Ik weet niet wat Maxwell gaat doen, maar overschat clubliefde niet. Zie Kluivert.quote:Op maandag 27 november 2006 23:06 schreef Jasza het volgende:
[..]
Maxwell zei altijd dat hij Ajax in zijn hart zou houden, nu mag hij het laten zien ook![]()
Weet ik, maar we kunnen gelijk zien of hij serieus te nemen is of niet.quote:Op maandag 27 november 2006 23:08 schreef mcyodogg het volgende:
[..]
Ik weet niet wat Maxwell gaat doen, maar overschat clubliefde niet. Zie Kluivert.
Uiteindelijk zullen ze alle2 wel gewoon komenquote:Op maandag 27 november 2006 23:18 schreef dndiek het volgende:
De ene Chinees wil niet zonder de andere komen.... de linksback bevalt wel
quote:Op maandag 27 november 2006 23:22 schreef StarGazer het volgende:
Ik ben benieuwd wanneer Koeman Chivu gaat polsen voor zijn reunie.....
als Maxwell komt kun je met een gerust hart afscheid nemen van Reiziger en Ball dan hou je breedtequote:Op maandag 27 november 2006 23:59 schreef the_legend_killer het volgende:
achterin staat het goed.
Ook zonder MAxwell.
Van der meyde zou wel leuk zijn.
Een van de betere Nederlandse rechtsbuitens, maar het elftal staat nu goed en ik zie liever Dennis terug
Ik denk dan wel aan een huuroptie.quote:Op dinsdag 28 november 2006 00:01 schreef rubbereend het volgende:
[..]
als Maxwell komt kun je met een gerust hart afscheid nemen van Reiziger en Ball dan hou je breedte
En mag geen CL meer spelen voor PSV dit seizoen.quote:Op dinsdag 28 november 2006 01:17 schreef mcyodogg het volgende:
Nou een maand geleden hadden we het over Eduardo da Silva, maar die is waarschijnlijk te duur.
Vogel zal echt geen basisplek krijgen zolang Timmy bij ons speelt. Als reserve prima, maar ik denk dat Johann een vaste waarde wil zijn.quote:Op dinsdag 28 november 2006 09:32 schreef jpg97 het volgende:
Misschien Vogel terug volgend jaar?
Hij zou het niet naar z'n zin hebben bij zijn huidige club Real Betis, en is zelfs uit de selectie gezet.
Oh ja dat is waar ook: Ajax supporters denken in termen van dodelijk geweld.quote:
Ik snap het niet zo goed. We hebben toch aanvallers zat?quote:Op dinsdag 28 november 2006 01:02 schreef Gallorini het volgende:
PSV ging in de winterstop toch nog een aanvaller kopen?
Staan er naast Leonardo nog meer spelers op de verlanglijst?
Zo heb ik het nog nooit bekekenquote:Op dinsdag 28 november 2006 10:48 schreef ErikT het volgende:
[..]
Ik snap het niet zo goed. We hebben toch aanvallers zat?
Volgens mij toont PSV enkel interesse zodat Ajax hem nog liever wil hebben. Hoe meer rommel in Amsterdam, hoe beter.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |