we komen elke keer weer terug bij die paaltjes. terwijl we het over bier hadden.quote:Op vrijdag 15 december 2006 10:50 schreef ikbeneenkiwi het volgende:
[..]
Van dat harde plastic. Vroegah maakte men nog stevige bumpers, nu moet alles voetgangervriendelijk zijn![]()
logisch toch bier-> dronken -> fietsen (of poging tot) -> tegen paaltjes fietsenquote:Op vrijdag 15 december 2006 10:55 schreef bassieVL het volgende:
[..]
we komen elke keer weer terug bij die paaltjes. terwijl we het over bier hadden.![]()
neee. hegdiven!quote:Op vrijdag 15 december 2006 10:56 schreef tha_rizzo het volgende:
[..]
logisch toch bier-> dronken -> fietsen (of poging tot) -> tegen paaltjes fietsen![]()
tegen muren rijden is leukerquote:
Hegdiven, op z'n nederlands, hegspringen. Tenminste ik denk dat hij dat bedoelt.quote:Op vrijdag 15 december 2006 16:06 schreef veldmuis het volgende:
Hegdieven?
Maar rizzo, jij hebt wel eens wat op florijn gedaan?
Correct. Ook wel bekend als "struukduuken"quote:Op vrijdag 15 december 2006 18:18 schreef Thieske het volgende:
[..]
Hegdiven, op z'n nederlands, hegspringen. Tenminste ik denk dat hij dat bedoelt.![]()
Zo te zien aan z'n fotoboek ken ik m niet!quote:
Dat denk ik ook, althans, dat dacht ik te denken, en nou denk jij het ook dus ik denk dat je gelijk hebt.quote:Op vrijdag 15 december 2006 18:18 schreef Thieske het volgende:
[..]
Hegdiven, op z'n nederlands, hegspringen. Tenminste ik denk dat hij dat bedoelt.![]()
Mij wel dan?quote:Op vrijdag 15 december 2006 19:19 schreef veldmuis het volgende:
[..]
Zo te zien aan z'n fotoboek ken ik m niet!
Nee. Er is nog maar 1 iemand van Florijn die ik zou herkennen. Ik zal de naam niet noemen, maar elke florijnganger weet wie ik bedoel. Nachtmerries!quote:
Met een laptoppie in de aula??quote:Op vrijdag 15 december 2006 20:40 schreef veldmuis het volgende:
[..]
Nee. Er is nog maar 1 iemand van Florijn die ik zou herkennen. Ik zal de naam niet noemen, maar elke florijnganger weet wie ik bedoel. Nachtmerries!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |