true, en dit zal toch wel de min of meer complete deelnemerslijst zijn.quote:Op donderdag 24 augustus 2006 17:39 schreef Daemon19 het volgende:
Waar blijft de tussenstand VK? Eventuele laatkomers kan je als nog later erin zetten!
Ik was vergeten mijn opstelling door te gevenquote:Op zondag 27 augustus 2006 11:40 schreef FritsFluitketel het volgende:
Hoe kan stefmans 0 punten hebben
-3 voor de huidige VJ
tis een beetje teveel werk om daar onderscheid tussen te maken, dus neequote:Op zaterdag 26 augustus 2006 23:39 schreef fabianf het volgende:
Het maakt trouwens niet uit of je een fopduik maakt en daarvoor op de bon gaat of voor een misselijke tackle zolang de tegenstander niets heeft?
die blessure is niet veroorzaakt, lees maar goedquote:Op maandag 28 augustus 2006 13:39 schreef twisteddlogic het volgende:
2 gele kaarten, een pleister en een blessure veroorzaakt is toch 8 punten?
Volgens mij probeer je gewoon de afstand tot de top van het VJ klassement zo klein mogelijk te houden, anders voel je je gewoon te veel een homoquote:Op maandag 28 augustus 2006 14:36 schreef Verbal_Kint het volgende:
[..]
die blessure is niet veroorzaakt, lees maar goed
"nicker100's Marten Gersmann was shown a yellow card after 14 minutes for slicing down an opponent. It might be a while before the fans see Doesburg's Marcin Błoniarczyk again, after he had to leave the field in great distress at the 21 minute mark. He was replaced by Igor Sulje"
gele kaart voor Gersmann in de 14e minuut en blessure in de 21e minuut. De omschrijving van de blessure op zich vermoedt niet dat hij veroorzaakt is. das dus 1 punt. verder nog 2 voor t veroorzaakte pleister en 2 voor de gele kaarten
as usual....quote:Op maandag 11 september 2006 15:13 schreef Robar het volgende:
Ik wil nog even herhalen dat ik Verbal echt een schande vind voor deze federatie
GEwoon de volle score tot nu toe . .
Hoe zit het met afgelopen weekend?
volgens mij 10x anders was het wel +11 geweest...quote:Op dinsdag 12 september 2006 23:02 schreef Daemon19 het volgende:
Jezus zeg.. Cartman, stel je Vinnie Jones 11x op ofzo..
Ik heb in de wandelgangen vernomen dat die elfde speler gekocht is van ene holloway wanderers . . .quote:Op dinsdag 12 september 2006 23:03 schreef MrMoon het volgende:
[..]
volgens mij 10x anders was het wel +11 geweest...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |