Laat ik het anders verwoorden, onwaardige/ niet overtuigende kampioenen. Beetje zoals Ajax in 2004.quote:Op zondag 26 november 2006 14:45 schreef mcyodogg het volgende:
[..]
Volgens mij is dat onmogelijk 'onterecht kampioen worden'. Je kan misschien onterecht een wedstrijd winnen, maar onterecht kampioen worden, dat lijkt mij onmogelijk.
Ja en ik hoorde net op de radio dat de gooier is opgepakt. Supporters hebben gehoorbeschadiging opgelopen.quote:Op zondag 26 november 2006 14:51 schreef WooZ het volgende:
Nou de kampioensshirts kunnen alweer gedrukt gaan worden
Dat beetje vuurwerk was ergens in Vak T volgens mij?
Mijn weekend kan niet meer kapot
Iets als 'kampioen van de armoede'? Dat zou kunnen ja.quote:Op zondag 26 november 2006 14:50 schreef RayMania het volgende:
[..]
Laat ik het anders verwoorden, onwaardige/ niet overtuigende kampioenen. Beetje zoals Ajax in 2004.
Hij maakt ook geen hartje meerquote:Op zondag 26 november 2006 15:29 schreef Zapper het volgende:
Zag net de beelden van de 5-0 en verbaasde me over de manier waarop Farfán reageerde na zijn treffer. Alsof zojuist zijn z'n grote teen er vanaf was gevallen, zo enthousiast reageerde hij en ook op de woorden van Kluivert die naar hem toe kwam. Wat is er mis met dat jong zeg
Ach, wel logisch dat je na de 5-0 wat minder blij bent dan met een winnende/bevrijdende treffer.quote:Op zondag 26 november 2006 15:29 schreef Zapper het volgende:
Zag net de beelden van de 5-0 en verbaasde me over de manier waarop Farfán reageerde na zijn treffer. Alsof zojuist zijn z'n grote teen er vanaf was gevallen, zo enthousiast reageerde hij en ook op de woorden van Kluivert die naar hem toe kwam. Wat is er mis met dat jong zeg
Soms kan hij nog wel lachen hoor. Beetje Henryquote:Op zondag 26 november 2006 15:43 schreef Verbal_Kint het volgende:
farfan kijkt over het algemeen vrij chagrijnig vind ik hoor
Daar heb je wel een punt ja.quote:Op zondag 26 november 2006 15:51 schreef endr0me het volgende:
Farfan moet zich eerst nog maar eens echt bewijzen in de CL, want daar vind ik m nooit echt uitblinken
In de eredivisie issie altijd top
Dat ligt gedeeltelijk ook aan de speelwijze van psv in de CL.quote:Op zondag 26 november 2006 15:51 schreef endr0me het volgende:
Farfan moet zich eerst nog maar eens echt bewijzen in de CL, want daar vind ik m nooit echt uitblinken
In de eredivisie issie altijd top
Die goal van Koné was geen buitenspel hoor.quote:Op zondag 26 november 2006 18:06 schreef okee6 het volgende:
Het meest positieve van zaterdag vind ik nog dat Koné nu eens vanuit buitenspelpositie mocht scoren. Aan het begin van de competitie zou ie dan juist teruggefloten zijn, nu niet.
Hij draait al weg voor de kaats wordt gespeeld, dat is link. Nu stond ie op "gelijke hoogte", voorheen was ie daarvoor teruggefloten.quote:Op zondag 26 november 2006 18:30 schreef DuranK het volgende:
[..]
Die goal van Koné was geen buitenspel hoor.
Idd, wat ben ik blij dat die man geen trainer van PSV is geworden. Die gast kan gewoon niet tegen zijn verlies en geeft altijd iedereen en alles de schuld als ze punten verspelen behalve Ajax zelfquote:Op zondag 26 november 2006 23:25 schreef leolinedance het volgende:
Die Ten Cate laat zich trouwens weer kennen zeg![]()
![]()
Wat een kneus, gelukkig hebben wij hem niet![]()
ja goed nieuws hoorde ik netquote:Op zondag 26 november 2006 20:36 schreef ganzenherder het volgende:
Volgens Talpa maken Tottenham en vooral Ajax een grotere kans om Leonardo in te lijven![]()
Hoe die ook deed tegen de scheids na de wedstrijd tegen Roda maakt het alleen maar duidelijker dat het geen voetballer is voor PSV![]()
Iddquote:Op zondag 26 november 2006 23:33 schreef ganzenherder het volgende:
[..]
Idd, wat ben ik blij dat die man geen trainer van PSV is geworden. Die gast kan gewoon niet tegen zijn verlies en geeft altijd iedereen en alles de schuld als ze punten verspelen behalve Ajax zelf![]()
Nu niet te overmoedig worden na al die prachtige overwinningen in de competitie... Maar Vitesse is niet in goede doen en moet dus wel te pakken zijnquote:Op maandag 27 november 2006 08:01 schreef Leso_Varen het volgende:
Waren mooie goalsVolgende week Vitesse uit, moet te doen zijn, want die hebben dan nog de inhaalwedstrijd tegen Heerenveen van woensdag in de benen. Zal het weer 0-4 worden zoals in de beker
!
Klopt. Maar welke ploeg in NL is nu vergelijkbaar met Liverpoolquote:Op maandag 27 november 2006 10:46 schreef Grrrrrrrr het volgende:
Ik zie dat we al tot kampioen gebombardeerd zijn door velen hier. Mag ik de heren er nog even aan herinneren dat de competitie nog erg lang is en de voorsprong van 5 punten op de nummer 2 in 2 wedstrijden weer ongedaan gemaakt kan zijn?
We staan er zeer gunstig voor maar de wedstrijd tegen Liverpool bewees weer eens hoe kwetsbaar PSV is als we belangrijke spelers moeten missen.
Feyenoord blijft ook altijd lastig voor PSV, die spelen nu erg onberekenbaar. Die kunnen zomaar een goede wedstrijd tegen PSV spelen.quote:Op maandag 27 november 2006 12:10 schreef leolinedance het volgende:
[..]
Klopt. Maar welke ploeg in NL is nu vergelijkbaar met Liverpool![]()
We krijgen Ajax en AZ nog thuis, en de overige uitwedstrijden moeten allemaal te doen zijn toch?! Wellicht Feyenoord nog lastig, maar ik weet bijna zeker dat AZ en Ajax nog punten laten liggen komende weken![]()
Misschien weet Sneijder niet dat tyfus een ziekte is.quote:Op maandag 27 november 2006 12:27 schreef WooZ het volgende:
Die sleutelhanger heeft echt hersens van niks. Zegt ie na de wedstrijd dat ie niet met erge ziektes gesmeten heeft, terwijl (vrij cru) Nederlands' bekendste jood in de naam van Anne Frank is overleden aan tyfus
Sneijder
Heitinga kende het woord uberaupt niet eens.quote:Op maandag 27 november 2006 13:28 schreef ruud.nl het volgende:
[..]
Misschien weet Sneijder niet dat tyfus een ziekte is.![]()
'Ik zei niet iets ergs ofzo, nee zeker niet'quote:Op maandag 27 november 2006 13:28 schreef ruud.nl het volgende:
[..]
Misschien weet Sneijder niet dat tyfus een ziekte is.![]()
Hij zei ook dat het zeker "geen enge ziekte" betrof.quote:Op maandag 27 november 2006 13:31 schreef AminBen het volgende:
[..]
'Ik zei niet iets ergs ofzo, nee zeker niet'![]()
ja precies, hij zal het idd wel niet wetenquote:Op maandag 27 november 2006 13:31 schreef Bombardier het volgende:
[..]
Hij zei ook dat het zeker "geen enge ziekte" betrof.![]()
quote:Bij Talpa werd het gemeld en later nog eens door Hugo Borst bij Studio Voetbal, Leonardo zou twijfelen tussen een transfer naar Ajax en naar Tottenham Hotspur. Hij zou na een gesprek met Ten Cate duidelijk de voorkeur hebben voor Ajax boven PSV. De Eindhovenaren willen deze week duidelijkheid hebben van de Braziliaan.
quote:Op maandag 27 november 2006 14:12 schreef Bos81 het volgende:
Het gaat hier over PSV jongens, alles wat over Ajax gaat waar PSV buiten staat graag in het Ajax topic.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |