven?
Maar rizzo, jij hebt wel eens wat op florijn gedaan?
Correct. Ook wel bekend als "struukduuken"quote:Op vrijdag 15 december 2006 18:18 schreef Thieske het volgende:
[..]
Hegdiven, op z'n nederlands, hegspringen. Tenminste ik denk dat hij dat bedoelt.![]()
Zo te zien aan z'n fotoboek ken ik m niet!quote:
Dat denk ik ook, althans, dat dacht ik te denken, en nou denk jij het ook dus ik denk dat je gelijk hebt.quote:Op vrijdag 15 december 2006 18:18 schreef Thieske het volgende:
[..]
Hegdiven, op z'n nederlands, hegspringen. Tenminste ik denk dat hij dat bedoelt.![]()
Mij wel dan?quote:Op vrijdag 15 december 2006 19:19 schreef veldmuis het volgende:
[..]
Zo te zien aan z'n fotoboek ken ik m niet!
Nee. Er is nog maar 1 iemand van Florijn die ik zou herkennen. Ik zal de naam niet noemen, maar elke florijnganger weet wie ik bedoel. Nachtmerries!quote:
Met een laptoppie in de aula??quote:Op vrijdag 15 december 2006 20:40 schreef veldmuis het volgende:
[..]
Nee. Er is nog maar 1 iemand van Florijn die ik zou herkennen. Ik zal de naam niet noemen, maar elke florijnganger weet wie ik bedoel. Nachtmerries!
Die bril, weet je dan wie ik bedoel? Niet PK, zo goed was ik niet, daar mocht ik niet heenquote:Op vrijdag 15 december 2006 23:15 schreef Kuukske het volgende:
Bedoel je die korte oude man, met dat witte haar aka de ex navy duud, of Barry what's his name van de PK ??Want die laatste is inderdaad vrij vervelend.
vooral toen je op administratiekant zat heeft me dat nachtmerries gezorgdquote:Op vrijdag 15 december 2006 23:22 schreef Kuukske het volgende:
Ik zat van 1997 - 2002 op de nassau, waarvan de laatste 2 of 3 jaar PK; en van euh 2002 - 2004 zat ik op het Florijn; administratiekant.
quote:
Joh ik was een schatje op het Florijn. Maar Boney M., natuurlijk, how could I forget.quote:Op zaterdag 16 december 2006 13:29 schreef tha_rizzo het volgende:
[..]
vooral toen je op administratiekant zat heeft me dat nachtmerries gezorgd
veldmuis.... lokaal 153 zat daar niet Mr. Beans?
(klote naamverbastering)
Die had dan vast niet d'r eigen achternaam. Sneu voor een vrouw trouwens, om met hem getrouwd te zijn. Zou hij z'n kinderen ook laten vegen als ze thuis vervelend zijn? En zou hij ze de kamer uitsturen? En ze laten melden bij hem?quote:Op zaterdag 16 december 2006 13:47 schreef tha_rizzo het volgende:
[..]
die ken ik ook nog wel
maar hij had een dochter die zeer aantrekkelijk bleek te zijn die ook op 't Florijn rondliep (van horen zeggen)
vriendje voor de eerste keer langs:quote:Op zaterdag 16 december 2006 15:10 schreef veldmuis het volgende:
[..]
Die had dan vast niet d'r eigen achternaam. Sneu voor een vrouw trouwens, om met hem getrouwd te zijn. Zou hij z'n kinderen ook laten vegen als ze thuis vervelend zijn? En zou hij ze de kamer uitsturen? En ze laten melden bij hem?
quote:Op zaterdag 16 december 2006 16:25 schreef Kuukske het volgende:
Ik vond hem op z'n grappigst toen 'ie me doodleuk meedeelde dat ik, na anderhalve week snotterend ziek thuis zitten, al mijn gemiste uren dolletjes dubbel in mocht halen.
Zooo grappig
Mag je inderdaad blij mee wezen zo te horen.quote:Op zaterdag 16 december 2006 16:38 schreef veldmuis het volgende:
Wat een compliment.
We gaan even met de "auto" van het werk en die krijg je met 3,25 meter hoogte wat lastig de Barones-garage inquote:Op zaterdag 16 december 2006 16:43 schreef veldmuis het volgende:
Ga je naar de AH in het centrum?
quote:
Ik heb er eens een keer zo'n onverwoestbaar dik kunststof ding gekocht... die kan nog een krat bier houden!quote:Op zaterdag 16 december 2006 16:55 schreef Kuukske het volgende:
Ze hebben van die geinige boodschappentasjes bij de Jumbo
Zo'n kleintje, van Brand.quote:Op zaterdag 16 december 2006 17:24 schreef Kuukske het volgende:
Ja die dingen zijn best sterk. Ik zie alleen even niet in, hoe je daar in hemelsnaam een krat bier in krijgt
Neegij!quote:
heb je nu al antwoord gehad van je-weet-wel-wie?quote:Op zaterdag 16 december 2006 19:09 schreef tha_rizzo het volgende:
albert heijn is de bomb, jeweetz
k*t-werkgever is dat
quote:
nog steeds niksquote:Op zaterdag 16 december 2006 19:58 schreef ikbeneenkiwi het volgende:
[..]
heb je nu al antwoord gehad van je-weet-wel-wie?
om even geen reclame te maken en jouw sollicitatiekansen te verkleinen door aanmelding van half fok:')
Gisteravond ook toevallig?quote:
*heeft naar leeftijd gespiektquote:Op zondag 17 december 2006 12:54 schreef Clauw het volgende:
[..]
daar werk ik
en ik heb ook nog wat jaartjes gedaan op de Nassau ..
Dan ben ik je ongetwijfeld ongemerkt gepasseerd.quote:Op zondag 17 december 2006 20:38 schreef Clauw het volgende:
Ik heb inderdaad een vast contract![]()
En gisteravond ook gewerkt ja.
Ik had gister kassa 9quote:Op zondag 17 december 2006 20:43 schreef JDude het volgende:
[..]
Dan ben ik je ongetwijfeld ongemerkt gepasseerd.
Toevallig twee gasten met twee kratten Hertog Jan, een zooi Kip Madras-ingrediënten, twee plastic tasjes en 15,60 aan legeflessenbonnen voorbij zien komen?quote:
Zoveel klanten op een dag!quote:Op zondag 17 december 2006 21:12 schreef JDude het volgende:
[..]
Toevallig twee gasten met twee kratten Hertog Jan, een zooi Kip Madras-ingrediënten, twee plastic tasjes en 15,60 aan legeflessenbonnen voorbij zien komen?
Hm. Is dat de snelkassa??quote:
Eerst die sneeuw maar eens!quote:Op zondag 17 december 2006 21:27 schreef veldmuis het volgende:
Beste mensen, het is bijna weer tijd voor een nieuwe sneeuwballengevechtmeeting in het Ginneken!
Ik zal goed op de naamkaartjes letten.quote:Op zondag 17 december 2006 21:17 schreef Clauw het volgende:
Zoveel klanten op een dag!
Maar kan me niet herinneren dat ik kratten Hertog Jan heb aangeslagen..dus naja volgende keer beter?
dat wou ik zeggen jaquote:Op zondag 17 december 2006 21:27 schreef veldmuis het volgende:
Beste mensen, het is bijna weer tijd voor een nieuwe sneeuwballengevechtmeeting in het Ginneken!
Het zou mij verbazen als je nog wist wie wat gekocht had. Volgens mij is het in de drukte gewoon bliep bliep bliep en gaan, gewoon zoveel mogelijk in zo weinig mogelijk tijd.quote:Op zondag 17 december 2006 21:17 schreef Clauw het volgende:
[..]
Zoveel klanten op een dag!
Maar kan me niet herinneren dat ik kratten Hertog Jan heb aangeslagen..dus naja volgende keer beter?
wel uitkijken voor die auto hequote:Op zondag 17 december 2006 22:27 schreef veldmuis het volgende:
[..]
Zullen we het op de parkeerplaats van Avans doen, tussen de paaltjes door!
blehquote:Op zondag 17 december 2006 23:04 schreef timmeeeh het volgende:
Niet bepaald.
Ik heb hier nog een sjieke ansichtkaart van de Bruine Pij en omgeving in sneeuwsfeer. Helaas geen scanner.quote:Op zondag 17 december 2006 23:18 schreef veldmuis het volgende:
Bijna weer een nieuw topique! Ik ga weer een foto regelen!.
Ik vouw er wel een vliegtuigje van.quote:
Ik begin morgen met de moskee in je achtertuin.quote:Op zondag 17 december 2006 23:36 schreef veldmuis het volgende:
Ik ben jouw Allah, besef je dat?
pwnd!quote:Op zondag 17 december 2006 23:40 schreef JDude het volgende:
[..]
Ik begin morgen met de moskee in je achtertuin.
quote:Op zondag 17 december 2006 23:40 schreef JDude het volgende:
[..]
Ik begin morgen met de moskee in je achtertuin.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |