aanlopen en aanfietsen schijnt buiten brabant ook niet gebruikt te wordenquote:Op donderdag 30 november 2006 23:02 schreef Garlic_Sauce het volgende:
[..]
afgewerkt daarentegen niet
Zo gaat dat met eigen jeugd, ze wordt de hemel in geprezen maar krijgt geen speeltijd. Ibi is de eerste sinds Zenden die min of meer een basisplaats veroverd heeft.quote:Op donderdag 30 november 2006 14:17 schreef ruud.nl het volgende:
Hoe zit het eigenlijk met Dirk Marcellis? Die werd toch ook behoorlijk de hemel ingeprezen en komt nota bene uit eigen jeugd.![]()
Vergeet niet dat goede resultaten vaak tot rust leiden en luxeproblemen... Daarmee wil ik niet zeggen dat ik Feyenoord supporter achtige taferelen verwacht bij PSV. Maar als de prestatie's ooit minder zijn (en die tijd komt echt wel een keer) zal PSV net zoals Feyenoord en Ajax breed worden uitgemeten in de media.quote:Op donderdag 30 november 2006 23:05 schreef LuNaTiC het volgende:
dan besef je gewoon weer eens wat voor een verademing het toch weer is om supporter van PSV te zijn: rust, goede resultaten, het enige wat we zowat nog in dit topic bespreken zijn de luxeproblemen...
Ja precies, deed me denken aan die Uefacup wedstrijd tegen K'lautern toen het hek doorbrak bij PSVquote:Op donderdag 30 november 2006 23:10 schreef Kleffe_Dop het volgende:
[..]
Vergeet niet dat goede resultaten vaak tot rust leiden en luxeproblemen... Daarmee wil ik niet zeggen dat ik Feyenoord supporter achtige taferelen verwacht bij PSV. Maar als de prestatie's ooit minder zijn (en die tijd komt echt wel een keer) zal PSV net zoals Feyenoord en Ajax breed worden uitgemeten in de media.
Wat vanzelf zal leiden tot onrust onder de supporters en een hoop gezeik in dit topic.
jawel, in Gelderland in Maas en Waalquote:Op donderdag 30 november 2006 23:05 schreef Kleffe_Dop het volgende:
[..]
aanlopen en aanfietsen schijnt buiten brabant ook niet gebruikt te worden
en daarvoor was het zo ongeveer Linskens die de laatste wasquote:Op donderdag 30 november 2006 23:08 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Zo gaat dat met eigen jeugd, ze wordt de hemel in geprezen maar krijgt geen speeltijd. Ibi is de eerste sinds Zenden die min of meer een basisplaats veroverd heeft.
Hier, het gebeurt misschien niet vaak dat er iemand doorbreekt. Maar als het zover is, is het ook meteen jackpot.quote:Op vrijdag 1 december 2006 02:11 schreef rubbereend het volgende:
[..]
en daarvoor was het zo ongeveer Linskens die de laatste was
buij wijze van spreken dan
quote:Op vrijdag 1 december 2006 02:54 schreef mcyodogg het volgende:
[..]
Hier, het gebeurt misschien niet vaak dat er iemand doorbreekt. Maar als het zover is, is het ook meteen jackpot.
quote:Op vrijdag 1 december 2006 03:37 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Hij zei zelf van niet in dat interview
What? I am a man, I don't cry
haha Claudioquote:Op vrijdag 1 december 2006 21:08 schreef rubbereend het volgende:
kennen we Claudio nog? Nou las in de Sportweek dat hij tegenwoordig in Qatar speelt, bij Frank de Boer in de ploeg. En hij is zelfs daar te ligt en kan het niveau daar ook niet aan volgens de Boer![]()
Zeker doen! Deze 2 spelers zitten bijna nooit bij de selectie dus ik verwacht echt niet dat ze na de winterstop plotseling veel speelminuten gaan krijgen. Zeker als je ziet hoe Bakkal zich heeft ontwikkeld bij Twentequote:Volgens De Telegraaf wil PSV naast Roy Beerens ook Pepe Plá en Juan Carlos Carrizo in de winterstop elders op huurbasis onderbrengen. De lijstaanvoerder wil jonge spelers zonder toekomstperspectief hiermee ervaring laten opdoen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |