quote:
Ik heb er eens een keer zo'n onverwoestbaar dik kunststof ding gekocht... die kan nog een krat bier houden!quote:Op zaterdag 16 december 2006 16:55 schreef Kuukske het volgende:
Ze hebben van die geinige boodschappentasjes bij de Jumbo
Zo'n kleintje, van Brand.quote:Op zaterdag 16 december 2006 17:24 schreef Kuukske het volgende:
Ja die dingen zijn best sterk. Ik zie alleen even niet in, hoe je daar in hemelsnaam een krat bier in krijgt
heb je nu al antwoord gehad van je-weet-wel-wie?quote:Op zaterdag 16 december 2006 19:09 schreef tha_rizzo het volgende:
albert heijn is de bomb, jeweetz
k*t-werkgever is dat
quote:
nog steeds niksquote:Op zaterdag 16 december 2006 19:58 schreef ikbeneenkiwi het volgende:
[..]
heb je nu al antwoord gehad van je-weet-wel-wie?
om even geen reclame te maken en jouw sollicitatiekansen te verkleinen door aanmelding van half fok:')
*heeft naar leeftijd gespiektquote:Op zondag 17 december 2006 12:54 schreef Clauw het volgende:
[..]
daar werk ik
en ik heb ook nog wat jaartjes gedaan op de Nassau ..
Dan ben ik je ongetwijfeld ongemerkt gepasseerd.quote:Op zondag 17 december 2006 20:38 schreef Clauw het volgende:
Ik heb inderdaad een vast contract![]()
En gisteravond ook gewerkt ja.
Ik had gister kassa 9quote:Op zondag 17 december 2006 20:43 schreef JDude het volgende:
[..]
Dan ben ik je ongetwijfeld ongemerkt gepasseerd.
Toevallig twee gasten met twee kratten Hertog Jan, een zooi Kip Madras-ingrediënten, twee plastic tasjes en 15,60 aan legeflessenbonnen voorbij zien komen?quote:
Zoveel klanten op een dag!quote:Op zondag 17 december 2006 21:12 schreef JDude het volgende:
[..]
Toevallig twee gasten met twee kratten Hertog Jan, een zooi Kip Madras-ingrediënten, twee plastic tasjes en 15,60 aan legeflessenbonnen voorbij zien komen?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |