Laat ik het anders verwoorden, onwaardige/ niet overtuigende kampioenen. Beetje zoals Ajax in 2004.quote:Op zondag 26 november 2006 14:45 schreef mcyodogg het volgende:
[..]
Volgens mij is dat onmogelijk 'onterecht kampioen worden'. Je kan misschien onterecht een wedstrijd winnen, maar onterecht kampioen worden, dat lijkt mij onmogelijk.
Ja en ik hoorde net op de radio dat de gooier is opgepakt. Supporters hebben gehoorbeschadiging opgelopen.quote:Op zondag 26 november 2006 14:51 schreef WooZ het volgende:
Nou de kampioensshirts kunnen alweer gedrukt gaan worden
Dat beetje vuurwerk was ergens in Vak T volgens mij?
Mijn weekend kan niet meer kapot
Iets als 'kampioen van de armoede'? Dat zou kunnen ja.quote:Op zondag 26 november 2006 14:50 schreef RayMania het volgende:
[..]
Laat ik het anders verwoorden, onwaardige/ niet overtuigende kampioenen. Beetje zoals Ajax in 2004.
Hij maakt ook geen hartje meerquote:Op zondag 26 november 2006 15:29 schreef Zapper het volgende:
Zag net de beelden van de 5-0 en verbaasde me over de manier waarop Farfán reageerde na zijn treffer. Alsof zojuist zijn z'n grote teen er vanaf was gevallen, zo enthousiast reageerde hij en ook op de woorden van Kluivert die naar hem toe kwam. Wat is er mis met dat jong zeg
Ach, wel logisch dat je na de 5-0 wat minder blij bent dan met een winnende/bevrijdende treffer.quote:Op zondag 26 november 2006 15:29 schreef Zapper het volgende:
Zag net de beelden van de 5-0 en verbaasde me over de manier waarop Farfán reageerde na zijn treffer. Alsof zojuist zijn z'n grote teen er vanaf was gevallen, zo enthousiast reageerde hij en ook op de woorden van Kluivert die naar hem toe kwam. Wat is er mis met dat jong zeg
Soms kan hij nog wel lachen hoor. Beetje Henryquote:Op zondag 26 november 2006 15:43 schreef Verbal_Kint het volgende:
farfan kijkt over het algemeen vrij chagrijnig vind ik hoor
Daar heb je wel een punt ja.quote:Op zondag 26 november 2006 15:51 schreef endr0me het volgende:
Farfan moet zich eerst nog maar eens echt bewijzen in de CL, want daar vind ik m nooit echt uitblinken
In de eredivisie issie altijd top
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |