Ik wil je niet teveel "pesten", maar wetende wat ik nu weet, ook al was het maar door enkele luttele minuten spelen...ik zou het echt niet meer kunne..dat wachten he! Ik zit al te balen dak op me werk zit!quote:Op woensdag 6 december 2006 13:41 schreef Mr_Belvedere het volgende:
Wiiiiii!!!!
* Mr_Belvedere moet nog wachten tot vrijdag
Wanneer al die vadsige puisterige nerds na 3 minuten al zwetend en rochelend van een potje wii tennis neervallen en zich realiseren dat hun conditie niet gebaseerd is op reallife sports, maar op gamepad sportsquote:Op woensdag 6 december 2006 13:55 schreef Skv het volgende:
En ik verwacht dat het leuke van dat gezwaai met je armen enzo er na een paar dagen ook wel af is.
Ik zal je ook niet al teveel pesten, maar ik heb al met de Wii gespeeld in Mei van dit jaar op de E3 in Los Angelesquote:Op woensdag 6 december 2006 13:44 schreef Untouchables het volgende:
Ik wil je niet teveel "pesten", maar wetende wat ik nu weet, ook al was het maar door enkele luttele minuten spelen...ik zou het echt niet meer kunne..dat wachten he! Ik zit al te balen dak op me werk zit!
Sterkte!
Nou, das dan extra kut, dat lange wachten..maar goed, dan kunnen die paar dagen er ook nog wel bij!quote:Op woensdag 6 december 2006 14:03 schreef Mr_Belvedere het volgende:
[..]
Ik zal je ook niet al teveel pesten, maar ik heb al met de Wii gespeeld in Mei van dit jaar op de E3 in Los Angeles![]()
Nee bij de winkelquote:Op woensdag 6 december 2006 13:59 schreef RoelRoel het volgende:
Hoe kun je die nu al hebben dan? Uit het buitenland?
Volgens mij gewoon de pakket dienst van de post. Waarom komt die nou nog niet?quote:Op woensdag 6 december 2006 14:35 schreef depax het volgende:
zal je net hebben komt ie ben ik niet thuis
en mijn ouders ook niet die moesten toevallig vandaag naar een advocaat
bleh krijg ik hem morge zeker pas bij het postkantoor
Vraagje wie brengt hem??
TNT of gewoon de post voor Bart Smit ?
quote:Op woensdag 6 december 2006 14:37 schreef Xrenity het volgende:
Wat een kut OP en TT.
eerlijk gezegd hoe later hoe beter voor mij dan heb ik nog kans dat ik vanavond speelquote:Op woensdag 6 december 2006 14:38 schreef torn_Machina het volgende:
[..]
Volgens mij gewoon de pakket dienst van de post. Waarom komt die nou nog niet?![]()
Als we hier nu 143 van maken, hoefen we niet een extra topic te openen...quote:
He!quote:Op woensdag 6 december 2006 14:37 schreef Xrenity het volgende:
Wat een kut OP en TT.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |