abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_44206446
Er zijn nu een aantal fokkers in het bezit van de Wii. Mochten die tijd hebben, plaats in dit topic een mooi verhaaltje. Dan gebruiken we de baggerbak... eeh het centrale Wii topic voor alle hysterische kiddo's die niet normaal meer kunnen reageren of kunnen wachten en elke minuut een zinloze post doen.

Vragen waar je als Wii-viewer aan kunt denken om voor ons te beantwoorden:

- Hoe is het?
- Hoe vlot werkt alles?
- Hoe is de gevoeligheid?

In dit topic GEEN domme lijstjes, geen opgeschep of geklaag, enkel serieus praat over games man! (of vrouw).

Ook zou ik willen vragen of er al vrouwelijke gamers wat van zich willen laten horen. Niet om te daten maar ik wil weten hoe de 'meest vrouwvriendelijke' console het doet bij de dames.

Graag TVP's weglaten, voeg dan iets NUTTIGS toe. TVP is niet meer nodig met de Bookmark functie, doe dat dan ook niet.

[ Bericht 7% gewijzigd door Khadgar op 07-12-2006 00:06:18 ]
  woensdag 6 december 2006 @ 21:51:42 #2
50442 DaMook
Lonely together ( Miss u Caro)
pi_44207871
Ik heb hem

Ben niet goed in verhaaltjes typen, maar de controller werkt nog een stuk makkelijker dan ik had verwacht , na een paar minuutjes heb je het door.

Wii sports is leuk om te doen, al was ik na een uur wel moe aan het worden van al het bewegen .

Zelda ben ik aan begonnen, zit nog in het dorp, maar ook hier is de bediening met beweging intuitief en snel onder de knie. Ziet er verder allemaal ook netjes uit enzo .

Ik ben er blij mee Jammer dat ik zo moet gaan werken en morgenvroeg pas weer verder kan Wii'en
The only easy day, was yesterday. (USMC)

Live for today, cause yesterday is gone and tomorrow may never come. (Ducky, NCIS)
I'll grow old with her, just from a far. (Harold, POI)
  woensdag 6 december 2006 @ 21:51:49 #3
38571 BMH
Brute Force 360!!
pi_44207878
Vandaag op de wii gespeeld.. YESH.. GO ME!

Wat viel me op:
- WIimote is klein! Je kunt goed bij de d-pad komen.
- + home & - knopjes zijn poep! Heel diep en moeilijk in te drukken.
- Wiimote speaker is luid en kan nog luider
- Mijn bowling afwijking naar links word ook in wii bowling geregistreerd
- Composite kabel zorgt voor lelijk trillend beeld (no shit sherlock).
- Het mikken op je scherm wend heel erg snel.. Typen is zoo simpel.. Helaas zit er wel een kleine vertraging tussen je bewegingen.
- Wii sports Boxing werkt niet zo lekker.. Je moet telkens wachten tot je Mii weer in een ruststand staat voor je kunt slaan... Dus constant meppen heeft geen zin.
- Wii golf is niet leuk. Gewoon een beetje meppen en hopen dat je niet te hard slaat.. jeeh
- Wii leest geen games die je verkeerd in de slotdrive stopt.

Epona heet bij degene waar ik de Wii heb gespeeld Americo

[ Bericht 87% gewijzigd door BMH op 06-12-2006 22:03:06 ]
Gamertag: BMHLive
PSN: BMHLive
  woensdag 6 december 2006 @ 23:34:58 #4
63404 depax
Straus Op Speedcore
pi_44210605
wat mij opvalt
wii is klein als mede controllers
sports zijn echt gimmicky ( best moeilijk nog vooral tennis) boxen is echt vermoeiend en dan ben ik en mijn zusje redelijk in shape.
wii play is leuk vooral biljarten electro hockey en vissen is zelfs best moeilijk.
red steel: tja wat te zeggen ik vind red steel echt geil. Speelt lekker weg geen hangups niks, maar ja de controls he ze zijn echt heel raar twee sensitivities geprobeerd.
Red steel is een spel die je geweldig vind als je maar doorbijt echt waar ik raad hem aan minimaal als huur ( ik moet wel zeggen dat als ik iets koop ik ook niet opgeef zonde van geld.
Rayman raving rabbits: paar dingen gedaan,
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
en ja Zelda
erg he nog geen tijd gehad voor :|
Al met al ben ik blij dat ik hem gekocht heb mii maken ( mijn zusje amuseerde zich kostelijk met mij na te maken )
Ik moest me echt dwingen te stoppen.
Zit nog vol adrenaline rush van red steel.
Al het goede komt van sony koeien.
Bertha zal er blij mee zijn.
pi_44210979
Kan iemand me hier misschien vertellen of de Wii gebruik maakt van dezeflde stekkeraansluiting als de gamecube ?

(Dit ivm aansluiten van wii dmv gamecube RGB kabel)
"Threats don't work on me ... I've already been to hell."
pi_44211116
Nope, nieuw systeem. Alle kabels lekker opnieuw kopen (is ook wel nodig want de oude kabels hadden geen Component Video ondersteuning en gebrekkige afscherming en mistten nog wat andere features)
pi_44211306
Echt erg gaaf.
Zelda, erg gaaf
Rayman, erg grappig. Gestoord spel.
Wii Play, nog niet alles unlocked maar ik vond de "duckhunt" game zwaar verneukt. Ik wacht wel op die van de virtual console . Maar de rest ervan nog niet gespeeld en die schijnen erg leuk te zijn.
Wii Sports, echt heel erg gaaf. Helemaal met een paar mensen die meedoen is het vaak dubbel liggen

Controller werkt erg intuitief.
Wat mij wel tegenviel is het bereik van de controller. Echt een paar meter en daarna bereikt ie de sensorbar niet meer.
Losers always whine about there best.Winners go home and fuck the prom queen!
  donderdag 7 december 2006 @ 00:36:48 #8
131977 Neuk
It's a Brent New Day!!!
pi_44212086
ja, de controller viel me qua afstand ook beetje tegen.. met goed 3 meter is het wel gebeurd en begint hij aardig te haperen. Voor de rest ben ik echt LAAIEND enthousiast en hoop ik snel mijn eigen Wii te kunnen halen ergens.
Iedere golf van de zee,
Die wild op het strand wordt gesmeten,
Brengt wel iets moois voor je mee.
Wat heb jij van de zee gekregen?
  donderdag 7 december 2006 @ 00:42:22 #9
63404 depax
Straus Op Speedcore
pi_44212192
quote:
Op donderdag 7 december 2006 00:36 schreef Neuk het volgende:
ja, de controller viel me qua afstand ook beetje tegen.. met goed 3 meter is het wel gebeurd en begint hij aardig te haperen. Voor de rest ben ik echt LAAIEND enthousiast en hoop ik snel mijn eigen Wii te kunnen halen ergens.
er staat dan ook echt in de handleiding tussen 2 en 3 meter afstand
je kan het ook aanpassen btw in het menu in drie stappen
vinden jullie trouwens ook dat de speaker in de wiimote wel goed klinkt ondanks dat ze in america zeggen dat hij slecht is.
Ik vind hem echt goed klinken.

ook geen enkel probleem met spel of de wii gehad zelf.
  donderdag 7 december 2006 @ 09:03:55 #10
38571 BMH
Brute Force 360!!
pi_44214959
Ik ben nog niet eens in het settings menu van de Wii geweest... Gewoon het ding aangezet, game erin en spelen.. Je hoeft echt niets in te stellen :p
Gamertag: BMHLive
PSN: BMHLive
pi_44215958
quote:
Op woensdag 6 december 2006 21:51 schreef BMH het volgende:
Vandaag op de wii gespeeld.. YESH.. GO ME!

Epona heet bij degene waar ik de Wii heb gespeeld Americo
Vernoem het paard dan tenminste goed: Amerigo dus.
pi_44216174
moet zeggen dat ik met CoD wel moet wennen aan de besturing. Vooral omdat ie nogal scherp staat afgesteld lijkt me... Iemand hier ook 'last' van?
Convinced that any doctrine of superiority based on racial differentiation is scientifically false, morally condemnable, socially unjust and dangerous, and that there is no justification for racial discrimination in theory or in practice, anywhere.
pi_44216375
WiiSports is gewoon super, pickup&play...
en met mijn gewicht is die beweging wel goed

nu nog wachten tot ik er zelf 1 heb...
pi_44216516
Mijn bevindingen:

- De Wii-mote + nunchuck liggen goed in de hand, ook al heb je een best grote klauw net als ik. De knoppen die je ingame moet gebruiken zitten goedgeplaatst op de wii-mote!
- De Wii zelf is subliem. Het menu is heel erg handig en gebruiksvriendelijk ingesteld. Binnen no-time had ik internet ingesteld en de snelheid van de Wii-mote aangepast, heel erg makkelijk allemaal.
- Wii-sports is leuk! Vooral de training-mode is leuk omdat dat best moeilijk is en dan wat meer inzicht krijgt in de spelletjes. Tennis is de leukste van de 5, je kan gemakkelijk plaatsen of de bal naar links of rechts gaat en de bewegingen worden goed geregistreerd. Boxen is de 1 na leukste sports. Hij reageert goed op wat je doet en je ziet duidelijk verschil als je een jab doet of dat je een harde punch doet, ook verdedigen werkt goed. Honkbal is ook goed te doen ook al vind ik het wel lastig om een homerun te slaan, je raakt wel vaak en het is leuk om allemaal verschillende ballen te gooien als pitcher. Golf en bowling vind ik beide saai en zal ik ook niet veel meer spelen.
- Wii-play is echt leuk, daar zitten een paar leuke minigames in. De duck-hunt versie vind ik dan wel weer leuk, je moet echt snel zijn en de controller reageert supergoed. Ook het spelletje waarin je telkens 'tweelingen' moet zoeken of jezelf uit een menigte moet selecteren is fantastisch, echt leuk bedacht! Het vissen en pong is ook leuk om te doen!
- Mii's aanmaken is leuk, zeker voor de vrouwelijke wii-ers. Zo heb ik gelijk een aantal vrienden gemaakt en het is een handig systeem! Goed bedacht!

Nu (als het eindelijk een keer droog is) ga ik even in de stad 2 'echte' spellen halen, dan horen jullie mijn bevindingen daar snel over.
  donderdag 7 december 2006 @ 10:33:35 #15
124655 DarkManta
Tiepvouten onder voorbehout
pi_44216553
quote:
Op donderdag 7 december 2006 10:04 schreef Platina het volgende:

[..]

Vernoem het paard dan tenminste goed: Amerigo dus.
Mierenneuker
Alle dingen zijn uitingen van onze gedachten. Als je gedachten verward zijn, raak je jezelf kwijt.
pi_44216838
Ik heb hem sinds gisterochtend..

De controllers zijn top, de speaker in de controller is echter zwaar ruk. Wat een bagger geluid komt daar uit zeg..

Verder speelt het lekker, werkt alles goed, zoals het hoort. Leuk!
  donderdag 7 december 2006 @ 10:53:08 #17
63404 depax
Straus Op Speedcore
pi_44216960
quote:
Op donderdag 7 december 2006 10:47 schreef Oksel het volgende:
Ik heb hem sinds gisterochtend..

De controllers zijn top, de speaker in de controller is echter zwaar ruk. Wat een bagger geluid komt daar uit zeg..

Verder speelt het lekker, werkt alles goed, zoals het hoort. Leuk!
die speaker op vol volume gezet want ik vind juist dat hij goed klinkt.
Wel raar dat je uit elke mote het zelfde geluid krijgt in red steel is trouwens heerlijk dat herladen dat je in de mote hoort.
  donderdag 7 december 2006 @ 10:57:36 #18
63404 depax
Straus Op Speedcore
pi_44217076
Valt me trouwens inderdaad op dat ik nog geen enkel probleem heb gehad.
Volgens mij hebben ze echt zoveel mogelijk fouten uit de europese wii versies gehaald door van de US versies te leren.
Later in launch is niet altijd erger

man ik wil spelen damn werk
pi_44217315
Het online gebeuren werkt ook prima bij mij. Update etc. Nu alleen nog Online games!!
  donderdag 7 december 2006 @ 11:22:13 #20
63404 depax
Straus Op Speedcore
pi_44217628
quote:
Op donderdag 7 december 2006 11:08 schreef Oksel het volgende:
Het online gebeuren werkt ook prima bij mij. Update etc. Nu alleen nog Online games!!
ja wel raar dat je twee updates moest uitvoeren. maar ging redelijk snel ( zal vrijdag wel anders zijn als heel europa update.
viel je ook op dat de update license agreement op 8 december stond vond wel funny
pi_44217653
Wat mij ook tegenvalt is het feit dat je er geen foto CD of foto DVD in kan doen! Dat MOET via SD kaartjes..

Of zou het geheugen van de Wii via het netwerk te bereiken zijn?
  donderdag 7 december 2006 @ 12:06:30 #22
12499 Hooghoudt
Spassig und überraschend
pi_44218808
Ik heb hem nog niet aangesloten, maar wat een handige doos! De eerste spelcomputerdoos met laatjes.
Nicht ärgern, nur wundern!
pi_44223208
oops.

[ Bericht 98% gewijzigd door Nudie op 07-12-2006 14:45:13 ]
  Moderator donderdag 7 december 2006 @ 14:40:41 #24
121347 crew  senesta
Risicovol
pi_44223468
Leuk hoor, ik ga hem vanmiddag halen, heb een ziek kindje thuis en moet dus op mijn man wachten voor ik de stad in kan.
JoOlz: "So much good shit in senesta's head, I call it Ideahhrea."
pi_44231302
Mijn mening:

De Wii: GVD, wat is dat ding klein zeg Wat een mooi stukje plastic De wiimote ligt echt fijn in de handen en grafisch valt het echt mee De speaker in de WIimote werkt ook erg leuk

Wiisports: Tennis: Tof, speelt lekker, maar ik moet nog wel oefenen
Wiisports: Baseball: nog niet gespeeld
Wiisports: Golf: Ik moeet nog erg wennen aan de besturing, vooral putten vink nog moelijk, maar oefenen baart kunst!
Wiisports: Bowling: Erg tof Speelt heerlijk weg Heb ik al met me pa gespeeld
Wiisports: Boxing: Deze viel me echt mee Veel leuker dan verwacht Vooral het ontwijken van slagen is erg leuk uitgewerkt

Rayman Raving Rabbids: Erg leuk, vooral de FPS

Zelda: nog niet gespeeld, en ja, ik schaam me

WiiPlay: nog niet gespeeld
14.gif RaymanNL vindt dit leuk
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')