we komen elke keer weer terug bij die paaltjes. terwijl we het over bier hadden.quote:Op vrijdag 15 december 2006 10:50 schreef ikbeneenkiwi het volgende:
[..]
Van dat harde plastic. Vroegah maakte men nog stevige bumpers, nu moet alles voetgangervriendelijk zijn![]()
logisch toch bier-> dronken -> fietsen (of poging tot) -> tegen paaltjes fietsenquote:Op vrijdag 15 december 2006 10:55 schreef bassieVL het volgende:
[..]
we komen elke keer weer terug bij die paaltjes. terwijl we het over bier hadden.![]()
neee. hegdiven!quote:Op vrijdag 15 december 2006 10:56 schreef tha_rizzo het volgende:
[..]
logisch toch bier-> dronken -> fietsen (of poging tot) -> tegen paaltjes fietsen![]()
tegen muren rijden is leukerquote:
Hegdiven, op z'n nederlands, hegspringen. Tenminste ik denk dat hij dat bedoelt.quote:Op vrijdag 15 december 2006 16:06 schreef veldmuis het volgende:
Hegdieven?
Maar rizzo, jij hebt wel eens wat op florijn gedaan?
Correct. Ook wel bekend als "struukduuken"quote:Op vrijdag 15 december 2006 18:18 schreef Thieske het volgende:
[..]
Hegdiven, op z'n nederlands, hegspringen. Tenminste ik denk dat hij dat bedoelt.![]()
Zo te zien aan z'n fotoboek ken ik m niet!quote:
Dat denk ik ook, althans, dat dacht ik te denken, en nou denk jij het ook dus ik denk dat je gelijk hebt.quote:Op vrijdag 15 december 2006 18:18 schreef Thieske het volgende:
[..]
Hegdiven, op z'n nederlands, hegspringen. Tenminste ik denk dat hij dat bedoelt.![]()
Mij wel dan?quote:Op vrijdag 15 december 2006 19:19 schreef veldmuis het volgende:
[..]
Zo te zien aan z'n fotoboek ken ik m niet!
Nee. Er is nog maar 1 iemand van Florijn die ik zou herkennen. Ik zal de naam niet noemen, maar elke florijnganger weet wie ik bedoel. Nachtmerries!quote:
Met een laptoppie in de aula??quote:Op vrijdag 15 december 2006 20:40 schreef veldmuis het volgende:
[..]
Nee. Er is nog maar 1 iemand van Florijn die ik zou herkennen. Ik zal de naam niet noemen, maar elke florijnganger weet wie ik bedoel. Nachtmerries!
Die bril, weet je dan wie ik bedoel? Niet PK, zo goed was ik niet, daar mocht ik niet heenquote:Op vrijdag 15 december 2006 23:15 schreef Kuukske het volgende:
Bedoel je die korte oude man, met dat witte haar aka de ex navy duud, of Barry what's his name van de PK ??Want die laatste is inderdaad vrij vervelend.
vooral toen je op administratiekant zat heeft me dat nachtmerries gezorgdquote:Op vrijdag 15 december 2006 23:22 schreef Kuukske het volgende:
Ik zat van 1997 - 2002 op de nassau, waarvan de laatste 2 of 3 jaar PK; en van euh 2002 - 2004 zat ik op het Florijn; administratiekant.
quote:
Joh ik was een schatje op het Florijn. Maar Boney M., natuurlijk, how could I forget.quote:Op zaterdag 16 december 2006 13:29 schreef tha_rizzo het volgende:
[..]
vooral toen je op administratiekant zat heeft me dat nachtmerries gezorgd
veldmuis.... lokaal 153 zat daar niet Mr. Beans?
(klote naamverbastering)
Die had dan vast niet d'r eigen achternaam. Sneu voor een vrouw trouwens, om met hem getrouwd te zijn. Zou hij z'n kinderen ook laten vegen als ze thuis vervelend zijn? En zou hij ze de kamer uitsturen? En ze laten melden bij hem?quote:Op zaterdag 16 december 2006 13:47 schreef tha_rizzo het volgende:
[..]
die ken ik ook nog wel
maar hij had een dochter die zeer aantrekkelijk bleek te zijn die ook op 't Florijn rondliep (van horen zeggen)
vriendje voor de eerste keer langs:quote:Op zaterdag 16 december 2006 15:10 schreef veldmuis het volgende:
[..]
Die had dan vast niet d'r eigen achternaam. Sneu voor een vrouw trouwens, om met hem getrouwd te zijn. Zou hij z'n kinderen ook laten vegen als ze thuis vervelend zijn? En zou hij ze de kamer uitsturen? En ze laten melden bij hem?
quote:Op zaterdag 16 december 2006 16:25 schreef Kuukske het volgende:
Ik vond hem op z'n grappigst toen 'ie me doodleuk meedeelde dat ik, na anderhalve week snotterend ziek thuis zitten, al mijn gemiste uren dolletjes dubbel in mocht halen.
Zooo grappig
Mag je inderdaad blij mee wezen zo te horen.quote:Op zaterdag 16 december 2006 16:38 schreef veldmuis het volgende:
Wat een compliment.
We gaan even met de "auto" van het werk en die krijg je met 3,25 meter hoogte wat lastig de Barones-garage inquote:Op zaterdag 16 december 2006 16:43 schreef veldmuis het volgende:
Ga je naar de AH in het centrum?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |