Goed dat je het zegt, ik moet ook nog vrij vragen.quote:Op woensdag 8 november 2006 11:01 schreef Brammie1 het volgende:
M'n baas kon er niet zo om lachen dat ik rond kerst 3 weken op vakantie ben en dus niet kan werken
Wij mogen geen vrij nemen in december.quote:Op woensdag 8 november 2006 11:01 schreef Brammie1 het volgende:
M'n baas kon er niet zo om lachen dat ik rond kerst 3 weken op vakantie ben en dus niet kan werken
Wij ook niet.quote:Op woensdag 8 november 2006 11:06 schreef blrrrt het volgende:
[..]
Wij mogen geen vrij nemen in december.![]()
AHxl2.5 is een geüpgrade versie van de XL's zoals ze nu in o.a. Purmerend en Hoofddorp staan. Wat er precies aan veranderd is zullen we pas weten als hij open gaat in inderdaad Utrecht Overvecht.quote:Op woensdag 8 november 2006 11:25 schreef Feestkabouter het volgende:
wat is AHxl2.5?
(ik ben geen AH-medewerker, wel ooit geweest)
ik neem aan dat je het over Utrecht Overvecht hebt, daar zat een Konmar en 22 nov. opent daar een nieuwe AH (terwijl er al een flinke AH in dat winkelcentrum zit).
heeft het nog iets met Konmar te maken eigenlijk?
wat kan ik van die nieuwe winkel verwachten?
Zo laat?quote:Op woensdag 8 november 2006 12:11 schreef kmaestro het volgende:
Dat wordt rond januari(als alle nieuwe winkels open zijn) een nieuw AHrondje maken
we zijn opnieuw begonnen. 2 topics geleden geloof ikquote:Op woensdag 8 november 2006 12:02 schreef MewBie het volgende:
Watskeburt met de lijst in de TS? Ik sta er niet meer in
1377 Den haag
AGF//DP/MAG
Lijstje is aardig ingekort sinds die andere lijst in de OP
Moet nu even weg, zal je er straks in zetten.quote:Op woensdag 8 november 2006 12:02 schreef MewBie het volgende:
Watskeburt met de lijst in de TS? Ik sta er niet meer in
1377 Den haag
AGF//DP/MAG
Lijstje is aardig ingekort sinds die andere lijst in de OP
ik gebruik altijd:quote:Op woensdag 8 november 2006 14:38 schreef -Sum- het volgende:
hoe kan je ook alweer zien welk filliaal bij welk nr hoort?
Zakje @ the Albert Heijn is super leuk inderdaad.quote:Op woensdag 8 november 2006 14:43 schreef SHERMAN het volgende:
http://video.google.com/videoplay?docid=2947078952717229058&sourceid=docidfeed&hl=nl
Zakkjequote:Op woensdag 8 november 2006 14:43 schreef SHERMAN het volgende:
http://video.google.com/videoplay?docid=2947078952717229058&sourceid=docidfeed&hl=nl
Ok doen we datquote:Op woensdag 8 november 2006 12:15 schreef blrrrt het volgende:
[..]
Zo laat?![]()
Ik wil toch echt wel binnen 2 weken na de opening in Utrecht zijn geweest.
Welke bedoel je?quote:Op woensdag 8 november 2006 15:41 schreef kmaestro het volgende:
[..]
Ok doen we dat
Berichtje op de weblog plaatsen wie er mee gaan? Zijn rond die tijd de twee konmar-->AH filialen ook al open? Doen we die ook gelijk
Hehe hier ook. We doen er ook niets aan, dit is toch de laatste week in dit filiaal. We staan alleen niet laatste omdat we een forse omzetgroei hadden, maar daar hebben we zo'n WK blijkbaar niet voor nodig.quote:Op woensdag 8 november 2006 16:34 schreef __Kirstenn het volgende: Denk trouwens dat wij slecht staan met winkelkampioenschappen![]()
Nee, mogen ze niet.quote:Op woensdag 8 november 2006 16:50 schreef Dipstaart het volgende:
Mogen ze zonder overleg zomaar je contract verlagen?
In de vakantie hebben ze mijn contrat zonder overleg tijdelijk verhoogd. Nu hebben ze dit weer verlaagd, maar deze is nu lager dan waarvoor ik getekekend heb toen ik werd aangenomen (zo'n 4 jaar geleden).
Slechtquote:Op woensdag 8 november 2006 17:09 schreef AH-Hamster het volgende:
__Kirstenn, jullie staan 12e van de 18....
Wat is het laatste nieuws uit Utrecht?quote:Op woensdag 8 november 2006 17:07 schreef waterreus23 het volgende:
tvp
iddquote:Op woensdag 8 november 2006 14:42 schreef AH-Hamster het volgende:
1083 is Weesp en 1344 is Huizen oostermeent. Is dat wat je wilde weten?
Klinkt goedquote:Op woensdag 8 november 2006 19:31 schreef lenin het volgende:
Dat filmpje is hilarisch! Lijkt me wel vet om met een grote groep FOK! AH topic gasten te gaan kijken bij de nieuwe AH in Utrecht, misschien kunnen we ook een leuk onvangst krijgen van de SM al daar en een rondleiding, een kopje koffie en natuurlijk een blauwe AH tompouce in de Kantiene
Vorige keer is het helaas niet van de grond gekomen nee...quote:Op woensdag 8 november 2006 20:07 schreef GotC het volgende:
Lijkt me ook leuk. Hopelijk lukt het dit keer wel
Als to go'er, zou ik dan ook mee mogen, of is dit voor 'n besloten groep?quote:Op woensdag 8 november 2006 19:31 schreef lenin het volgende:
Dat filmpje is hilarisch! Lijkt me wel vet om met een grote groep FOK! AH topic gasten te gaan kijken bij de nieuwe AH in Utrecht, misschien kunnen we ook een leuk onvangst krijgen van de SM al daar en een rondleiding, een kopje koffie en natuurlijk een blauwe AH tompouce in de Kantiene
Wij hebben speciale AH T-shirts voor dit soort dingen.quote:Op donderdag 9 november 2006 09:03 schreef Tellorian het volgende:
[..]
Als to go'er, zou ik dan ook mee mogen, of is dit voor 'n besloten groep?
en gaan we dan in ons AH pakkie?
Naja, ik heb 'n AH to go shirtquote:Op donderdag 9 november 2006 09:14 schreef GotC het volgende:
Het is zeker niet voor een besloten groep hoor!![]()
En AH pakkie..ik heb er niet zo'n problemen mee an sich, maar heb geen standaard AH pak (ik heb een egaal blauwe blouse, egaal donkerblauw schort en een sjaaltje in de AH kleuren (mannen stropdas))
Vulploeg met een stropdas is zó Konmar.quote:Op donderdag 9 november 2006 09:14 schreef GotC het volgende:
Het is zeker niet voor een besloten groep hoor!![]()
En AH pakkie..ik heb er niet zo'n problemen mee an sich, maar heb geen standaard AH pak (ik heb een egaal blauwe blouse, egaal donkerblauw schort en een sjaaltje in de AH kleuren (mannen stropdas))
Kan er ook weinig aan doenquote:Op donderdag 9 november 2006 09:17 schreef blrrrt het volgende:
[..]
Vulploeg met een stropdas is zó Konmar.![]()
Het gaat ook nog om de Konmar oude stijl van een jaar of 7 geleden.quote:Op donderdag 9 november 2006 09:17 schreef GotC het volgende:
[..]
Kan er ook weinig aan doen. Ziet er overigens wel netjes uit, heb eigenlijk nog nooit iemand die link horen maken
edit: Overigens heeft de Konmar in Naaldwijk geen stropdas, misschien daarom
Haha nicequote:Op donderdag 9 november 2006 09:26 schreef blrrrt het volgende:
[..]
Het gaat ook nog om de Konmar oude stijl van een jaar of 7 geleden.
Hou je er wel rekening mee dat als ze een nul-urencontract hebben dat de 8% vakantietieslag in hun uurloon verwerkt zit?quote:Op donderdag 9 november 2006 09:30 schreef GotC het volgende:
Nog mooier overigens: De mensen van de Konmar verdienen meer dan de mensen in onze AH! (daar moet verandering in komen)
Hmm nee niet op geletquote:Op donderdag 9 november 2006 09:33 schreef blrrrt het volgende:
[..]
Hou je er wel rekening mee dat als ze een nul-urencontract hebben dat de 8% vakantietieslag in hun uurloon verwerkt zit?
En komen zaken als ADV en vakantierechten ook allemaal overeen?
Hier idem. Maar destijds wou geen hond bij de Konmar werken, dus die verdienen standaard 1,5 euro per uur meer dan Albert Heijners.quote:Op donderdag 9 november 2006 09:30 schreef GotC het volgende:
Nog mooier overigens: De mensen van de Konmar verdienen meer dan de mensen in onze AH! (daar moet verandering in komen)
De kerstvakantie is pas 5 weken na de opening. Mijn voorkeur gaat naar de maandag na de opening (27-11 dus).quote:Op donderdag 9 november 2006 10:49 schreef Tellorian het volgende:
Zaterdag komt mij het beste uit, ik zal dan wel even een vervanger moeten regelen.
Maar dat is makkelijker dan een vervanger zoeken voor op school.
Als het in de kerstvakantie gaat gebeuren kan ik natuurlijk wel door de weeks enz.
Misschien dat m'n vriendin ook nog wel mee zou willen, ze werkt ook in de AH.
Als het 's avonds kan.quote:Op donderdag 9 november 2006 10:58 schreef blrrrt het volgende:
[..]
De kerstvakantie is pas 5 weken na de opening. Mijn voorkeur gaat naar de maandag na de opening (27-11 dus).
Heb je nou alweer nieuws te melden?quote:Op donderdag 9 november 2006 15:43 schreef waterreus23 het volgende:
kan iemand mijn gevevens veranderen aangezien ik binnenkort in een XL werk:
filiaalnummer: 1626
afdeling: houdbaar
soort ah: XL 2.5
mausb werkt in 1151 en niet in 1152. En dat is dus ook gewoon een 5 en geen 6.quote:
Hmm ik kan zomaar een reden verzinnen waarom die er niet zal zijnquote:Op donderdag 9 november 2006 17:27 schreef kmaestro het volgende:
Bart, het kan niet in die week op zondag, je kunt er dan vanuit gaan dat er een 1151Nieuwjaarsreceptie is
Ik las het jah.quote:Op donderdag 9 november 2006 17:32 schreef mausb het volgende:
[..]
Hmm ik kan zomaar een reden verzinnen waarom die er niet zal zijnTrouwens ik werk idd gewoon in 1151, en dat is idd gewoon een '5 winkel' wat ik ook gewoon had aangegeven
Done.quote:Op donderdag 9 november 2006 16:36 schreef blrrrt het volgende:
[..]
mausb werkt in 1151 en niet in 1152. En dat is dus ook gewoon een 5 en geen 6.
En 2.5 is een loze toevoeging aan XL aangezien alle XL's worden omgevormd naar 2.5.
Ow ja hoor ... ...quote:Op donderdag 9 november 2006 15:45 schreef blrrrt het volgende:
[..]
Heb je nou alweer nieuws te melden?![]()
Klinkt goed!quote:Op donderdag 9 november 2006 20:11 schreef waterreus23 het volgende:
[..]
Ow ja hoor ... ...
- Woensdag 22/11 om 20:00 gaan we open
- We krijgen het grootste Wijnassortiment van alle supermarkten
- De verbouwing verloopt moeizaam, aangezien er een lek is in het dak
- Alle konmar medewerkers lopen tot nu toe stage
- 3000 nieuwe producten in het assortiment
- De nieuwe Steak en Grill afdeling komt er, je kan nu ook mobiele abbonementen afsluiten.
de rest vertel ik later wel![]()
Als ik het goed begreep tov van het huidige XL assortiment.quote:Op donderdag 9 november 2006 20:18 schreef blrrrt het volgende:
[..]
Klinkt goed!
Je weet dat je me altijd details mag PMen hè.
En die 3000; zijn die nieuw tov jullie huidige assortiment of tov het huidige XL-assortiment?
Geweldig.quote:Op vrijdag 10 november 2006 23:34 schreef Renesite het volgende:
zeau....
Wij hebben de eerste Konmar medewerker uit Winschoten al, 20 uur vast @ deli
hoi, moet jij hier.quote:
hebben ze wel bier gekocht?quote:Op vrijdag 10 november 2006 23:37 schreef Renesite het volgende:
[..]
hoi, moet jij hier.
Waaar was jij vandaag
Wel weer 3 keer die gothic kereltjes gezien![]()
Gister. Op zuivelquote:Op vrijdag 10 november 2006 23:40 schreef Sebasser het volgende:
[..]
hebben ze wel bier gekocht?
heb je hun ID kunnen checken?
Oh, ik was vandaag pas rond half 3 wakker ofzeau..
Waar was jij gister?
Hm, gister heb ik je niet gezien..quote:Op vrijdag 10 november 2006 23:43 schreef Renesite het volgende:
[..]
Gister. Op zuivel![]()
Geen bier, wel pepernoten, niet in gepakt
Der werken gewoon weinig mensen in de AH.quote:Op zaterdag 11 november 2006 00:16 schreef Webgangster het volgende:
Weinig mensen in de OP zeg... mensen kom op en meld je aan !
oh, ik was er om half 5 pas.quote:Op vrijdag 10 november 2006 23:48 schreef Sebasser het volgende:
[..]
Hm, gister heb ik je niet gezien..
Rond 20 voor 3 ofzo.
Haha neem dat maar terug vriendquote:Op zaterdag 11 november 2006 00:18 schreef Sebasser het volgende:
[..]
Der werken gewoon weinig mensen in de AH.
Dat komt me bekend voor. Wij krijgen in 1151 als proef ook 3 meter Sorbo. De worpen zijn alleen nog niet gemaakt en de producten worden pas over een paar weken uitgeleverd.quote:Op vrijdag 10 november 2006 17:49 schreef waterreus23 het volgende:
Ook nieuw in het assortiment bij onze nieuwe XL:
4 Meter Sorbo producten:
[afbeelding]
[afbeelding]
6.30 tot 22.00quote:Op zaterdag 11 november 2006 12:34 schreef highway101 het volgende:
Zo vanavond van 18.00 - 23.30 (feestje bouwen in lege winkel)
Maandag wellicht van 6.30 - 22.00
Wat zijn zo ongeveer de cijfers eigenlijk?quote:Op zaterdag 11 november 2006 11:11 schreef Webgangster het volgende:
[..]
Haha neem dat maar terug vriend![]()
Die gegevens zijn ook terug te vinden op winkelweb als ik het goed heb....quote:Op zaterdag 11 november 2006 17:15 schreef SilverBullet het volgende:
[..]
Wat zijn zo ongeveer de cijfers eigenlijk?
Dus aantal winkels, aantal werknemers, hoofdkantoor, dc's enzo?
Ongeveer 700 winkels en totaal heeft AH iets van 55.000 mensen in dienst.quote:Op zaterdag 11 november 2006 17:15 schreef SilverBullet het volgende:
[..]
Wat zijn zo ongeveer de cijfers eigenlijk?
Dus aantal winkels, aantal werknemers, hoofdkantoor, dc's enzo?
meer toch? Wij al ~ 100 mensen in een relatief (!!!) kleine AHquote:Op zaterdag 11 november 2006 18:47 schreef blrrrt het volgende:
[..]
Ongeveer 700 winkels en totaal heeft AH iets van 55.000 mensen in dienst.
Ik denk dat het exclusief werknemers van franchisers is aangezien die mensen in dienst zijn bij de franchiser en niet bij AH.quote:Op zaterdag 11 november 2006 18:48 schreef Renesite het volgende:
[..]
meer toch? Wij al ~ 100 mensen in een relatief (!!!) kleine AH
Zoetermeer?quote:Op donderdag 9 november 2006 22:00 schreef superhaagie het volgende:
A.S. maandag om 9:00 start ik in AH XL te Rijswijk
Heb er wel zin in, maar eerst nog een slopend weekend.
Vandaag in Konmar de eerste dag met 20% korting leegverkoop, het was gigantisch druk (Hamsterennnnnnnnn) en morgen 30% en zaterdag 50% korting op het totale assortiment.
Verwachting is wel dat we zaterdag vroeger gaan sluiten dan de uiterlijke tijd ;17:00 uur.
Omdat het nu al goed leeg begint te raken
Leuke foto'squote:Op zondag 12 november 2006 00:46 schreef highway101 het volgende:
Zo vanavond de verhuizing van onze winkel.
8 vrachtwagens kwamen er om de niet verkochte voorraad over te nemen. In de stromende regen, 2 uur lang laden en lossen, wat een feest.
Toen ik om 17.35 binnenkwam, was Drogmetica al best leeg![]()
[[url=http://xs308.xs.to/xs308/06450/Drogmetica.jpg]afbeelding][/url]
Bij het Vlees was nog wel wat te krijgen.
[[url=http://xs308.xs.to/xs308/06450/vlees.jpg]afbeelding][/url]
Een uurtje later was het Koek/bakproducten/koffie/thee-pad al leeg
[[url=http://xs308.xs.to/xs308/06450/koek.jpg]afbeelding][/url]
Daarna was ook de rest leeg.
[[url=http://xs308.xs.to/xs308/06450/snoep.jpg]afbeelding][/url]
Ook het wijn/chips-pad is goed leeg.
[[url=http://xs308.xs.to/xs308/06450/wijnen.jpg]afbeelding][/url]
In het tijdelijk onderkomen hebben we de groenteconserven (en de rest) alvast goed afgespiegeld. De versafdelingen zijn maandag en dinsdag aan de beurt.
[[url=http://xs308.xs.to/xs308/06450/groenteconserven.jpg]afbeelding][/url]
Ook het nieuwe drogmetica pad ziet er okay uit.
[[url=http://xs308.xs.to/xs308/06450/drogmetica-nieuw.jpg]afbeelding][/url]
Tja, met 30 man het bier-fris pad vullen werkt ook niet echt![]()
[[url=http://xs308.xs.to/xs308/06450/30man.jpg]afbeelding][/url]
Ja, ik was er ook. Kon nauwelijks nog door de gangpaden lopen en bij alle kassa's stond een rij van 10 man.quote:Op zondag 12 november 2006 01:13 schreef Webgangster het volgende:
Me moeder was er vanmiddag, 1 grote chaos zei ze
het komt er op neer dat het assortiment word uitgebreid met 3000 producten, meer non food dingen, meer xl acties, dus bijv xl waspoeder verpakkingen en hele andere bonus acties. Ook zal het er veel beter en mooier uitzien, veel frisser. Meen ook dat er 50/50 zelfscan kassa's in komen. Eigenlijk alles is XL, de winkel, de producten en de acties enzquote:Op zondag 12 november 2006 01:18 schreef Aurelium het volgende:
[..]
Ja, ik was er ook. Kon nauwelijks nog door de gangpaden lopen en bij alle kassa's stond een rij van 10 man.
Hm ben benieuwd. Klinkt wel prima op zichquote:Op zondag 12 november 2006 01:22 schreef Webgangster het volgende:
[..]
het komt er op neer dat het assortiment word uitgebreid met 3000 producten, meer non food dingen, meer xl acties, dus bijv xl waspoeder verpakkingen en hele andere bonus acties. Ook zal het er veel beter en mooier uitzien, veel frisser. Meen ook dat er 50/50 zelfscan kassa's in komen. Eigenlijk alles is XL, de winkel, de producten en de acties enz![]()
Jeps... om half18 de luiken gesloten, toen kon het bier open.quote:
Als de eerste colli worden gevuld is de winkel nog niet af hoor. De laatste dagen lopen vakkenvullers en bouwlui af en aan.quote:Op zondag 12 november 2006 13:50 schreef superhaagie het volgende:
is die zo snel omgebouwd dan?
oww die ging vorige week dicht.. dat is waar ook
kregen nog mail over utrecht hoe het daar was verlopen... bij ons duidelijk beter
Precies, dat klopt helemaal. Verwacht word dat de bouwvakkers pas, dinsdagavond helemaal klaar zijnquote:Op zondag 12 november 2006 14:15 schreef blrrrt het volgende:
[..]
Als de eerste colli worden gevuld is de winkel nog niet af hoor. De laatste dagen lopen vakkenvullers en bouwlui af en aan.
We verwachten natuurlijk wel een fotoreportage van je hier op de site voordat de winkel echt open gaat hè. We willen wel de primeur hebben.quote:Op zondag 12 november 2006 14:26 schreef waterreus23 het volgende:
[..]
Precies, dat klopt helemaal. Verwacht word dat de bouwvakkers pas, dinsdagavond helemaal klaar zijn![]()
Mijn collega is al druk bezig met een uitgebreide foto reportage. Ik zal vragen of hij de foto's naar me wil mailen, zodat ik ze hier kan postenquote:Op zondag 12 november 2006 14:31 schreef blrrrt het volgende:
[..]
We verwachten natuurlijk wel een fotoreportage van je hier op de site voordat de winkel echt open gaat hè. We willen wel de primeur hebben.
Ik bedoelde meer dat het snel is, omdat ze in zoetermeer bijna 5 weken bezig zijn, en utrecht dus veel korter.quote:Op zondag 12 november 2006 14:15 schreef blrrrt het volgende:
[..]
Als de eerste colli worden gevuld is de winkel nog niet af hoor. De laatste dagen lopen vakkenvullers en bouwlui af en aan.
Het ligt er maar net aan wat er moet gebeuren met het pand. Als de vloer er helemaal uit moet en getegeld moet worden ben je zo een week langer bezig. En ze starten ook niet overal tegelijk met ombouwen omdat ze gewoonweg niet genoeg bouwteams hebben.quote:Op zondag 12 november 2006 15:40 schreef superhaagie het volgende:
[..]
Ik bedoelde meer dat het snel is, omdat ze in zoetermeer bijna 5 weken bezig zijn, en utrecht dus veel korter.
Weet ook wel dat het dan niet klaar is, heb tig verbouwingen gedaan bij Konmar.
En dan denk je niet, kom ik loop even naar de overkant om Kanjer erbij te halen voor een biertje?quote:Op zondag 12 november 2006 12:52 schreef superhaagie het volgende:
[..]
Jeps... om half18 de luiken gesloten, toen kon het bier open.
Bij ons nu precies hetzelfde 1 kassa kapot en op zaterdag heb je die gewoon nodig. Wij hebben wel nieuwe pinapparaten gekregen.. al zijn ze nog steeds sloom? Bij de C1000 hebben ze van die snelle dingen, je drukt op OK en het is betaald...quote:Op zondag 12 november 2006 15:21 schreef -Sum- het volgende:
ook zoiets: wij hebben al anderhalve week een kapotte kassa waardoor wij zaterdags enorme rijen hebben die we niet weg kunnen werken. terwijl we zat personeel hebben dan. heel irritant. er schijnt een monteur gebeld te zijn maar niemand die er echt achteraan gaat. doordeweeks heb je er geen last van maar zaterdags is 8 kassa's echt te weinig voor een AH 5 in het centrum.
ooooooooooooooow jullie hebben al nieuwe pinsquote:Op zondag 12 november 2006 19:26 schreef Clauw het volgende:
[..]
Bij ons nu precies hetzelfde 1 kassa kapot en op zaterdag heb je die gewoon nodig. Wij hebben wel nieuwe pinapparaten gekregen.. al zijn ze nog steeds sloom? Bij de C1000 hebben ze van die snelle dingen, je drukt op OK en het is betaald...![]()
Wij hebben ze ook alquote:Op zondag 12 november 2006 21:41 schreef -Sum- het volgende:
[..]
ooooooooooooooow jullie hebben al nieuwe pins![]()
die hebben wij ook echt nodig, bijna alle apparaten hebben kinkjes in de kabels, dat als iemand te veel kracht zet en het ding beweegt dat ie gelijk uitvalten natuurlijk zijn alle cijfers van de knopjes gesleten
DIe kunnen wij echt wel gebruiken, in een To Go moet je mensen snel helpen... Zodra d'r iemand gaat pinnen roep ik 'r vrijwel meteen een kassa bij omdat het zo lang duurt met die pin automaten.quote:
Alle To Go's worden momenteel omgebouwd om beter in te kunnen spelen op de drukte. Daarbij krijgen ze onder andere de nieuwe, snellere pinapparatuur.quote:Op maandag 13 november 2006 08:48 schreef Tellorian het volgende:
[..]
DIe kunnen wij echt wel gebruiken, in een To Go moet je mensen snel helpen... Zodra d'r iemand gaat pinnen roep ik 'r vrijwel meteen een kassa bij omdat het zo lang duurt met die pin automaten.
Ja, I know.quote:Op maandag 13 november 2006 09:20 schreef blrrrt het volgende:
[..]
Alle To Go's worden momenteel omgebouwd om beter in te kunnen spelen op de drukte. Daarbij krijgen ze onder andere de nieuwe, snellere pinapparatuur.
Denk niet dat dat gaat lukken, mag absoluut geen ander personeel de winkel in, maar wie weet.quote:Op maandag 13 november 2006 13:27 schreef Kanjer het volgende:
Zou iemand hier inside foto's kunnen maken/plaatsen van de verbouwing in Zoetermeer?
Zou ik wel gaaf vinden. indien mogelijk.
hehequote:Op zondag 12 november 2006 18:05 schreef Kanjer het volgende:
[..]
En dan denk je niet, kom ik loop even naar de overkant om Kanjer erbij te halen voor een biertje?![]()
![]()
Hoe was je eerste dag? Wat zijn op het eerste gezicht de grootste verschillen? Zowel positief als negatief?quote:Op maandag 13 november 2006 18:57 schreef superhaagie het volgende:
[..]
Denk niet dat dat gaat lukken, mag absoluut geen ander personeel de winkel in, maar wie weet.
Ik kan in de OP, vandaag 1e dag als Verkoopspecialist gehad in AH XL te Rijswijk 1037![]()
Ja druk, gigantisch veel info op me af gekregen, ben de helft alweer vergetenquote:Op maandag 13 november 2006 20:14 schreef blrrrt het volgende:
[..]
Hoe was je eerste dag? Wat zijn op het eerste gezicht de grootste verschillen? Zowel positief als negatief?
Hebben jullie ook een spectaculaire aanbieding? Toen de XL waar ik werkte open ging, waren 2 of 3 kratten Amstel voor 10 of 15 euro (weet niet meer wat het precies was, is al bijna 2jaar terugquote:Op maandag 13 november 2006 20:28 schreef superhaagie het volgende:
[..]
Ja druk, gigantisch veel info op me af gekregen, ben de helft alweer vergeten
Maar zeker positief, het systeem etc lijkt me erg leuk om mee te werken, je kan gelijk zien dat ze bij AH een stuk moderner zijn wat dat betreft.
Met name het bestellen, voorraad beheer etc etc.
Maar het is mij nog niet tegen gevallen.
De sfeer kwam ook goed over, iedereen was erg open en enthousiast, maar vooral nieuwsgierig naar wie we waren en hoe het bij Konmar is gegaan.
Enige wat ik nog moeilijk vind is om de knop om te zetten, dat je nu hier werkt, maar met verloop van tijd komt dat wel.
Erg mooie winkel ook
Hoeveel kratten?quote:Op maandag 13 november 2006 21:48 schreef highway101 het volgende:
Wij hebben 2 kratten Heineken voor 12 euro![]()
Dat kan zo maar. Als ik zie hoeveel vrachtwagens hier zijn geweest bij het plaatsen. Er staat altijd wel een vrachtwagen hier (zitten in een verhuizing, zie foto's even terug)quote:Op maandag 13 november 2006 22:51 schreef SG1-freak het volgende:
-(weet niet zeker of ik het goed gehoord heb..) 40 vrachtwagens om die stellingen naar de winkel te brengen en te plaatsen
Bij het plaatsen was ik niet bij, maar ik kan me wel herinneren dat in de hele straat vrachtwagens stonden in de middenstrook, toen er gevuld moest worden.quote:Op maandag 13 november 2006 23:17 schreef highway101 het volgende:
[..]
Dat kan zo maar. Als ik zie hoeveel vrachtwagens hier zijn geweest bij het plaatsen. Er staat altijd wel een vrachtwagen hier (zitten in een verhuizing, zie foto's even terug)
Is dat het totaal voor de hele winkel? Wij hebben rond de 250, voor een AH 5?quote:
250 voor AH 5quote:Op dinsdag 14 november 2006 09:11 schreef GotC het volgende:
[..]
Is dat het totaal voor de hele winkel? Wij hebben rond de 250, voor een AH 5?
Klinkt wel goed zeg verder!
Wij hadden er een paar jaar geleden ook nog 250. Nu al het iets van 150-200 zijn gok ik.quote:Op dinsdag 14 november 2006 09:14 schreef Renesite het volgende:
[..]
250 voor AH 5![]()
Wij hebben denk ik 150 voor een AH5![]()
Kan wel ff tellen
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 | Cuijk Albert Heijn donderdag 23-11 Drachten Albert Heijn vrijdag 24-11 Spijkenisse Albert Heijn zaterdag 25-11 Boxtel Albert Heijn zondag 26-11 Maassluis Albert Heijn dinsdag 28-11 Brunssum Albert Heijn donderdag 30-11 Rotterdam Albert Heijn XL zaterdag 2-12 Almere Albert Heijn XL maandag 4-12 Hoogvliet Albert Heijn XL dinsdag 5-12 Winschoten Albert Heijn woensdag 6-12 Den Haag Albert Heijn XL donderdag 7-12 Zaltbommel Albert Heijn vrijdag 8-12 Helmond Albert Heijn XL maandag 11-12 Eindhoven Albert Heijn XL maandag 11-12 Zoetermeer Albert Heijn XL woensdag 13-12 Hoogeveen Albert Heijn woensdag 13-12 Nijmegen Albert Heijn XL donderdag 14-12 Oss Albert Heijn vrijdag 15-12 Middelburg Albert Heijn zaterdag 16-12 Leeuwarden Albert Heijn zaterdag 16-12 |
Rond de 170 denk ikquote:Op dinsdag 14 november 2006 09:18 schreef blrrrt het volgende:
[..]
Wij hadden er een paar jaar geleden ook nog 250. Nu al het iets van 150-200 zijn gok ik.
Inderdaad, door automatiseringen heb je niet zoveel man meer nodig in een winkel.quote:Op dinsdag 14 november 2006 09:18 schreef blrrrt het volgende:
[..]
Wij hadden er een paar jaar geleden ook nog 250. Nu al het iets van 150-200 zijn gok ik.
AH Zwolle-Zuid: Vanavond 19.00 uurquote:Op dinsdag 14 november 2006 10:00 schreef blrrrt het volgende:
Het openingsschema is ook vrijgegeven:
[ code verwijderd ]
Zelfs een opening op een zondag.![]()
Maar das geen omgebouwde Konmar.quote:Op dinsdag 14 november 2006 11:47 schreef highway101 het volgende:
[..]
AH Zwolle-Zuid: Vanavond 19.00 uur![]()
Groter dan de Konmars van 4.000m2?quote:Op dinsdag 14 november 2006 11:56 schreef highway101 het volgende:
[..]
Nee, onze noodwinkel is nog groter![]()
Nee, dan de voormalige Konmar -> Jumbo hierquote:Op dinsdag 14 november 2006 12:09 schreef blrrrt het volgende:
[..]
Groter dan de Konmars van 4.000m2?
Geen enkele Jumbo stelt echt wat voor.quote:Op dinsdag 14 november 2006 12:17 schreef highway101 het volgende:
[..]
Nee, dan de voormalige Konmar -> Jumbo hier![]()
Veel ophef over geweest, maar die winkel stelt niets voor.
Grote kans dat dat een standaard actie wordt bij de nieuw te openen winkels? De eerste in Utrecht gaat ook op woensdag om 20.00 uur open.quote:Op dinsdag 14 november 2006 13:42 schreef highway101 het volgende:
Hier ook. De Jumbo draait nu 40.000 meer dan de Konmar destijds, nu zo'n 220.000 euro. De 2 nieuwe Lidls doen het een stuk beter, namelijk 90.000 en 170.000 euro.
Als je gaat rekenen is dat 300.000 euro nieuwe omzet, dat dus bij de concurrent weggehaald wordt. Vooral C1000 en Edah lijden er zwaar onder.
Vanavond hebben we 10% korting op het hele assortiment. Dus 2 kratten Heineken voor zelfs 10,80dat gaat hard lopen.
Nee hoor, zoals jullie weten werk ik daar en we gaan gewoon om 09:00 openquote:Op dinsdag 14 november 2006 13:54 schreef blrrrt het volgende:
[..]
Grote kans dat dat een standaard actie wordt bij de nieuw te openen winkels? De eerste in Utrecht gaat ook op woensdag om 20.00 uur open.
quote:Op dinsdag 14 november 2006 13:58 schreef waterreus23 het volgende:
[..]
Nee hoor, zoals jullie weten werk ik daar en we gaan gewoon om 09:00 open![]()
quote:Op donderdag 9 november 2006 20:11 schreef waterreus23 het volgende:
[..]
Ow ja hoor ... ...
- Woensdag 22/11 om 20:00 gaan we open
- We krijgen het grootste Wijnassortiment van alle supermarkten
- De verbouwing verloopt moeizaam, aangezien er een lek is in het dak
- Alle konmar medewerkers lopen tot nu toe stage
- 3000 nieuwe producten in het assortiment
- De nieuwe Steak en Grill afdeling komt er, je kan nu ook mobiele abbonementen afsluiten.
de rest vertel ik later wel![]()
Lullig foutje, als je woensdag bij de opening bent zal ik je als troost op koffie en gebak trakterenquote:
Ik zit woensdag gewoon de hele dag op m'm stage. Net als alle andere doordeweekse dagen trouwens...quote:Op dinsdag 14 november 2006 15:22 schreef waterreus23 het volgende:
[..]
Lullig foutje, als je woensdag bij de opening bent zal ik je als troost op koffie en gebak trakteren![]()
Steeds als mijn collega's en ik foto's willen nemen sturen de bouvakkers en AH hoge heren ons wegquote:Op dinsdag 14 november 2006 15:38 schreef blrrrt het volgende:
[..]
Ik zit woensdag gewoon de hele dag op m'm stage. Net als alle andere doordeweekse dagen trouwens...![]()
Waar blijven die foto's nou!?
En de laakhaven dan?quote:Op dinsdag 14 november 2006 10:00 schreef blrrrt het volgende:
Het openingsschema is ook vrijgegeven:
[ code verwijderd ]
Zelfs een opening op een zondag.![]()
De grond eromheen is vervuild. Dat wordt eerst opgelost door Laurus voordat het pand wordt overgedragen aan AH. AH-Laakhaven gaat dus pas begin 2007 open.quote:
t zijn wel bijna allemaal fulltimers hequote:Op dinsdag 14 november 2006 09:11 schreef GotC het volgende:
[..]
Is dat het totaal voor de hele winkel? Wij hebben rond de 250, voor een AH 5?
Klinkt wel goed zeg verder!
Ik ben in Rijswijk begonnen gister, dat is een bestaande XL.quote:Op maandag 13 november 2006 21:32 schreef SilverBullet het volgende:
[..]
Hebben jullie ook een spectaculaire aanbieding? Toen de XL waar ik werkte open ging, waren 2 of 3 kratten Amstel voor 10 of 15 euro (weet niet meer wat het precies was, is al bijna 2jaar terug) Toen stonden er ook vrachtwagens klaar met Amstel.
Oke, ik zat er naast. We hebben er nu 260 en in de zomervakantie zelfs 310.quote:Op dinsdag 14 november 2006 09:18 schreef blrrrt het volgende:
[..]
Dat scheelt me nog al niet watquote:Op woensdag 15 november 2006 08:42 schreef blrrrt het volgende:
[..]
Oke, ik zat er naast. We hebben er nu 260 en in de zomervakantie zelfs 310.
Vanaf volgende week inderdaad weer Megawuppen!! In Sint en Piet stijl.quote:Op woensdag 15 november 2006 11:04 schreef mausb het volgende:
[..]
Dat scheelt me nog al niet watZijn wel een aantal konmar mensen bijgekomen he. Overigens, we gaan weer wuppies scoren!
![]()
![]()
Ben even blij dat ik in een TO GO werk.quote:Op woensdag 15 november 2006 11:17 schreef blrrrt het volgende:
[..]
Vanaf volgende week inderdaad weer Megawuppen!! In Sint en Piet stijl.![]()
Trauma?quote:Op woensdag 15 november 2006 14:10 schreef Renesite het volgende:
!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
o-o-o-o-o-k-k-k KLEINE wuppies met spaarpunten?quote:
Rustig maar. Ze zijn gewoon in de losse verkoop te krijgen voor 3,99 zonder één of ander spaarsysteem.quote:Op woensdag 15 november 2006 14:13 schreef Renesite het volgende:
[..]
o-o-o-o-o-k-k-k KLEINE wuppies met spaarpunten?
Gawd no![]()
omgquote:Op woensdag 15 november 2006 13:42 schreef blrrrt het volgende:
Bij een praatje hoort een plaatje:
[afbeelding]
Die liggen volgende week dus op m'n hoedenplank.
Zien we in jouw avatar nou ook een kerstwuppie?quote:Op woensdag 15 november 2006 14:21 schreef blrrrt het volgende:
[..]
Rustig maar. Ze zijn gewoon in de losse verkoop te krijgen voor 3,99 zonder één of ander spaarsysteem.
Volgens ijsmeis is het een kerstkikker.quote:Op woensdag 15 november 2006 15:52 schreef SilverBullet het volgende:
[..]
Zien we in jouw avatar nou ook een kerstwuppie?
Je weet waar het vandaan komt.quote:Op woensdag 15 november 2006 15:55 schreef blrrrt het volgende:
[..]
Volgens ijsmeis is het een kerstkikker.
4 euro voor 1 miniwuppie? Wat zijn we toch een oplichtersquote:Op woensdag 15 november 2006 14:21 schreef blrrrt het volgende:
[..]
Rustig maar. Ze zijn gewoon in de losse verkoop te krijgen voor 3,99 zonder één of ander spaarsysteem.
quote:Op woensdag 15 november 2006 15:55 schreef blrrrt het volgende:
[..]
Volgens ijsmeis is het een kerstkikker.
Het is alweer 2 dagen later!quote:Op dinsdag 14 november 2006 15:52 schreef waterreus23 het volgende:
[..]
Steeds als mijn collega's en ik foto's willen nemen sturen de bouvakkers en AH hoge heren ons weg![]()
Zal morgen de foto's posten die me collega afgelopen dagen heeft gemaakt![]()
?quote:Op donderdag 16 november 2006 18:08 schreef blizzard_rail het volgende:
Vandaag voor instructie bij Stamhuis geweest! Deze instructie was voor het monteren van gegalvaniseerde verdelers die tussen bijna elke meter worden geplaatst.
Die stonden ook in de nieuwsbrief voor Konmarmedewerkers ja.quote:Ik zit zelf in de ploeg die de(mischien alle) nieuwe XL filialen af gaat. Zaterdag beginnen deze werkzaamheden in utrecht. eveneens heb ik een planning gekregen wanneer wat gebeurt in welk filiaal, deze planning is te uitgebeidt om hier te tonen.(lijkt me ook niet echt de bedoeling) de fileaal nummers heb ik wel ff op een rijtje gezet voor jullie.
Filiaal nummers zijn als volgt,
-knip-
Overgens hadden ze bij Stamhuis 2 eenorme loodsen met daarin compleet geasembleerde stellingen(sectie's per meter, maar met alle planken al geplaatst).
Ja!!! Inderdaad. Wat mij verteld is, is dat de architect va die dingen het doel had de winkel daardoor de uitstraling van een bibliotheek (jah ech waarquote:
Bond girls.quote:Op donderdag 16 november 2006 22:50 schreef GotC het volgende:
Wij krijgen morgen Bond girls en een James Bond in de AH, om te helpen inpakken enzo.
quote:
Freaky ja, zo'n bus in de winkel.quote:Op donderdag 16 november 2006 23:06 schreef GotC het volgende:
Wij hadden laatst een aantal keer per week een busvol met chinezen in de winkel gehad? Nogal freaky..
Ik zeg toch dat het freaky wasquote:Op donderdag 16 november 2006 23:14 schreef SilverBullet het volgende:
[..]
Freaky ja, zo'n bus in de winkel.![]()
![]()
Wij krijgen ook veel toeristen/duitsers langs hier.
Betekent dit dat er nog een XL in Nijmegen komt? Er is al een XL hier!quote:Op donderdag 16 november 2006 18:08 schreef blizzard_rail het volgende:
Vandaag voor instructie bij Stamhuis geweest! Deze instructie was voor het monteren van gegalvaniseerde verdelers die tussen bijna elke meter worden geplaatst. Ik zit zelf in de ploeg die de(mischien alle) nieuwe XL filialen af gaat. Zaterdag beginnen deze werkzaamheden in utrecht. eveneens heb ik een planning gekregen wanneer wat gebeurt in welk filiaal, deze planning is te uitgebeidt om hier te tonen.(lijkt me ook niet echt de bedoeling) de fileaal nummers heb ik wel ff op een rijtje gezet voor jullie.
Filiaal nummers zijn als volgt,
XL vestingen (9*)
Nijmegen 1621
Overgens hadden ze bij Stamhuis 2 eenorme loodsen met daarin compleet geasembleerde stellingen(sectie's per meter, maar met alle planken al geplaatst).
Dit is inderdaad vaag, de XL die op mijn lijst staat zit in de zelfde straat als die andere, alleen het (huis?)nummer, en het filiaal nummer is anders. Ik weet er het fijne niet van dus kan ik er ook niet meer over vertellen.quote:Op donderdag 16 november 2006 23:17 schreef Brammie1 het volgende:
[..]
Betekent dit dat er nog een XL in Nijmegen komt? Er is al een XL hier!
Rode pakkenquote:Op donderdag 16 november 2006 23:35 schreef Webgangster het volgende:
Ik zit net dominoday te kijken en een klein specialtje over een DC van Albert Heijn wat die DD erdoorheen werkt. Zag er wel mooi uit, mensen in rode pakken mt AH logo erop en hele grote ikea stellingen (logisch) met wc papier dat in de actie is, en zeker wel 150 karren melk, en een machine (lees robot) die bier verplaatste.
Tsja, ben druk bezig. Ieder personeelslid is verboden om foto's te maken van de XL. Sorry daarvoor.quote:Op vrijdag 17 november 2006 08:41 schreef blrrrt het volgende:
Waterreus23 is angstvallig stil de laatste dagen?
Ik herinner me iets van een PM op donderdagavond?quote:Op vrijdag 17 november 2006 12:57 schreef waterreus23 het volgende:
[..]
Tsja, ben druk bezig. Ieder personeelslid is verboden om foto's te maken van de XL. Sorry daarvoor.
De bouwvakkers zijn zo goed als klaar, en vanaf morgenavond worden de eerste colli's gevuld. Vanavond een rondleiding door de XL.
Gisteren op kies en kook cursus geweest erg leuk moet ik zeggen, en die Steak en Grill is super.
De wijncursus was leerzaam, maar ook slaapverwekkend
Klanten kunnen er met Blueband over bellen staat op Winkelweb.quote:Op vrijdag 17 november 2006 14:03 schreef kmaestro het volgende:
Ow, leuk van dat kookboek, dat mag ik lekker aan de klanten gaan uitleggen
Tsja druk, druk, druk.quote:Op vrijdag 17 november 2006 13:03 schreef blrrrt het volgende:
[..]
Ik herinner me iets van een PM op donderdagavond?![]()
Ja, bij de diepvriesafdeling, op de multimedia afdeling en bij de ingangquote:Op vrijdag 17 november 2006 15:32 schreef blrrrt het volgende:
Komt er narrowcasting in de winkel? (LCD-TV's waar reclame op draait)
Zoals hier in Purmerend:
[afbeelding]
Dus niet in alle paden zoals op de foto?quote:Op vrijdag 17 november 2006 15:57 schreef waterreus23 het volgende:
[..]
Ja, bij de diepvriesafdeling, op de multimedia afdeling en bij de ingang
Nee volgens mij niet, maar kan het mis hebben. Vanavond weet ik meer.quote:Op vrijdag 17 november 2006 16:03 schreef blrrrt het volgende:
[..]
Dus niet in alle paden zoals op de foto?
haha, dan gaan wij elkaar ontmoetenquote:Op vrijdag 17 november 2006 16:08 schreef Solat het volgende:
*Solat meld zich
Ah 1021 Nijmegen Afd HB
Ik ga morgen avond met een groep collegas naar Utrecht om te Helpen met het de niewe AH.
Heb er zin in!
Enig idee hoeveel man er naar jullie toe komen ?quote:Op vrijdag 17 november 2006 16:09 schreef waterreus23 het volgende:
[..]
haha, dan gaan wij elkaar ontmoeten
AGF rullezzzzz!!1!11!!!!1!!1!1!1111!!!!!!one!ee!!!quote:
Zuivel icm kassa roks!quote:Op vrijdag 17 november 2006 16:43 schreef SHERMAN het volgende:
[..]
AGF rullezzzzz!!1!11!!!!1!!1!1!1111!!!!!!one!ee!!!
Hoe laat wordt jij verwacht dan, ik moet met een aantal collega's uit het land die "verdelertjes" gaan monteren, wij worden tussen 08:00 en 09:00 verwacht, en heb werkelijk geen idee hoelang we nodig hebben.quote:Op vrijdag 17 november 2006 15:19 schreef waterreus23 het volgende:
Mensen die vragen hebben, brand maar los. Tot 16:30 zal ik ze direct beantwoorden.
Weet je hoe irritant dat is met die reclamespotjes?quote:Op vrijdag 17 november 2006 15:32 schreef blrrrt het volgende:
Komt er narrowcasting in de winkel? (LCD-TV's waar reclame op draait)
Zoals hier in Purmerend:
[afbeelding]
De eerste fulltimers zijn er zo rond 05:30quote:Op vrijdag 17 november 2006 21:06 schreef blizzard_rail het volgende:
[..]
Hoe laat wordt jij verwacht dan, ik moet met een aantal collega's uit het land die "verdelertjes" gaan monteren, wij worden tussen 08:00 en 09:00 verwacht, en heb werkelijk geen idee hoelang we nodig hebben.
quote:Op zaterdag 18 november 2006 00:51 schreef highway101 het volgende:
[..]
Mooie tijd om te beginnen. Met kerst begonnen wij altijd om 4.45![]()
Hahaha grappig.quote:Op zaterdag 18 november 2006 11:58 schreef GotC het volgende:
[afbeelding]
Ingang, met een James Bond en een Bond girl.
[afbeelding]
Voor de zuivel een aardige stelling.
[afbeelding]
Collega van me met het shirt aan dat aardig wat werknemers droegen
Heb je je handen heel gehouden? Ik vondt die blikken dingen af en toe knap scherpquote:Op zaterdag 18 november 2006 23:29 schreef waterreus23 het volgende:
Met ruim 100 man zijn de eerste duizend colli's weggevuld![]()
Waren ruim 4 vrachtwagens vol en morgenochtend staan er weer 3 voor de deur![]()
Ik wel, maar sommige collega's nietquote:Op zaterdag 18 november 2006 23:35 schreef blizzard_rail het volgende:
[..]
Heb je je handen heel gehouden? Ik vondt die blikken dingen af en toe knap scherp! maargoed, één winkel gehad 8 te gaan.
Ja, wij ook!quote:Op zondag 19 november 2006 11:52 schreef Clauw het volgende:
Alle kassa's hebben donderdag een nieuwe pinpad gekregenze zijn supersnel
![]()
Blikken dingen? Zijn dat die nieuwe verdelers die na iedere meter staan? Ziet het er een beetje uit?quote:Op zaterdag 18 november 2006 23:35 schreef blizzard_rail het volgende:
[..]
Heb je je handen heel gehouden? Ik vondt die blikken dingen af en toe knap scherp! maargoed, één winkel gehad 8 te gaan.
Mooi!quote:Op zondag 19 november 2006 13:19 schreef dommelsch-vrouw het volgende:
waarom wij eerste staan(tot nu toe)in onze winkelgroep?
onderandere hierdoor!
http://img293.imageshack.us/my.php?image=dsc00117sv7.jpg
http://img135.imageshack.us/my.php?image=dsc00116rn9.jpg
http://img293.imageshack.us/my.php?image=dsc00118cc1.jpg
http://img169.imageshack.(...)5/11639384594mo.smil
Tja wat ik begrepen heb komt er naast een XL aan de Jacobslaan (die er nu al is) ook een in Dukenburg. Daar gaat denk ik de AH filiaal (5) die er nu is dicht en komt er een XL in het filiaal van de Konmar. Kortom Nijmegen dan de eerste plaats waar 2 XL filialen zijn?quote:Op vrijdag 17 november 2006 00:02 schreef blizzard_rail het volgende:
[..]
Dit is inderdaad vaag, de XL die op mijn lijst staat zit in de zelfde straat als die andere, alleen het (huis?)nummer, en het filiaal nummer is anders. Ik weet er het fijne niet van dus kan ik er ook niet meer over vertellen.
Had je vandaag of gisteren Edwin de Groot gezien of niet ?quote:Op zondag 19 november 2006 14:31 schreef waterreus23 het volgende:
Morgenochtend om 05:45 beginnen, weer lekker bouwen aan de XL.
Woensdag de Grote Opening
Leuk dat alles gespiegeld is, maar daar wordt niet op gejureerdquote:Op zondag 19 november 2006 13:19 schreef dommelsch-vrouw het volgende:
onderandere hierdoor!
Nee joh, hartstikke goed juist.quote:Op zondag 19 november 2006 15:06 schreef SHERMAN het volgende:
Hmm vage mutatie in 1572.
Vers vm is weg, en er komt een nieuwe voor terug.
De vm die er nog is had hb en kas, hij krijgt nu bediening en kassa. De nieuwe vm krijgt vers en hb.
Ligt het aan mij of is dit een beetje krom?
Dat is toch vrij normaalquote:Op zondag 19 november 2006 13:19 schreef dommelsch-vrouw het volgende:
onderandere hierdoor!
Dat hou ik nog geen uur zo. En ik ga écht niet om het uur spiegelen.quote:Op zondag 19 november 2006 13:19 schreef dommelsch-vrouw het volgende:
onderandere hierdoor!
Ik heb het getracht zaterdag omstreeks 12:30 op de boter. Hahahahahahahahahahahhaquote:Op zondag 19 november 2006 22:47 schreef highway101 het volgende:
[..]
Dat hou ik nog geen uur zo. En ik ga écht niet om het uur spiegelen.
De Cromaquote:Op zondag 19 november 2006 22:56 schreef Renesite het volgende:
[..]
Ik heb het getracht zaterdag omstreeks 12:30 op de boter. Hahahahahahahahahahahha![]()
Of de gezoute en ongezoute tiefus tering kutpakjes naar achter gedrukte botertjesquote:
Schouder nodig?quote:Op zondag 19 november 2006 22:57 schreef Renesite het volgende:
[..]
Of de gezoute en ongezoute tiefus tering kutpakjes naar achter gedrukte botertjes
Ik heb ze eens op datum gelegd.quote:
Stage loper op zuivel. Gisteravond voor het eerst gezien, schijnt er al 4 weken te werken. Had hem boter/kaas laten spiegelen, hij komt terug naar zuivel dat ie klaar is en gaat zuivel vullen. Ik boter/kaas checken, 1 grote puinhoop, half gespiegeld, overal karton. Een collo niet kunnen vinden natuurlijk geen probleem, net nieuwe worp dus dat begrijp ik wel, dan vraag je aan iemand of die het weet, wat doet hij? Gewoon op de rand neerleggen en daar laten. Ik wijs hem op die punten. Wat krijg je te horen.quote:Op zondag 19 november 2006 23:00 schreef Renesite het volgende:
[..]
Ik heb ze eens op datum gelegd.
Hawr hawr hawr ik kwam de dag erna weer. Welke achterlijke gladiool heeft dat weer door mekaar gelegdZe doen het er om!
Sindsdien stop ik het er bijna altijd voor na 1 checkup pakje.
Zo!
Ja, nou, ik check het wel, maar zit er 1 dag tussen verrek ik het om alles er uit te halen en opnieuw alles er in te stoppen, net als bij de optimel - 2 pakken plek, nee hoor, 12 pakken er uit en 2 er weer in? What do you think I am.quote:Op zondag 19 november 2006 23:21 schreef SHERMAN het volgende:
[..]
Stage loper op zuivel. Gisteravond voor het eerst gezien, schijnt er al 4 weken te werken. Had hem boter/kaas laten spiegelen, hij komt terug naar zuivel dat ie klaar is en gaat zuivel vullen. Ik boter/kaas checken, 1 grote puinhoop, half gespiegeld, overal karton. Een collo niet kunnen vinden natuurlijk geen probleem, net nieuwe worp dus dat begrijp ik wel, dan vraag je aan iemand of die het weet, wat doet hij? Gewoon op de rand neerleggen en daar laten. Ik wijs hem op die punten. Wat krijg je te horen.
"Ja hallo, dat weet ik allemaal wel hoor, werk al ruim 3 jaar in supermarkten!"
Ik wilde uitschreeuwen "dan weet je verdomme toch wel hoe het hoort of niet idioot?!" , maar heb heb gewoon maar vriendelijk gevraagd om het te verbeteren..
Na spiegelen moet het gewoon strak zijn. Ik verwacht van niemand dat er dikker dan 2 word gespiegeld of dat bij de boter elk pakje recht ligt. Wat ik wel verwacht is dat de schappen als we de winkel verlaten er niet uitzien alsof het nog zaterdagmiddag is.quote:Op zondag 19 november 2006 23:25 schreef Renesite het volgende:
[..]
Ja, nou, ik check het wel, maar zit er 1 dag tussen verrek ik het om alles er uit te halen en opnieuw alles er in te stoppen, net als bij de optimel - 2 pakken plek, nee hoor, 12 pakken er uit en 2 er weer in? What do you think I am.
Maar ik ben in spiegelen daarentegen wel een perfectionist, maar lichtelijk gestoord niet![]()
Donderdagavond hebben we altijd 20 minuten spiegeltijd van de 2.5 uur dat we er zijn (met zn 3en)quote:Op zondag 19 november 2006 23:51 schreef SHERMAN het volgende:
[..]
Na spiegelen moet het gewoon strak zijn. Ik verwacht van niemand dat er dikker dan 2 word gespiegeld of dat bij de boter elk pakje recht ligt. Wat ik wel verwacht is dat de schappen als we de winkel verlaten er niet uitzien alsof het nog zaterdagmiddag is.
En normaal op wat tips reageren zou ook fijn zijn btw.
Wij krijgen er de tijd voor dus het moet ook gewoon gedaan worden.quote:Op maandag 20 november 2006 08:29 schreef Renesite het volgende:
[..]
Donderdagavond hebben we altijd 20 minuten spiegeltijd van de 2.5 uur dat we er zijn (met zn 3en)
Op woensdag staan ze met zn 2en 3 uur lang, maar spiegelen gaat niet lukken. ook niet toen ik laatst eens op woensdag mee liepen ik kan heul wel vullen enzooo
En over hoeveel collo praten we dan?quote:Op maandag 20 november 2006 09:28 schreef Renesite het volgende:
3 uur met 2, evt laatste uur iemand dr bij.
2.5 uur met 3. - ruim optijd klaar
Daar snap ik dan weer niet veel vanquote:Op maandag 20 november 2006 09:33 schreef SHERMAN het volgende:
[..]
En over hoeveel collo praten we dan?
Als de vakken leeg zijn ziet het er naar mijn idee niet uit, vol weet ik niet want toen ik in de XL utrecht bezig was moest de eerste levering nog komen. De verdelers komen ook niet ELKE meter, er zijn namelijk een aantal uitzonderingen zoals de koelingen en de diepvries, sorbo, home and office en nog het een en ander.quote:Op zondag 19 november 2006 12:39 schreef blrrrt het volgende:[..]
Blikken dingen? Zijn dat die nieuwe verdelers die na iedere meter staan? Ziet het er een beetje uit?
Dit zijn verdelers die tussen de planken zelf zitten om de meters van elkaar te scheiden (als ik het zo goed zeg teminste). Ik zal ff een foto van Heemskerk zoeken waar het op te zien is.quote:Op maandag 20 november 2006 12:20 schreef SHERMAN het volgende:
Blikken schap verdelers? Waarom van blik en niet meer van plastic.
Haha idd, maar vanwaar die reactie zo opeens ?quote:Op maandag 20 november 2006 10:17 schreef SHERMAN het volgende:
Hmm moeilijk te zeggen..
Webgangster aanwezig? Esther is een sletje hoor..
Ik zag je praten met haar.. Ik ken haar ook wel.quote:Op maandag 20 november 2006 12:56 schreef Webgangster het volgende:
[..]
Haha idd, maar vanwaar die reactie zo opeens ?![]()
Oooh.quote:Op maandag 20 november 2006 12:33 schreef blrrrt het volgende:
[..]
Dit zijn verdelers die tussen de planken zelf zitten om de meters van elkaar te scheiden (als ik het zo goed zeg teminste). Ik zal ff een foto van Heemskerk zoeken waar het op te zien is.
-edit-
Volgens mij is het hier op te zien:
[afbeelding]
Klik hier voor de grote versie.
Ik denk het volgende maar weet het niet helemaal zeker:quote:Op maandag 20 november 2006 21:50 schreef Kanjer het volgende:
Vandaag alvast wezen oefenen bij de AH in Meerzicht in voorbereiding van de opening van de AH Stadshart.
Kan iemand mij vertellen : waarom 1 flesje gewoon water 42 cent kost en een sixpack 65 cent?![]()
Niet dat ik klaag hoor.
En zijn er van de Cola huismerk 1/2 liter ook sixpacks en zo ja, wat kosten die? Meerzicht had alleen losse flesjes.
Dat klopt wat je daar zegt. AH Water 0,5 liter zonder sportdop is maar 15 cent.quote:Op maandag 20 november 2006 22:03 schreef Rudy-F1 het volgende:
[..]
Ik denk het volgende maar weet het niet helemaal zeker:
1) Het flesje ah water van 42 cent is met de zogenoemde sportdop, zonder sportdop zijn ze veel goedkoper. Het water in de 6-packs is dus ook zonder sportdop.
2) Van AH Cola 0,5 liter bestaat er geen 6-pack verpakking, uitsluitend de losse flesjes.
Blijft apart dat ze in de AH To Go het AH/Spa water 0.5 met sportdop voor 1,50 verkopenquote:Op maandag 20 november 2006 22:53 schreef blrrrt het volgende:
[..]
Dat klopt wat je daar zegt. AH Water 0,5 liter zonder sportdop is maar 15 cent.
AH to go is sowieso duurder toch?quote:Op maandag 20 november 2006 23:07 schreef GotC het volgende:
[..]
Blijft apart dat ze in de AH To Go het AH/Spa water 0.5 met sportdop voor 1,50 verkopen![]()
Nogalquote:Op maandag 20 november 2006 23:23 schreef SilverBullet het volgende:
[..]
AH to go is sowieso duurder toch?
Dan ga ik toch liever ff langs de Macquote:Op maandag 20 november 2006 23:29 schreef GotC het volgende:
[..]
Nogal. Maar de frisdranken/water enzo zijn het ergste als je het mij vraagt.. Mrja, ik betaal liever iets meer dan dat je iets ongezonds gaat halen
![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |