Die bril, weet je dan wie ik bedoel? Niet PK, zo goed was ik niet, daar mocht ik niet heenquote:Op vrijdag 15 december 2006 23:15 schreef Kuukske het volgende:
Bedoel je die korte oude man, met dat witte haar aka de ex navy duud, of Barry what's his name van de PK ??om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Want die laatste is inderdaad vrij vervelend.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
vooral toen je op administratiekant zat heeft me dat nachtmerries gezorgdquote:Op vrijdag 15 december 2006 23:22 schreef Kuukske het volgende:
Ik zat van 1997 - 2002 op de nassau, waarvan de laatste 2 of 3 jaar PK; en van euh 2002 - 2004 zat ik op het Florijn; administratiekant.
quote:Op zaterdag 16 december 2006 13:30 schreef veldmuis het volgende:
JA! JA! JA!om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Joh ik was een schatje op het Florijn. Maar Boney M., natuurlijk, how could I forget.quote:Op zaterdag 16 december 2006 13:29 schreef tha_rizzo het volgende:
[..]
vooral toen je op administratiekant zat heeft me dat nachtmerries gezorgdom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
veldmuis.... lokaal 153 zat daar niet Mr. Beans?om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
(klote naamverbasteringom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.)Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Die had dan vast niet d'r eigen achternaam. Sneu voor een vrouw trouwens, om met hem getrouwd te zijn. Zou hij z'n kinderen ook laten vegen als ze thuis vervelend zijn? En zou hij ze de kamer uitsturen? En ze laten melden bij hem?quote:Op zaterdag 16 december 2006 13:47 schreef tha_rizzo het volgende:
[..]
om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
die ken ik ook nog welom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
maar hij had een dochter die zeer aantrekkelijk bleek te zijn die ook op 't Florijn rondliep (van horen zeggen)
vriendje voor de eerste keer langs:quote:Op zaterdag 16 december 2006 15:10 schreef veldmuis het volgende:
[..]
Die had dan vast niet d'r eigen achternaam. Sneu voor een vrouw trouwens, om met hem getrouwd te zijn. Zou hij z'n kinderen ook laten vegen als ze thuis vervelend zijn? En zou hij ze de kamer uitsturen? En ze laten melden bij hem?om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
quote:Op zaterdag 16 december 2006 16:25 schreef Kuukske het volgende:
Ik vond hem op z'n grappigst toen 'ie me doodleuk meedeelde dat ik, na anderhalve week snotterend ziek thuis zitten, al mijn gemiste uren dolletjes dubbel in mocht halen.
Zooo grappigom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Mag je inderdaad blij mee wezen zo te horen.quote:Op zaterdag 16 december 2006 16:38 schreef veldmuis het volgende:
Wat een compliment.
We gaan even met de "auto" van het werk en die krijg je met 3,25 meter hoogte wat lastig de Barones-garage inquote:Op zaterdag 16 december 2006 16:43 schreef veldmuis het volgende:
Ga je naar de AH in het centrum?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |
Dat begrijpen we, maar is wel erg jammer. Je kunt FOK! namelijk wel gratis LEZEN, maar we kunnen FOK! niet gratis MAKEN. De inkomsten van de advertenties zorgen ervoor dat we de kosten van de site kunnen dragen zodat je ook morgen FOK! nog kunt bezoeken.
Zou je willen overwegen om voor FOK! een uitzondering te maken in je adblocker (of andere middelen die onze ads blokkeren)? Je krijgt deze melding dan nooit meer te zien.
Ja, ik wil fok.nl whitelisten, laat me zien hoe
Ik neem liever een premium account zodat ik geen advertenties hoef te zien (je moet eerst inloggen)
Ja, breng me naar de shop