abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_44041237
als ik weer eens dit soort avonden zie, dat Ajax een belangrijke Europese wedstrijd verliest, maar vooral wat er vandaag allemaal met Feyenoord is gebeurd...

dan besef je gewoon weer eens wat voor een verademing het toch weer is om supporter van PSV te zijn: rust, goede resultaten, het enige wat we zowat nog in dit topic bespreken zijn de luxeproblemen...
It says on your chart that you're fucked up. You talk like a fag, and your shit's all retarded.
  donderdag 30 november 2006 @ 23:05:38 #277
46705 Kleffe_Dop
Sic Mundus Creatus Est
pi_44041252
quote:
Op donderdag 30 november 2006 23:02 schreef Garlic_Sauce het volgende:

[..]

afgewerkt daarentegen niet
aanlopen en aanfietsen schijnt buiten brabant ook niet gebruikt te worden
pi_44041256
Wat is PSV toch een verademing vergeleken bij die puinhoop van vanavond
Bobby Robson forever!
Stadio Oreste Granillo ---- Stadio Angelo Massimino ---- Stadio Euganeo ---- Stadio Olimpico
pi_44041335
quote:
Op donderdag 30 november 2006 14:17 schreef ruud.nl het volgende:
Hoe zit het eigenlijk met Dirk Marcellis? Die werd toch ook behoorlijk de hemel ingeprezen en komt nota bene uit eigen jeugd.
Zo gaat dat met eigen jeugd, ze wordt de hemel in geprezen maar krijgt geen speeltijd. Ibi is de eerste sinds Zenden die min of meer een basisplaats veroverd heeft.
"It's hard to argue against cynics - they always sound smarter than optimists because they have so much evidence on their side."
  donderdag 30 november 2006 @ 23:10:03 #280
46705 Kleffe_Dop
Sic Mundus Creatus Est
pi_44041389
quote:
Op donderdag 30 november 2006 23:05 schreef LuNaTiC het volgende:

dan besef je gewoon weer eens wat voor een verademing het toch weer is om supporter van PSV te zijn: rust, goede resultaten, het enige wat we zowat nog in dit topic bespreken zijn de luxeproblemen...
Vergeet niet dat goede resultaten vaak tot rust leiden en luxeproblemen... Daarmee wil ik niet zeggen dat ik Feyenoord supporter achtige taferelen verwacht bij PSV. Maar als de prestatie's ooit minder zijn (en die tijd komt echt wel een keer) zal PSV net zoals Feyenoord en Ajax breed worden uitgemeten in de media.
Wat vanzelf zal leiden tot onrust onder de supporters en een hoop gezeik in dit topic.
pi_44041507
PSV .
Ik typ straat.
Mijn fashion blog: http://ludosfashionblog.wordpress.com/
  donderdag 30 november 2006 @ 23:19:19 #282
31057 jpg97
Otaku No Kenkyu
pi_44041724
quote:
Op donderdag 30 november 2006 23:10 schreef Kleffe_Dop het volgende:

[..]

Vergeet niet dat goede resultaten vaak tot rust leiden en luxeproblemen... Daarmee wil ik niet zeggen dat ik Feyenoord supporter achtige taferelen verwacht bij PSV. Maar als de prestatie's ooit minder zijn (en die tijd komt echt wel een keer) zal PSV net zoals Feyenoord en Ajax breed worden uitgemeten in de media.
Wat vanzelf zal leiden tot onrust onder de supporters en een hoop gezeik in dit topic.
Ja precies, deed me denken aan die Uefacup wedstrijd tegen K'lautern toen het hek doorbrak bij PSV
Op dinsdag 28 februari 2006 13:50 schreef Avery het volgende:
ik ben dan nieuw ik zie zo dat jij irritant ben jpg
PieAir
Ik denk altijd heel goed na voor ik iets stoms zeg...
  Moderator / Redactie Sport / Weblog vrijdag 1 december 2006 @ 02:08:57 #283
17650 crew  rubbereend
JUICHEN
pi_44044936
quote:
Op donderdag 30 november 2006 23:05 schreef Kleffe_Dop het volgende:

[..]

aanlopen en aanfietsen schijnt buiten brabant ook niet gebruikt te worden
jawel, in Gelderland in Maas en Waal .... oftewel half brabant aangezien wij ook Carnaval vieren enzo
DeLuna vindt me dik ;(
Op zondag 22 juni 2014 12:30 schreef 3rdRock het volgende:
pas als jullie gaan trouwen. nu ben je gewoon die Oom Rubber die met onze mama leuke dingen doet :)
  Moderator / Redactie Sport / Weblog vrijdag 1 december 2006 @ 02:11:26 #284
17650 crew  rubbereend
JUICHEN
pi_44044964
quote:
Op donderdag 30 november 2006 23:08 schreef Grrrrrrrr het volgende:

[..]

Zo gaat dat met eigen jeugd, ze wordt de hemel in geprezen maar krijgt geen speeltijd. Ibi is de eerste sinds Zenden die min of meer een basisplaats veroverd heeft.
en daarvoor was het zo ongeveer Linskens die de laatste was

buij wijze van spreken dan
DeLuna vindt me dik ;(
pas als jullie gaan trouwen. nu ben je gewoon die Oom Rubber die met onze mama leuke dingen doet :)
pi_44045324
quote:
Op vrijdag 1 december 2006 02:11 schreef rubbereend het volgende:

[..]

en daarvoor was het zo ongeveer Linskens die de laatste was

buij wijze van spreken dan
Hier, het gebeurt misschien niet vaak dat er iemand doorbreekt. Maar als het zover is, is het ook meteen jackpot.
PSV --- Chelsea FC --- Frank Lampard --- Heinz-Harald Frentzen --- Timo Glock
  Moderator / Redactie Sport / Weblog vrijdag 1 december 2006 @ 02:57:57 #286
17650 crew  rubbereend
JUICHEN
pi_44045341
quote:
Op vrijdag 1 december 2006 02:54 schreef mcyodogg het volgende:

[..]

Hier, het gebeurt misschien niet vaak dat er iemand doorbreekt. Maar als het zover is, is het ook meteen jackpot.
met Ibi en Ismael zitten we nu goed
DeLuna vindt me dik ;(
pi_44045397
Die Chino's
"We moeten ons bewust zijn van de superioriteit van onze beschaving, met zijn normen en waarden, welvaart voor de mensen, respect voor mensenrechten en godsdienstvrijheid. Dat respect bestaat zeker niet in de Islamitische wereld".
  Moderator / Redactie Sport / Weblog vrijdag 1 december 2006 @ 03:16:38 #288
17650 crew  rubbereend
JUICHEN
pi_44045424
mooi he

die linksback viel wel redelijk in de smaak alleen wilde ze alleen maar tekenen als ze samen mochteb blijven dus helaas...... tenminste dat is wat ik zo begreep
DeLuna vindt me dik ;(
pi_44045466
Hij zei zelf van niet in dat interview

What? I am a man, I don't cry

"We moeten ons bewust zijn van de superioriteit van onze beschaving, met zijn normen en waarden, welvaart voor de mensen, respect voor mensenrechten en godsdienstvrijheid. Dat respect bestaat zeker niet in de Islamitische wereld".
  Moderator / Redactie Sport / Weblog vrijdag 1 december 2006 @ 03:39:12 #290
17650 crew  rubbereend
JUICHEN
pi_44045470
quote:
Op vrijdag 1 december 2006 03:37 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Hij zei zelf van niet in dat interview

What? I am a man, I don't cry

ja maar uit eerdere interviews bleek dat de bedoeling was dat ze beide tekenden of beide terug zouden gaan.
DeLuna vindt me dik ;(
pi_44045472
Alleen voor die interviews moet je die houden

Chino 1, Chino 2 en Gomes. Lijkt me elke dag feest in de groep
  Moderator / Redactie Sport / Weblog vrijdag 1 december 2006 @ 03:42:01 #292
17650 crew  rubbereend
JUICHEN
pi_44045474
en dan Alex ernaast met zn strakke gezicht

ze konden trouwens verbazend goed Engels
DeLuna vindt me dik ;(
pi_44045482
Het zijn toch twee backs? Volgens deze site zijn het middenvelders:

http://www.sinosoc.com/match/teamDetail.asp?id=8

Mooie goal trouwens van Aissati in dat potje. Gaat ie zaterdag ook tegen Wapenaar doen.
pi_44045483
Het leek ook net Ibi/Isi. Isi die niks zei en Ibi die voor hem sprak
  vrijdag 1 december 2006 @ 16:21:34 #295
11102 knep
Mountainfreak
pi_44058531
PSV!!!
Ben ook benieuwd hoe het dinsdag gaat .
  Moderator / Redactie Sport / Weblog vrijdag 1 december 2006 @ 21:08:57 #296
17650 crew  rubbereend
JUICHEN
pi_44066026
kennen we Claudio nog? Nou las in de Sportweek dat hij tegenwoordig in Qatar speelt, bij Frank de Boer in de ploeg. En hij is zelfs daar te ligt en kan het niveau daar ook niet aan volgens de Boer
DeLuna vindt me dik ;(
  vrijdag 1 december 2006 @ 21:11:25 #297
68638 Zwansen
He is so good it is scary...
pi_44066095
quote:
Op donderdag 30 november 2006 20:33 schreef cultheld het volgende:

[..]

Reiziger
Alleen om die foto van zn auto zeker?
pi_44066425
quote:
Op vrijdag 1 december 2006 21:08 schreef rubbereend het volgende:
kennen we Claudio nog? Nou las in de Sportweek dat hij tegenwoordig in Qatar speelt, bij Frank de Boer in de ploeg. En hij is zelfs daar te ligt en kan het niveau daar ook niet aan volgens de Boer
haha Claudio

Nou van der Meyde dus sowieso niet naar PSV, volgens de Everton-site. Gelukkig maar, laten we maar zeggen

En Beerens die wellicht verhuurd wordt deze winter. Mocht Leonardo naar Ajax gaan, zie ik wel een rol voor hem bij NAC. Moet PSV natuurlijk wel zelf eerst een aanvaller erbij hebben.
pi_44076488
quote:
Volgens De Telegraaf wil PSV naast Roy Beerens ook Pepe Plá en Juan Carlos Carrizo in de winterstop elders op huurbasis onderbrengen. De lijstaanvoerder wil jonge spelers zonder toekomstperspectief hiermee ervaring laten opdoen.
Zeker doen! Deze 2 spelers zitten bijna nooit bij de selectie dus ik verwacht echt niet dat ze na de winterstop plotseling veel speelminuten gaan krijgen. Zeker als je ziet hoe Bakkal zich heeft ontwikkeld bij Twente

Over Beerens twijfel ik nog lichtelijk omdat we niet echt veel aanvallers hebben en Kluivert elke week zwaar geblesseerd kan raken natuurlijk.
Patat Friet
pi_44076835
Beerens willen ze ook alleen verhuren als er een aanvaller bij komt. Als ze dan alsnog in de problemen komen, kunnen ze altijd Lee Nguyen nog uit jong PSV toveren, die doet het daar vrij goed.

Ik ben benieuwd waarom ze Carrizo en Plá willen verhuren, die gaan toch nooit in aanmerking komen voor een plaats bij PSV. Waarschijnlijk is het alleen om ze in de etalage te zetten. Maar verzwakken we jong PSV dan niet erg, die doen het nu net zo goed
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')