Volgens mij is dat een mening en geen feit (helaas)quote:

Standaardgebeuren als hij het veld opkomt voor het begin van een helftquote:Op woensdag 29 november 2006 18:09 schreef jorienvdherik het volgende:
http://www.youtube.com/watch?v=kZun8TA8Sqw
Gomeslol

De poll van PSV.nl. Wat hebben jullie gestemd/wat zouden jullie stemmen? Ik ga toch wel voor de duidelijke zege, maar ik ben niet zeker.quote:Dinsdag speelt PSV thuis tegen Bordeaux. Wat denk je?
Er is 7125 keer gestemd door de bezoekers.
Een duidelijke zege PSV
74%
Een nipte zege PSV
19%
Een terecht gelijkspel
1%
Een moeizaam gelijkspel
1%
Een klein verlies
0%
Een terecht verlies
1%
Ik durf het nog niet te zeggen
0%

Van der Meyde past niet bij Inter,quote:Op woensdag 29 november 2006 15:55 schreef PyTh het volgende:
[..]
Jij vind Inter en van der Meyde ook zo geweldig toch?
Nuff said

quote:Op woensdag 29 november 2006 17:59 schreef cultheld het volgende:
Van der Meyde is de überpauper: Naar een D&G store gaan en dan om korting gaan bedelen terwijl ie net naar Inter was verkast. Verder kan die tokkie ook niet voetballen en zie ik hem liever niet bij PSV. Laat hem maar terugkeren naar Amsterdam, dan mag Maxwell naar Eindhoven komen
.

Ze hebben iig al een speciaal PSV-scheerapparaat op de markt gebrachtquote:Op woensdag 29 november 2006 22:42 schreef LudoSanders het volgende:
Wat zou er waar wezen van het gerucht dat Philips meer in PSV wil gaan investeren?

Dank uquote:Op woensdag 29 november 2006 23:57 schreef Pritt het volgende:
Ik zeg het niet graag maar ow ow wat spelen jullie goed de laatste tijd.

beide halen?quote:Op donderdag 30 november 2006 00:16 schreef TerroRobbie het volgende:
Alves is beter dan Suarez hoor. Al kun je met het oog op de toekomst beter Suarez halen.
Voor de komende 3 jaar heb je meer aan Alves, voor daarna Suarez.

Sankoh mogen jullie momenteel wel een half jaartje op huurbasis hebben..quote:Op donderdag 30 november 2006 01:07 schreef rubbereend het volgende:
mogen we dan Sankoh? Die voetbalt die extra tijd wel bij jullie

voor dat soort uitgaven moet toestemming gevraagd worden (daarom is het zo raar datt er niemand met een voetbaltechnische achtergrond in de RvC zit). Voor Mendez is eerst ook toestemming verleend door de RvC.quote:Op donderdag 30 november 2006 01:10 schreef Radegast het volgende:
Valckx, Koeman en consorten moesten al goedkeuring gaan vragen aan de RvC over Leonardo; voor 7 ton dus.
En nu is Mendez al aangetrokken voor ? euro. Er zal toch eerst iemand verkocht moeten worden voordat PSV weer kan gaan shoppen toch? Of heb ik iets gemist?

PSV heeft al een miljoen of 6 alleen uit de CLquote:Op donderdag 30 november 2006 01:10 schreef Radegast het volgende:
Valckx, Koeman en consorten moesten al goedkeuring gaan vragen aan de RvC over Leonardo; voor 7 ton dus.
En nu is Mendez al aangetrokken voor ? euro. Er zal toch eerst iemand verkocht moeten worden voordat PSV weer kan gaan shoppen toch? Of heb ik iets gemist?

Ik denk weinig, maar het zou wel heel mooi zijn. Volgend jaar is er veel geld nodig voor de vervangers van Alex, Cocu, Farfan en Koné (dat verwacht ik althans...).quote:Op woensdag 29 november 2006 22:42 schreef LudoSanders het volgende:
Wat zou er waar wezen van het gerucht dat Philips meer in PSV wil gaan investeren?

0-3, maar Vitesse kan natuurlijk niet hard genoeg opgerold worden!quote:Op donderdag 30 november 2006 11:31 schreef knep het volgende:
Wat wordt het zaterdag? Is Vitesse getergd vanwege het thuis verlies tegen Heerenveen?
PSV moet dit natuurlijk winnen maar iets zegt me dat dit niet makkelijk zal worden.
Ik gok op een 1-2.

| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |