dat hoorde ik vanmorgen ook in de gangquote:Op woensdag 13 september 2006 11:31 schreef Robar het volgende:
[..]
Ik heb in de wandelgangen vernomen dat die elfde speler gekocht is van ene holloway wanderers . . .
Ik sta er niet bijquote:Op maandag 18 september 2006 22:25 schreef Verbal_Kint het volgende:
geef ik jullie n keer de kans dichterbij te komen.... neem je m niet .....
de stand na 5 speelrondes
[afbeelding]
reken je in jaren of in seizoenen?quote:Op dinsdag 26 september 2006 08:31 schreef Robar het volgende:
*woei* ik schat in dat ik volgend jaar de VJ award ga winnen.
En dan zal ik de eerste zijn die beide awards weet te winnen
Het moet wel, ik groei met het jaar . . .
Laat ik het maar op seizoenen houden.quote:Op dinsdag 26 september 2006 14:46 schreef MrMoon het volgende:
[..]
reken je in jaren of in seizoenen?
Volgens mij nietquote:Op woensdag 27 september 2006 17:06 schreef Verbal_Kint het volgende:
hovenier, heb je je opgegeven dan
de stand na 6 wekenen ja idd.... heb weer een +5
[afbeelding]
quote:Op donderdag 28 september 2006 08:00 schreef Robar het volgende:
[..]
En JD mag de "Hoolie" wel weghalen voor ganzen
+7 zelfsquote:
je moet alleen nog wat harder je best doen...quote:Op dinsdag 3 oktober 2006 16:21 schreef Ruudt het volgende:
Ik ga duidelijk voor de GL.
nu nog die lijn vol blijven houdenquote:Op dinsdag 3 oktober 2006 18:36 schreef Ruudt het volgende:
Heb de laatste 2 wedstrijden -3, kan niet beter hè.
Ohh jij staat precies in het midden en bent bang dat je anders niet meer aan je awards kan komen?quote:Op woensdag 4 oktober 2006 14:54 schreef maniack28 het volgende:
Is het geen idee om ook een award te maken voor degene die precies in het midden eindigt. Immers is dat het beste, je hebt dan geen team met alleen maar softies die niemand kapotschoppen, maar ook geen team met keiharde bikkels die iedereen kapotschoppen (en dus veel kaarten oplopen en niet altijd kunnen spelen). Kortom, degene met het gemiddelde aantal punten van alle deelnemers aan het einde van het seizoen heeft gewoon het best uitgebalanceerde team
als je in de middenmoot van de competitie eindigt krijg je toch ook geen prijsquote:Op woensdag 4 oktober 2006 14:54 schreef maniack28 het volgende:
Is het geen idee om ook een award te maken voor degene die precies in het midden eindigt. Immers is dat het beste, je hebt dan geen team met alleen maar softies die niemand kapotschoppen, maar ook geen team met keiharde bikkels die iedereen kapotschoppen (en dus veel kaarten oplopen en niet altijd kunnen spelen). Kortom, degene met het gemiddelde aantal punten van alle deelnemers aan het einde van het seizoen heeft gewoon het best uitgebalanceerde team
Maniak is vast een Feyenoorder, die zijn gewend om een middenmoter te zijn..quote:Op woensdag 4 oktober 2006 16:01 schreef MrMoon het volgende:
[..]
als je in de middenmoot van de competitie eindigt krijg je toch ook geen prijs![]()
Dit gaat over extremen, niet over de eerste plek. Het is toch logisch wat ik zeg... een team vol doetjes heb je niks aan, maar een team vol schoppers ook niet.... it does make sensequote:Op woensdag 4 oktober 2006 16:01 schreef MrMoon het volgende:
[..]
als je in de middenmoot van de competitie eindigt krijg je toch ook geen prijs![]()
Ik moet eerlijkheidshalve bekennen, dat ik het met maniakje eens ben..quote:Op woensdag 4 oktober 2006 16:58 schreef maniack28 het volgende:
[..]
Dit gaat over extremen, niet over de eerste plek. Het is toch logisch wat ik zeg... een team vol doetjes heb je niks aan, maar een team vol schoppers ook niet.... it does make sense![]()
het gaat er bij deze award ook helemaal niet om of je er iets aan hebt qua prestaties...quote:Op woensdag 4 oktober 2006 16:58 schreef maniack28 het volgende:
[..]
Dit gaat over extremen, niet over de eerste plek. Het is toch logisch wat ik zeg... een team vol doetjes heb je niks aan, maar een team vol schoppers ook niet.... it does make sense![]()
Nee joh.. .het was zomaar een hersenspinselquote:Op woensdag 4 oktober 2006 19:05 schreef Ruudt het volgende:
Zegt hij ook niet, hij wil er gewoon nog een award bij.
ohw was dit al fel dan?quote:Op woensdag 4 oktober 2006 19:13 schreef maniack28 het volgende:
[..]
Nee joh.. .het was zomaar een hersenspinselIedereen meteen heel fel reageren haha
Je bedoelde het toch hoe ik het zei, niet die award ipv deze 2?quote:Op woensdag 4 oktober 2006 19:13 schreef maniack28 het volgende:
[..]
Nee joh.. .het was zomaar een hersenspinselIedereen meteen heel fel reageren haha
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |