Nopequote:Op woensdag 10 januari 2007 17:10 schreef dekkered het volgende:
Het Grote BoF BF2 Topic: Waar pokeren ineens interesant is.
heb ik het goed gespelt?![]()
quote:Op woensdag 10 januari 2007 17:42 schreef Morpheus2002 het volgende:
Je moet toch eens wat aan je ABN doen
Ik vind em lelijk. Maar dat heb ik met meer producten van Applequote:Op woensdag 10 januari 2007 17:53 schreef RudyCarell het volgende:
http://www.apple.com/iphone/
[afbeelding]
kick ass tvpquote:Op woensdag 10 januari 2007 17:53 schreef RudyCarell het volgende:
http://www.apple.com/iphone/
[afbeelding]
Niets ernstig hoop ik? Sterkte iig!quote:Op woensdag 10 januari 2007 19:32 schreef BattleLies het volgende:
Lies ligt in het ziekenhuis.![]()
Ben nu ff thuis spullen halen.
later meer.
JP
tering :Squote:Op woensdag 10 januari 2007 19:32 schreef BattleLies het volgende:
later meer.
JP
wtfquote:Op woensdag 10 januari 2007 19:32 schreef BattleLies het volgende:
later meer.
JP
4) Jawel.. jij moet gewoon ff langskomenquote:Op woensdag 10 januari 2007 20:23 schreef Viro het volgende:
Niets ernstig toch?
BTW @ all :
@4. Friday night fight night is niks voor mij![]()
5. BoF is naar mijn mening doodgebloed in BF2. Zeg nou eerlijk hoeveel actieve BF2 spelende BoF spelers zijn er nouDe meest actieve spelers zijn weg bij BoF
![]()
6. Server wordt niet goed beheerd vind ik, als we spelen en als er van die BF2 spelers zijn die de sfeer op onze server verpesten kunnen we met moeite een admin bereiken![]()
En jij moet ook komen vrijdag.. mijn billen hebben weer wat shock therapy nodig!quote:
sterke man.quote:Op woensdag 10 januari 2007 19:32 schreef BattleLies het volgende:
later meer.
JP
ik zal zeker binnenkort eens langskomen op de friday fight night (goed initiatief), alleen gaat het deze vrijdag niet lukken. zaterdag en zondag ga ik wel spelenquote:Op woensdag 10 januari 2007 20:53 schreef Mr_Baus het volgende:
[..]
En jij moet ook komen vrijdag.. mijn billen hebben weer wat shock therapy nodig!
iddquote:Op woensdag 10 januari 2007 20:52 schreef Mr_Baus het volgende:
[..]
En wil je de server vol hebben, of populair maken op dit moment, dan moet ie toch echt op INF only... Weet dat er veel mensen het daar niet mee eens zullen zijn, maar dat is op dit moment the only way.. En dat is puur omdat we niet genoeg spelers hebben om een normale roulatie (incl Wake) te kunnen laten draaien
de sigs werken niet eens isquote:Op woensdag 10 januari 2007 21:25 schreef Silver_Shark het volgende:
De volgende 44 leden (die zijn of haar statsignature hebben upgeload) zijn allemaal lid van BoF. Dit is dus de rankstand binnen BoF zelf. Silverfox is op dit moment de #1 van BoF.
Als ik die wiki zie is die voor een groot deel fout. De sigs werken iig niet omdat het in een "cimg" tag staat ipv "img".quote:Op woensdag 10 januari 2007 22:35 schreef dekkered het volgende:
[..]
de sigs werken niet eens is
enne ik denk dat iemand dacht leuk te zijn want staat in de wiki fout dus
dat is geen fout dat hoort geloof ikquote:Op woensdag 10 januari 2007 22:59 schreef BugWorks het volgende:
[..]
Als ik die wiki zie is die voor een groot deel fout. De sigs werken iig niet omdat het in een "cimg" tag staat ipv "img".
wens ze maar veel beterschap!!!!!!!!!!!quote:Op woensdag 10 januari 2007 23:47 schreef jpjedi het volgende:
Kom net terug uit het ziekenhuis..
Ze rommelt al een tijd met haar gezondheid die al erg breekbaar is door lang prednison gebruik (10 jaar) voor haar bekende astma. NA herhaaldelijke blaasontstekingen heeft ze kuur na kuur en doorlopen als een soort veredeld proefkonijn. Nu er stees meer problemen ontstaan met haar spijsvertering is zij toch na veel gerommel door diverse artsen doorverwezen naar de eerste hulp en daar direct opgenomen. Ze is vanavond behandeld en is op veel pijn na nog opgewekt en hoopt morgen terug naar huis te kunnen. Echter de behandeling van vanavond heeft niet goed aangeslagen en een tweede behandeling wordt morgen uitgevoerd.
Ik hoop echt dat ze morgen naar huis mag want dit is niks zo op afstand terwijl je juist bij elkaar wil zijn nu.. Gelukkig mag ik veel bij haar zijn buiten bezoekuren om.
Ze is erg happy met onze juist afgeleverde trouwkaarten en dat tovert al snel een glimlach op haar gezichtje.![]()
Indien je een berichtje wil achterlaten voor haar dan stuur het maar even naar mijn hotmail bericht en print ik het uit. Voor degene die haar gsmnummer hebben, ze leest haar smsjes.![]()
Nu kijken of ze de nacht goed doorkomt.
Spammennnnnnnnn!!quote:Op woensdag 10 januari 2007 23:47 schreef jpjedi het volgende:
Kom net terug uit het ziekenhuis..
Ze rommelt al een tijd met haar gezondheid die al erg breekbaar is door lang prednison gebruik (10 jaar) voor haar bekende astma. NA herhaaldelijke blaasontstekingen heeft ze kuur na kuur en doorlopen als een soort veredeld proefkonijn. Nu er stees meer problemen ontstaan met haar spijsvertering is zij toch na veel gerommel door diverse artsen doorverwezen naar de eerste hulp en daar direct opgenomen. Ze is vanavond behandeld en is op veel pijn na nog opgewekt en hoopt morgen terug naar huis te kunnen. Echter de behandeling van vanavond heeft niet goed aangeslagen en een tweede behandeling wordt morgen uitgevoerd.
Ik hoop echt dat ze morgen naar huis mag want dit is niks zo op afstand terwijl je juist bij elkaar wil zijn nu.. Gelukkig mag ik veel bij haar zijn buiten bezoekuren om.
Ze is erg happy met onze juist afgeleverde trouwkaarten en dat tovert al snel een glimlach op haar gezichtje.![]()
Indien je een berichtje wil achterlaten voor haar dan stuur het maar even naar mijn hotmail bericht en print ik het uit. Voor degene die haar gsmnummer hebben, ze leest haar smsjes.![]()
Nu kijken of ze de nacht goed doorkomt.
Donequote:
lees es goed eihoofdquote:Op donderdag 11 januari 2007 10:15 schreef egg-bird het volgende:
@ ijsmuts: als jij er vrijdag bent. ben ik er ook...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |