De laatste keer dat ik dat deed (in 013) werd ik er (vlak voor het eind gelukkig) door de security uit geflikkerd. Dus neen, dank u. De "poptempels" van tegenwoordig hebben geen begrip meer voor dergelijke tradities.quote:Op woensdag 13 december 2006 18:47 schreef bassieVL het volgende:
een bier om te drinken en een om te gooien
de barbaren. geen bier gooien bij Rowwen Heze. Het moet niet gekker worden.quote:Op woensdag 13 december 2006 18:49 schreef JDude het volgende:
[..]
De laatste keer dat ik dat deed (in 013) werd ik er (vlak voor het eind gelukkig) door de security uit geflikkerd. Dus neen, dank u. De "poptempels" van tegenwoordig hebben geen begrip meer voor dergelijke tradities.
bier is om te drinken niet om te gooienquote:Op woensdag 13 december 2006 19:04 schreef bassieVL het volgende:
[..]
de barbaren. geen bier gooien bij Rowwen Heze. Het moet niet gekker worden.
ze schenken Heineken in de Mezz, daar mag je best mee gooien.quote:Op woensdag 13 december 2006 19:52 schreef tha_rizzo het volgende:
[..]
bier is om te drinken niet om te gooien![]()
quote:
met Heineken mag je best gooien. Heb ik geen fonds voor nodig.quote:Op woensdag 13 december 2006 21:08 schreef tha_rizzo het volgende:
[..]
maar bier is bier, en met bier hoort niet gegooid te worden
steun het anti-bier-gooi-fonds
quote:Op woensdag 13 december 2006 21:23 schreef bassieVL het volgende:
[..]
met Heineken mag je best gooien. Heb ik geen fonds voor nodig.![]()
foei.quote:Op woensdag 13 december 2006 21:28 schreef tha_rizzo het volgende:
[..]
heb trouwens wel liever een heineken dan een jup (niet dat heineken echt lekker is)
Voor die opmerking verdien je eigenlijk een ban uit dit topic!quote:Op woensdag 13 december 2006 21:28 schreef tha_rizzo het volgende:
[..]
heb trouwens wel liever een heineken dan een jup (niet dat heineken echt lekker is)
het spijt me, maar ik vind jup echt smerig, ik geniet liever van een echt belgisch biertjequote:Op woensdag 13 december 2006 23:03 schreef Ritchie het volgende:
[..]
Voor die opmerking verdien je eigenlijk een ban uit dit topic!
Daar scoor je punten mee. Dat laatste stuk dan.quote:Op donderdag 14 december 2006 09:02 schreef tha_rizzo het volgende:
[..]
het spijt me, maar ik vind jup echt smerig, ik geniet liever van een echt belgisch biertje![]()
Juup is een nep belgisch biertje?quote:Op donderdag 14 december 2006 09:02 schreef tha_rizzo het volgende:
[..]
het spijt me, maar ik vind jup echt smerig, ik geniet liever van een echt belgisch biertje![]()
quote:Op donderdag 14 december 2006 09:31 schreef ikbeneenkiwi het volgende:
banmeldtopic: tha_rizzo zien we over 48 uur terug. Zonder Heineken en met jupiler welteverstaan.
De Koninckquote:Op donderdag 14 december 2006 09:47 schreef tha_rizzo het volgende:
[..]
tss, stelletje jup-fans
dan ga ik wel 48uur met een palmpje of een leffe zitten
die heb ik nog nooit opquote:
Rood/bruin. Maar ook verkrijgbaar in een Blonde en Trippel versie. Liefst geschonken in een origineel "bolleke" zittend in de stad van herkomst: Antwerpenquote:Op donderdag 14 december 2006 11:02 schreef tha_rizzo het volgende:
[..]
die heb ik nog nooit op
is 't een donker of een blond biertje?
moet ik dan maar eens proberenquote:Op donderdag 14 december 2006 11:20 schreef bassieVL het volgende:
[..]
Rood/bruin. Maar ook verkrijgbaar in een Blonde en Trippel versie. Liefst geschonken in een origineel "bolleke" zittend in de stad van herkomst: Antwerpen![]()
quote:Op donderdag 14 december 2006 12:10 schreef ikbeneenkiwi het volgende:
Fok-Bier-Meet @ Anvers!!!
Da's Antwerpen op z'n Frans.quote:
weet ik dat nu ook weerquote:Op donderdag 14 december 2006 12:53 schreef JDude het volgende:
[..]
Da's Antwerpen op z'n Frans.
In de Mezz hebben ze gelukkig ook Palm. En ja, er werd volop gegooid. Ik heb de komende week geen shampoo nodig als bier echt zo goed is voor je haar
.
klinkt goed.quote:Op donderdag 14 december 2006 12:10 schreef ikbeneenkiwi het volgende:
Fok-Bier-Meet @ Anvers!!!
Totaal onwetend ga ik natuurlijk vragen wat dat dan isquote:Op donderdag 14 december 2006 13:00 schreef tha_rizzo het volgende:
[..]
ik weet ook nog wel iets anders wat goed voor je haar is, maar dat je zsm uit je haar wil hebben.....
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |