Alves is meer linkerspits dan Suarez..! Sterker nog: Alves speelt liever linksbuiten dan spits.quote:Op woensdag 29 november 2006 11:08 schreef PyTh het volgende:
Ik zou ook veel liever Suarez zien komen dan die Alves, die kan ook mooi aan de linkerkant uit de voeten namelijk

Ik vind Suarez beter dan Alves zeker ook als je kijkt naar de leeftijd van beide spelers.quote:Op woensdag 29 november 2006 11:43 schreef MaxPower het volgende:
[..]
Alves is meer linkerspits dan Suarez..! Sterker nog: Alves speelt liever linksbuiten dan spits.

Zijn we het daar in ieder geval over eensquote:Op woensdag 29 november 2006 11:49 schreef MaxPower het volgende:
Suarez is zeker goed, dat was mijn punt ook helemaal niet. En uiteraard heb ik liever dat jullie Suarez kopen![]()

Zou zo maar kunnen dat ze allebei vertrekken na dit seizoen.quote:Op woensdag 29 november 2006 11:52 schreef mcyodogg het volgende:
Maar wacht ff, is dit voor deze transferperiode, of die van juli?
Want het is waarschijnlijk Farfan op rechts die weggaat dan, niet Kone op links.

Stelde ook niet geweldig veel voor natuurlijk maar inderdaad wel apartquote:Op woensdag 29 november 2006 11:55 schreef MaxPower het volgende:
Klopt ja... grappig dat dat helemaal uit de media is gebleven.

Helemaal mee eens ja. Alves is een Braziliaanse Nevland.quote:Op woensdag 29 november 2006 11:22 schreef PyTh het volgende:
[..]
Lijkt me sterk dat Suarez zelf (die pas 19 is) nu al de stap van FC Groningen naar de Italiaanse of Spaanse competitie wil maken maar het zou kunnen natuurlijk.
Die Alves lijkt me echt niks voor PSV...

Meer scorend dusquote:Op woensdag 29 november 2006 12:07 schreef cultheld het volgende:
Alves is een Braziliaanse Nevland.

quote:Op woensdag 29 november 2006 13:52 schreef Garlic_Sauce het volgende:
We moeten gewoon Peter Crouch en Wayne Rooney halen, ZEKER na het zien van dit filmpje:
http://www.youtube.com/watch?v=M3ABbTWrskM

Van der Meyde was bij zijn Ajax tijd geen slechtequote:Op woensdag 29 november 2006 04:26 schreef mcyodogg het volgende:
[..]
En dat baseer je op die handvol wedstrijden die hij de afgelopen twee jaar gespeeld heeft?
Sorry, het laatste wat ik van hem herinner is die assist op het EK 2004, waarui van Nistelrooij 1-1 maakte tegen Duitsland. Maar dat brengt mij nog niet echt aan het twijfelen. D'r moet toch iets beters zijn, lijkt me?

DOe mij toch ALves maar.quote:Op woensdag 29 november 2006 11:46 schreef PyTh het volgende:
[..]
Ik vind Suarez beter dan Alves zeker ook als je kijkt naar de leeftijd van beide spelers.
Laat Alves maar lekker bij jullie in Heerenveen.

Jij vind Inter en van der Meyde ook zo geweldig toch?quote:Op woensdag 29 november 2006 15:32 schreef the_legend_killer het volgende:
DOe mij toch ALves maar.

Deze mening zullen ca 10.000 PSV-supporters ook hebben, gok ikquote:Op woensdag 29 november 2006 16:39 schreef rubbereend het volgende:
Andy hoeft wat mij betreft niet te komen

quote:Op woensdag 29 november 2006 16:46 schreef rubbereend het volgende:
10.000 duizend? dus 10 miljeon zeg maar?

Van mij ook nietquote:Op woensdag 29 november 2006 16:39 schreef rubbereend het volgende:
Andy hoeft wat mij betreft niet te komen

quote:Op woensdag 29 november 2006 13:52 schreef Garlic_Sauce het volgende:
We moeten gewoon Peter Crouch en Wayne Rooney halen, ZEKER na het zien van dit filmpje:
http://www.youtube.com/watch?v=M3ABbTWrskM

| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |