scroll ff naar bovenquote:
Geen één, maar dat wil niet zeggen dat we met een schorsing/blessure of 2/3 niet ernstig in de problemen kunnen komen. Dat kan de andere clubs ook overkomen natuurlijk maar het kan ook zo zijn dat het alleen PSV overkomt. En dan is 5 punten voorsprong met nog 20 wedstrijden te spelen een beetje een smalle marge om al te gaan lopen roepen dat we kampioen zijn.quote:Op maandag 27 november 2006 12:10 schreef leolinedance het volgende:
[..]
Klopt. Maar welke ploeg in NL is nu vergelijkbaar met Liverpool![]()
Kijk, in principe moet PSV altijd elke wedstrijd winnen en "mogen" ze alleen van de andere topclubs verliezen, de praktijk is echter anders.quote:We krijgen Ajax en AZ nog thuis, en de overige uitwedstrijden moeten allemaal te doen zijn toch?! Wellicht Feyenoord nog lastig, maar ik weet bijna zeker dat AZ en Ajax nog punten laten liggen komende weken![]()
Ik ook nietquote:Op maandag 27 november 2006 14:57 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Geen één, maar dat wil niet zeggen dat we met een schorsing/blessure of 2/3 niet ernstig in de problemen kunnen komen. Dat kan de andere clubs ook overkomen natuurlijk maar het kan ook zo zijn dat het alleen PSV overkomt. En dan is 5 punten voorsprong met nog 20 wedstrijden te spelen een beetje een smalle marge om al te gaan lopen roepen dat we kampioen zijn.
[..]
Kijk, in principe moet PSV altijd elke wedstrijd winnen en "mogen" ze alleen van de andere topclubs verliezen, de praktijk is echter anders.
Nogmaals, we staan er uitstekend voor maar zeggen dat we nu al zeker zijn van het kampioenschap zou getuigen van weinig realiteitszin. Wie weet bijvoorbeeld wie we nog kwijt raken in de winterstop. Ik ken de contracten van Farfan en Alex niet om maar eens wat te noemen. Tegenwoordig stikt het van de schimmige constructies, clausules en rare regeltjes van overheden en voetbalbonden. Ik zou het toch ernstig benauwd krijgen als die 2 zouden vertrekken in de winterstop.
Ik zie het zo: gewoon lekker door gaan met voetballen, hopen dat je elke wedstrijd de 3 punten pakt en dan zien we wel of/wanneer we kampioen worden. Een feestje vieren op voorhand doe ik niet aan.
hoezo, clubje van niks!quote:Op maandag 27 november 2006 15:28 schreef Zwansen het volgende:
Ik ben er niet al te gerust op volgende week tegen Vitesse, denk dat iedereen er nu te makkelijk over gaat denken.
Ik ook niet, zal wel 0-3 worden.quote:Op maandag 27 november 2006 16:21 schreef dndiek het volgende:
Ik heb er wel weer vertrouwen in, maar ik verwacht geen 0-4
Zolang het maar geen Philipslamp isquote:Op maandag 27 november 2006 15:12 schreef mcyodogg het volgende:
Gewoon het woord 'kampioenschap' zo veel mogelijk vermijden. Dat zijn dingen waar je je weer mee bezig houdt als de lentezon doorbreekt. In de tussentijd week voor week bekijken wat er gebeurd, en zo veel mogelijk uit proberen te lopen, nu vooral Ajax hapert. Dan is het niet erg om eens tegen de lamp te lopen.
Me tooquote:Op maandag 27 november 2006 16:59 schreef jpg97 het volgende:
Spannend deze week!
Ik hoop dat Leonardo naar Ajax gaat
Is al langer bekendquote:Op maandag 27 november 2006 22:47 schreef venomsnake het volgende:
Maxwell in de belangstelling van PSV![]()
volgens vi
Als Ajax nou ff belt dan maakt hij tenminste de juiste keuzequote:Op maandag 27 november 2006 22:59 schreef mcyodogg het volgende:
Maxwell heeft in een jaar tijd vier keer gespeeld.
quote:
juiste keuze, juiste keuze, ik neem aan dat Maxwell nog prijzen wil pakken.quote:Op maandag 27 november 2006 23:00 schreef Jasza het volgende:
[..]
Als Ajax nou ff belt dan maakt hij tenminste de juiste keuze![]()
Maxwell zei altijd dat hij Ajax in zijn hart zou houden, nu mag hij het laten zien ookquote:Op maandag 27 november 2006 23:05 schreef mcyodogg het volgende:
[..]
juiste keuze, juiste keuze, ik neem aan dat Maxwell nog prijzen wil pakken.
Ik weet niet wat Maxwell gaat doen, maar overschat clubliefde niet. Zie Kluivert.quote:Op maandag 27 november 2006 23:06 schreef Jasza het volgende:
[..]
Maxwell zei altijd dat hij Ajax in zijn hart zou houden, nu mag hij het laten zien ook![]()
Weet ik, maar we kunnen gelijk zien of hij serieus te nemen is of niet.quote:Op maandag 27 november 2006 23:08 schreef mcyodogg het volgende:
[..]
Ik weet niet wat Maxwell gaat doen, maar overschat clubliefde niet. Zie Kluivert.
Uiteindelijk zullen ze alle2 wel gewoon komenquote:Op maandag 27 november 2006 23:18 schreef dndiek het volgende:
De ene Chinees wil niet zonder de andere komen.... de linksback bevalt wel
quote:Op maandag 27 november 2006 23:22 schreef StarGazer het volgende:
Ik ben benieuwd wanneer Koeman Chivu gaat polsen voor zijn reunie.....
als Maxwell komt kun je met een gerust hart afscheid nemen van Reiziger en Ball dan hou je breedtequote:Op maandag 27 november 2006 23:59 schreef the_legend_killer het volgende:
achterin staat het goed.
Ook zonder MAxwell.
Van der meyde zou wel leuk zijn.
Een van de betere Nederlandse rechtsbuitens, maar het elftal staat nu goed en ik zie liever Dennis terug
Ik denk dan wel aan een huuroptie.quote:Op dinsdag 28 november 2006 00:01 schreef rubbereend het volgende:
[..]
als Maxwell komt kun je met een gerust hart afscheid nemen van Reiziger en Ball dan hou je breedte
En mag geen CL meer spelen voor PSV dit seizoen.quote:Op dinsdag 28 november 2006 01:17 schreef mcyodogg het volgende:
Nou een maand geleden hadden we het over Eduardo da Silva, maar die is waarschijnlijk te duur.
Vogel zal echt geen basisplek krijgen zolang Timmy bij ons speelt. Als reserve prima, maar ik denk dat Johann een vaste waarde wil zijn.quote:Op dinsdag 28 november 2006 09:32 schreef jpg97 het volgende:
Misschien Vogel terug volgend jaar?
Hij zou het niet naar z'n zin hebben bij zijn huidige club Real Betis, en is zelfs uit de selectie gezet.
Oh ja dat is waar ook: Ajax supporters denken in termen van dodelijk geweld.quote:
Ik snap het niet zo goed. We hebben toch aanvallers zat?quote:Op dinsdag 28 november 2006 01:02 schreef Gallorini het volgende:
PSV ging in de winterstop toch nog een aanvaller kopen?
Staan er naast Leonardo nog meer spelers op de verlanglijst?
Zo heb ik het nog nooit bekekenquote:Op dinsdag 28 november 2006 10:48 schreef ErikT het volgende:
[..]
Ik snap het niet zo goed. We hebben toch aanvallers zat?
Volgens mij toont PSV enkel interesse zodat Ajax hem nog liever wil hebben. Hoe meer rommel in Amsterdam, hoe beter.
quote:'Amerikaans toptalent moet naar PSV of Ajax'
Uitgegeven: 28 november 2006 11:36
Laatst gewijzigd: 28 november 2006 11:36
AMSTERDAM - Peter Nowak, de trainer van DC United, heeft zijn speler Freddy Adu aangeraden om voor PSV of Ajax te gaan voetballen. Dat zegt hij dinsdag in de Britse krant The Guardian. Het 17-jarige Amerikaanse toptalent loopt momenteel stage bij Manchester United, maar Nowak vindt een overstap naar een van de Nederlandse topclubs veel verstandiger.
Nowak denkt dat de aanvaller zich bij Manchester onvoldoende kan ontwikkelen. "Bij PSV en Ajax krijgen jonge spelers een kans", zegt de voormalig Pools international. "Hij heeft veel speelminuten nodig om wat meer ervaring op te doen." Technisch directeur Dave Kasper valt zijn trainer bij.
"Je ziet aan Carlos Tévez bij West Ham United hoe moeilijk het is voor jonge spelers om zich aan te passen in de fysiek zware Engelse competitie", waarschuwt hij. "In Nederland wordt technischer gevoetbald. Dat past veel beter bij iemand van zijn leeftijd."
Adu maakte drie jaar terug op 14-jarige leeftijd zijn debuut bij DC United, waarmee de geboren Ghanees de jongste speler is die ooit zijn opwachting maakte in de Amerikaanse competitie. De éénvoudig international, die al een lucratief sponsorcontract bij Nike op zak heeft, kwam in 87 optredens bij DC United tot elf treffers.
ja hij was toen toch 15? tussen al die gasten van jaren ouder vind ik dat niet zo raar.quote:Op dinsdag 28 november 2006 14:12 schreef mcyodogg het volgende:
Heb hem alleen in actie gezien tijdens het WK -20, daar maakte hij niet veel indruk. Maar hij was daar wel een van de jongste.
Bovendien, wat voor een circus neemt zo'n jongen mee aan z'n staart?
interessante sponsordealsquote:Op dinsdag 28 november 2006 14:12 schreef mcyodogg het volgende:
Heb hem alleen in actie gezien tijdens het WK -20, daar maakte hij niet veel indruk. Maar hij was daar wel een van de jongste.
Bovendien, wat voor een circus neemt zo'n jongen mee aan z'n staart?
Dat zeggen ze ja.quote:Op dinsdag 28 november 2006 14:14 schreef rubbereend het volgende:
[..]
ja hij was toen toch 15? tussen al die gasten van jaren ouder vind ik dat niet zo raar.
quote:Mendez definitief aangetrokken door PSV
BRON: PSV.nl
PSV meldt zojuist dat het de transfer van Edison Mendez heeft afgerond. Het heeft de optie in het huurcontract van Edison Mendez (27) gelicht. Hij tekende daarmee een contract voor nog drie seizoenen na afloop van het huidige seizoen. ´Als je verhuurd bent, speelt het toch altijd in je hoofd mee dat je je móet bewijzen. Nu geeft me dat ook nog meer rust in mijn spel. De komende drie-en-een-half jaar blijf ik PSV'er. Ik voel me hier goed, met mijn gezin woon ik in de stad en dat bevalt ons prima,´ zo liet Mendez weten op PSV.nl.
Omdat hij zwaar gehyped is en nog geen kut heeft laten zien?quote:Op dinsdag 28 november 2006 16:06 schreef Dr_Frickin_Evil het volgende:
Waarom zou je er niet blij mee moeten zijn?
Goede aankoop inderdaad, technisch en fysiek zeker in ordequote:
wie hebben er nog meer op hun 17e 84 wedstrijden op profniveau gepseeld en 11 keer gescoord?quote:Op dinsdag 28 november 2006 16:56 schreef TerroRobbie het volgende:
[..]
Omdat hij zwaar gehyped is en nog geen kut heeft laten zien?
Zegt me niet zoveel. Denk dat Nike er wat mee te maken heeft dat ie al zoveel speelt. Hij kan een keer op stage komen, of in het beste geval worden gehuurd. Maar d'r zal een reden zijn waarom ie niet bij Madrid, Chelsea of Milan rondloopt nu. Onbekend is ie namelijk niet.quote:Op dinsdag 28 november 2006 17:48 schreef rubbereend het volgende:
[..]
wie hebben er nog meer op hun 17e 84 wedstrijden op profniveau gepseeld en 11 keer gescoord?
volgens mij wilde hij tot nu toe zelf nog niet naar zo'n club. Maar 2 weken stage bij PSV om hem goed te beoordelen lijkt me een strak plan. En als hij goed genoeg is meteen kopen.quote:Op dinsdag 28 november 2006 17:53 schreef mcyodogg het volgende:
[..]
Zegt me niet zoveel. Denk dat Nike er wat mee te maken heeft dat ie al zoveel speelt. Hij kan een keer op stage komen, of in het beste geval worden gehuurd. Maar d'r zal een reden zijn waarom ie niet bij Madrid, Chelsea of Milan rondloopt nu. Onbekend is ie namelijk niet.
quote:28/11/2006 - 'Leonardo wacht tot winterstop'
(Gepost door RvN)
Volgens het Algemeen Dagblad heeft de zaakwaarnemer van Leonardo laten weten dat zijn pupil geen haast heeft om een beslissing te nemen over een transfer. Hij zou tot de komende transferperiode in de winterstop open staan voor aanbiedingen. Daarmee lijkt PSV af te vallen. De Eindhovenaren wilden deze week duidelijkheid. Ook Ajax en Tottenham Hotspur zijn in de markt.
Met de nadruk op potentieel. Doorgaans gaat hoogstens 1 op de 10 namen die vallen ook daadwerkelijk komen.quote:Op dinsdag 28 november 2006 12:01 schreef Verbal_Kint het volgende:
wat een potentieel transfernieuws
Iddquote:
Laten we hopen van niet. Ze zijn allen niet goed genoeg voor PSV.quote:Op dinsdag 28 november 2006 20:48 schreef Dr_Frickin_Evil het volgende:
Wie zal die andere topscorer zijn dan? N'kufo? Nevland?
Regeren is vooruitzien.quote:Op dinsdag 28 november 2006 23:10 schreef ASSpirine het volgende:
Waarom over nieuwe spitsen beginnen terwijl die van ons goed functioneren? Ik zie het nut er niet van in...
Dan kun je beter Alves nemen.quote:Op dinsdag 28 november 2006 22:47 schreef dndiek het volgende:
Suarez misschien?
Suarez is ook nog erg jong en heeft niet zo'n prettige zaakwaarnemer (die nog een deel van de rechten in bezit heeft en dus aan zal dringen op een snelle transfer zodat hij veel geld kan verdienen) kan beter nog even hier in het noorden blijven.quote:Op dinsdag 28 november 2006 23:36 schreef TerroRobbie het volgende:
[..]
Dan kun je beter Alves nemen.
true, maar de berichten zijn altijd leuk. iig goed dat ze bezig zijn met de toekomstquote:Op dinsdag 28 november 2006 20:52 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Met de nadruk op potentieel. Doorgaans gaat hoogstens 1 op de 10 namen die vallen ook daadwerkelijk komen.
Ja en zeker 10 keer zo duur.quote:Op woensdag 29 november 2006 00:58 schreef the_legend_killer het volgende:
ALves is beter dan Leo
van der Meyde, dan moet ik echt het archief in om me daar iets goeds van te herinneren.quote:Op woensdag 29 november 2006 04:02 schreef the_legend_killer het volgende:
Maarja in ieder geval niet aan Leo beginnen.
Kun je echt beter van der Meyde halen.
Beste Nederlandse rechtsbuiten in NL.quote:Op woensdag 29 november 2006 04:16 schreef mcyodogg het volgende:
[..]
van der Meyde, dan moet ik echt het archief in om me daar iets goeds van te herinneren.
En dat baseer je op die handvol wedstrijden die hij de afgelopen twee jaar gespeeld heeft?quote:Op woensdag 29 november 2006 04:23 schreef the_legend_killer het volgende:
[..]
Beste Nederlandse rechtsbuiten in NL.
Ook een veel beter scorend vermogen dan Leo
Ik ook, hij lijkt me alleen niet echt haalbaar omdat die zaakwaarnemer hem richting Italië/Spanje probeert te duwen. Die clubs zullen wel dikkere fooien betalen aan zaakwaarnemersquote:Op woensdag 29 november 2006 11:08 schreef PyTh het volgende:
Ik zou ook veel liever Suarez zien komen dan die Alves, die kan ook mooi aan de linkerkant uit de voeten namelijk
Lijkt me sterk dat Suarez zelf (die pas 19 is) nu al de stap van FC Groningen naar de Italiaanse of Spaanse competitie wil maken maar het zou kunnen natuurlijk.quote:Op woensdag 29 november 2006 11:14 schreef cultheld het volgende:
[..]
Ik ook, hij lijkt me alleen niet echt haalbaar omdat die zaakwaarnemer hem richting Italië/Spanje probeert te duwen. Die clubs zullen wel dikkere fooien betalen aan zaakwaarnemers. Ik hoop op Zaráte, al is hij waarschijnlijk al onhaalbaar. In de zomer was hij op te halen voor 2 miljoen euro, maar nu is hij waarschijnlijk 5 keer zo duur.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |