abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_44325195
Dag beste mensen met een Wii!

Ik ben 1 van de gelukkigen die er één heeft kunnen aanschaffen. Nou, ik blij naar huis, natuurlijk eerst wat spellen proberen en daarna kijken wat je met de Wii op het internet kunt doen..

Máár toen ik de Wii probeerde te connecten kreeg ik een melding dat het niet mogelijk was!
Hierna heb ik het ip-adres van de Wii vast gezet en ik kreeg verbinding met het modem (waar ik natuurlijk erg blij mee was). Toen kreeg ik een melding waar in stond dat er eerst een firmware updat emoest plaats vinden. Deze startte wel maar kwam niet verder dan tot 2\10 van de balk. Hierna kreeg ik weer een fout waarin vermeld stond dat ik de handleiding maar moest raadplegen.
Na dit te hebben gedaan lukt het nog steeds niet.
Andere pc's & laptops werken wel gewoon op de router dus deze is goed ingesteld. Ik heb de router MAC-adres beveiligd (en natuurlijk staat die van de Wii hier ook tussen).

Nu kan ik nog steeds geen verbinding met het internet opstellen en bij deze ook dus de vraag of er mensen zijn die misschien een antwoord hebben tot de oplossing.

De router is een Conceptronic (model: C54BRS4)
すれざる ・・SureZal ・・ スレザル
pi_44325312
Ik heb ook problemen gehad met het updaten van de firmware, maar na een aantal keer proberen is het gewoon gelukt.
[. [__] .]
[+[__]◊]
  maandag 11 december 2006 @ 13:46:24 #3
63404 depax
Straus Op Speedcore
pi_44325461
quote:
Op maandag 11 december 2006 13:33 schreef SureZal het volgende:
Dag beste mensen met een Wii!

Ik ben 1 van de gelukkigen die er één heeft kunnen aanschaffen. Nou, ik blij naar huis, natuurlijk eerst wat spellen proberen en daarna kijken wat je met de Wii op het internet kunt doen..

Máár toen ik de Wii probeerde te connecten kreeg ik een melding dat het niet mogelijk was!
Hierna heb ik het ip-adres van de Wii vast gezet en ik kreeg verbinding met het modem (waar ik natuurlijk erg blij mee was). Toen kreeg ik een melding waar in stond dat er eerst een firmware updat emoest plaats vinden. Deze startte wel maar kwam niet verder dan tot 2\10 van de balk. Hierna kreeg ik weer een fout waarin vermeld stond dat ik de handleiding maar moest raadplegen.
Na dit te hebben gedaan lukt het nog steeds niet.
Andere pc's & laptops werken wel gewoon op de router dus deze is goed ingesteld. Ik heb de router MAC-adres beveiligd (en natuurlijk staat die van de Wii hier ook tussen).

Nu kan ik nog steeds geen verbinding met het internet opstellen en bij deze ook dus de vraag of er mensen zijn die misschien een antwoord hebben tot de oplossing.

De router is een Conceptronic (model: C54BRS4)
Gewoon blijven proberen ligt gewoon aan de server drukte.
Al het goede komt van sony koeien.
Bertha zal er blij mee zijn.
pi_44326422
ik hoop het
ik zal het later nog een keer proberen.
すれざる ・・SureZal ・・ スレザル
pi_44347681
quote:
Op maandag 11 december 2006 15:04 schreef SureZal het volgende:
ik hoop het
ik zal het later nog een keer proberen.
Ik had zelf op de 7de gelijk geupdate om de te verwachte drukte van de nintendo servers te omzeilen probeer het een overdag of s'avond laat als iedereen slaap dan gaat het vast wel goed
pi_44380364
Ik heb er totaal geen problemen mee gehad eigenlijk.... vind het zelf alleen jammer dat dat weer kanaal enzo het nog niet doet (ja, je wilt toch iets voor je geld he :p).
Maar dat Wii connect 24 werkt echt als een zonnetje (dus als je buddy's toevoegd met hun Wii nummer)
What do blind people see when they're dreaming?
DVD Collectie | Games | Gamertag Xbox Live : Bizkid
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')