quote:Op woensdag 29 november 2006 07:38 schreef Helsie het volgende:
Ik werk bij de Gemeente Breda en gezien de vooroordelen van timmeeeh (zie eoa oud Breda-topic) wil ik graag mijn steentje bijdragen om die vooroordelen weg te nemen.
is er ook bier op je dakterras?quote:Op woensdag 29 november 2006 13:19 schreef hannekethemaster het volgende:
strak blauwe lucht!!! ik ga zo op mijn dakterras zitten
Het ging over schrijfwijze van 'Hoge Vucht' of 'Hoge Vught'. Toen zei iemand 'bij de gemeente zullen ze het wel weten'. Jij antwoordde toen 'Heb je wel eens gezien wat voor mensen daar werken..."quote:Op woensdag 29 november 2006 08:34 schreef timmeeeh het volgende:
[..]
Ik heb echt geen idee waar je het over hebt, al vermoed dat het over het Heuvelkwartier gaat. Kan je me een kleine hint geven, want ik heb momenteel geen tijd om al die oude topiques door te spitten.
bij mij is altijd bierquote:Op woensdag 29 november 2006 13:38 schreef bassieVL het volgende:
[..]
is er ook bier op je dakterras?![]()
Whehequote:Op woensdag 29 november 2006 14:27 schreef Helsie het volgende:
[..]
Het ging over schrijfwijze van 'Hoge Vucht' of 'Hoge Vught'. Toen zei iemand 'bij de gemeente zullen ze het wel weten'. Jij antwoordde toen 'Heb je wel eens gezien wat voor mensen daar werken..."
;-)
Kwaliteit, niet kwantiteit.quote:Op donderdag 30 november 2006 00:16 schreef hannekethemaster het volgende:
ik zie net dat zwolle al 17 topics heeft!!! Dat moeten wij kunnen overtreffen toch?
Niet in een Zwolle topicquote:Op donderdag 30 november 2006 00:30 schreef hannekethemaster het volgende:
kwaliteit kan ook in kwantiteit
Probeer het eens bij des Neerlandsch grootste grutter.quote:Op donderdag 30 november 2006 08:30 schreef bassieVL het volgende:
en hier is ergens bier te vinden zag ik. moet alleen nog even uitvogelen waar precies.
foto?quote:Op donderdag 30 november 2006 12:10 schreef BossFight het volgende:
Ik wil wel is zien hoe Lude gaat worden als het af is, en uiteraard de nieuwe Drie Gezusters. De trap ziet er iig alweer super mooi uit.
ik zag dat het ook verkrijgbaar is op een dakterras.quote:Op donderdag 30 november 2006 10:16 schreef timmeeeh het volgende:
[..]
Probeer het eens bij des Neerlandsch grootste grutter.
ofzo.
De eerste fase (grofweg van de Spinola tot de Tolbrug) is gepland voor voorjaar 2007. Daarna begint de tweede fase, van de Tolbrug tot bij waar vroeger de Kijkshop was (Markendaalseweg).quote:Op donderdag 30 november 2006 15:36 schreef aatendeman het volgende:
hoelang duurt het nog voor alle werkzaamheden klaar zijn ivm de nieuwe mark? Ik woon namelijk op haagdijk en begin een beetje benieuwd te worden wanneer alles gereed is
Toch wel verwarmd ende overdekt, hoop ik dan?quote:Op donderdag 30 november 2006 17:39 schreef bassieVL het volgende:
ik zag dat het ook verkrijgbaar is op een dakterras.dus dat moeten we nog even uitvogelen.
dat zou inderdaad een pre zijn. anders moet het gecompenseerd worden door grote hoeveelheden bier.quote:Op donderdag 30 november 2006 17:42 schreef JDude het volgende:
[..]
Toch wel verwarmd ende overdekt, hoop ik dan?
The Nieuwe Markquote:Op donderdag 30 november 2006 14:40 schreef JDude het volgende:
http://www.wihcc.nl/index.php?pageId=17〈=nl
Hier staat een promofilmpje voor De Nieuwe Mark. De Engelstalige commentaarstem vermengd met Nederlandse straatnamen e.d. is niet om aan te horen, maar goed.
Ja, maar gelukkig nog niet zoveel reply-allsquote:Op zaterdag 2 december 2006 12:43 schreef veldmuis het volgende:
We krijgen een nieuwe avans-auto-achtige mailzooi!
Ofzoiets..
oehquote:Op zaterdag 2 december 2006 22:09 schreef veldmuis het volgende:
Iets met toilettassen!
gewoon irritante spamquote:Op zondag 3 december 2006 21:39 schreef veldmuis het volgende:
Toilettas of Laptopetui?
Ach, krijg jij ook een keer een e-mailtje.quote:
Ik krijg al genoeg, helaas. Teveel, zelfs.quote:Op dinsdag 5 december 2006 09:34 schreef timmeeeh het volgende:
[..]
Ach, krijg jij ook een keer een e-mailtje.![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |