quote:Op donderdag 30 november 2006 13:04 schreef mcyodogg het volgende:
Vitesse mag zo hard mogelijk onderuit gaan als mogelijk is. Het was altijd al een schijtploeg, maar nu al helemaal met Aad de Mos. Zat ie zich even een vijfde plek rijk te rekenen
Met Suarez 1 of 2 jaar wachten of hij zich doorontwikkeld. Daar heb je nu toch nog niks aan. Te licht.quote:
Reizigerquote:Op donderdag 30 november 2006 20:20 schreef Leso_Varen het volgende:
Weet iemand eigenlijk of er A-selectie spelers zijn die roken bij PSV?
1 maar?? eigenlijk nog 1 teveelquote:
Inderdaad, als topsporter zou je beter moeten weten en beter met je lichaam om moeten gaan. Ik had er nooit echt goed aan gedacht, dat topsporters zouden roken. Tot ik dat stukje over Theo las.quote:Op donderdag 30 november 2006 20:40 schreef mcyodogg het volgende:
Voetballers die roken, dat vind ik echt not done en zo onprofessioneel.
Rookt Cruijff??quote:Op donderdag 30 november 2006 21:12 schreef the_legend_killer het volgende:
Rijkaard, Cruijff etc
zijn ze klaar met testen of zijn ze getest en niet goed genoeg bevonden?quote:Op donderdag 30 november 2006 22:08 schreef dndiek het volgende:
De Chinese tweeling is afgetest.
Volgens PSV.nl: "PSV blijft tweeling in de gaten houden"quote:Op donderdag 30 november 2006 22:51 schreef jpg97 het volgende:
[..]
zijn ze klaar met testen of zijn ze getest en niet goed genoeg bevonden?
"afgetest" is brabants ofzo....
volgens mij gebruiken ze bij studio sport ook gewoon afgetestquote:Op donderdag 30 november 2006 22:51 schreef jpg97 het volgende:
"afgetest" is brabants ofzo....
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |