Waar zie jij je limiet? Ik kan 'm nergens vindenquote:Op dinsdag 5 december 2006 19:48 schreef ikbeneenkiwi het volgende:
Omdat iedereen van avans reply all doet met boodschappen op te houden met mailtjes naar iedereenzit mijn inbox iedere keer vol. Vrij irritant, die inbox is al zo klein... En waarom tellen berichten in je prullenbak in wodansnaam mee voor het aantal MB
Maar goed, ontopic; ik dacht dat iemand nog foto's van de 3 gezusters zou plaatsen? (ik zou ook 100m kunnen lopen maar ik ben vandaag lui)
wij gingen vroeger altijd naar 't zottekotquote:Op dinsdag 5 december 2006 20:13 schreef hannekethemaster het volgende:
wanneer wordt de drie gezusters eigenlijk heropend?? en welke kroegen zijn hier leuk voor met oud en nieuw?
so truequote:Op woensdag 6 december 2006 09:52 schreef richkes het volgende:
Houd er wel rekening mee dat voor diverse tenten waar je normaal zo naar binnen loopt, je nu kaarten nodig hebt.
waarschijnlijk omdat jij voorbij kwam.quote:Op donderdag 7 december 2006 01:22 schreef aatendeman het volgende:
waarom zijn die borden bij de haagdijk (bruggetje-->stad) met zulke sterke tyraps bevestigd :|
en het was drukquote:Op donderdag 7 december 2006 11:42 schreef veldmuis het volgende:
Wat een tyfusweer in ons mooie stadje.
Hij bedoelde waarschijnlijk tegenover de Esso pompquote:Op donderdag 7 december 2006 16:30 schreef veldmuis het volgende:
Tegenover het hoofdkantoor van de Esso is een Esso pompstation.
Exxonmobile staat er gewoon geloofik.quote:Op donderdag 7 december 2006 21:53 schreef Helsie het volgende:
Na de aanslagen hebben ze daar de verwijzingen naar Esso weggehaald, "want ja, anders kan een terrorist erachter komen waar Esso zit!".... Zijn die nu nog steeds weg?
kloptquote:Op donderdag 7 december 2006 17:39 schreef timmeeeh het volgende:
[..]
Hij bedoelde waarschijnlijk tegenover de Esso pomp
ExxonMobile. En dat is (o.a.) Esso.quote:Op vrijdag 8 december 2006 12:18 schreef tha_rizzo het volgende:
[..]
klopt
ik hoorde pas geleden geloof ik dat daar weer iets anders zat in dat kantoor,
dus ik weet niet wat er zit
en ik hoef er toch niet te zijn, dus het boeit me niet helemaal![]()
![]()
Wat heeft Mobil met gsm telefonie te maken?quote:Op zaterdag 9 december 2006 17:02 schreef Helsie het volgende:
het is Mobil. Of Esso/Exxon moet ineens in de gsm business gestapt zijn?
In 2007 gaan ze beginnen aan het nieuwe station meen ik.quote:Op zaterdag 9 december 2006 20:28 schreef tha_rizzo het volgende:
het is iig een vreemd gebouw
weet trouwens iemand al iets wanneer de 3 gezusters (of wat het nu ook wordt) wanneer open gaat, liep er net nog langs en het zag er al aardig uit.
en komt er ooit een dak boven het nieuwe perron?
spoor 7&8 zijn nog niet overdekt
Aan de achterkant zijn ze al begonnen met het slopen van de huizen/gebouwen die aan de kant van het station lagen.quote:Op zaterdag 9 december 2006 20:43 schreef veldmuis het volgende:
[..]
In 2007 gaan ze beginnen aan het nieuwe station meen ik.
quote:Op zaterdag 9 december 2006 18:01 schreef richkes het volgende:
[..]
Wat heeft Mobil met gsm telefonie te maken?
quote:Op zondag 10 december 2006 08:15 schreef veldmuis het volgende:
Mocht je er gister niet op, Helsie?
Goeienavondquote:Op zondag 10 december 2006 08:24 schreef veldmuis het volgende:
Goeiemorgen, timmeeeh!
Kan zijn. Krikt wel lekker het Breda posting count op.quote:Op zondag 10 december 2006 06:56 schreef timmeeeh het volgende:
Nounou, het scheelt zeker 1 e.
Muggenzifters
DEAL!quote:Op zondag 10 december 2006 23:09 schreef veldmuis het volgende:
En ik ga morgen een foto maken van een bijna-RIP-feit in ons mooie stadje, en ik zal 'm hier posten!
Deal?!.
.
Wat gaat er bijna RIP in ons stadje?quote:Op zondag 10 december 2006 23:09 schreef veldmuis het volgende:
En ik ga morgen een foto maken van een bijna-RIP-feit in ons mooie stadje, en ik zal 'm hier posten!
Deal?!.
.
2e kerstdag zit ik in las vegasquote:Op maandag 11 december 2006 01:23 schreef Suuz_ het volgende:
ik heb nu al zin in 2e kerstdag en oud&nieuw in het gezellige Breda
nog meer mensen met mij?
Goeie kans dat ik er met Oud/Nieuw wel ben ja.quote:Op maandag 11 december 2006 01:23 schreef Suuz_ het volgende:
ik heb nu al zin in 2e kerstdag en oud&nieuw in het gezellige Breda
nog meer mensen met mij?
Vervelende vent!quote:Op maandag 11 december 2006 01:31 schreef timmeeeh het volgende:
[..]
2e kerstdag zit ik in las vegas
oud&nieuw in san francisco
quote:Op maandag 11 december 2006 10:40 schreef Tommeh het volgende:
[..]
Vervelende vent!
Oudnieuw wordt gewoon lekker rustig hier. Wel zin in.
Als een beest, wat ik je brom!quote:Op maandag 11 december 2006 11:23 schreef veldmuis het volgende:
Bezopen het nieuwe jaar in!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |