quote:Op woensdag 20 december 2006 13:27 schreef scarefreak het volgende:
[..]
Dixsons Apeldoorn had het over voor het eind van de week
Iddquote:Op woensdag 20 december 2006 13:54 schreef metallicelmo het volgende:
Waarom wil iemand een WII? Dat vraag ik me altijd af.. Op een beetje goeie game pc zijn de graphics zoveel beter...
Omdat gamen voor sommige mensen niet alleen om de graphics gaat maar ook om het spelplezier. Wii is revolutionair in dit opzicht.quote:Op woensdag 20 december 2006 13:54 schreef metallicelmo het volgende:
Waarom wil iemand een WII? Dat vraag ik me altijd af.. Op een beetje goeie game pc zijn de graphics zoveel beter...
gameplay > graphicsquote:Op woensdag 20 december 2006 13:54 schreef metallicelmo het volgende:
d'r zijn er meer zonder dan met een wii anders hoor.quote:Op woensdag 20 december 2006 13:56 schreef disjfa het volgende:
[..]
Idd
Maar heeft nu niet bijna iedereen al een wii. Hoeveel mensne zijn er nog zonder. Ik wil wel ff aantallen weten.
en de gameplay sucks in 70% v/d gevallenquote:Op woensdag 20 december 2006 13:54 schreef metallicelmo het volgende:
Dan ga ik daar niet heen vandaagquote:Op woensdag 20 december 2006 14:14 schreef Brave_Sir_Robin het volgende:
Weet wel dat MediaMarkt Amsterdam er vandaag een aantal heeft binnengekregen maar die zijn allemaal al gereserveerd, en ze zetten nog steeds geen nieuwe mensen op de reserveringslijst...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |