/\quote:Op woensdag 20 december 2006 16:08 schreef gamefreek het volgende:
Al geprobeert om de controller opnieuw te syncen aan je Wii?
quote:Op woensdag 20 december 2006 16:14 schreef LENUS het volgende:
If you pay peanuts, you get monkeys
Spreekwoord wat hier prima op gaat. Als je wat meer geld had uitgegeven, had je een prima console kunnen bezitten (xbox360)
Maar daarmee kan mijn Wii fanboyheid niet uitbeelden.quote:Op woensdag 20 december 2006 16:14 schreef LENUS het volgende:
Spreekwoord wat hier prima op gaat. Als je wat meer geld had uitgegeven, had je een prima console kunnen bezitten (xbox360)
OMGquote:Op woensdag 20 december 2006 16:14 schreef LENUS het volgende:
Dimplus zit nou niet bepaald in de buurt.quote:Op woensdag 20 december 2006 16:17 schreef __Saviour__ het volgende:
terug, naar de winkel. garantie enzo.
Dan Nintendo bellen. Opsturen, heb je zo een nieuwe binnen.quote:Op woensdag 20 december 2006 16:18 schreef PastoorPeter het volgende:
[..]
Dimplus zit nou niet bepaald in de buurt.
Probeer hier eens wat mee.quote:Op woensdag 20 december 2006 16:24 schreef PastoorPeter het volgende:
Weet ik het, er zaten eerst Panasonic Industrial Alkaline dingen in (waren meegeleverd), daarna Panasonic Special Power. En nu die extra verse nog volle Panasonic Ultra Power. Allen niet oplaadbaar.
Hoop het ook voor je!quote:Op woensdag 20 december 2006 16:32 schreef PastoorPeter het volgende:
Hij doet het weer, vraag me niet waarom, maar hij doet het weer!
Hopelijk blijft hij het doen.
gewoon een kwestie van een master reset oftewel de batterijen eruit en er weer inquote:Op woensdag 20 december 2006 16:32 schreef PastoorPeter het volgende:
Hij doet het weer, vraag me niet waarom, maar hij doet het weer!
Hopelijk blijft hij het doen.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |