quote:
Ik heb er eens een keer zo'n onverwoestbaar dik kunststof ding gekocht... die kan nog een krat bier houden!quote:Op zaterdag 16 december 2006 16:55 schreef Kuukske het volgende:
Ze hebben van die geinige boodschappentasjes bij de Jumbo
Zo'n kleintje, van Brand.quote:Op zaterdag 16 december 2006 17:24 schreef Kuukske het volgende:
Ja die dingen zijn best sterk. Ik zie alleen even niet in, hoe je daar in hemelsnaam een krat bier in krijgt
Neegij!quote:
heb je nu al antwoord gehad van je-weet-wel-wie?quote:Op zaterdag 16 december 2006 19:09 schreef tha_rizzo het volgende:
albert heijn is de bomb, jeweetz
k*t-werkgever is dat
quote:
nog steeds niksquote:Op zaterdag 16 december 2006 19:58 schreef ikbeneenkiwi het volgende:
[..]
heb je nu al antwoord gehad van je-weet-wel-wie?
om even geen reclame te maken en jouw sollicitatiekansen te verkleinen door aanmelding van half fok:')
Gisteravond ook toevallig?quote:
*heeft naar leeftijd gespiektquote:Op zondag 17 december 2006 12:54 schreef Clauw het volgende:
[..]
daar werk ik
en ik heb ook nog wat jaartjes gedaan op de Nassau ..
Dan ben ik je ongetwijfeld ongemerkt gepasseerd.quote:Op zondag 17 december 2006 20:38 schreef Clauw het volgende:
Ik heb inderdaad een vast contract![]()
En gisteravond ook gewerkt ja.
Ik had gister kassa 9quote:Op zondag 17 december 2006 20:43 schreef JDude het volgende:
[..]
Dan ben ik je ongetwijfeld ongemerkt gepasseerd.
Toevallig twee gasten met twee kratten Hertog Jan, een zooi Kip Madras-ingrediënten, twee plastic tasjes en 15,60 aan legeflessenbonnen voorbij zien komen?quote:
Zoveel klanten op een dag!quote:Op zondag 17 december 2006 21:12 schreef JDude het volgende:
[..]
Toevallig twee gasten met twee kratten Hertog Jan, een zooi Kip Madras-ingrediënten, twee plastic tasjes en 15,60 aan legeflessenbonnen voorbij zien komen?
Hm. Is dat de snelkassa??quote:
Eerst die sneeuw maar eens!quote:Op zondag 17 december 2006 21:27 schreef veldmuis het volgende:
Beste mensen, het is bijna weer tijd voor een nieuwe sneeuwballengevechtmeeting in het Ginneken!
Ik zal goed op de naamkaartjes letten.quote:Op zondag 17 december 2006 21:17 schreef Clauw het volgende:
Zoveel klanten op een dag!
Maar kan me niet herinneren dat ik kratten Hertog Jan heb aangeslagen..dus naja volgende keer beter?
dat wou ik zeggen jaquote:Op zondag 17 december 2006 21:27 schreef veldmuis het volgende:
Beste mensen, het is bijna weer tijd voor een nieuwe sneeuwballengevechtmeeting in het Ginneken!
Het zou mij verbazen als je nog wist wie wat gekocht had. Volgens mij is het in de drukte gewoon bliep bliep bliep en gaan, gewoon zoveel mogelijk in zo weinig mogelijk tijd.quote:Op zondag 17 december 2006 21:17 schreef Clauw het volgende:
[..]
Zoveel klanten op een dag!
Maar kan me niet herinneren dat ik kratten Hertog Jan heb aangeslagen..dus naja volgende keer beter?
wel uitkijken voor die auto hequote:Op zondag 17 december 2006 22:27 schreef veldmuis het volgende:
[..]
Zullen we het op de parkeerplaats van Avans doen, tussen de paaltjes door!
blehquote:Op zondag 17 december 2006 23:04 schreef timmeeeh het volgende:
Niet bepaald.
Ik heb hier nog een sjieke ansichtkaart van de Bruine Pij en omgeving in sneeuwsfeer. Helaas geen scanner.quote:Op zondag 17 december 2006 23:18 schreef veldmuis het volgende:
Bijna weer een nieuw topique! Ik ga weer een foto regelen!.
Ik vouw er wel een vliegtuigje van.quote:
Ik begin morgen met de moskee in je achtertuin.quote:Op zondag 17 december 2006 23:36 schreef veldmuis het volgende:
Ik ben jouw Allah, besef je dat?
pwnd!quote:Op zondag 17 december 2006 23:40 schreef JDude het volgende:
[..]
Ik begin morgen met de moskee in je achtertuin.
quote:Op zondag 17 december 2006 23:40 schreef JDude het volgende:
[..]
Ik begin morgen met de moskee in je achtertuin.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |