1 2 3 4 5 6 7 | rood (2xgeel) 3 rood (direct) 4 pleister/blessure tegenspeler 1 bonus veroorzaken pleister 1 bonus veroorzaken blessure 3 geen kaarten/blessures tegenstander -3 |
ik dacht ook dat ie dat bedoelde, maar dan nog...quote:Op woensdag 4 oktober 2006 19:44 schreef Ruudt het volgende:
[..]
Je bedoelde het toch hoe ik het zei, niet die award ipv deze 2?
* Verbal_Kint slaps Robar and Maniackquote:Op vrijdag 6 oktober 2006 07:36 schreef Robar het volgende:
[..]
Ik ben overigens voor Maniack zijn voorstel
* Naar de ranglijst kijkt
quote:Op vrijdag 6 oktober 2006 07:36 schreef Robar het volgende:
[..]
Ik ben overigens voor Maniack zijn voorstel
* Naar de ranglijst kijkt
Neuh, dan zou die relnicht een award krijgen en dat kan natuurlijk nietquote:Op vrijdag 6 oktober 2006 11:14 schreef rompompom het volgende:
[..]
Ik neem aan dat die award zou zijn voor degene die het dichtst bij de nul punten zit, niet voor degene die per ongeluk in het midden van een lijst staat.
In de twee weken dat er geen competitie wordt gespeeld, kun je je opgeven voor dit klassement. Verbal_Kint houdt het klassement bij op basis van de puntenverdeling in de OP. Voor dit seizoen kun je dus niet meer meespelen, maar we zijn alweer over de helftquote:Op maandag 9 oktober 2006 01:06 schreef Filay het volgende:
Ehm hoe word je in dit klassement opgenomen?En hoe houd je het bij of doet iemand dat voor je?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |