Ik had een Japanse DS met een dooie pixel. Die krijg je dus niet gratis gefixed. Maar voor de rest netjes handleiding erbij om de taal op Engels te knallen. Nooit 1 probleem mee gehad en pas via Fok! nog verkocht omdat ik zelf een Lite heb tegenwoordig.quote:Op maandag 18 december 2006 14:54 schreef tonks het volgende:
Wilde misschien een wii kopen als ik er 1 tegenkom of misschien een NDS. is dat hetzelfde bij een DS? De taal enzo.
de handleiding is in verschillende talen dus ja.quote:Op dinsdag 19 december 2006 08:06 schreef _Administr8or_ het volgende:
Ik heb afgelopen zaterdag ook mijn Wii in Duitsland gekocht.
Alles is gewoon in het Nederlands in te stellen! Volgens mij zijn zelfs de handleidingen in het Nederlands, maar dat weet ik niet zeker
Overigens moet je in Duitsland ook goed zoeken naar een Wii aangezien hij bijna overal uitverkocht is.
De Mediamarkt en Toys 'R us hadden niks, maar bij de 2e Saturn waar ik kwam hadden ze net een nieuwe lading binnen gekregen
1 duitse euro is ongeveer 1,5 nederlandse euro toch?quote:Op dinsdag 19 december 2006 10:06 schreef __Saviour__ het volgende:
Let wel op, 249 Duitse euro's. Hou dus nog wel rekening met de wisselkoers.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |