abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zaterdag 25 november 2006 @ 15:55:32 #1
65330 Ruzbeh
Five inches but its thick
pi_43880195
Meldt hier wat je te melden hebt en een trouwe moderator zal jou zo snel mogelijk te hulp schieten.

Disclaimer: "snel" is relatief.

Dit topic is bestemd voor GAM.

Voor Fok!Games (games.fok.nl) : Het FOK!games commentaar/complimenten topic !
De beste user. (Waar jij geen waardering voor hebt.)
pi_43880297
Wat Ruzbeh zegt!
  zaterdag 25 november 2006 @ 21:50:44 #3
105968 Egamer
Succes gegarandeerd.
pi_43889958
The Kooks O+ Arctic Monkeys O+ Blood Red Shoes O+ Franz Ferdinand O+ Muse O+ The Last Shadow Puppets O+
pi_43890638
Zonder onnodige kicks zijn slotjes niet nodig.
pi_43890848
Dan hoop ik hier maar op mijn PS3. Wel leuk dat je het zo een echte verrassing maakt joh! Weet je wat, ik doe wel of ik het zelf vergeten ben, dan is het de verrassing des te groter als de PS3 op mijn deurmat ploft op 1 september als de PS3 hier uitkomt.
pi_43893438
quote:
Op zaterdag 25 november 2006 22:25 schreef Thomper het volgende:
Dan hoop ik hier maar op mijn PS3. Wel leuk dat je het zo een echte verrassing maakt joh! Weet je wat, ik doe wel of ik het zelf vergeten ben, dan is het de verrassing des te groter als de PS3 op mijn deurmat ploft op 1 september als de PS3 hier uitkomt.
pi_43895283
N.a.v. dit topic: [Verloting] Gears Of War Normale editie

Die user geeft aan dat hij een spel gaat verloten onder de mensen die op hem stemmen.
Vervolgens wint ie een pakket van meer dan 400 euro en zegt ie dat de winnaar een of andere user is met 1 post. Alleen in dat topic. Zogenaamd omdat zijn vriendin vond dat hij de mooiste avatar had

Dat is harttstikke leuk, maar geen verloting. HEt topic word gesloten met de melding dicht op verzoek.

Van wie kwam dat verzoek? Iedereen loopt te klagen dat je niet op zulke manier een loting opzet.
Bovendien is het maar de vraag of die user die gewonnen zou hebben geen kloon is van hemzelf.

Mogen we wat ip's zien die een en ander uitsluiten?
Zoja, heel graag en zo nee, waarom niet
De oude oude layout was veel beter!!
vosss is de naam,
met dubbel s welteverstaan.
pi_43899873
Nog geen mods van GAM wakker?
vosss is de naam,
pi_43912536
quote:
Op zondag 26 november 2006 01:48 schreef vosss het volgende:
N.a.v. dit topic: [Verloting] Gears Of War Normale editie

Die user geeft aan dat hij een spel gaat verloten onder de mensen die op hem stemmen.
Vervolgens wint ie een pakket van meer dan 400 euro en zegt ie dat de winnaar een of andere user is met 1 post. Alleen in dat topic. Zogenaamd omdat zijn vriendin vond dat hij de mooiste avatar had

Dat is harttstikke leuk, maar geen verloting. HEt topic word gesloten met de melding dicht op verzoek.

Van wie kwam dat verzoek? Iedereen loopt te klagen dat je niet op zulke manier een loting opzet.
Bovendien is het maar de vraag of die user die gewonnen zou hebben geen kloon is van hemzelf.

Mogen we wat ip's zien die een en ander uitsluiten?
Zoja, heel graag en zo nee, waarom niet
Topic is gesloten o.a op verzoek van de TS en sowieso omdat de boel nogal uit de hand liep daaro. We gaan geen IP-adressen van users rondstrooien, dus die krijg je niet te zien Kennelijk zijn veel mensen ontevreden vanwege wellicht verkeerd gebruik van de term "verloten". Maargoed de topic is nu dicht en ik stel voor dat je je er niet al te druk over maakt.
pi_43914228
Ehmz......wtf is dat nou weer voor een kutopmerking?

Ik maak me er wel druk om, alle andere users in dat topic ook.
Wat een onzin zeg.

Waar is FB dan in godsnaam voor als je je meld hier en het wordt afgedaan als: "achja, boeien, topic is op slot omdat het uit de hand liep en maak je er maar niet druk om"

Fuck you; dat doe ik wel! Het topic loopt uit de hand omdat de betreffende TS zich niet aan zijn eigen afspraken houd en nu wel mede dankzij mij een pakket van meer dan 400 euro heeft gewonnen

Anyway, bekijk het lekker zou ik zeggen !!!
vosss is de naam,
pi_43915040
quote:
Op zondag 26 november 2006 20:13 schreef vosss het volgende:
Ehmz......wtf is dat nou weer voor een kutopmerking?

Ik maak me er wel druk om, alle andere users in dat topic ook.
Wat een onzin zeg.

Waar is FB dan in godsnaam voor als je je meld hier en het wordt afgedaan als: "achja, boeien, topic is op slot omdat het uit de hand liep en maak je er maar niet druk om"

Fuck you; dat doe ik wel! Het topic loopt uit de hand omdat de betreffende TS zich niet aan zijn eigen afspraken houd en nu wel mede dankzij mij een pakket van meer dan 400 euro heeft gewonnen

Anyway, bekijk het lekker zou ik zeggen !!!
Ten eerste: Doe eens een beetje rustig aub. Ten tweede: Je kunt best kwaad zijn op de TS van de betreffende topic, maar het heeft totaal geen zin om je er druk om te maken want je verandert er toch niks meer mee. Of wil je soms dat de topic weer open gaat zodat je de TS nog meer kunt uitschelden?

Ik begrijp eigenlijk niet zo goed wat voor antwoord je wilt.
  maandag 27 november 2006 @ 10:06:54 #12
38849 Notorious_Roy
Doomed since 1889
pi_43922260
nexhil

Die heeft wel een érg grote icon: meer dan 800k
The hardware is just a box you buy only because you want to play Mario games - Yamauchi
Mr. Zurkon doesn't need bolts, his currency is pain
Roy-O-Rama | Backlog | Wish-list
pi_43935841
quote:
Op zondag 26 november 2006 21:06 schreef P-Style het volgende:

[..]

Ten eerste: Doe eens een beetje rustig aub. Ten tweede: Je kunt best kwaad zijn op de TS van de betreffende topic, maar het heeft totaal geen zin om je er druk om te maken want je verandert er toch niks meer mee. Of wil je soms dat de topic weer open gaat zodat je de TS nog meer kunt uitschelden?

Ik begrijp eigenlijk niet zo goed wat voor antwoord je wilt.
Ik zie het meer als iets kopen in V&A en het dan niet geleverd krijgen. Dáár word ook tegen opgetreden, dus ik zie eik niet in waarom tegen dit geval niet?

Weet ik veel, geef die hufter een permban/ip-ban ofzo, hij loopt punt 1 al te spammen om er zelf beter van te worden (iets wat forumwijd niet echt (lees: echt niet) gewaardeerd word en eik ook meteen gesloten word) en punt 2 houd hij zich niet aan zn afspraken

Ik vind best dat jullie je daar mee mogen bemoeien ja. Call me stupid, maar als ik moderator van GAM was dan zou ik me er zeker mee bemoeien en zodra ik die post zag staan dat die ene hem gewonnen had omdat dat mokkel van hem vond dattie een mooie avatar had ( ), had ik die post verwijderd en contact met die mafkees opgenomen en voorgestelt dat het eerlijk verloot zou worden.

Dus eik wil ik maar 2 dingen horen:
1). dat jullie er wat aan gaan doen.
2). dat je toegeeft dat je zo incompetent als de nete bent

vosss is de naam,
pi_43945934
quote:
Op maandag 27 november 2006 18:32 schreef vosss het volgende:
Ik zie het meer als iets kopen in V&A en het dan niet geleverd krijgen. Dáár word ook tegen opgetreden, dus ik zie eik niet in waarom tegen dit geval niet?

Weet ik veel, geef die hufter een permban/ip-ban ofzo, hij loopt punt 1 al te spammen om er zelf beter van te worden (iets wat forumwijd niet echt (lees: echt niet) gewaardeerd word en eik ook meteen gesloten word) en punt 2 houd hij zich niet aan zn afspraken

Ik vind best dat jullie je daar mee mogen bemoeien ja. Call me stupid, maar als ik moderator van GAM was dan zou ik me er zeker mee bemoeien en zodra ik die post zag staan dat die ene hem gewonnen had omdat dat mokkel van hem vond dattie een mooie avatar had ( ), had ik die post verwijderd en contact met die mafkees opgenomen en voorgestelt dat het eerlijk verloot zou worden.

Dus eik wil ik maar 2 dingen horen:
1). dat jullie er wat aan gaan doen.
2). dat je toegeeft dat je zo incompetent als de nete bent

Zo werkt het natuurlijk niet he. Topic is dicht en de user laat zich niet meer zien hier op FOK! Einde verhaal! Ik stel nogmaals voor dat je je er niet meer druk over maakt want dat heeft totaal geen zin. Als je zogenaamd "gerechtigheid" wilt, mag je jezelf ook wel eens wat fatsoenlijker gedragen.
  dinsdag 28 november 2006 @ 10:32:14 #15
90764 Frankeinstein
Captain Baseballbat-boy!
pi_43954964
Ik denk dat je beter naar de PU kunt mailen dat er vals gespeeld is door op een forum het op hem stemmen gepromoot is met een beloning (die hij dan achteraf niet eerlijk verloot). Misschien diskwalificeren ze hem daardoor wel
  dinsdag 28 november 2006 @ 17:16:34 #16
125053 stefmans
Ze winnen nooit van de Joden.
pi_43966287
Football Manager deeltje X

Mag 2007 in de TT

Alvast,bedankt.
''Feyenoord, het enige dat ik van Feyenoord weet is dat ze uit het land van Ajax komen'' (Fabio Capello)"
pi_43994564
quote:
Op dinsdag 28 november 2006 10:32 schreef Frankeinstein het volgende:
Ik denk dat je beter naar de PU kunt mailen dat er vals gespeeld is door op een forum het op hem stemmen gepromoot is met een beloning (die hij dan achteraf niet eerlijk verloot). Misschien diskwalificeren ze hem daardoor wel
Diskwalificeren gaat denk ik niet meer, aangezien een van de prijzen overnachting en Gameplay-toegang was, en dat was dus afgelopen weekend.

Maar goed, het is balen, maar ik gok dat er niet echt veel aan te doen valt. Asociaal, maar niet meer ongedaan te maken.
pi_44055901
Ook maar even een tvp.
If there's anything more important than my ego around, I want it caught and shot now!
http://www.myspace.com/trakston
pi_44147206
Goliathbreez

Toch wel komisch dat die dude maar 2 posts heeft
En dat het al 12 dagen geleden is dat hij FOK forum heeft bezocht

Jullie zijn gewoon allemaal gepwned wie unne noob door een BlueEyedNigra (die naam alleen al )

Nigga stole my vote!
pi_44148091
quote:
Op maandag 4 december 2006 21:50 schreef Mister_Monkeyman het volgende:
Goliathbreez

Toch wel komisch dat die dude maar 2 posts heeft
En dat het al 12 dagen geleden is dat hij FOK forum heeft bezocht

Jullie zijn gewoon allemaal gepwned wie unne noob door een BlueEyedNigra (die naam alleen al )

Nigga stole my vote!
Wow, kom je daar nu al achter?
If there's anything more important than my ego around, I want it caught and shot now!
pi_44148227
quote:
Op maandag 4 december 2006 22:31 schreef peristilius het volgende:

[..]

Wow, kom je daar nu al achter?
Ik ben nogal traag van begrip

Mijn moeder noemt dat "speciaal".

Daarom mag ik ook altijd meedoen aan de Special Olympics

Alleen nog niks gewonnen
  woensdag 6 december 2006 @ 09:48:50 #22
38571 BMH
Brute Force 360!!
pi_44185538
Gamertag: BMHLive
PSN: BMHLive
pi_44186200
quote:
Kom nou, je kan jezelf toch wel verbaal verdedigen, zelfs ik kan het
  woensdag 6 december 2006 @ 10:30:58 #24
38571 BMH
Brute Force 360!!
pi_44186402
quote:
Op woensdag 6 december 2006 10:21 schreef Mister_Monkeyman het volgende:

[..]

Kom nou, je kan jezelf toch wel verbaal verdedigen, zelfs ik kan het
Doe ik toch ook op een uitstekende manier? Alleen heb ik daar geen zin in. Het is een GoW topic en geen bash the BMH topic.
Gamertag: BMHLive
PSN: BMHLive
  woensdag 6 december 2006 @ 10:35:42 #25
38849 Notorious_Roy
Doomed since 1889
pi_44186511
P-Style, een enkele reactie in dat topic heeft niet veel nut hoor. Gewoon kei hard al die reacties deleten, nu staat het topic nog vol met BMH gebash
The hardware is just a box you buy only because you want to play Mario games - Yamauchi
pi_44187044
quote:
Op woensdag 6 december 2006 10:35 schreef Notorious_Roy het volgende:
P-Style, een enkele reactie in dat topic heeft niet veel nut hoor. Gewoon kei hard al die reacties deleten, nu staat het topic nog vol met BMH gebash
Goed, heb de boel enigszins opgeschoond. Behalve dat het lullig is voor BMH, is het natuurlijk ook verschrikkelijk off-topic.

Maar ik wil mensen toch nog wel even wijzen op het volgende gedeelte van de algemene FOK! policy.
quote:
Wat moet je NIET van ons verwachten ?
Je moet vooral niet verwachten dat wij scheidsrechtertje gaan spelen bij onderlinge conflicten. Daar hebben we de zin niet in, noch de tijd voor. Dop je eigen boontjes, gedraag je fatsoenlijk en negeer de mensen waar je niet goed mee op kan schieten. FOK! heeft een heleboel gebruikers en er zullen altijd mensen zijn waarmee je botst. Ga dat gewoon uit de weg.
Wat we ook niet doen is op verzoek posts verwijderen, usernames verwijderen of wijzigen (om welke reden dan ook !), topics sluiten of users bannen.
  woensdag 6 december 2006 @ 10:59:54 #27
38849 Notorious_Roy
Doomed since 1889
pi_44187068
Dan zijn mods eigenlijk helemaal niet meer nodig
pi_44187169
quote:
Op woensdag 6 december 2006 10:59 schreef Notorious_Roy het volgende:
Dan zijn mods eigenlijk helemaal niet meer nodig
Tuurlijk wel! Het "takenpakket" van de mod moet alleen niet overschat worden.
pi_44193357
lieve mod's

zou een van u van dit topic: [WII] De eerste ervaringen! de naam aan willen passen naar [Wii 143] TopicTitel en de op er in gooien?

dank u
pi_44193719
quote:
Op woensdag 6 december 2006 14:44 schreef BroesWillems het volgende:
lieve mod's

zou een van u van dit topic: [WII] De eerste ervaringen! de naam aan willen passen naar [Wii 143] TopicTitel en de op er in gooien?

dank u
Bedankt voor het melden, maar misschien toch handiger om in die andere verder te gaan.
pi_44197417
quote:
Op woensdag 6 december 2006 14:58 schreef P-Style het volgende:

[..]

Bedankt voor het melden, maar misschien toch handiger om in die andere verder te gaan.

maar die was er net nog niet...
pi_44206940
Wellicht is het handig als iemand even de Wii topics blijft volgen, en de aanwezige spamhoeren wat meer in toom houdt .
" tonight we proved once more that the true strength of our nation comes not from our the might of our arms or the scale of our wealth, but from the enduring power of our ideals: democracy, liberty, opportunity, and unyielding hope."
pi_44207077
quote:
Op woensdag 6 december 2006 21:26 schreef febster het volgende:
Wellicht is het handig als iemand even de Wii topics blijft volgen, en de aanwezige spamhoeren wat meer in toom houdt .
ThijsThijs en ThomaSe zijn net weg... gelukkig....
pi_44207146
quote:
Op woensdag 6 december 2006 21:30 schreef BroesWillems het volgende:

[..]

ThijsThijs en ThomaSe zijn net weg... gelukkig....
Ja dus, die kunnen morgen net zo goed weer terug zijn..
" tonight we proved once more that the true strength of our nation comes not from our the might of our arms or the scale of our wealth, but from the enduring power of our ideals: democracy, liberty, opportunity, and unyielding hope."
pi_44332076
kunt u deze even sluiten:

[Hattrick] Vinnie Jones / Gary Lineker award

heb voor t nieuwe seizoen een nieuwe geopend, nl deze [Hattrick] Vinnie Jones / Gary Lineker sz.5

bvd
pi_44332472
quote:
Op maandag 11 december 2006 17:56 schreef Verbal_Kint het volgende:
kunt u deze even sluiten:

[Hattrick] Vinnie Jones / Gary Lineker award

heb voor t nieuwe seizoen een nieuwe geopend, nl deze [Hattrick] Vinnie Jones / Gary Lineker sz.5

bvd
Done.
pi_44626349
"I believe it is essential for our planetary future to develop tools that can change the consciousness which has created the crisis that we are in." - Stanislav Grof
pi_44631424
Ja, nee, misschien.
pi_44631488
quote:
Op donderdag 21 december 2006 16:30 schreef peristilius het volgende:
Ja, nee, misschien.
13 topics over de Wii is niet een beetje teveel?
En dit is van de laatste maand....
"I believe it is essential for our planetary future to develop tools that can change the consciousness which has created the crisis that we are in." - Stanislav Grof
pi_44631570
Sommige dingen werken nou eenmaal beter in een apart topic. Zodra vragen beantwoord zijn zakken die topics vanzelf wel weer. Ben je Wii-fobisch ofzo?
pi_44631812
..en de meesten zijn al lang weggezakt.
pi_44633536
quote:
Op donderdag 21 december 2006 16:35 schreef peristilius het volgende:
Sommige dingen werken nou eenmaal beter in een apart topic. Zodra vragen beantwoord zijn zakken die topics vanzelf wel weer. Ben je Wii-fobisch ofzo?
Nee, maar in dit geval viel het op dat voor elke Wii-gerelateerde scheet een topic wordt geopend.
Terwijl die vraag wsl binnen 2 posts beantwoord is in het centrale topic.
Heeft altijd prima gewerkt.
pi_44633545
quote:
Op donderdag 21 december 2006 16:43 schreef P-Style het volgende:
..en de meesten zijn al lang weggezakt.
Dat is niet echt een argument.
Eerder een indicatie dat er nauwelijks gemod wordt .
Eerste 2 topics hebben ongeveer dezelfde strekking bijv. en zijn beide wel actief.
Maar waarom is er uberhaupt een centraal topic als je voor elke vraag een topic kan openen?
pi_44634224
quote:
Op donderdag 21 december 2006 17:42 schreef Panick het volgende:
Dat is niet echt een argument.
Eerder een indicatie dat er nauwelijks gemod wordt .
Onzin.. we waren prima op de hoogte van al deze wii-topics. Het dichtgooien van topics is slechts een functie van de mods, geen doel opzich.
quote:
Eerste 2 topics hebben ongeveer dezelfde strekking bijv. en zijn beide wel actief.
Maar waarom is er uberhaupt een centraal topic als je voor elke vraag een topic kan openen?
Omdat de Wii-topics tegenwoordig op een snelheid van 2 tot 3 topics per dag zitten en specifieke vragen van users die niet vaak in GAM komen in no time ondergesneeuwd raken. En zoals peristilius al zei, sommige dingen werken nou eenmaal beter in een aparte topic. Niks mis mee toch?
  donderdag 21 december 2006 @ 19:26:34 #46
37895 Sharkdoggie
Made of chocolate
pi_44636133
Ja, nee, misschien.
Op zondag 29 augustus 2004 03:57 schreef nikky het volgende:
*drukt Sharkdoggie stevig tegen haar boezum aan en kroelt een beetje in zijn haren*
  vrijdag 22 december 2006 @ 19:58:21 #47
150363 Wii-Style
Ba-Lue Bolivar Ba-Lues-Are
pi_44666045
Ik verzoek de moderators de "ik heb een Wii " posts te verwijderen uit [wii] Wii weet waar er wii's zijn?
Linkse theedrinkende criminelenknuffelaar.
pi_44730816
Komt er totaal geen tegenprestatie van P-Style? Niet iets van, jij hebt een maand een andere username ofzo?

Een gewone PS3 is ook goed.
  Forum Admin zondag 31 december 2006 @ 01:39:24 #49
58651 crew  murp
murp
pi_44879295
effe klein vraagje, mag je hier topics openen met de vraag hoe een xbox moet ombouwen?
pi_44880283
quote:
Op zondag 31 december 2006 01:39 schreef murp het volgende:
effe klein vraagje, mag je hier topics openen met de vraag hoe een xbox moet ombouwen?
Nope, niks met modchips of warez of wat dan ook.
  Forum Admin zondag 31 december 2006 @ 13:25:18 #51
58651 crew  murp
murp
pi_44887826
quote:
Op zondag 31 december 2006 02:26 schreef peristilius het volgende:

[..]

Nope, niks met modchips of warez of wat dan ook.
oke, bedankt.. :w
  maandag 1 januari 2007 @ 16:55:49 #52
17283 Cheiron
Ho ho ho...
pi_44917127
Geen echte feedbak, maar meer een vraagje dat niet in de andere topics past: is het alleen bij mij dat op gametrailers.com het scherm vaak op grijs blijft staan? Meestal krijg ik nog wel de reclame, maar bij de overschakeling naar de echte game blijft hij grijs.
Too lazy to be an evil genius..
PSN ID: Cheironnl
pi_44921971
quote:
Op maandag 1 januari 2007 16:55 schreef Cheiron het volgende:
Geen echte feedbak, maar meer een vraagje dat niet in de andere topics past: is het alleen bij mij dat op gametrailers.com het scherm vaak op grijs blijft staan? Meestal krijg ik nog wel de reclame, maar bij de overschakeling naar de echte game blijft hij grijs.
Hier werkt alles prima in ieder geval.
  dinsdag 2 januari 2007 @ 15:27:28 #54
38849 Notorious_Roy
Doomed since 1889
pi_44942358
Welkom P
  woensdag 3 januari 2007 @ 10:51:20 #55
3462 PaRoDiUzZ
Hiphop Hippie
pi_44966291
quote:
Op dinsdag 2 januari 2007 15:27 schreef Notorious_Roy het volgende:
Welkom P
Wisseling van de wacht op GAM!

mogguh Roy
pi_44967074
PaRoDiUzZ
  woensdag 3 januari 2007 @ 13:17:39 #57
69655 mordradead
Wat is een leesje?
pi_44969998
Huhu, nu kunnen we weer baggeren.
Bernie en ik zijn tof.
pi_44972869
Hee weer een andere P
Rocks? Check.
Laser beams? Check.
Acid? Check.
Body bag? Check.
pi_44973410
Succes PaRoDiUzZ, ik open hier nog even een topicje voor je!
pi_44973490
Succes Paro.
Hopelijk mod je wel in meer topics dan waar je post. .
Peri bedankt, je deed het prima.. Maar het werd wel tijd gezien je aanwezigheid al een tijd. .
  woensdag 3 januari 2007 @ 15:15:11 #61
3462 PaRoDiUzZ
Hiphop Hippie
pi_44973642
quote:
Op woensdag 3 januari 2007 15:10 schreef Panick het volgende:
Succes Paro.
Hopelijk mod je wel in meer topics dan waar je post. .
Dat zal wel lukken hoor. Dat een onderwerp waar ik mij niet echt voor interesseer geen reactie van mij behoeft, betekend nog niet dat ik vrolijk meelurk
  woensdag 3 januari 2007 @ 17:54:08 #62
65330 Ruzbeh
pi_44978957
Waarom zit er een slotje op het GAM weddenschappen topic?
  woensdag 3 januari 2007 @ 19:12:59 #63
161111 Mortale
Quasi-Intellectueel
pi_44981434
Omdat niemand zich aan de weddenschappen houdt .
The intellect must reason laboriously to comprehend 'truth' but the intuition knows immediately.
pi_44992350
Weet iemand of er nog een actief topic is over Oblivion? Ik heb met de zoekfunctie alleen nog maar gesloten topics gevonden.
ウプピエ 八十三 << u-pu-pi-e hachi-ju-san, ik denk ik zeg het er maar ff bij :P
  woensdag 3 januari 2007 @ 23:57:48 #65
37895 Sharkdoggie
Made of chocolate
pi_44992678
Op zondag 29 augustus 2004 03:57 schreef nikky het volgende:
*drukt Sharkdoggie stevig tegen haar boezum aan en kroelt een beetje in zijn haren*
  vrijdag 5 januari 2007 @ 20:55:54 #66
134533 donroyco
dus niet Donroyco
pi_45053579
-edit-

[ Bericht 99% gewijzigd door donroyco op 05-01-2007 22:42:12 ]
Op maandag 29 september 2008 11:45 schreef HostiMeister het volgende:
Dat is zeg maar de Nederlandse taal op een vuige keukentafel voorover buigen en hem dan zonder glijmiddel anaal verkrachten. :'(
pi_45156230
[Wii] Elebits and Pieces

Mag daar een deeltje 174 bij?
pi_45156647
quote:
Op maandag 8 januari 2007 20:41 schreef peristilius het volgende:
[Wii 174] Elebits and Pieces

Mag daar een deeltje 174 bij?
Done
pi_45162755
Is er nog een topic over de game F.E.A.R Combat?
[14.gif]
pi_45164497
quote:
Op maandag 8 januari 2007 22:46 schreef Chen het volgende:
Is er nog een topic over de game F.E.A.R Combat?
Ja hoor. Het Grote F.E.A.R Combat Topic #3 -Ik Particle 7 je Ass >:)
pi_45204427
Ik weet niet waar ik hierover kan klagen dus ik doe het maar hier. Bijna een maand geleden was er de uitslag van de GoW prijsvraag.

Winnaars Gears of War en goodies

Ik heb echter nog steeds niks ontvangen, en ik heb zo'n vermoeden dat als ik er niets over zeg dit ook niet gaat gebeuren. Mijn vraag is dus wanneer ik het spel kan verwachten.
Houd van een lijntje.
pi_45204956
quote:
Op woensdag 10 januari 2007 10:19 schreef Erwtensoep het volgende:
Ik weet niet waar ik hierover kan klagen dus ik doe het maar hier.
Ik verwijs je even door naar Het FOK!games commentaar/complimenten topic !
pi_45235686
Het Grote BoF BF2 Topic: Waar pokeren ineens interesant is.

Zou een mod de topic titel kunnen veranderen naar Het Grote BoF BF2 Topic: STERKTE LIES!!

?
Every war is different, every war is the same.
pi_45237489
mijn dank is groot
Every war is different, every war is the same.
  zaterdag 13 januari 2007 @ 16:54:45 #75
42136 Herr.Flick
De triangeljosti!
pi_45316751
Vraagje:

ik heb vorige maand meegedaan aan de fotowedstrijd in de [Wii] topic reeksen, en mijn zoontje heeft daar dus die Wii muts gewonnen. Ik heb toen mijn adresgegevens moeten mailen, maar heb tot op heden nog niets mogen ontvangen...

Wat is hiervan de oorzaak?

Hij zeurt mijn oren van m'n kop over die muts!

[Wii 159] En de muts gaat naar....
Herr.Flick
4844 4479 7710 3249
  zaterdag 13 januari 2007 @ 22:46:25 #76
38849 Notorious_Roy
Doomed since 1889
pi_45329312
  zaterdag 13 januari 2007 @ 22:49:51 #77
42136 Herr.Flick
De triangeljosti!
pi_45329405
quote:

Verplaatst!

Herr.Flick
4844 4479 7710 3249
pi_45342698
klein vraagje
ik heb van deze guide:
http://guides.ign.com/guides/748589
het PDF document, mag ik daarvan een download aanbieden in het desbetreffende topic?
  zondag 14 januari 2007 @ 16:44:47 #79
11577 lizardtattoo
consecotaleofoob
pi_45346717
The material on the Services is for the private, non-commercial enjoyment of Subscribers only. Any other use is strictly prohibited. IGN spends a great deal of time and money to obtain the information appearing on our sites. You agree that you will not copy, publish, or in any way make available publicly any news, pictures, interviews, features, or any other information, content or materials from the Services, without express written permission from IGN. You agree that if you do so, IGN reserves the right to cancel your subscription immediately without refund. Additionally, reuse of copyrighted information (including but not limited to pictures, interviews, features, videos, audio, etc.) will be prosecuted to the fullest extent of the law.
Liefhebber, verzamelaar en beta-tester van adventuregames.
Op woensdag 19 januari 2011 09:49 schreef Rossdale het volgende: Liz is gewoon een wandelende gamesencyclopedie :P
pi_45385930
xbox 360 vs ps3 vs wii

Lompe pollicy schijtende gebruiker.
Speaking is not communicating.
Je dagenlijkze puzzle | en als je er een vergeten bent! | en als je een mooie prent heb laat het even weten.
www.indiegamer.nl
  dinsdag 23 januari 2007 @ 12:32:11 #81
38849 Notorious_Roy
Doomed since 1889
pi_45592911
http://forum.fok.nl/topic/965004/6/50#45592437

Waar is het DS lite topic heen?
  dinsdag 23 januari 2007 @ 13:52:54 #82
132419 melluk
vidi, vici, veni
pi_45594989
over de M3 simply of de R4 topic
Het is software voor de nintendo ds lite
waardoor je van je spellen backups kan maken.
voor thuisgebruik is het legaal
net als een cdbrander eigenlijk
zoalng je m voor je zelf gebruikt om kopien van cd's te maken is er niks aan de hand

echter laat maar zitten het topic. Zal volgens mij niet het gewenste effect krijgen als ik de reacties zo lees
  dinsdag 23 januari 2007 @ 13:58:58 #83
11577 lizardtattoo
consecotaleofoob
pi_45595158
Backups maken van Nintendo-spellen (en andere spellen waarvoor je een kopieerbeveiliging moet omzeilen) is NOOIT legaal. En dit mag dus ook niet op FOK! besproken worden.
Op woensdag 19 januari 2011 09:49 schreef Rossdale het volgende: Liz is gewoon een wandelende gamesencyclopedie :P
pi_45595325
quote:
Op dinsdag 23 januari 2007 13:58 schreef lizardtattoo het volgende:
Backups maken van Nintendo-spellen (en andere spellen waarvoor je een kopieerbeveiliging moet omzeilen) is NOOIT legaal. En dit mag dus ook niet op FOK! besproken worden.
correctie, volgens mij is het als volgt: spellen kopieeren waarvoor je de kopieerbeveiliging moet kraken , dat is illegaal. (het kraken van de kopieeerbeveiliging)
ik ken wel spellen die ook een kopieerbeveiliging hebben, echter kopieert nero die leuk mee, en kraak ik dus niks en heb ik een legale backup...
  dinsdag 23 januari 2007 @ 16:05:12 #85
11577 lizardtattoo
consecotaleofoob
pi_45599402
Alleen als je daar uitdrukkelijk toestemming voor krijgt in de handleiding of gebruikersovereenkomst. Maar als er een kopieerbeveiliging op zit zal dat wel niet

http://www.auteursrecht.nl/auteursrecht/pagina.asp?pagkey=22265
quote:
In tegenstelling tot bijvoorbeeld teksten, films, foto’s en muziek vallen auteursrechtelijk beschermde computerprogramma’s (zoals software en games) buiten de regeling inzake de privé-kopie. Voor computerprogramma’s is een apart hoofdstuk in de Auteurswet opgenomen (zie hoofdstuk VI van de Auteurswet). De wet voorziet in die specifiek voor computerprogramma’s geldende regeling niet in een uitzondering op het auteursrecht om zonder toestemming een privé-kopie daarvan te mogen maken. Sterker nog, de wet bepaalt uitdrukkelijk dat de privé-kopie regeling in de artikelen 16b en 16c niet van toepassing is op computerprogramma’s. U mag daarvan dus geen kopieën maken, tenzij u daartoe toestemming van de rechthebbende op het computerprogramma zou hebben verkregen. Het zonder voorafgaande toestemming voor uzelf kopiëren van beschermde software of computergames is dus zonder meer in strijd met het auteursrecht.

Bij het gebruiken van een computerprogramma wordt, bijvoorbeeld tijdens het laden of het in beeld brengen, vaak automatisch en onvermijdelijk een kopie gemaakt op de harde schijf. Wees gerustgesteld: als u een programma heeft gekocht (of op een andere manier rechtmatig heeft verkregen), handelt u volgens de Auteurswet niet in strijd met het auteursrecht op dat programma als een dergelijke kopie op uw computer wordt gemaakt. Zo’n kopie zal nu eenmaal nodig zijn om het programma te kunnen gebruiken zoals door u beoogd. Als u een exemplaar van een computerprogramma in de winkel koopt, dan krijgt u vanzelf - op basis van de Auteurswet - een ‘wettelijke licentie’ om dat exemplaar te gebruiken. Dat is dus niet iets dat u koopt.

Als dat voor het beoogde gebruik van het computerprogramma noodzakelijk is mag u van het programma een reservekopie maken, zo bepaalt de Auteurswet. Een back-up kopie maken voor het geval dat het origineel kapotgaat, wordt niet gezien als ‘noodzakelijk voor het beoogde gebruik’.

Rechthebbenden op een computerprogramma kunnen in de bij het product horende gebruikersovereenkomst (‘licentie’) nadere voorwaarden opnemen (dat is nu eenmaal inherent aan het hebben van auteursrechtelijke zeggenschap). In de gebruikslicentie kunnen bijvoorbeeld de bevoegdheden van de rechtmatige gebruiker worden uitgebreid of beperkt. Zo kan er in de gebruikslicentie staan dat je het programma op een X aantal computers mag gebruiken, of dat je het vrij mag kopiëren, veranderen en verspreiden.
pi_45602202
En anders is er altijd nog Nintendo's eigen overzicht van de regels op de website, waarin veel verschillende woorden worden gebruikt om een ding duidelijk te maken: niet kopieren.
http://www.nintendo.com/corp/legal.jsp
pi_45626964
Een vraagje: hebben de GAM mods html rechten?
pi_45627128
nope, hoezo?
  woensdag 24 januari 2007 @ 14:55:19 #89
113650 maniack28
Dresden Dolls O+
pi_45630695
Slotje op deze svp Popomundo #18: De Griep, had deze tegelijk gemaakt Popomundo # 18 Op naar de top van de charts!!! maar met geupdate OP dus
Cause I'd rather continue my trip to the top of the mountain then freeze to death in the valley.
pi_45630965
is dicht
pi_45649140
quote:
Op woensdag 24 januari 2007 12:55 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
nope, hoezo?
Omdat we de blauwe randjes rondom de plaatjes in de OP van WoW-Topic #94 Goblins with neutralizers! weg willen hebben
Die ik overigens heb gemaakt
  zaterdag 3 februari 2007 @ 20:16:14 #92
65330 Ruzbeh
pi_45951234
Link naar post: Wii weet waar er Wii's zijn? [Deel 5]

Verwijderen a.u.b.
pi_45956520
quote:
Op zaterdag 3 februari 2007 20:16 schreef Ruzbeh het volgende:
Link naar post: Wii weet waar er Wii's zijn? [Deel 5]

Verwijderen a.u.b.
Welke link bedoel je nu precies?
  zondag 4 februari 2007 @ 14:23:28 #94
65330 Ruzbeh
pi_45970679
Die van Tware.
pi_45980706
quote:
Op zondag 4 februari 2007 14:23 schreef Ruzbeh het volgende:
Die van Tware.
Beetje flauwe post misschien, maar niet echt het verwijderen waard. Als er nou massaal getrolled werd was het een ander verhaal geweest.
  maandag 5 februari 2007 @ 14:28:56 #96
17013 Killjoy
DOMOOOOOOO!!!!! ;)
pi_46006819
funny game
Spam persoon (ik blijf netjes)
SEMI-OFFICIELE ANTI-ZEUR
  maandag 5 februari 2007 @ 14:58:26 #97
3462 PaRoDiUzZ
Hiphop Hippie
pi_46007747
is dicht.
  dinsdag 6 februari 2007 @ 06:34:57 #98
17013 Killjoy
DOMOOOOOOO!!!!! ;)
pi_46030840
en bedankt
SEMI-OFFICIELE ANTI-ZEUR
  dinsdag 6 februari 2007 @ 22:48:56 #99
134533 donroyco
dus niet Donroyco
pi_46058438
Zo aan dvdk iets gedaan kunnen worden? Hij verziekt ons topic:

FM2007 topic #22: Waar managers ploegen naar de top brengen!

Merci bien
Op maandag 29 september 2008 11:45 schreef HostiMeister het volgende:
Dat is zeg maar de Nederlandse taal op een vuige keukentafel voorover buigen en hem dan zonder glijmiddel anaal verkrachten. :'(
pi_46076294
quote:
Op dinsdag 6 februari 2007 22:48 schreef donroyco het volgende:
Zo aan dvdk iets gedaan kunnen worden? Hij verziekt ons topic:

FM2007 topic #22: Waar managers ploegen naar de top brengen!

Merci bien
Ik herhaal 't nog maar 'n keer Hij heeft er blijkbaar zin in
"If you're not a manc, you're a wank"
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')