Dat zeg ik.. het is niet zo moelijk om goede resultaten met Spartak te halenquote:Op dinsdag 6 februari 2007 02:39 schreef MrMoon het volgende:
[..]
Mja alleen rol ik CSKA wel op met 4-1... Lokomotiv heb ik dankzij een rode kaart (keeper 20ste minuut) en een doelpunt in de laatste minuut nipt verloren (2 - 1)...
Nope, maare die Jo wil niet.. en ik zoek eigenlijk een leuke Russische spits om em te vervangen...quote:Op dinsdag 6 februari 2007 02:40 schreef sjimz het volgende:
[..]
Dat zeg ik.. het is niet zo moelijk om goede resultaten met Spartak te halen![]()
Sychev of Kerzhakovquote:Op dinsdag 6 februari 2007 02:44 schreef MrMoon het volgende:
[..]
Nope, maare die Jo wil niet.. en ik zoek eigenlijk een leuke Russische spits om em te vervangen...
Ik probeer zo mn hele selectie te 'verrussen' zeg maar..
Sychev wil niet.. Had ik al geprobeerd en Kerzhakov is onbetaalbaar... Nou ja dan ga ik maar alvast sparen voor Kerzhakov...quote:
Bij mij werkt altijd: Gewoon positief coachen en de spelers niet de grond in boren.quote:Op dinsdag 6 februari 2007 11:31 schreef PBateman1978 het volgende:
Zo’n 18 wedstrijden op weg met Cardiff, maar ik zit weereens in de hoek waar de klappen vallen.
Vind het in FM07 erg moeilijk om uit een negatieve reeks te komen, wat doen jullie als je wedstrijd na wedstrijd verliest ?
Heb geen geld voor tussentijdse versterkingen, en mijn tactics aanpassen lijkt ook (nog) niet te helpen, en ik ben bang dat ik de sack krijg voor ik die reeks kan doorbreken.
Maar dat is juist niet mijn stijl, ik ben daar gekomen om ASAP te promoveren, en eis dan ook van mijn spelers dat er gewonnen wordt van laagvliegers, kan wel de hele tijd positief coachen, maar dan krijgen ze toch het idee dat ze goed bezig zijn ? En dat zijn ze juist niet.quote:Op dinsdag 6 februari 2007 11:32 schreef sjimz het volgende:
[..]
Bij mij werkt altijd: Gewoon positief coachen en de spelers niet de grond in boren.
Probeer wat free transfers of loans te halen.
Wat is zijn id nummer? Ik heb namelijk 228 matches op die naamquote:Op dinsdag 6 februari 2007 12:27 schreef VinnieJones het volgende:
Ik heb trouwens een goede verdediger gevonden.
Alexandre 22.. ( Brazilliaan )
Centrale verdediger/rechtsback.
Voor 3 M euri.. topspeler..![]()
zal kijken als ik thuis ben..quote:Op dinsdag 6 februari 2007 12:54 schreef sjimz het volgende:
[..]
Wat is zijn id nummer? Ik heb namelijk 228 matches op die naam![]()
Die eerste is nep. Dat is die 'real gangstah' uit Duitsland.quote:Op dinsdag 6 februari 2007 15:03 schreef andre347 het volgende:
die filmpjes op ManUtd.nl, van mensen die verslaafd zijn, zo voel ik me ook wel eens![]()
Dat heb ik ook heel vaak, hebben ze in de rust een 6, eindigen ze met een 8/9 ofzo (en vaak een doelpunt). Werkt vooral bij spitsen.quote:Op dinsdag 6 februari 2007 12:27 schreef VinnieJones het volgende:
Wat ook helpt.. Als ik een wedstrijd erg moeilijk heb en aanvallend niet sterk speel, ga ik tijdens rust naar een spelers toe.. Zeg ik van, ik reken op je ..jij maakt het verschil.. En heel vaak scoort ie dan ook een wereldgoal (sosa)![]()
Ik zal het eens proberenquote:Op dinsdag 6 februari 2007 16:51 schreef EnGCatjuh het volgende:
[..]
Dat heb ik ook heel vaak, hebben ze in de rust een 6, eindigen ze met een 8/9 ofzo (en vaak een doelpunt). Werkt vooral bij spitsen.
Gefeliquote:Op dinsdag 6 februari 2007 17:29 schreef sjimz het volgende:
Swansea is kampioen in de Premier league![]()
![]()
quote:Op dinsdag 6 februari 2007 16:57 schreef andre347 het volgende:
Wil iemand eens een link geven van de allernieuwste update van ManUtd, want Rapidshare en die andere link willen niet goed
Goed bezig Sjimzquote:Op dinsdag 6 februari 2007 17:56 schreef sjimz het volgende:
Voor volgend seizoen heb ik al Elano met een vrije transfer weten te strikken.
Hij is ondertussen al 31 maar ik heb voor volgend seizoen een grote sterke selectie nodig om Europees enige potten te kunnen breken.
Meer tegen Cardiffquote:Op dinsdag 6 februari 2007 18:30 schreef Martijn_fijn het volgende:
[..]
Goed bezig Sjimz![]()
Mja in de FAW Premier cup heb je natuurlijk ook niet veel tegenstand.Elk jaar in de finale tegen het lokale rivaaltje Wrexham?
![]()
Dat is als Ajax - Feyenoord daar.quote:
Stel je voor... Dan zoek ik je op in het telefoonboek en ontvoer ik je vriendin!quote:Op dinsdag 6 februari 2007 17:52 schreef sjimz het volgende:
[..]
Ik ben gewoon terughoudend met mijn prive gegevens over internet..helemaal als je weet wat mij beroep is..
Beetje triest om er zo op te reageren als je niets van me weet![]()
Ich will Unreal Tournament spielen!quote:Op dinsdag 6 februari 2007 19:02 schreef jorienvdherik het volgende:
sjimz @ fm
http://www.youtube.com/watch?v=bw1rqMlPY7M&eurl=
Ook niet even van ManUtd gehaaldquote:Op dinsdag 6 februari 2007 19:02 schreef jorienvdherik het volgende:
sjimz @ fm
http://www.youtube.com/watch?v=bw1rqMlPY7M&eurl=
Ga ergens anders een topic verziekenquote:Op dinsdag 6 februari 2007 20:21 schreef dvdk het volgende:
[..]
je weet toch wel dat je hier in't echt geen roem mee haalt of geld verdient en dat je dus werkelijk single bent en een kut- (of geen) baantje hebt?
Dus eigenlijk heb je niks bereikt in al die uren dat je fm hebt zitten spelen.
Ach ja, je hebt altijd nog grotere kneuzen die over iets waar ze een hekel aan hebben gaan postenquote:Op dinsdag 6 februari 2007 20:21 schreef dvdk het volgende:
[..]
je weet toch wel dat je hier in't echt geen roem mee haalt of geld verdient en dat je dus werkelijk single bent en een kut- (of geen) baantje hebt?
I think we're all tired of yo bullshitquote:Op dinsdag 6 februari 2007 20:21 schreef dvdk het volgende:
[..]
mja aan je reactie te zien heb jij inmiddels ook al veel bereikt in je leven..quote:Op dinsdag 6 februari 2007 20:21 schreef dvdk het volgende:
[..]
Tjah en met de lokale D-pupillen trainen zal ik ook geen eeuwige roem halen. Maar met beiden wel veel plezier.quote:Op dinsdag 6 februari 2007 20:21 schreef dvdk het volgende:
[..]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |