Tsja, misschien dat er toch back-up nodig is voor Kone, mocht hij ooit geblesseerd raken. Of hebben we genoeg aan Beerens en Tardelli?quote:Op zondag 26 november 2006 02:42 schreef the_legend_killer het volgende:
Ik hooop echt niet dat Leonardo komt...
quote:Op zaterdag 25 november 2006 13:43 schreef paultjuhhh het volgende:
[..]
Ho ho ho zo makkelijk gaat het niet tegen Utrecht ja
Uit mijn hoofd kan ik me al 2 corners van Utrecht herinneren in de eerste helft maar dat doet niks af aan de superioriteit van PSV gisteren. Vooraf hield ik nog rekening met een lastige wedstrijd maar het werd gewoon weer wandelenquote:Op zondag 26 november 2006 03:26 schreef RijstNatie het volgende:
FC utrecht heeft 3x op het doel geschoten en 3x heeft gomes hem gevangen, volgens mij hebben ze niet eens 1 corner gehad in heel de wedstrijd.
(alleen samenvatting gekeken)
Ik dacht er gisteren in het stadion ook al aanquote:Op zondag 26 november 2006 09:51 schreef Dylan Dog het volgende:
Smerig afbraakvoetbal, gatver...
Ik hoef m ook niet.quote:Op zondag 26 november 2006 02:42 schreef the_legend_killer het volgende:
Ik hooop echt niet dat Leonardo komt...
Hij was zó mooi dat ie zelfs de samenvatting van Talpa niet haalde...quote:Op zondag 26 november 2006 10:52 schreef jorienvdherik het volgende:
Was een genot om te kijken gister![]()
Maar de mooiste aanval van de avond ging er net niet in![]()
serieus niet ?quote:Op zondag 26 november 2006 11:17 schreef Dylan Dog het volgende:
[..]
Hij was zó mooi dat ie zelfs de samenvatting van Talpa niet haalde...
Cruz, ik hoop nog steeds dat die een dubbele open beenbreuk krijgtquote:Op zondag 26 november 2006 11:56 schreef jorienvdherik het volgende:
Leuke vraag Pavel, ik heb het direct even opgezocht. De laatste thuis nederlaag voor de competitie was op 18 december 2004 tegen Roda JC (0-2). De laatste nederlaag na een voorsprong was op 22 september 1998 tegen Feyenoord (1-2). De winnende van Feyenoord kwam op naam van Cruz. Dan weten jullie dat ook weer.
Laatste nederlaag of laatste thuisnederlaag?quote:Op zondag 26 november 2006 11:56 schreef jorienvdherik het volgende:
De laatste thuis nederlaag voor de competitie was op 18 december 2004 tegen Roda JC (0-2). De laatste nederlaag na een voorsprong was op 22 september 1998 tegen Feyenoord (1-2). De winnende van Feyenoord kwam op naam van Cruz. Dan weten jullie dat ook weer.
Iddquote:Op zondag 26 november 2006 09:51 schreef Dylan Dog het volgende:
Smerig afbraakvoetbal, gatver...
thuisquote:Op zondag 26 november 2006 12:01 schreef Dylan Dog het volgende:
[..]
Laatste nederlaag of laatste thuisnederlaag?
quote:
Hij gaat nu alleen het record pakkenquote:Op zondag 26 november 2006 12:36 schreef cultheld het volgende:
Gomes heeft alweer de 0 gehouden; Zou hij zijn eigen record aan gaan scherpen?
quote:Op zondag 26 november 2006 13:44 schreef StarGazer het volgende:
Gefeliciteerd met het kampioenschap.
quote:Op zondag 26 november 2006 13:44 schreef StarGazer het volgende:
Gefeliciteerd met het kampioenschap.
Was wel een harde knalquote:De politie heeft laten weten zaterdagavond rond 21.15 uur in het Philips Stadion aan de Mathildelaan een man van 26 jaar uit Best aangehouden. Hij zou tijdens de wedstrijd PSV-FC Utrecht in het stadion een vuurwerkbom tot ontploffing hebben gebracht. Een aantal politiemensen en supporters, die in de buurt van de ontploffing stonden, hebben daardoor gehoorschade opgelopen. Ook raakte een supporter lichtgewond aan een been. De verdachte is door andere supporters overgedragen aan de politie. Na verhoor is hij met een proces-verbaal heengezonden.
Lekker 4-3-3 spelen met Kone, Kluivert en Farfan. En dan Mendez eruit.quote:Op zondag 26 november 2006 14:34 schreef Dylan Dog het volgende:
Kluivert was er alleen wel zeker van dat ie zo een basisplaats heeft. Zal er toch wel iemand geblesseerd moeten raken voorin lijkt me.
Van mij hoeft het nog even niet hoor. Het loopt als een zonnetje nu.quote:Op zondag 26 november 2006 14:38 schreef Radegast het volgende:
[..]
Lekker 4-3-3 spelen met Kone, Kluivert en Farfan. En dan Mendez eruit.![]()
Zou kunnen, maar het gaat nou net zo lekker met 4-4-2quote:Op zondag 26 november 2006 14:38 schreef Radegast het volgende:
[..]
Lekker 4-3-3 spelen met Kone, Kluivert en Farfan. En dan Mendez eruit.![]()
Volgens mij is dat onmogelijk 'onterecht kampioen worden'. Je kan misschien onterecht een wedstrijd winnen, maar onterecht kampioen worden, dat lijkt mij onmogelijk.quote:Op zondag 26 november 2006 14:41 schreef RayMania het volgende:
Als PSV kampioen wordt heeft het het (gelukkig) wel verdiend, niet op basis van het punten verspelen van de concurrenten. Dat vind ik nog veel erger, onterechte kampioenen.
Precies, gewoon het huidige systeem handhaven, het gaat nu inderdaad erg goed.quote:Op zondag 26 november 2006 14:40 schreef Dylan Dog het volgende:
[..]
Van mij hoeft het nog even niet hoor. Het loopt als een zonnetje nu.
Laat ik het anders verwoorden, onwaardige/ niet overtuigende kampioenen. Beetje zoals Ajax in 2004.quote:Op zondag 26 november 2006 14:45 schreef mcyodogg het volgende:
[..]
Volgens mij is dat onmogelijk 'onterecht kampioen worden'. Je kan misschien onterecht een wedstrijd winnen, maar onterecht kampioen worden, dat lijkt mij onmogelijk.
Ja en ik hoorde net op de radio dat de gooier is opgepakt. Supporters hebben gehoorbeschadiging opgelopen.quote:Op zondag 26 november 2006 14:51 schreef WooZ het volgende:
Nou de kampioensshirts kunnen alweer gedrukt gaan worden
Dat beetje vuurwerk was ergens in Vak T volgens mij?
Mijn weekend kan niet meer kapot
Iets als 'kampioen van de armoede'? Dat zou kunnen ja.quote:Op zondag 26 november 2006 14:50 schreef RayMania het volgende:
[..]
Laat ik het anders verwoorden, onwaardige/ niet overtuigende kampioenen. Beetje zoals Ajax in 2004.
Hij maakt ook geen hartje meerquote:Op zondag 26 november 2006 15:29 schreef Zapper het volgende:
Zag net de beelden van de 5-0 en verbaasde me over de manier waarop Farfán reageerde na zijn treffer. Alsof zojuist zijn z'n grote teen er vanaf was gevallen, zo enthousiast reageerde hij en ook op de woorden van Kluivert die naar hem toe kwam. Wat is er mis met dat jong zeg
Ach, wel logisch dat je na de 5-0 wat minder blij bent dan met een winnende/bevrijdende treffer.quote:Op zondag 26 november 2006 15:29 schreef Zapper het volgende:
Zag net de beelden van de 5-0 en verbaasde me over de manier waarop Farfán reageerde na zijn treffer. Alsof zojuist zijn z'n grote teen er vanaf was gevallen, zo enthousiast reageerde hij en ook op de woorden van Kluivert die naar hem toe kwam. Wat is er mis met dat jong zeg
Soms kan hij nog wel lachen hoor. Beetje Henryquote:Op zondag 26 november 2006 15:43 schreef Verbal_Kint het volgende:
farfan kijkt over het algemeen vrij chagrijnig vind ik hoor
Daar heb je wel een punt ja.quote:Op zondag 26 november 2006 15:51 schreef endr0me het volgende:
Farfan moet zich eerst nog maar eens echt bewijzen in de CL, want daar vind ik m nooit echt uitblinken
In de eredivisie issie altijd top
Dat ligt gedeeltelijk ook aan de speelwijze van psv in de CL.quote:Op zondag 26 november 2006 15:51 schreef endr0me het volgende:
Farfan moet zich eerst nog maar eens echt bewijzen in de CL, want daar vind ik m nooit echt uitblinken
In de eredivisie issie altijd top
Die goal van Koné was geen buitenspel hoor.quote:Op zondag 26 november 2006 18:06 schreef okee6 het volgende:
Het meest positieve van zaterdag vind ik nog dat Koné nu eens vanuit buitenspelpositie mocht scoren. Aan het begin van de competitie zou ie dan juist teruggefloten zijn, nu niet.
Hij draait al weg voor de kaats wordt gespeeld, dat is link. Nu stond ie op "gelijke hoogte", voorheen was ie daarvoor teruggefloten.quote:Op zondag 26 november 2006 18:30 schreef DuranK het volgende:
[..]
Die goal van Koné was geen buitenspel hoor.
Idd, wat ben ik blij dat die man geen trainer van PSV is geworden. Die gast kan gewoon niet tegen zijn verlies en geeft altijd iedereen en alles de schuld als ze punten verspelen behalve Ajax zelfquote:Op zondag 26 november 2006 23:25 schreef leolinedance het volgende:
Die Ten Cate laat zich trouwens weer kennen zeg![]()
![]()
Wat een kneus, gelukkig hebben wij hem niet![]()
ja goed nieuws hoorde ik netquote:Op zondag 26 november 2006 20:36 schreef ganzenherder het volgende:
Volgens Talpa maken Tottenham en vooral Ajax een grotere kans om Leonardo in te lijven![]()
Hoe die ook deed tegen de scheids na de wedstrijd tegen Roda maakt het alleen maar duidelijker dat het geen voetballer is voor PSV![]()
Iddquote:Op zondag 26 november 2006 23:33 schreef ganzenherder het volgende:
[..]
Idd, wat ben ik blij dat die man geen trainer van PSV is geworden. Die gast kan gewoon niet tegen zijn verlies en geeft altijd iedereen en alles de schuld als ze punten verspelen behalve Ajax zelf![]()
Nu niet te overmoedig worden na al die prachtige overwinningen in de competitie... Maar Vitesse is niet in goede doen en moet dus wel te pakken zijnquote:Op maandag 27 november 2006 08:01 schreef Leso_Varen het volgende:
Waren mooie goalsVolgende week Vitesse uit, moet te doen zijn, want die hebben dan nog de inhaalwedstrijd tegen Heerenveen van woensdag in de benen. Zal het weer 0-4 worden zoals in de beker
!
Klopt. Maar welke ploeg in NL is nu vergelijkbaar met Liverpoolquote:Op maandag 27 november 2006 10:46 schreef Grrrrrrrr het volgende:
Ik zie dat we al tot kampioen gebombardeerd zijn door velen hier. Mag ik de heren er nog even aan herinneren dat de competitie nog erg lang is en de voorsprong van 5 punten op de nummer 2 in 2 wedstrijden weer ongedaan gemaakt kan zijn?
We staan er zeer gunstig voor maar de wedstrijd tegen Liverpool bewees weer eens hoe kwetsbaar PSV is als we belangrijke spelers moeten missen.
Feyenoord blijft ook altijd lastig voor PSV, die spelen nu erg onberekenbaar. Die kunnen zomaar een goede wedstrijd tegen PSV spelen.quote:Op maandag 27 november 2006 12:10 schreef leolinedance het volgende:
[..]
Klopt. Maar welke ploeg in NL is nu vergelijkbaar met Liverpool![]()
We krijgen Ajax en AZ nog thuis, en de overige uitwedstrijden moeten allemaal te doen zijn toch?! Wellicht Feyenoord nog lastig, maar ik weet bijna zeker dat AZ en Ajax nog punten laten liggen komende weken![]()
Misschien weet Sneijder niet dat tyfus een ziekte is.quote:Op maandag 27 november 2006 12:27 schreef WooZ het volgende:
Die sleutelhanger heeft echt hersens van niks. Zegt ie na de wedstrijd dat ie niet met erge ziektes gesmeten heeft, terwijl (vrij cru) Nederlands' bekendste jood in de naam van Anne Frank is overleden aan tyfus
Sneijder
Heitinga kende het woord uberaupt niet eens.quote:Op maandag 27 november 2006 13:28 schreef ruud.nl het volgende:
[..]
Misschien weet Sneijder niet dat tyfus een ziekte is.![]()
'Ik zei niet iets ergs ofzo, nee zeker niet'quote:Op maandag 27 november 2006 13:28 schreef ruud.nl het volgende:
[..]
Misschien weet Sneijder niet dat tyfus een ziekte is.![]()
Hij zei ook dat het zeker "geen enge ziekte" betrof.quote:Op maandag 27 november 2006 13:31 schreef AminBen het volgende:
[..]
'Ik zei niet iets ergs ofzo, nee zeker niet'![]()
ja precies, hij zal het idd wel niet wetenquote:Op maandag 27 november 2006 13:31 schreef Bombardier het volgende:
[..]
Hij zei ook dat het zeker "geen enge ziekte" betrof.![]()
quote:Bij Talpa werd het gemeld en later nog eens door Hugo Borst bij Studio Voetbal, Leonardo zou twijfelen tussen een transfer naar Ajax en naar Tottenham Hotspur. Hij zou na een gesprek met Ten Cate duidelijk de voorkeur hebben voor Ajax boven PSV. De Eindhovenaren willen deze week duidelijkheid hebben van de Braziliaan.
quote:Op maandag 27 november 2006 14:12 schreef Bos81 het volgende:
Het gaat hier over PSV jongens, alles wat over Ajax gaat waar PSV buiten staat graag in het Ajax topic.
scroll ff naar bovenquote:
Geen één, maar dat wil niet zeggen dat we met een schorsing/blessure of 2/3 niet ernstig in de problemen kunnen komen. Dat kan de andere clubs ook overkomen natuurlijk maar het kan ook zo zijn dat het alleen PSV overkomt. En dan is 5 punten voorsprong met nog 20 wedstrijden te spelen een beetje een smalle marge om al te gaan lopen roepen dat we kampioen zijn.quote:Op maandag 27 november 2006 12:10 schreef leolinedance het volgende:
[..]
Klopt. Maar welke ploeg in NL is nu vergelijkbaar met Liverpool![]()
Kijk, in principe moet PSV altijd elke wedstrijd winnen en "mogen" ze alleen van de andere topclubs verliezen, de praktijk is echter anders.quote:We krijgen Ajax en AZ nog thuis, en de overige uitwedstrijden moeten allemaal te doen zijn toch?! Wellicht Feyenoord nog lastig, maar ik weet bijna zeker dat AZ en Ajax nog punten laten liggen komende weken![]()
Ik ook nietquote:Op maandag 27 november 2006 14:57 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Geen één, maar dat wil niet zeggen dat we met een schorsing/blessure of 2/3 niet ernstig in de problemen kunnen komen. Dat kan de andere clubs ook overkomen natuurlijk maar het kan ook zo zijn dat het alleen PSV overkomt. En dan is 5 punten voorsprong met nog 20 wedstrijden te spelen een beetje een smalle marge om al te gaan lopen roepen dat we kampioen zijn.
[..]
Kijk, in principe moet PSV altijd elke wedstrijd winnen en "mogen" ze alleen van de andere topclubs verliezen, de praktijk is echter anders.
Nogmaals, we staan er uitstekend voor maar zeggen dat we nu al zeker zijn van het kampioenschap zou getuigen van weinig realiteitszin. Wie weet bijvoorbeeld wie we nog kwijt raken in de winterstop. Ik ken de contracten van Farfan en Alex niet om maar eens wat te noemen. Tegenwoordig stikt het van de schimmige constructies, clausules en rare regeltjes van overheden en voetbalbonden. Ik zou het toch ernstig benauwd krijgen als die 2 zouden vertrekken in de winterstop.
Ik zie het zo: gewoon lekker door gaan met voetballen, hopen dat je elke wedstrijd de 3 punten pakt en dan zien we wel of/wanneer we kampioen worden. Een feestje vieren op voorhand doe ik niet aan.
hoezo, clubje van niks!quote:Op maandag 27 november 2006 15:28 schreef Zwansen het volgende:
Ik ben er niet al te gerust op volgende week tegen Vitesse, denk dat iedereen er nu te makkelijk over gaat denken.
Ik ook niet, zal wel 0-3 worden.quote:Op maandag 27 november 2006 16:21 schreef dndiek het volgende:
Ik heb er wel weer vertrouwen in, maar ik verwacht geen 0-4
Zolang het maar geen Philipslamp isquote:Op maandag 27 november 2006 15:12 schreef mcyodogg het volgende:
Gewoon het woord 'kampioenschap' zo veel mogelijk vermijden. Dat zijn dingen waar je je weer mee bezig houdt als de lentezon doorbreekt. In de tussentijd week voor week bekijken wat er gebeurd, en zo veel mogelijk uit proberen te lopen, nu vooral Ajax hapert. Dan is het niet erg om eens tegen de lamp te lopen.
Me tooquote:Op maandag 27 november 2006 16:59 schreef jpg97 het volgende:
Spannend deze week!
Ik hoop dat Leonardo naar Ajax gaat
Is al langer bekendquote:Op maandag 27 november 2006 22:47 schreef venomsnake het volgende:
Maxwell in de belangstelling van PSV![]()
volgens vi
Als Ajax nou ff belt dan maakt hij tenminste de juiste keuzequote:Op maandag 27 november 2006 22:59 schreef mcyodogg het volgende:
Maxwell heeft in een jaar tijd vier keer gespeeld.
quote:
juiste keuze, juiste keuze, ik neem aan dat Maxwell nog prijzen wil pakken.quote:Op maandag 27 november 2006 23:00 schreef Jasza het volgende:
[..]
Als Ajax nou ff belt dan maakt hij tenminste de juiste keuze![]()
Maxwell zei altijd dat hij Ajax in zijn hart zou houden, nu mag hij het laten zien ookquote:Op maandag 27 november 2006 23:05 schreef mcyodogg het volgende:
[..]
juiste keuze, juiste keuze, ik neem aan dat Maxwell nog prijzen wil pakken.
Ik weet niet wat Maxwell gaat doen, maar overschat clubliefde niet. Zie Kluivert.quote:Op maandag 27 november 2006 23:06 schreef Jasza het volgende:
[..]
Maxwell zei altijd dat hij Ajax in zijn hart zou houden, nu mag hij het laten zien ook![]()
Weet ik, maar we kunnen gelijk zien of hij serieus te nemen is of niet.quote:Op maandag 27 november 2006 23:08 schreef mcyodogg het volgende:
[..]
Ik weet niet wat Maxwell gaat doen, maar overschat clubliefde niet. Zie Kluivert.
Uiteindelijk zullen ze alle2 wel gewoon komenquote:Op maandag 27 november 2006 23:18 schreef dndiek het volgende:
De ene Chinees wil niet zonder de andere komen.... de linksback bevalt wel
quote:Op maandag 27 november 2006 23:22 schreef StarGazer het volgende:
Ik ben benieuwd wanneer Koeman Chivu gaat polsen voor zijn reunie.....
als Maxwell komt kun je met een gerust hart afscheid nemen van Reiziger en Ball dan hou je breedtequote:Op maandag 27 november 2006 23:59 schreef the_legend_killer het volgende:
achterin staat het goed.
Ook zonder MAxwell.
Van der meyde zou wel leuk zijn.
Een van de betere Nederlandse rechtsbuitens, maar het elftal staat nu goed en ik zie liever Dennis terug
Ik denk dan wel aan een huuroptie.quote:Op dinsdag 28 november 2006 00:01 schreef rubbereend het volgende:
[..]
als Maxwell komt kun je met een gerust hart afscheid nemen van Reiziger en Ball dan hou je breedte
En mag geen CL meer spelen voor PSV dit seizoen.quote:Op dinsdag 28 november 2006 01:17 schreef mcyodogg het volgende:
Nou een maand geleden hadden we het over Eduardo da Silva, maar die is waarschijnlijk te duur.
Vogel zal echt geen basisplek krijgen zolang Timmy bij ons speelt. Als reserve prima, maar ik denk dat Johann een vaste waarde wil zijn.quote:Op dinsdag 28 november 2006 09:32 schreef jpg97 het volgende:
Misschien Vogel terug volgend jaar?
Hij zou het niet naar z'n zin hebben bij zijn huidige club Real Betis, en is zelfs uit de selectie gezet.
Oh ja dat is waar ook: Ajax supporters denken in termen van dodelijk geweld.quote:
Ik snap het niet zo goed. We hebben toch aanvallers zat?quote:Op dinsdag 28 november 2006 01:02 schreef Gallorini het volgende:
PSV ging in de winterstop toch nog een aanvaller kopen?
Staan er naast Leonardo nog meer spelers op de verlanglijst?
Zo heb ik het nog nooit bekekenquote:Op dinsdag 28 november 2006 10:48 schreef ErikT het volgende:
[..]
Ik snap het niet zo goed. We hebben toch aanvallers zat?
Volgens mij toont PSV enkel interesse zodat Ajax hem nog liever wil hebben. Hoe meer rommel in Amsterdam, hoe beter.
quote:'Amerikaans toptalent moet naar PSV of Ajax'
Uitgegeven: 28 november 2006 11:36
Laatst gewijzigd: 28 november 2006 11:36
AMSTERDAM - Peter Nowak, de trainer van DC United, heeft zijn speler Freddy Adu aangeraden om voor PSV of Ajax te gaan voetballen. Dat zegt hij dinsdag in de Britse krant The Guardian. Het 17-jarige Amerikaanse toptalent loopt momenteel stage bij Manchester United, maar Nowak vindt een overstap naar een van de Nederlandse topclubs veel verstandiger.
Nowak denkt dat de aanvaller zich bij Manchester onvoldoende kan ontwikkelen. "Bij PSV en Ajax krijgen jonge spelers een kans", zegt de voormalig Pools international. "Hij heeft veel speelminuten nodig om wat meer ervaring op te doen." Technisch directeur Dave Kasper valt zijn trainer bij.
"Je ziet aan Carlos Tévez bij West Ham United hoe moeilijk het is voor jonge spelers om zich aan te passen in de fysiek zware Engelse competitie", waarschuwt hij. "In Nederland wordt technischer gevoetbald. Dat past veel beter bij iemand van zijn leeftijd."
Adu maakte drie jaar terug op 14-jarige leeftijd zijn debuut bij DC United, waarmee de geboren Ghanees de jongste speler is die ooit zijn opwachting maakte in de Amerikaanse competitie. De éénvoudig international, die al een lucratief sponsorcontract bij Nike op zak heeft, kwam in 87 optredens bij DC United tot elf treffers.
ja hij was toen toch 15? tussen al die gasten van jaren ouder vind ik dat niet zo raar.quote:Op dinsdag 28 november 2006 14:12 schreef mcyodogg het volgende:
Heb hem alleen in actie gezien tijdens het WK -20, daar maakte hij niet veel indruk. Maar hij was daar wel een van de jongste.
Bovendien, wat voor een circus neemt zo'n jongen mee aan z'n staart?
interessante sponsordealsquote:Op dinsdag 28 november 2006 14:12 schreef mcyodogg het volgende:
Heb hem alleen in actie gezien tijdens het WK -20, daar maakte hij niet veel indruk. Maar hij was daar wel een van de jongste.
Bovendien, wat voor een circus neemt zo'n jongen mee aan z'n staart?
Dat zeggen ze ja.quote:Op dinsdag 28 november 2006 14:14 schreef rubbereend het volgende:
[..]
ja hij was toen toch 15? tussen al die gasten van jaren ouder vind ik dat niet zo raar.
quote:Mendez definitief aangetrokken door PSV
BRON: PSV.nl
PSV meldt zojuist dat het de transfer van Edison Mendez heeft afgerond. Het heeft de optie in het huurcontract van Edison Mendez (27) gelicht. Hij tekende daarmee een contract voor nog drie seizoenen na afloop van het huidige seizoen. ´Als je verhuurd bent, speelt het toch altijd in je hoofd mee dat je je móet bewijzen. Nu geeft me dat ook nog meer rust in mijn spel. De komende drie-en-een-half jaar blijf ik PSV'er. Ik voel me hier goed, met mijn gezin woon ik in de stad en dat bevalt ons prima,´ zo liet Mendez weten op PSV.nl.
Omdat hij zwaar gehyped is en nog geen kut heeft laten zien?quote:Op dinsdag 28 november 2006 16:06 schreef Dr_Frickin_Evil het volgende:
Waarom zou je er niet blij mee moeten zijn?
Goede aankoop inderdaad, technisch en fysiek zeker in ordequote:
wie hebben er nog meer op hun 17e 84 wedstrijden op profniveau gepseeld en 11 keer gescoord?quote:Op dinsdag 28 november 2006 16:56 schreef TerroRobbie het volgende:
[..]
Omdat hij zwaar gehyped is en nog geen kut heeft laten zien?
Zegt me niet zoveel. Denk dat Nike er wat mee te maken heeft dat ie al zoveel speelt. Hij kan een keer op stage komen, of in het beste geval worden gehuurd. Maar d'r zal een reden zijn waarom ie niet bij Madrid, Chelsea of Milan rondloopt nu. Onbekend is ie namelijk niet.quote:Op dinsdag 28 november 2006 17:48 schreef rubbereend het volgende:
[..]
wie hebben er nog meer op hun 17e 84 wedstrijden op profniveau gepseeld en 11 keer gescoord?
volgens mij wilde hij tot nu toe zelf nog niet naar zo'n club. Maar 2 weken stage bij PSV om hem goed te beoordelen lijkt me een strak plan. En als hij goed genoeg is meteen kopen.quote:Op dinsdag 28 november 2006 17:53 schreef mcyodogg het volgende:
[..]
Zegt me niet zoveel. Denk dat Nike er wat mee te maken heeft dat ie al zoveel speelt. Hij kan een keer op stage komen, of in het beste geval worden gehuurd. Maar d'r zal een reden zijn waarom ie niet bij Madrid, Chelsea of Milan rondloopt nu. Onbekend is ie namelijk niet.
quote:28/11/2006 - 'Leonardo wacht tot winterstop'
(Gepost door RvN)
Volgens het Algemeen Dagblad heeft de zaakwaarnemer van Leonardo laten weten dat zijn pupil geen haast heeft om een beslissing te nemen over een transfer. Hij zou tot de komende transferperiode in de winterstop open staan voor aanbiedingen. Daarmee lijkt PSV af te vallen. De Eindhovenaren wilden deze week duidelijkheid. Ook Ajax en Tottenham Hotspur zijn in de markt.
Met de nadruk op potentieel. Doorgaans gaat hoogstens 1 op de 10 namen die vallen ook daadwerkelijk komen.quote:Op dinsdag 28 november 2006 12:01 schreef Verbal_Kint het volgende:
wat een potentieel transfernieuws
Iddquote:
Laten we hopen van niet. Ze zijn allen niet goed genoeg voor PSV.quote:Op dinsdag 28 november 2006 20:48 schreef Dr_Frickin_Evil het volgende:
Wie zal die andere topscorer zijn dan? N'kufo? Nevland?
Regeren is vooruitzien.quote:Op dinsdag 28 november 2006 23:10 schreef ASSpirine het volgende:
Waarom over nieuwe spitsen beginnen terwijl die van ons goed functioneren? Ik zie het nut er niet van in...
Dan kun je beter Alves nemen.quote:Op dinsdag 28 november 2006 22:47 schreef dndiek het volgende:
Suarez misschien?
Suarez is ook nog erg jong en heeft niet zo'n prettige zaakwaarnemer (die nog een deel van de rechten in bezit heeft en dus aan zal dringen op een snelle transfer zodat hij veel geld kan verdienen) kan beter nog even hier in het noorden blijven.quote:Op dinsdag 28 november 2006 23:36 schreef TerroRobbie het volgende:
[..]
Dan kun je beter Alves nemen.
true, maar de berichten zijn altijd leuk. iig goed dat ze bezig zijn met de toekomstquote:Op dinsdag 28 november 2006 20:52 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Met de nadruk op potentieel. Doorgaans gaat hoogstens 1 op de 10 namen die vallen ook daadwerkelijk komen.
Ja en zeker 10 keer zo duur.quote:Op woensdag 29 november 2006 00:58 schreef the_legend_killer het volgende:
ALves is beter dan Leo
van der Meyde, dan moet ik echt het archief in om me daar iets goeds van te herinneren.quote:Op woensdag 29 november 2006 04:02 schreef the_legend_killer het volgende:
Maarja in ieder geval niet aan Leo beginnen.
Kun je echt beter van der Meyde halen.
Beste Nederlandse rechtsbuiten in NL.quote:Op woensdag 29 november 2006 04:16 schreef mcyodogg het volgende:
[..]
van der Meyde, dan moet ik echt het archief in om me daar iets goeds van te herinneren.
En dat baseer je op die handvol wedstrijden die hij de afgelopen twee jaar gespeeld heeft?quote:Op woensdag 29 november 2006 04:23 schreef the_legend_killer het volgende:
[..]
Beste Nederlandse rechtsbuiten in NL.
Ook een veel beter scorend vermogen dan Leo
Ik ook, hij lijkt me alleen niet echt haalbaar omdat die zaakwaarnemer hem richting Italië/Spanje probeert te duwen. Die clubs zullen wel dikkere fooien betalen aan zaakwaarnemersquote:Op woensdag 29 november 2006 11:08 schreef PyTh het volgende:
Ik zou ook veel liever Suarez zien komen dan die Alves, die kan ook mooi aan de linkerkant uit de voeten namelijk
Lijkt me sterk dat Suarez zelf (die pas 19 is) nu al de stap van FC Groningen naar de Italiaanse of Spaanse competitie wil maken maar het zou kunnen natuurlijk.quote:Op woensdag 29 november 2006 11:14 schreef cultheld het volgende:
[..]
Ik ook, hij lijkt me alleen niet echt haalbaar omdat die zaakwaarnemer hem richting Italië/Spanje probeert te duwen. Die clubs zullen wel dikkere fooien betalen aan zaakwaarnemers. Ik hoop op Zaráte, al is hij waarschijnlijk al onhaalbaar. In de zomer was hij op te halen voor 2 miljoen euro, maar nu is hij waarschijnlijk 5 keer zo duur.
Alves is meer linkerspits dan Suarez..! Sterker nog: Alves speelt liever linksbuiten dan spits.quote:Op woensdag 29 november 2006 11:08 schreef PyTh het volgende:
Ik zou ook veel liever Suarez zien komen dan die Alves, die kan ook mooi aan de linkerkant uit de voeten namelijk
Ik vind Suarez beter dan Alves zeker ook als je kijkt naar de leeftijd van beide spelers.quote:Op woensdag 29 november 2006 11:43 schreef MaxPower het volgende:
[..]
Alves is meer linkerspits dan Suarez..! Sterker nog: Alves speelt liever linksbuiten dan spits.
Zijn we het daar in ieder geval over eensquote:Op woensdag 29 november 2006 11:49 schreef MaxPower het volgende:
Suarez is zeker goed, dat was mijn punt ook helemaal niet. En uiteraard heb ik liever dat jullie Suarez kopen![]()
Zou zo maar kunnen dat ze allebei vertrekken na dit seizoen.quote:Op woensdag 29 november 2006 11:52 schreef mcyodogg het volgende:
Maar wacht ff, is dit voor deze transferperiode, of die van juli?
Want het is waarschijnlijk Farfan op rechts die weggaat dan, niet Kone op links.
Stelde ook niet geweldig veel voor natuurlijk maar inderdaad wel apartquote:Op woensdag 29 november 2006 11:55 schreef MaxPower het volgende:
Klopt ja... grappig dat dat helemaal uit de media is gebleven.
Helemaal mee eens ja. Alves is een Braziliaanse Nevland.quote:Op woensdag 29 november 2006 11:22 schreef PyTh het volgende:
[..]
Lijkt me sterk dat Suarez zelf (die pas 19 is) nu al de stap van FC Groningen naar de Italiaanse of Spaanse competitie wil maken maar het zou kunnen natuurlijk.
Die Alves lijkt me echt niks voor PSV...
Meer scorend dusquote:Op woensdag 29 november 2006 12:07 schreef cultheld het volgende:
Alves is een Braziliaanse Nevland.
quote:Op woensdag 29 november 2006 13:52 schreef Garlic_Sauce het volgende:
We moeten gewoon Peter Crouch en Wayne Rooney halen, ZEKER na het zien van dit filmpje:
http://www.youtube.com/watch?v=M3ABbTWrskM
Van der Meyde was bij zijn Ajax tijd geen slechtequote:Op woensdag 29 november 2006 04:26 schreef mcyodogg het volgende:
[..]
En dat baseer je op die handvol wedstrijden die hij de afgelopen twee jaar gespeeld heeft?
Sorry, het laatste wat ik van hem herinner is die assist op het EK 2004, waarui van Nistelrooij 1-1 maakte tegen Duitsland. Maar dat brengt mij nog niet echt aan het twijfelen. D'r moet toch iets beters zijn, lijkt me?
DOe mij toch ALves maar.quote:Op woensdag 29 november 2006 11:46 schreef PyTh het volgende:
[..]
Ik vind Suarez beter dan Alves zeker ook als je kijkt naar de leeftijd van beide spelers.
Laat Alves maar lekker bij jullie in Heerenveen.
Jij vind Inter en van der Meyde ook zo geweldig toch?quote:Op woensdag 29 november 2006 15:32 schreef the_legend_killer het volgende:
DOe mij toch ALves maar.
Deze mening zullen ca 10.000 PSV-supporters ook hebben, gok ikquote:Op woensdag 29 november 2006 16:39 schreef rubbereend het volgende:
Andy hoeft wat mij betreft niet te komen
quote:Op woensdag 29 november 2006 16:46 schreef rubbereend het volgende:
10.000 duizend? dus 10 miljeon zeg maar?
Van mij ook nietquote:Op woensdag 29 november 2006 16:39 schreef rubbereend het volgende:
Andy hoeft wat mij betreft niet te komen
quote:Op woensdag 29 november 2006 13:52 schreef Garlic_Sauce het volgende:
We moeten gewoon Peter Crouch en Wayne Rooney halen, ZEKER na het zien van dit filmpje:
http://www.youtube.com/watch?v=M3ABbTWrskM
Volgens mij is dat een mening en geen feit (helaas)quote:
Standaardgebeuren als hij het veld opkomt voor het begin van een helftquote:Op woensdag 29 november 2006 18:09 schreef jorienvdherik het volgende:
http://www.youtube.com/watch?v=kZun8TA8Sqw
Gomeslol
De poll van PSV.nl. Wat hebben jullie gestemd/wat zouden jullie stemmen? Ik ga toch wel voor de duidelijke zege, maar ik ben niet zeker.quote:Dinsdag speelt PSV thuis tegen Bordeaux. Wat denk je?
Er is 7125 keer gestemd door de bezoekers.
Een duidelijke zege PSV
74%
Een nipte zege PSV
19%
Een terecht gelijkspel
1%
Een moeizaam gelijkspel
1%
Een klein verlies
0%
Een terecht verlies
1%
Ik durf het nog niet te zeggen
0%
Van der Meyde past niet bij Inter,quote:Op woensdag 29 november 2006 15:55 schreef PyTh het volgende:
[..]
Jij vind Inter en van der Meyde ook zo geweldig toch?
Nuff said
quote:Op woensdag 29 november 2006 17:59 schreef cultheld het volgende:
Van der Meyde is de überpauper: Naar een D&G store gaan en dan om korting gaan bedelen terwijl ie net naar Inter was verkast. Verder kan die tokkie ook niet voetballen en zie ik hem liever niet bij PSV. Laat hem maar terugkeren naar Amsterdam, dan mag Maxwell naar Eindhoven komen
.
Ze hebben iig al een speciaal PSV-scheerapparaat op de markt gebrachtquote:Op woensdag 29 november 2006 22:42 schreef LudoSanders het volgende:
Wat zou er waar wezen van het gerucht dat Philips meer in PSV wil gaan investeren?
Dank uquote:Op woensdag 29 november 2006 23:57 schreef Pritt het volgende:
Ik zeg het niet graag maar ow ow wat spelen jullie goed de laatste tijd.
beide halen?quote:Op donderdag 30 november 2006 00:16 schreef TerroRobbie het volgende:
Alves is beter dan Suarez hoor. Al kun je met het oog op de toekomst beter Suarez halen.
Voor de komende 3 jaar heb je meer aan Alves, voor daarna Suarez.
Sankoh mogen jullie momenteel wel een half jaartje op huurbasis hebben..quote:Op donderdag 30 november 2006 01:07 schreef rubbereend het volgende:
mogen we dan Sankoh? Die voetbalt die extra tijd wel bij jullie
voor dat soort uitgaven moet toestemming gevraagd worden (daarom is het zo raar datt er niemand met een voetbaltechnische achtergrond in de RvC zit). Voor Mendez is eerst ook toestemming verleend door de RvC.quote:Op donderdag 30 november 2006 01:10 schreef Radegast het volgende:
Valckx, Koeman en consorten moesten al goedkeuring gaan vragen aan de RvC over Leonardo; voor 7 ton dus.
En nu is Mendez al aangetrokken voor ? euro. Er zal toch eerst iemand verkocht moeten worden voordat PSV weer kan gaan shoppen toch? Of heb ik iets gemist?
PSV heeft al een miljoen of 6 alleen uit de CLquote:Op donderdag 30 november 2006 01:10 schreef Radegast het volgende:
Valckx, Koeman en consorten moesten al goedkeuring gaan vragen aan de RvC over Leonardo; voor 7 ton dus.
En nu is Mendez al aangetrokken voor ? euro. Er zal toch eerst iemand verkocht moeten worden voordat PSV weer kan gaan shoppen toch? Of heb ik iets gemist?
Ik denk weinig, maar het zou wel heel mooi zijn. Volgend jaar is er veel geld nodig voor de vervangers van Alex, Cocu, Farfan en Koné (dat verwacht ik althans...).quote:Op woensdag 29 november 2006 22:42 schreef LudoSanders het volgende:
Wat zou er waar wezen van het gerucht dat Philips meer in PSV wil gaan investeren?
0-3, maar Vitesse kan natuurlijk niet hard genoeg opgerold worden!quote:Op donderdag 30 november 2006 11:31 schreef knep het volgende:
Wat wordt het zaterdag? Is Vitesse getergd vanwege het thuis verlies tegen Heerenveen?
PSV moet dit natuurlijk winnen maar iets zegt me dat dit niet makkelijk zal worden.
Ik gok op een 1-2.
quote:Op donderdag 30 november 2006 13:04 schreef mcyodogg het volgende:
Vitesse mag zo hard mogelijk onderuit gaan als mogelijk is. Het was altijd al een schijtploeg, maar nu al helemaal met Aad de Mos. Zat ie zich even een vijfde plek rijk te rekenen
Met Suarez 1 of 2 jaar wachten of hij zich doorontwikkeld. Daar heb je nu toch nog niks aan. Te licht.quote:
Reizigerquote:Op donderdag 30 november 2006 20:20 schreef Leso_Varen het volgende:
Weet iemand eigenlijk of er A-selectie spelers zijn die roken bij PSV?
1 maar?? eigenlijk nog 1 teveelquote:
Inderdaad, als topsporter zou je beter moeten weten en beter met je lichaam om moeten gaan. Ik had er nooit echt goed aan gedacht, dat topsporters zouden roken. Tot ik dat stukje over Theo las.quote:Op donderdag 30 november 2006 20:40 schreef mcyodogg het volgende:
Voetballers die roken, dat vind ik echt not done en zo onprofessioneel.
Rookt Cruijff??quote:Op donderdag 30 november 2006 21:12 schreef the_legend_killer het volgende:
Rijkaard, Cruijff etc
zijn ze klaar met testen of zijn ze getest en niet goed genoeg bevonden?quote:Op donderdag 30 november 2006 22:08 schreef dndiek het volgende:
De Chinese tweeling is afgetest.
Volgens PSV.nl: "PSV blijft tweeling in de gaten houden"quote:Op donderdag 30 november 2006 22:51 schreef jpg97 het volgende:
[..]
zijn ze klaar met testen of zijn ze getest en niet goed genoeg bevonden?
"afgetest" is brabants ofzo....
volgens mij gebruiken ze bij studio sport ook gewoon afgetestquote:Op donderdag 30 november 2006 22:51 schreef jpg97 het volgende:
"afgetest" is brabants ofzo....
aanlopen en aanfietsen schijnt buiten brabant ook niet gebruikt te wordenquote:Op donderdag 30 november 2006 23:02 schreef Garlic_Sauce het volgende:
[..]
afgewerkt daarentegen niet
Zo gaat dat met eigen jeugd, ze wordt de hemel in geprezen maar krijgt geen speeltijd. Ibi is de eerste sinds Zenden die min of meer een basisplaats veroverd heeft.quote:Op donderdag 30 november 2006 14:17 schreef ruud.nl het volgende:
Hoe zit het eigenlijk met Dirk Marcellis? Die werd toch ook behoorlijk de hemel ingeprezen en komt nota bene uit eigen jeugd.![]()
Vergeet niet dat goede resultaten vaak tot rust leiden en luxeproblemen... Daarmee wil ik niet zeggen dat ik Feyenoord supporter achtige taferelen verwacht bij PSV. Maar als de prestatie's ooit minder zijn (en die tijd komt echt wel een keer) zal PSV net zoals Feyenoord en Ajax breed worden uitgemeten in de media.quote:Op donderdag 30 november 2006 23:05 schreef LuNaTiC het volgende:
dan besef je gewoon weer eens wat voor een verademing het toch weer is om supporter van PSV te zijn: rust, goede resultaten, het enige wat we zowat nog in dit topic bespreken zijn de luxeproblemen...
Ja precies, deed me denken aan die Uefacup wedstrijd tegen K'lautern toen het hek doorbrak bij PSVquote:Op donderdag 30 november 2006 23:10 schreef Kleffe_Dop het volgende:
[..]
Vergeet niet dat goede resultaten vaak tot rust leiden en luxeproblemen... Daarmee wil ik niet zeggen dat ik Feyenoord supporter achtige taferelen verwacht bij PSV. Maar als de prestatie's ooit minder zijn (en die tijd komt echt wel een keer) zal PSV net zoals Feyenoord en Ajax breed worden uitgemeten in de media.
Wat vanzelf zal leiden tot onrust onder de supporters en een hoop gezeik in dit topic.
jawel, in Gelderland in Maas en Waalquote:Op donderdag 30 november 2006 23:05 schreef Kleffe_Dop het volgende:
[..]
aanlopen en aanfietsen schijnt buiten brabant ook niet gebruikt te worden
en daarvoor was het zo ongeveer Linskens die de laatste wasquote:Op donderdag 30 november 2006 23:08 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Zo gaat dat met eigen jeugd, ze wordt de hemel in geprezen maar krijgt geen speeltijd. Ibi is de eerste sinds Zenden die min of meer een basisplaats veroverd heeft.
Hier, het gebeurt misschien niet vaak dat er iemand doorbreekt. Maar als het zover is, is het ook meteen jackpot.quote:Op vrijdag 1 december 2006 02:11 schreef rubbereend het volgende:
[..]
en daarvoor was het zo ongeveer Linskens die de laatste was
buij wijze van spreken dan
quote:Op vrijdag 1 december 2006 02:54 schreef mcyodogg het volgende:
[..]
Hier, het gebeurt misschien niet vaak dat er iemand doorbreekt. Maar als het zover is, is het ook meteen jackpot.
quote:Op vrijdag 1 december 2006 03:37 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Hij zei zelf van niet in dat interview
What? I am a man, I don't cry
haha Claudioquote:Op vrijdag 1 december 2006 21:08 schreef rubbereend het volgende:
kennen we Claudio nog? Nou las in de Sportweek dat hij tegenwoordig in Qatar speelt, bij Frank de Boer in de ploeg. En hij is zelfs daar te ligt en kan het niveau daar ook niet aan volgens de Boer![]()
Zeker doen! Deze 2 spelers zitten bijna nooit bij de selectie dus ik verwacht echt niet dat ze na de winterstop plotseling veel speelminuten gaan krijgen. Zeker als je ziet hoe Bakkal zich heeft ontwikkeld bij Twentequote:Volgens De Telegraaf wil PSV naast Roy Beerens ook Pepe Plá en Juan Carlos Carrizo in de winterstop elders op huurbasis onderbrengen. De lijstaanvoerder wil jonge spelers zonder toekomstperspectief hiermee ervaring laten opdoen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |